Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

• BadgeTenYears
2 228
Ligue 0107-77 30 00 Compartilhar

About company

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR! Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland. Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För...

2228 omdömen om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sedan starten hos Reco 2015

Daniel E
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mykola och Ihor gjorde ett toppenjobb med vår flytt. Effektiva och väldigt försiktiga med de ömtåliga prylarna.

Åsa N
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Då vi använt Jordgubbsprinsen var vi lika nöjda denna gång

Emma B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Giorgi och Ruslan är fantastiska killar som hjälpte oss med flytten. De kom i tid och var väldigt effektiva och duktiga på att hantera känsliga möbler. Jag rekommenderar dem varmt! / Emma Bergqvist

Maria K
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Hej! Det var två fantastiska killar som hjälpte mig med flytten. Punktliga, trevliga och så hjälpsamma. Allt fungerade helt klockrent, ger dem det högsta betyget och kan varmt rekommendera alla andra att välja Jordgubbsprinsen. Mvh Maria

Rebecca B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi beställde både flytthjälp och flyttstäd. Otroligt bra service! Bra bemötande och tar väl hand om sakerna de flyttar. Vill gärna att allt ska bli bra. Städningen var också utmärkt, har absolut inget att klaga på någonstans.

Matilda catarina inger m L
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flytt från Norrköping till Sundsvall. Mycket nöjd med allt! Mykola och Ihor var snabba, trevliga och proffsiga.

Joanna A
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Toppenservice! Viktor och Serhii fixade vårt flytt på ett toppenbra sätt! De var snabba och trevliga! Och trollade upp vår stor soffa 👏👏👏

Marja-Leena N
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Lämnade nycklarna till killarna och de skötte Flytten smidigt. Samma med flyttstädningen, behövde bara lämna nycklar till städarna och de skötte resten.

Pamela F
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättenöjd med både flytt och flyttstädning! Kommunikationen var klockren under hela processen. Man får låna flyttkartonger vilket hjälpte så mycket. På själva flytt fick vi hjälp av Giorgi och Shalva, som var super proffsiga och tog hand om våra grejer på ett jättebra sätt. Smidigt, så nöjd!

Jan stefan B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Andrij och Grimh som hjälpte oss med flytten gjorde ett fantastiskt jobb. De möbler som vi inte själva plastat in tog dom hand om och plastade in noggrannt. Alla saker kom oskadda till nya adressen fortare än vi förväntat och hamnade där det skulle enligt våra instruktioner. Fantastiskt hårt arbetande killar. Extra plus för att Jordgubbsprinsen är ett av ytterst få företag i branschen som säger sig ha kollektivavtal och därmed är arbetarna garanterade hyfsade pensionsavsättningar och förmåner. Flyttstädarna kom på...

Annica S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flytten gick smidigt och det var lätt att kommunicera med personalen. Inget att klaga på!

Carmensita H
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor, Ivan och Vitalii hjälpe oss att flytta. Jätte bra service på alla sätt! Kan verkligen rekommendera dessa killar och företaget Jorgubbsprinsen.

Tim Å
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Både flytt och flyttstäd funkade toppen!!

Senait T
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättebra och väldigt snabb var Michael!

Anna B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga och duktiga. Pålitliga. Kommer använda dem nästa gång igen!

Barbro P
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Tog minst 3 gånger längre tid än utlovat. De städade utan belysning på kvällen och fick göra om städningen 4 gånger. Möbler gick sönder utan att ersättning utgick. De flyttade saker till fel ställe även om de var mycket tydligt uppmärkta. De glömde en mängd saker som de påstod vara flyttade men som stod kvar i den gamla lägenheten. De blev mycket hotfulla då man påpekade bristerna. De saknade helt struktur för att kunna genomföra en enkel flytt och flyttstädning.

Karl S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra bemötande. Snabb hjälp och hjälpsamma flyttkillar. (Behövde flytthjälp med kort varsel)

Cristoffer F
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Igor och hans kollega gjorde ett grymt jobb med flytten! Snabbt, effektivt, lösningsorienterat och positiv energi! Riktigt härligt! Hade även flyttstädning från Jordgubbsprinsen samma dag och det funkade jättebra att allt blev fixat i samma sväng!

Alexander O
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Serhii och Giga gjorde ett oroligt bra jobb. De var snabba, noggranna och hjälpsamma. De plastade in och tog väl hand om alla våra möbler. Vi var innan lite oroliga över att anlita flytthjälp men det hela var långt över våra förväntningar. Kommer definitivt anlita Serhii och Giga igen.

Beata birgitta sofia R
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sehiir och Yana packade ett helt hus på 160 kvm effektivt och nogrannt på fem timmar. Allt var mycket väl inslaget.🌟 Mykola och Ihor flyttade hela bohaget. Så imponerad av de båda!🌟 De var mycket effektiva, trevliga och noggranna med att allt hamnade på rätt plats. Jordgubbsprinsen har levt upp till mina förväntningar med råge så här långt! Jag har även bokat flyttstädning så nu är mina förväntningar på den lika höga 🤗

Ernesto giovanni P
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Idag gick flyttlasset från Mälarhöjden till Rinna socken i Östergötland. Igår packade Sehiir och Yana vårt bohag så snabbt och grundligt att man häpnande. Och idag kom Mykola och Igor kl sju med en jättelastbil och la ett Tetris i världsklass. Väl framme på vår gård lastade de ur och bar allt på plats, ibland 2 och 3 gånger då vi inte kunde bestämma oss var allt skulle placeras. De monterade ihop sängar och gjorde verkligen allt för att tillmötesgå oss. Kunde jag ge 10 stjärnor skulle de få det. Vi kan verkligen rekommendera Jordgubbsprinsen till alla som vill få riktigt professionell flytthjälp.

Tapio M
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

fint jobb och bra kommunikation

Lena S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättebra bemötande, överträffade mina förväntningar, toppenbra snabb och smidig flytt och städ

Christina K
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag är jättenöjd med både flyttstäd av Maria och Natik och flytthjälp av Jim och Sacha. Punktliga, professionella, trevliga och gav det lilla extra! Kommer att anlita dem igen vid nästa flytt!

Richard J
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Robert och Serhii hjälpte mig att flytta. De var otroligt noggranna och snabba. Inte ens ett enda glas gick sönder trots att jag packat riktigt dåligt. Skulle anlita Jordgubbsprinsen igen utan att tveka. Full pott!

Henrik E
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Punktliga, noggranna och professionella.

Josefin H
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

De två killarna som hjälpte oss var hur trevliga som helst och gjorde ett fantastiskt jobb! Det enda negativa var att vi inte fick reda på att det skulle kosta extra att flytta vapenskåp förens fakturan kom.

Jessica B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Michal was very friendly yet professional. The furniture was moved carefully.

Johan sotiris M
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt snabba. Ordentliga och supertrevliga flyttkillar! Gjorde ett väldigt effektivt jobb men samtidigt varsamt. Rekommenderar starkt!

Alexis elias L
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Ivan hjälpte oss flytta - allt gick över förväntan. Supereffektivt, snabbt, och jättetrevligt bemötande. Full pott!

Havin S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Duktiga, snabba, försiktiga och jätte trevliga.

Louise S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa beslutet att anlita Jordgubbsprinsen för flytt. En väldigt smidig och trygg process från första samtalet med Sebastian till själva flytten utförd av Michal och Olexandr. Michal och Olexandr var punktliga, noggranna och effektiva dessutom med ett leende på läpparna. Kan inte annat än att rekommendera detta gäng till alla som ska flytta. Plus för att man dessutom får låna lådor av dem och att de även då varit super hjälpsamma. Hatten av för er :)! /Louise & Calle

Patrick benedict charles R
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor, Ivan, Hasse och Giga were fantastic - fast, professional, helpful and creative. We will use them again when we move office in a few years. If you are a private customer or a company I would highly recommend them. Brilliant.

Prat A
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevligt och professionellt - den verkliga kommunikationen (med arbetsledare och utförare) var tydlig och informativ innan, under och efter de hade varit på plats.

Daniel T
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabbt, smidigt och enkel flytt. Tack!

Angelica E
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Toppen flyttfirma, trevliga och bra bemötande. Mykola, Igor och Grim gjorde ett fantastiskt jobb, trevliga, snabba och effektiva!

Per P
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trygga, lugna, kändes pålitliga, var punktliga, effektiva utan att stressa.

David G
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Grymt bemötande och professionell hantering hela vägen. Allt från bokning (inkl en sistaminuten ändring som de kunde fixa utan problem) till själva flytten, där Jim och Sasha gjorde ett skickligt jobb, flöt på som i en dröm. Jag var tveksam mot att använda mig av en flyttfirma innan, men fick Jordgubbsprinsen rekommenderat av en vän och kommer nu att rekommendera vidare till mina vänner.

Anna B
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Använde bara flytt, inte städ. Men allt var helt perfekt. De kom i tid, packade in allt omsorgsfullt o bra i bilen. Starka, snabba och trevliga. Skulle jag flytta igen så vet jag vilka jag ska anlita.

Gisela S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Skulle vilja ge 10 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fantastisk fint och välpackat allt från vårt kök. Otroligt vänliga, snabba, trevliga, hjälpsamma killar som slet hårt hos oss.. Stort stort tack till Andrij, Michal, och Olexandr. Vi är oerhört tacksamma för er hjälp och varsamhet med vårat bohag. Gisela med familj

Eva gunilla elisabeth S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Idag flyttade jag med hjälp av underbara jordgubbsprinsen. Mycket trevliga och glada killar. Dom kom i tid, arbetade snabbt och hela flytten gick fantastiskt smidigt. Mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Fem guldstjärnor får dom av mig. (förutom 5 ringar i glada färger) Jag rekomenderar dom varmt. Eva

Maja rebecka S
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Tack Giorgi och Shalva för flytthjälpen! Ni är superhjältar, det hade aldrig gått utan er. Jobbade stenhårt från 7-16, plastade noga in allt ömtåligt, lätta att snacka med om vart allt skulle, flyttade varje grej supernoga och slog inte i en enda dörrkarm påväg in och ut i lägenheten. Kan inte säga tack nog många gånger! Det här var första gången i mitt liv som jag haft råd att unna mig flytthjälp, och jag är enormt tacksam och glad att jag valde Jordgubbsprinsen. Rekommenderar varmt! Min enda synpunkt är på er slogan,...

Anna L
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag är supernöjd och kommer absolut att anlita dem igen! Arbetsledaren Michal var otrolig. Inte bara var han supertrevlig och glad utan enormt serviceminded och tålmodig. Effektiva, bra kommunikation och varsamma med mina prylar. Maskiner! Säljare Sebbe får också en extra stjärna för grym service och toppenkommunikation!

Martin L
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Tre trevliga killar dök upp i tid med en bra lastbil. De jobbade alla på bra och flytten gick smidigt och inget gick sönder. Mycket nöjd.

Aida A
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Ivan var jätteduktiga och professionella!

Anna catrin J
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fick väldigt bra hjälp med flytt av Volodymyr och Ihor. De var snabba, trevliga och hjälpsamma!

Margarita M
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag fick hjälp med en flytt som gick snabbt och smidigt tack vare Georgi och Shalva.

Malou R
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Grimh gjorde ett toppenjobb!

Lena A
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket nöjd! Trevliga, kompetenta, bra samarbete med de två killar från Jordgubbsprinsen som hjälpte mig med flytt den 18 april. Anlitar gärna Jordgubbsprinsen igen vid nästa flytt.

Leila J
Escreveu sobre Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är supernöjda med fönsterputs!