Haninge Bilvård AB

Läs vad 3 kunder tycker om Haninge Bilvård AB

• ANDREAS G

2020-09-19

ANDREAS G skrev om Haninge Bilvård AB
    Lämnade in bilen för invändig recond, Haninge Bilvård gjorde ett kanon jobb. Väldigt nöjd med jobbet och super trevlig personal. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Märsta
    4.7 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2020
    "Måste vara den bästa bilverkstaden i hela Stockholm. Bra servicenivå och jättevänliga och gör det bästa och snabbaste jobbet som jag upplevt"
  • 2020-09-15

Marie Christin W skrev om Haninge Bilvård AB
    Tydlig hemsida, lätt att boka tid. Mycket trevligt bemötande. Jättebra utfört arbete! Ett stort plus, för lånebil. Läs mer
  • 2020-07-03

JEANETTE R skrev om Haninge Bilvård AB
    Helt fantastiskt bemötande! Ringde igårkväll och frågade om dom kunde hjälp mig med ett säte dom sonen kletat tuggummi på idag.. inga problem! Hör av dig innan du åker så vi kan bestämma tid (jag var osäker på när jag hade tid att komma). Ringer idag, blir emot tagen direkt Och bokar en ut- och invändig tvätt samtidigt, när jag kommer tillbaka efter ca 2 timmar är bilen skinande ren, han har gjort sätet så fint och ordnat extra grejer ”så den blev fin” ! TACK 🌟🌟🌟 vilka jäkla stjärnor ni är! Bara gott att säga om firman och jag kommer definitivt att komma tillbaka!
    Mvh Jeanette Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1778 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S

Bästa Bilverkstäderna nära Haninge Bilvård AB: