JP Lackering AB

JP Lackering AB

Ring 08-500 222 90 jplackering.com

Reparation- och lackering av motorfordon och motorcyklar, samt polering, montering, demontering, olika behandlingar och mycket mer!

15 omdömen om JP Lackering AB

Nicklas L
Skrev om JP Lackering AB

Trevligt bemötande med transparent vy för dialog och utfall, tydliga dialoger och planering med väl utförda arbeten, rekommenderas varmt.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Anas T
Skrev om JP Lackering AB

Helt sinnesjukt vad proffsiga ! Lämnade in min bil där hela sidan var totalt kvaddad. Ett bolag sa att det tar 1 månad att laga så jag besökte JP. De fixade det på 3 dagar och bilen är helt som ny! Helt sinnessjukt, jag är svår att imponera på men deras hantering sen dag 1 har varit jätte grym. Verkligen mållös över hur snyggt de har skött allt. Rekommenderar stark och jag kommer aldrig besöka ett annat ställe!

John Arne S
Skrev om Jp Lackering AB

Jättenöjd, 5 av 5! Snabbt och smidigt, bra bemötande.

Torvalla A

Orkar inte skriva 30 bokstäver men perfekt

Stabilitet Ab S
Skrev om Jp Lackering AB

Riktigt bra utförda arbeten till bra priser och dessutom med hög servicenivå och trevligt bemötande. Jag har lämnat många bilar för lackering hos Jp Lackering och alltid blivit nöjd.

Representant för Auto Sifax Auto

Trevlig och bemötande personal Lackning del av bil som gick snabbt och smidigt

Mourad E
Skrev om Jp Lackering AB

Vänligt mottagande. Serviceinriktat och bra jobb utfört. Kan inte bli bättre🙏🙏

Bilkompaniet A
Skrev om Jp Lackering AB

mycket bra ställe och trevliga personal

Stenkulla A
Skrev om Jp Lackering AB

Bra service och väl utfört jobb

Peem A
Skrev om Jp Lackering AB

Mycket trevlig personal bra jobb

Fordonsmotiv A
Skrev om Jp Lackering AB

Det bästa med Jpl är kundbemötandet och service klass på annan nivå, grymt nöjd med mina bilar och något annat fel på mina bilar löser han det utan ens nämna något👍 tack Hamodi ❤️👍

Morsal A
Skrev om Jp Lackering AB

Tack Elinore och dina kollegor för en riktigt bra service. Professionell och trevliga personal samt bra och snabb arbete av min bil 🙏🏼🤩

Martin B
Skrev om Jp Lackering AB

Fick motorhuven omlackad på min Bmw pga stenskott och kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd! 1. Bra och proffsigt bemötande. 2. Bra pris. 3. Väl utfört arbete med bra information under arbetets gång(fick bilder skickat på telefon).

Magnus E
Skrev om Jp Lackering AB

Jag fick tillfredsställande svar på alla frågor, en bra lösning och snabb service. Och är mycket nöjd med er jobb!

Alina H
Skrev om Jp Lackering AB

Lätt tillgängliga genom sin internet sida och ger ett trevligt bemötande från första kontakt. Ni är helt suveräna, både vad gäller att hitta produkter utifrån våra behov utan att försöka sälja på oss onödiga kapacitet, samt er service genom hela ledet som är enormt bra. Jag är mycket nöjd! Stor tack!