JP´s Trafikskola

jpstrafikskola.se
  • BadgeTenYears
Call 08-408 321 25 Share

About company

JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg är STR-anslutna och väletablerade. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser, MC-kort, moped samt intensivkurser. Vi erbjuder även utökad behörighet med släpvagn. Vår personal är pedagogisk och hjälper våra elever...

414 omdömen om JP´s Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2012

Jesika Ilinka R
Wrote about JP´s Trafikskola

Riskettan var bättre än jag förväntade. 🤟🤓

Sture Patrik B
Wrote about JP´s Trafikskola

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildning av barnen oxå hjälp oss med balansen av egen övningskörning i kombination med körskolans lektioner, Otroligt lyhörda och trevliga körskollärare, # två stolta barn, 3 körkort och en stolt pappa. Under utbildningen har det funnits goda möjligheter att boka tider som passat bra ihop med barnens skola osv -> som sagt en komplett körskola

Lea A
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag är jättenöjd med allt. Man blir bra bemött och trafiklärarna är jätteduktiga. De planerar bra inför körprovet och har ett bra system för att klara det. Ett tips är att köpa deras paket, vilket jag gjorde.

Emilia F
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag tycker att lärarna ger ut bra info och förklarar tydligt och man utvecklas snabbt under kort tid. De stöttar och man känner sig trygg under körningen

Enzo A
Wrote about JP´s Trafikskola

Har både tagit mitt bil och mc kort hos JP´s trafikskola. Väldigt familjärt och sjukt hjälpsamma och pedagogiska i både bilen och i receptionen!

Olivia S
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag skulle säga att trafikskolan är väldigt bra, lärarna är duktiga och visar intresse i deras jobb. Hjälpen man får är super

Elin L
Wrote about JP´s Trafikskola

Sjukt lärorik med fantastiska lärare!

Sebastian John-Pierre S
Wrote about JP´s Trafikskola

Riktigt bra skola, har tagit AM, A1 och nu B kort. Kan starkt rekommendera JPs trafikskola. Bryr sig om eleverna och deras utveckling

Sebastian John-Pierre S gillar detta
Claudia I
Wrote about JP´s Trafikskola

Jps trafikskola rekommenderas stort till alla som ska ta körkortet. Lärarna var duktiga och kunniga, anpassade sig efter vad jag som elev behövde, och hade tålamod. Jag blev fantastiskt bemött av både lärare och receptionist och kommer att rekommendera denna trafikskola till alla nära och kära.

Claudia I gillar detta
Bo Håkan H
Wrote about JP´s Trafikskola

Slappt och slött, lever på gamla meriter. Oengagerade lärare, pratar helst med varandra och röker cigariller. Dåligt med hjälp och support mest egentid på låg och högfartsbanan. Bytte till annan skola och fick toppenhjälp av lärare som ville lära ut. Tog lappen igår och det var inte tack vare JP’s

Emina S
Wrote about JP´s Trafikskola

Du vet att en trafikskola är riktigt, riktigt bra när du genuint kommer sakna morgonrutinen: att ta sig till JP's, småprata med all personal som inväntar sina elever, ta en kopp kaffe och sedan rulla iväg med din trafiklärare innan din egen arbetsdag kommit igång. Det har varit så viktigt, för en nervös rackare som jag, att bli bemött av så vänliga ögon som verkligen varenda kotte på JP's Trafikskola har. Jag körde som absolut mest med Pernilla och kan varmt rekommendera henne. Här har vi en oerhört pedagogisk lärare som...

Kathy T
Wrote about JP´s Trafikskola

En fantastiska upplevelse med ett företag som bry sig!

Svar från JP´s Trafikskola

Stort grattis och tack för förtroendet önskar dig många härliga mil 🎉🎉🎉👏👏👏💪

Aida J
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag tog körkort idag tack vare jp's trafikskola . Jag är såå nöjd med allt, från bemötande i receptionen hon är så trevlig,hjälpsam och serviceinriktad. Körde med Clas de flesta körlektioner som var grym, jag hade några lektioner med Markus och Martin också som var också grymma och alla var pedagogiska och kompetenta . Bra pris, lärare och tillgänglighet Kan rekommendera starkt 👍🏼

Aida J gillar detta
Svar från JP´s Trafikskola

Tack för att vi fick förtroendet o jobba med dig och vi önskar dig all lycka i framtiden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Linnéa K
Wrote about JP´s Trafikskola

Kan varmt rekommendera JP's Trafikskola! Väldigt pedagogiska och vill att man ska lyckas med körkortet. Jag hade några veckor kvar till min uppkörning och behövde mer "kött på benen" innan det var dags. Körde 6 lektioner med Pernilla och fick med mig nya verktyg varje lektion. Det kändes aldrig stressat utan hon tog sig tid att verkligen gå igenom vad jag behövde öva på. Klarade uppkörningen på första försöket, tack Pernilla och JP's!

Tack för förtroendet och lycka till med allt i framtiden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ANNA E
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag hittade skolan via rekommendationer, både från vänner och nätet, och den levde verkligen upp till de positiva omdömena. Jag körde med Jolanta, men också lite med Pernilla. Jag började från noll men lärde mig successivt steg för steg och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Kände mig trygg, och att mitt mål även var körskolans mål. Kan varmt rekommendera JP:s trafikskola.

ANNA E gillar detta
Svar från JP´s Trafikskola

Tack för förtroendet och mycket bra jobbat ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi önskar dig en god jul och god fortsättning 🎄🧑‍🎄🎄🎅

Mikaela M
Wrote about JP´s Trafikskola

Är super nöjd med JP´s Trafikskola. Hade Claes och han var den bästa läraren, han var pedagogisk och gav mig alltid feedback, jag lärde mig så mycket av honom. Klarade min uppkörning på första försöket. Rekommenderar JP´s trafikskola starkt och speciellt Claes.

Svar från JP´s Trafikskola

Stort grattis till körkortet och mycket bra jobbat och tack för att vi fick förtroendet och jobba med dig.🎉🎉🎉🚙🚗

CAROLINE S
Wrote about JP´s Trafikskola

Rekommenderar! Körde med Claes som var väldigt engagerad, noggrann och kom med kontinuerlig feedback!

TERESE I
Wrote about JP´s Trafikskola

Trevlig och engagerade personal. Fick lära mig mycket under mina veckor där. Körde mest med Jolanta och Farid. Rekommenderas varmt!

Kathy T gillar detta
CAROLINA R
Wrote about JP´s Trafikskola

Proffsiga, trevliga och engagerade. Körde med Jolanta som pedagogiskt och metodiskt lärde mig allt. Samtidigt var hon peppande och engagerad i mina framsteg. Körde även några lektioner med Firas, Martin och Duraid. Inte en lektion har jag gjort utan att känna att jag inte har lärt mig något nytt. Trevlig stämning överlag. Rekommenderas starkt!

Tack för förtroendet och lycka till med allt i framtiden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svea A
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag tyckte JP’s trafikskola gav mig ett bra bemötande. Kan varmt rekommendera Claes! Mycket trevlig, rolig och pedagogisk lärare som gav mig mycket bra tips och tricks.

Svar från JP´s Trafikskola

Tack för att vi fick förtroendet och lycka till med allt i framtiden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Casper H
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag blev bemött av Jp på ett bra sätt och dem levde upp till alla mina förväntningar. Jag förväntade mig att få lära mig köra en mer modern manuell bil än den jag hade hemma samt att få lite tips på att förbättra min körning. ( hade mariette som trafiklärare och hon var jätte hjälpsam och tydlig). Köpte risk 1 och 2 samt 3 stycken 80 min körlektioner. 👍

Emilia L
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag blev väl bemött av alla anställda jag mötte på JP. De var alla pedagogiska och hjälpte till att svara på mina frågor samt befästa mina utvecklingsområden gällande körningen. Mina förväntningar var att bli en bra bilförare och få med mig tips till den privata övningskörningen. Det fick jag.

Georgios V
Wrote about JP´s Trafikskola

Personal och lärare var mycket professionella. Trevliga och mycket kunskap inom körning. Köpte paket med Risk 1+2 (inklusive 2 körlektioner) och 8 körlektioner. Tillräckligt för att klara uppkörningen på första försöket. Mycket nöjd!

John L
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag tog mitt körkort på 2,5 månad, jag är supernöjd med allt från början till slut. Jag körde inget hemma, utan lärde mig allt från grunden via körskolan. I början körde jag 5 gånger totalt med Martin och Farid, båda var mycket bra lärare. Resterande körningar(ca 20 gånger) körde jag med Jolanta, hon var lugn, tydlig och byggde upp mitt självförtroende i trafiken på ett pedagogiskt sätt. Jolanta är en mycket stor del i att jag klarade både mitt teoriprov och mitt körprov på första försöket. Även ett stort plus till...

DISA D
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket tack vare Jolantas hjälp. Personalen bemöter dig trevligt och gör allting för att du ska vara så redo som möjligt på uppkörningen. Rekommenderar JPs trafikskola.

ANASTASIYA S
Wrote about JP´s Trafikskola

En jätte bra trafikskola med otroligt fin och trevlig personal! Ett stort tack till Jolanta som var min lärare och ett stort tack för all teoretiskt och praktiskt lärdom som jag erhöll från henne! Rekommenderar denna trafikskola starkt!

Svar från JP´s Trafikskola

Tack själv, vi önskar dig lycka till på vägarna och grattis till körkortet!

SAMUEL H
Wrote about JP´s Trafikskola

Helt fantastisk skola! Jolanta har varit en klippa och totalt avgörande stöd. Tack till alla som stod ut med mig under våren 22

Svar från JP´s Trafikskola

Kul att du är nöjd, vi önskar dig lycka till & STORT grattis till körkortet!

ALBERT K
Wrote about JP´s Trafikskola

Lärarna jag fick köra med var väldigt pedagogiska, lugna och gav tips som verkligen hjälpte inför uppkörningen. Med dess hjälp klarade jag det på första försöket. Särskild beröm går till Jolanta och Pernilla som var väldigt nogranna och trevliga i sitt bemötande.

ALBERT K gillar detta
Svar från JP´s Trafikskola

Ett stort grattis Albert till körkortet, Tack för att du valde oss och lycka till.

Emma Veronica C
Wrote about JP´s Trafikskola

Väldigt bra och pedagogiska lärare!

Tom Magnus Christer L
Wrote about JP´s Trafikskola

Superbra körskola med kunniga och engagerade lärare och bra struktur

ISABELLA L
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag är så tacksam över att ha fått köra med en lärare som verkligen vill att man lyckas. Tack Jolanta och Josef för att ni gjorde det möjligt för mig att klara körkortet! 😍

Jp´s och ISABELLA L gillar detta

LILY T
Wrote about JP´s Trafikskola

TLDR: Körskolelärarna på JP's trafikskola ser till individen och anpassar körlektioner och utlärningssätt efter dig och dina önskemål. Jag har tagit 10+ körlektioner hos JP's trafikskola, och varje lärare som jag har kört med har varit väldigt förstående och frågar vid start av varje lektion hur jag mår, vad jag har för förväntningar på dagens lektion och fullföljer det varje lektion. De ser också till att eleven reflekterar och tar till sig feedbacken efter lektionens slut så att man kan hinna öva hemma eller veta vad...

RYAN L
Wrote about JP´s Trafikskola

Due to ice my driving lesson was cancelled. Now it’s radio silence from the school when the driving part will come again. Other schools are out driving. Company takes your money and disappears.

JOAKIM B
Wrote about JP´s Trafikskola

TL;DR: Körskola som verkar investera i eleverna. Mycket bra upplevelse, speciellt tack till Pernilla. Efter att ha googlat lite kvickt och kikat på de närmsta trafikskolorna valde jag att promenera ner till JP's Trafikskola och kolla hur det såg ut med att boka lite körlektioner för att ta ett B-körkort. Personalen i receptionen välkomnade mig och förklarade hur de brukar jobba. I mitt fall hade jag en vilja att ta körkortet innan årets slut, vilket då gav mig cirka 4 månader att slutföra det hela på, jag visste redan...

STINA N
Wrote about JP´s Trafikskola

Kan varmt rekommendera Pernilla som trafiklärare. Lugn, pedagogisk och framförallt vänlig :-) Tack för all hjälp!

Svar från JP´s Trafikskola

Tack Stina för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

MARTINA T
Wrote about JP´s Trafikskola

Kan VARMT rekommendera JP’s trafikskola. Har fått så fint bemötande från samtliga, både i repetionen och från olika lärare som jag kört med. JP’s har en långsiktig, pedagogisk filosofi och det gör att man verkligen känner sig trygg. Vill extra varmt rekommendera Pernilla som lärare som varit ett oerhört stöd i min process mot körkortet, så engagerad och pedagogiskt på alla sätt och vis.

EVITA S
Wrote about JP´s Trafikskola

Världens bästa trafikskola!! Vill ge ett extra tack till Pernilla och Tony som har gett mig otroligt mycket stöd och hjälp med att ta mitt körkort.

ANNA H
Wrote about JP´s Trafikskola

GRYMMA! Jag tog mitt mc-kort genom denna skola. Körde både med Firas och Ilija, de gör ett fantastiskt jobb båda två! Har man ett eget driv att ta kortet, håller en öppen kommunikation så hjälper verkligen personalen en med allt de kan! Rekommenderar starkt denna körskola: proffsiga, inte giriga efter dina pengar, gemenskap, lyhördhet etc. Funderar du på att ta mc-kortet och funderar vilken skola, sluta fundera och välj JPs!

LINA M
Wrote about JP´s Trafikskola

Haft mitt körkort i drygt tre veckor nu och rekommenderar verkligen JP's trafikskola!! Ett extra stort tack till Jolanta som jag körde med, verkligen stöttande och hjälpsam!!

Svar från JP´s Trafikskola

Tack för att du valde oss o lycka till med allt i framtiden.

JOLANTA Z
Wrote about JP´s Trafikskola

Supernöjd! Klarade uppkörning på första försöket, känner mig trygg i trafiken. Alla jag kört med var proffsiga, super tack till Pernilla ❤

Jan  S
Wrote about JP´s Trafikskola

Supernöjd med körskolan och min körlärare Jolanta. Klarade både teori och praktik på första försöket. Kan helt klart rekommendera JP!

LINDA E
Wrote about JP´s Trafikskola

Trevlig personal i helhet men rekommenderar starkt Pernilla som lärare. Om du behöver någon som är lugn, trygg och pedagogisk samt anpassar sig efter vad du behöver så är hon ett självklart val!

Julia Maria O
Wrote about JP´s Trafikskola

Att få köra med Pernilla hos JP’s Trafikskola har varit mycket lärorikt men också kul. Hon har hjälpt mig hela vägen fram tills att jag klarade förarprovet i Järfälla. Jag är så nöjd och rekommenderar starkt denna trafikskola för er som velar!

Svar från JP´s Trafikskola

Grattis till körkortet och tack för att du valde oss. Önskar dig all lycka i framtiden. Med vänlig hälsning, JPs Trafikskola AB

Karl Anders E
Wrote about JP´s Trafikskola

Tog mitt körkort och teorin på första försöket med hjälp från Pernilla! Rekommenderar starkt! Bra och tydliga lektioner.

Svar från JP´s Trafikskola

Stort grattis och tack för att du valde oss. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🚙🚗🚙🎊🎉🎊🎊

LYDIA P
Wrote about JP´s Trafikskola

Tog precis mitt körkort med hjälp av JP’s Trafikskola och är supernöjd. Jag klarade både teori och uppkörkning på första försöken tack vare min lärare Pernilla som verkligen är en superpedagog. Rekommenderar både henne och trafikskolan varmt.

Svar från JP´s Trafikskola

Stort grattis och tack för att du valde oss. 🎉🎊⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🚗🚙🚗🚙

MADELEN D
Wrote about JP´s Trafikskola

Bästa trafikskolan med bra läge och väldigt pedagogiska lärare rekommenderas verkligen och speciellt Jolanta. Tusen tack

Svar från JP´s Trafikskola

Tack för att du valde oss och lycka till med allt i framtiden. 🎊🎉🎊🚗🚙🚗🚙

MANPREET K
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag började köra med JPs i sep 2020 och tog körkortet april 2021. Min erfarenhet är positiv och jag känner att jag fick stöd hela vägen till körkortet. Ägaren Yosef är jätte snäll och hjälpsam. Jag fick hjälp med en delbetalning, var ibland sen med mina betalaningar men fick aldrig det tillsagt till mig. Jag kände hela tiden att skolan litade på mig. Jag har kört med nästan alla trafiklärare på körskolan, alla är otroligt duktiga & pedagogiska. Rekommenderar Pernilla, Simon, Mariett & Fais. Tusen tack till er för mitt körkort!

Jp´s och MANPREET K gillar detta
Svar från JP´s Trafikskola

Tack för att du valde oss och lycka till.

MALIN R
Wrote about JP´s Trafikskola

Tog min första lektion i oktober 2020 och klarade uppkörningen i mars 2021. Körde enbart med bilskolan och det viktigaste för mig var att vara en trygg och säker förare. Körde huvudsakligen med Pernilla som hela tiden stöttade och peppade men samtidigt strukturerade upp min inlärning. Jag är väldigt nöjd att jag valde den här bilskolan och kan varmt rekommendera Pernilla, men också Mariette och Jolanta. Underbara trafiklärare alla tre!

Svar från JP´s Trafikskola

Stort grattis till körkortet och lycka till med allt i framtiden🚙🚗🚙🚗🎊🎉🎊

Oliver N
Wrote about JP´s Trafikskola

Tog körkortet idag tackvare världens bästa trafiklärare Jolanta

Maria D
Wrote about JP´s Trafikskola

Jag har haft en mycket bra upplevelse av utbildningen och företaget i stort . Med pedagogisk utbildning som givit mycket. Trevlig personal både på utbildningar och körlektioner, som har hjälpt och givit bra tips.

Svar från JP´s Trafikskola

Stort Grattis till körkortet Maia! Tack för det fina omdömet och för att du valde Jp´s. Vi önskar dig all lycka!