Haninge Bilvård AB

3.5

8 omdömen om Haninge Bilvård AB

Roger S
Skrev om Haninge Bilvård AB

Pinsamt likt föregående kommentar. Rekonditioneringen jättebra, men när bilen dog efter 15 meter på deras parkering efter jag hämtat ut den så var kommentaren "vi har inte gjort något" Bilia tog 5000 kr för att reparera de elfel som uppkommit genom att vatten kommit in i systemet. Men Haninge Bilvård bara blå nekar.... Uselt

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4100 omdömen 4.8 av 4100 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Amir Mohammad J
Skrev om Haninge Bilvård AB

När något hände under tvätt då ska man kunna diskutera det med de som jobbar där. Jag som kund har rätt att klaga och bemötas bra och bli förklarad att hur och vad har hänt. Man kan inte säga att ”jag har inte gjort fel” och du har inte sagt eller bevisat nåt som inte funkade innan. Att dem ens lyssnar och ta hänsyn för det. Det tycker jag verkligen sämsta servis när man betalt 1200kr för det. Och ingen kan tar ansvar.

Kjell G
Skrev om Haninge Bilvård AB

Lämnade in min bil imorse på Hanninge Bilvård. Fick ett jätte trevligt bemötande när jag lämnade bilen. Fick en lånebil åkte hem och väntade sen kom ett sms att bilen va klar. Dom hade gjort ett fantastisk jobb bilen var som ny. Han visade runt mig och visade det dom hade gjort innan jag lämnade dom. Jag rekommenderar Hannige Bilvård och ger dom 10 av 10. Kommer återkomma. Kjelle med golfen

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1224 omdömen 4.7 av 1224 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Hanna Jessica Gerda R
Skrev om Haninge Bilvård AB

Otroligt dålig service. Bokade tid för rekond dagen innan och fick bekräftelse men när jag kom dit så sa hen att det var fullt och de inte hade tid. Hade tagit mig hela vägen dit och rensat ut min bil på barnstolar mm och fick åka därifrån direkt. Otroligt dåligt!!!!!!

HÅKAN P
Skrev om Haninge Bilvård AB

Trevligt bemötande, lätt att få tid, väldigt bra jobb - supernöjd! Använt dem flera gånger och kommer fortsätta att använda dem, riktigt bra resultat!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

ANDREAS G
Skrev om Haninge Bilvård AB

Lämnade in bilen för invändig recond, Haninge Bilvård gjorde ett kanon jobb. Väldigt nöjd med jobbet och super trevlig personal.

Marie Christin W
Skrev om Haninge Bilvård AB

Tydlig hemsida, lätt att boka tid. Mycket trevligt bemötande. Jättebra utfört arbete! Ett stort plus, för lånebil.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 757 omdömen 4.5 av 757 omdömen

Billy William E Billy William E
JEANETTE R
Skrev om Haninge Bilvård AB

Helt fantastiskt bemötande! Ringde igårkväll och frågade om dom kunde hjälp mig med ett säte dom sonen kletat tuggummi på idag.. inga problem! Hör av dig innan du åker så vi kan bestämma tid (jag var osäker på när jag hade tid att komma). Ringer idag, blir emot tagen direkt Och bokar en ut- och invändig tvätt samtidigt, när jag kommer tillbaka efter ca 2 timmar är bilen skinande ren, han har gjort sätet så fint och ordnat extra grejer ”så den blev fin” ! TACK 🌟🌟🌟 vilka jäkla stjärnor ni är! Bara gott att säga om firman och jag kommer definitivt att komma tillbaka! Mvh Jeanette