JS affärsidé är övertyga olika kunder, som ex kommuner som har liten budget, att få deras leverantörer att betala för en interaktiv broschyr dvs en pdf med länkar 😂. Kunden ger uppdraget till JS att skapa annonser och projektledare. Kunden betalar noll för produkten. Smart men inte så moraliskt att indirekt pressa leverantörer på pengar. Jag ansvarar för marknadsföringen för flera bolag och har fått förfrågan 10-15 gånger senaste året. Vi testade en gång och det gav precis som jag misstänkte exakt noll i ROI. Kanske har...

JS Sverige AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
1 omdömen om JS Sverige AB
Visar 1 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
JS Sverige AB
Svar från JS Sverige AB
Hej Alexander! Tack för dina synpunkter, vad tråkigt att du inte gillar vår affärsidé och avfärdar den som en ”pdf med länkar”. Vi är tvärt om stolta över de produkter vi levererar till våra kunder, och våra kundutvärderingar säger att vi inte är ensamma om det. Marknadsföring är viktigt, men kan vara svårt att mäta i return on investment. Vi för löpande statistik för det digitala materialet åt våra kunder och ser att spridningen av den interaktiva broschyren ofta vida överstiger den tryckta upplagan, och vi har gott om...