Je68 Motorcycles AB

4.4

98 omdömen om Je68 Motorcycles AB

ADNAN H
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Jag har köpt den andra MC på Je68 och är mycket nöjd med fint och personligt bemötande av Tibor.

DARIUS M
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Tibor sålde mig en motorcykel, han är jättetrevlig. Tack för snabb och smidig affär och hjälpen med Top boxen.

Mikael G
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Tidsbokning för service fungerar inte. Efter bokning av tid bekräftas inte bokning förrän tidigast en vecka senare. Bokningsprogrsmmet på internet har periodvis legat nere och inte fungerat enligt personal. När man inte fått återkoppling på bokad tid och ringer till verkstaden så svarar ingen oavsett hur många gånger och oberoende av vilken tid man ringer under dagen. Körde till butiken för att påtala bristerna men blev nonchalerad och kände mig inte speciellt välkomnad. Har fått service utfört vid 2 tillfälle och samma...

Ronny M
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra och proffesionellt bemötande. Gäller både verkstadsbesök och köp av mc

Patrik P
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Köpte lätt MC till sonen och vi fick mycket bra bemötande och hjälp. Lätta att ha att göra med.

Hans H
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Snabb och trevlig service och bemötande. Köpte varan utan att ha sett den på plats, men den motsvarade beskrivningen till 100 procent. Varan jag köpte var en motorcykel, en BMW R Nine T Scrambler. Kan verkligen rekommendera detta företag till andra för ett säkert och bra köp.

Bertil S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Alltid blivit bemött på ett professionellt sätt kombinerat med känslan för intresse även för mig som person. Förväntningarna har uppfyllts både vad gäller kvalité på varorna och på den förväntade servicen av fordonet. Även vad gäller garantiärenden eller liknande problem som uppstått. Även har prissättningar och rabatter i ovan nämnda faktorer varit till belåtenhet. Vi har köpt ett flertal mc och många tillbehör. Har jag inget för mig och har tid över är det perfekt att tillbringa en stund hos JE. Av två anledningar: ...

Mike M
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Alltid väl bemött Bra service av all personal Har bytt 3 Mc under ett år Triumph först avslutat med BMW. köpt kläder lämnat på service Mycket nöjd. Johan. Tibor Anders .

Peter W
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Trevlig personal och servicevänliga. Köpt en mc där och det gick precis som förväntat. Trevlig och fräsch affär.

Sven S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Stort och bra utbud av mc o delar ackompanjerad av kunnig o trevlig personal

Magnus E
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Säljaren Tibor Volk är mycket bra och ger ett proffesionellt bemötande! Tycker dock att själva konceptet att JE 68 säljer BMW är mindre bra. Då lägger jag inte mitt omdöme på företaget JE68 utan på BMW som jag tycker blivit sämre! Bra personal på Service Fredrik mm. Överlag gott omdöme till ett företag som bjuder till olika evenemang och bryr sig om sina kunder.

Vitor A
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Inte alltid lätt att komma i kontakt med.

Ib C
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra. Få kompetent hjälp. Ibland att dock personalen stressad så det är svårt att få den önskade hjälpen. Köpte en BMW mc för att den passar mina behov bäst.

Paul A
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Håller inte vad de lovar. Man får påminna dem hela tiden, de återkopplar dåligt, ur usla på att svara i telefon eller ringa tillbaka.

Stefan J
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Snabb och bra service. I dialogen med några frågor från min sida fick jag en känsla av att de tyckte att jag var ”tjatig”. Inte helt positivt.

Mikael R
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Köpte en begagnad KTM 790 DUKE av Tibor Volk. En säljare som jag fick förtroende för.

Eliasson J
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Väldigt enkelt att genomföra köpet. Bra säljare som var ärliga rakt igenom. Fick även läcka på framgaffeln efter 5 måndaer och dem skickade nya packningar på "good will" även efter garantin. En nöjd kund

Phong L
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Svårt att kontakta med reservdelar försäljning med mail dem svara aldrig. Telefon svarar inte.

Hans L

Helt ok Köpte en BMW S 1000R Bytte in en Kawasaki z900 rs

Ingemar A
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Jag köpte en ny bmw motorcykel . Trevlig personal .

Jimmy F
Skrev om Je68 Motorcycles AB

* Proffsigt bemötande *Överträffade mina förväntningar :) *Mycket bra helhetsbild, Köpte en BMW 850 gs

Daniel J
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra bemötande och håller vad de lovat. Ett litet minus var att jag inte kunde betala med kort eller Swish på plats utan det var ”enklare”med en faktura. Denna kom från något som heter My.Money/ Resurs Bank och innebar en UC och en administrationsavgift. Det sedvanliga vill du dela upp din betalning kom också men här var det extra lurigt med två inbetalningskort ett för hela beloppet eller det andra där man accepterar delbetalning.

Hung P
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Det var en bra upplevelse och bemötande. Jag åkte därifrån med en BMW RnineT.

Birger B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Allt rätt från början. Inget schabblande.

Lars-erik B

kanonkanonkanonkanonkanonkanonkanonkanonkanon

Robert S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Leverancen under all kritik- Fik den leverert og körte 1,5 km så börjede olie lampen lysa. Maskinen var nösten tom for olje. En service skulle ha väret gennemfört, det var den inte heller. Aldrig köber eller servicere jeg noget her mere.

Leif D
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Super trevliga alltifrån försäljning till verkstad fungerar det klockrent rekommenderar JE68 starkt

Martin S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra produkter men servicen kunde vara lite bättre. Känns som de är nöjda när de skrivit papper på cykeln och går vidare till nästa. De glömde beställa hjälmen jag köpte samtidigt och när hjälmen tillslut kom efter jag ringt otaliga ggr så hade det glömt vilket pris vi hade kommit överens om, som tur var hade jag det skriftligt.

Mehdi T
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Dålig service verkstan, skulle få nyköpta hojen nyservad och nytvättad, den var inte tvättat och vet inte hur servicen var gjord eller om det var gjord, man hade inte gjort enligt protokoll, bl.a. kedjan var lös och man ville ha betald för att göra vid det,

Tectadk A
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Fick ett bra bemötande av personal, dom var väldig professionella och trevliga hade förväntning på att få en go service och att man känner sig speciel som kund och det var precis hur man kände sig. köpte i juni en BMW f850GSA men täcket snabbt att jag måste ha en större maskin så jeg byte ut den med en R1250 GSA, var väldig nöjd med hele förloppet

Jakob A
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Alldeles för dyra priser. Känns som om bara för de vet att de är en auktoriserad verkstad som man måste gå till så kan du ta över normala priser. Då tänker jag mest på service. Om man köper en MC för 130 tusen hos dem så kan man tycka att service priserna kan vara minst hälften av vad de är i nuläget. Tråkigt med andra ord. Överlag är de trevliga och ger en bra bemötande.

Niclas B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Köpte 2020 en Triumph Tiger 900 RP, skulle ju bara serva min gamla cykel o passade på att testköra den nya modellen. Snabbt o gechwint så gjordes det affär. Hyfsat snabbt att boka service samt ett verkligen trevligt bemötande av personal på servicesidan samt säljare.

Dan R
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Mycket bra företag väl bemöt kunnig personal bra försäljare. Fem stjärnor.

Allan L

Som vanligt 100% service inriktade Jag har köpt en KTM 1290 adv. R

Henrik R
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra upplevelse och trevlig personal men svårigheter att kunna kontakta verkstaden.

Sebastian S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Säljaren jag har haft kontakt med är proffsig, kunnig och skött allt på bästa sätt. Då är det lätt att vara nöjd mc-åkare!

Robert L
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Fantastiskt trevlig och kunnig personal! Jättefina lokaler med stort sortiment. Hit kommer jag att återkomma.

PETER V
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Proffsigt, effektivt och engagerat bemötande. Ett kundfokus som gick långt över vad jag förväntade. Speciellt som köpet skedde på distans pga av avstånd och pandemi. En st 2018 BMW S1000R köpte jag, och den var i absolut nyskick!

Lars B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra service, varan levde upp till det som sagts i annons och i mail konversation. Säljaren var noga med att allt blev bra.

Andreas E
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Mycket bra bemött av säljare när jag köpte min Ducati Supersport S939 Snabb hantering och hojen stod redo när jag hade möjlighet att plocka upp den

Stig B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Jag känner att företaget har MC ”i blodet”. Utmärkt information, råd och bemötande. Det kändes seriöst och därför tryggt att köpa min fina lätt begagnade R1250GSA. Mycket nöjd!

Lars-peter S

Trevligt bemötande o bra service betyg 5

Carl-Johan C
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Köp och leverans av begagnad MC funkade klockrent, men nu när jag har problem efter 3,5 månad är de inte lika serviceminded längre.

Henrik M
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Super säljavdelning med fantastiskt kompetent personal. Det finns fortfarande utrymme för förberedelser på verkstadsavdelningen

Jonas B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Helt okej . Dom har hållit det dom lovar och säljaren Tibor är nog deras största tillgång.

Fredrik S
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Trevligt bemötande Ingen press Glad o nöjd………….

Johan T
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Säljaren var lite tankspridd och många affärer på gång samtidigt. Hojen var i så bra skick som säljaren beskrev över telefon. Med lite mer fokus på kunden vid upphämtning hade det blivit fullpott

Carl D
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Bra kommunikation och information av säljare inför köpet. Je68 har ett av de bästa utbuden vad gäller nya och begagnade motorcyklar. Mycket trevlig bemötande på plats vi provkörning. Utmärkt upplevelse vid genomförande av köp, finansiering m.m. Och slutligen, bra "after sales" upplevelse och ett kanonbra pris på motorcykeln. Handlar gärna av ansvarig säljare och av Je68 när det blir dags för hojbyte. Där det finns "utvecklingspotential" är servicekostnader. I jämförelse med några andra firmor så tycker jag Je68 är något snäpp dyrare.

Tobias K
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Mycket bra kundmottagande. Kändes väldigt stressigt i verkstaden.

Bo B
Skrev om Je68 Motorcycles AB

Med öppna armar!! Inga. Kunnig och engagerad personal.