Alla kategorier Botox Stockholms län Södertälje Julias Fillers

Julias Fillers

Köpmangatan 12, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Julias Fillers!

Vi är ett nytt företag men vår personal har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på den senaste tekniken inom skönhetsvård och kan hjälpa dig med allt från hudföryngring till hårborttagning eller borttagning av ärr och födelsemärken. Bland våra behandlingar hittar du både fillers, botox och dermapen.

God service, hög kvalitet och professionellt resultat är ledorden vi alltid strävar efter. Vilken behandling söker du? Kontakta oss via telefon eller besök oss på kliniken i Södertälje - vi lovar att ta hand om dig och din hud!

Läs vad 49 kunder tycker om Julias Fillers

• Renate E
    Renate E skrev om Julias Fillers
    Har inte varit där personligen själv men har hört så gott om Julia Fillers och ska bli spännande att åka dit. 😃 Renate Edelsvärd Läs mer
  • Lourd S
    Lourd S skrev om Julias Fillers
    Vart ska man börja.... Julia gör ett professionellt jobb, hon vet exakt hur jag vill ha mina läppar och följer alltid mina önskemål. Utöver hennes fantastiska jobb är hon även en sån underbar människa, genuin, trevlig, alltid glad och helt enkelt bäst. Hennes bemötande är på topp och hon har tekniken.
    Julia känns även som ens vän från dag 1 & jag har en fillersbehandlare livet ut. ❤️❤️❤️🙏🏽 Hon är värd all tack som finns!!!! Läs mer
  • Khande B
    Khande B skrev om Julias Fillers
    Jag känner mig alltid trygg av Julias varma bemötande. Hon är super proffsig på det hon gör och lyssnar på mig. Jag är en petig kund men det är inga problem för Julia, hon lyckas alltid ge mig det resultat jag är ute efter.
    Ödmjuk, duktig, proffsig och noggrann det är vad Julia är!
    Jag är en nöjd kund och har tipsat Julia till alla mina vänner. Läs mer
  • Kati C
    Kati C skrev om Julias Fillers
    Rekommenderar starkt. Julia är så trevlig och förstår en så bra. Läs mer
  • Laura B
    Laura B skrev om Julias Fillers
    Otroligt kompetent och trevlig tjej, blev supernöjd! Läs mer
  • Ninva M
    Ninva M skrev om Julias Fillers
    Mycket nöjd, väldig trevlig och mycket bra resultat. Läs mer
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Julias Fillers
    Du blir alltid hjärtligt varmt välkommen av Julia Kella och genast känner du att du är i goda händer. Hennes lyhördhet och ödmjuka expertis får dig att känna dig lugn och kan njuta av din behandling med önskat resultat. Produkterna luktar gott och känns berikande till hud och läppar. Jag rekommenderar alla jag känner att boka sina tider hos henne och de känner sig otroligt nöjda! Läs mer
  • Helen M
    Helen M skrev om Julias Fillers
    Utmärkt service och behandling Läs mer
  • Nahrin I
    Nahrin I skrev om Julias Fillers
    Trevlig bemötande och professionellt jobb . Läs mer
  • Susan C
    Susan C skrev om Julias Fillers
    Julia är helt fantastisk! Man känner sig verkligen trygg i hennes händer. Hade aldrig gjort fillers innan, och kommer inte heller göra det hos någon annan. Hon är bäst på det hon gör och samtidigt en sådan fin och underbar människa. Läs mer
  • Christie A
    Christie A skrev om Julias Fillers
    Den bästa på läppar! Säker i handen och snabb!! Trevlig och varm tjej! Man blir väl omhändertagen och vill bara komma tillbaks!
    Har gjort läppar, nasolabial och ska snart tillbaka för lite hudföryngring i form av dermapen och infuzion!!
    Rekommenderas!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Dragana B
    Dragana B skrev om Julias Fillers
    Jätte bra behandlingar och bra personal.
    Rekommendera gjärna till alla Läs mer
  • Caroline Y
    Caroline Y skrev om Julias Fillers
    Mycket nöjd med servicen, resultatet och bemötandet. Bara +++++ Läs mer
  • Elissa C
    Elissa C skrev om Julias Fillers
    Riktigt bra på just läppar.........................................,, Xx Läs mer
  • Ilona H
    Ilona H skrev om Julias Fillers
    Bästa Julia som alltid är lika glad och ger topp service. Hon ser alltid till att fylla dina behov och önskemål och man blir lika nöjd varje gång. Rekommenderar starkt :) Läs mer
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Julias Fillers
    jag har fått fillers i läppar, med ett fint och naturligt resultat, kundbemötandet är bra lägger verkligen kunden i centrum.
    jag fick verkligen det jag kom för. jag är jätte nöjd!
    jag kan helt ärligt tycka att priserna var lite dyra men vill man ha kvalité så brukar det kosta.. Läs mer
  • Aline P
    Aline P skrev om Julias Fillers
    Hade en utmärkt upplevelse! Bra bemötande och bra resultat. Läs mer
  • Maya C
    Maya C skrev om Julias Fillers
    Hon är så duktig på det hon gör, utmärkt bemötande med sina kunder, alltid glad och positiv, samt väldigt snäll, att man vill gå tillbaka till henne! Läs mer
  • Lillian K
    Nilab A skrev om Julias Fillers
    Bra bemötande, gjorde fillers av läppar. Fint resultat! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Julias Fillers
    Otroligt bra bemötande och tillmötesgående. Mina förväntningar stämde in med resultatet, fick hjälp med att fylla mina läppar som blev jätte fina, jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Julias Fillers
    Julias fillers har jag varit hos 3 gånger för läppfillers. Jag har alltid fått ett proffsigt och vänligt bemötande. Julia är mycket duktig på sitt arbete och jag har fått fina resultat. Rekommenderar företaget starkt och kommer att fortsätta gå dit i framtiden! Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om Julias Fillers
    Jag hade länge varit sugen på att förstora mina läppar en aning och blev därmed tipsad av en vän att gå till Julias fillers då min vän själv vart nöjd. Jag gick dit första gången och älskade mina läppar efter fillers behandlingen. Jag har återigen åkt tillbaka till henne och gjort ett antal gånger och skulle inte ens tveka på att byta till någon annan. Julias fillers gör mig alltid nöjd och glad! Tack! Läs mer
  • Sonya G
    Sonya G skrev om Julias Fillers
    Jag har fått filler!
    Bra bemötande, trygg kunnig, proffsig i sitt yrke. Ger bra information, berättar om konsekvenser, jag kan varmt rekommendera henne. Hon har kunden i fokus. Jag blev nöjd med resultatet. Mycket skicklig är hon, vet precis vad kunden vill! Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Julias Fillers
    Fin kundkontakt Ett jätte bra bemötande och förstående för kunden Man känner sig varmt mottagen Bra priser och ett stort kunnande inom fillers Rekomenderar varmt Läs mer
  • Emmeli H
    Emmeli H skrev om Julias Fillers
    Super duktig och snäll tjej! Förklarar alltid noga vad hon gör och vad som kommer hända. Man känner sig alltid trygg hos henne och att hon vet vad hon gör! Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Julias Fillers
    Har bara positivt och säga om Julia. Kommer såklart fortsätta gå till Julia. Blev fint bemött och utförandet och resultatet blev bättre än jag kunna hoppats på. Läs mer
  • Pinar K
    Pinar K skrev om Julias Fillers
    Jag har fyllt mina läppar med stylage M . Julia är grymt proffessionell i sitt yrke och gav säkra svar och gjorde ett suveränt jobb med mina ojämna läppar. Jag kommer boka tid hos henne för påfyllning snart! Hennes bemötande är härlig och känns som man känt henne länge. Detta vara min första gång. Läs mer
  • Elisha C
    Elisha C skrev om Julias Fillers
    Suveränt bemötande, bekvämt, tryggt, social, trevlig, ärlig. Lipfillers 3-4 gånger, lika nöjd varje gång om inte bättre för varje gång. Över förväntan på bemötandet och produkten. Läs mer
  • Milicia C
    Milicia C skrev om Julias Fillers
    Julia var professionell, vänlig, kunnig, tålmodig o välkomnande. Bra bemötande och bra resultat efter behandling. Läs mer
  • Erica S
    Erica S skrev om Julias Fillers
    Ett varmt och proffesionellt bemötande från början till slut. Julia var mycket behjälplig i allt från val av material, information om hur behandling går till, till eftervård och uppföljning.
    Jag köpte tjänsterna fillers för att eliminera rynkorna mellan ögonbrynen och fillers till läpparna.
    Jag är mer än nöjd med både resultat och bemötande.
    Kommer att boka ny tid inom kort :) Läs mer
  • Faya A
    Faya A skrev om Julias Fillers
    Bästa julia hon jätte duktig
    Jag var där en gång men jag vill boka egen plus jag säger till alla att dem måste hå till henne hon gör naturel och jätte fint Läs mer
  • Erica H
    Erica H skrev om Julias Fillers
    Jag har gjort fillers hos Julia, både i läppar och i näsan. Jag har alltid bemötts med värme och känner mig trygg i hennes händer. Hon levde absolut upp till mina förväntningar, om inte ännu bättre än väntat. Hade aldrig gjort fillers innan jag kom till henne och kommer heller aldrig gå till någon annan än henne. Läs mer
  • Teodora U
    Teodora U skrev om Julias Fillers
    Underbar och väldigt varm person. Fantastiska resultat (infuzion) och otroligt fint bemötande varje gång.
    /Teodora Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Julias Fillers
    Jag hittade Julias fillers genom behandlingen Infuzions hemsida.
    Då detta är min första salongsbehandling kändes det tryggt att Julia var väl utbildad, även inom vårdyrket.
    Jag har fått 3 behandlingar och man kände sig som en kär vän redan från första besöket.
    Hon är saklig i vad man ska förvänta sig av behandlingen och hon tog även före och efterbilder.
    Prisbilden var bra och var inte dyrare bara för att det var i Stockholmsområdet.
    Jag kan varmt rekommendera Julias fillers! Läs mer
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Julias Fillers
    Hade fått rekommendationer att gå till Julias Fillers och både bemötandet samt förväntningarna levde upp till högsta betyg. Jag har blivit väldigt nöjd med resultatet av behandlingen och känt att jag fått professionell hjälp från början till slut. Kan varmt rekommendera Julias Fillers till andra! Läs mer
  • Ilona L
    Ilona L skrev om Julias Fillers
    Hej
    Jag gjorde filers på mina läppar. Måste tyvärr säga att jag är väldigt besviken på resultatet. Misstaget Julia gör är att hon lägger upp bilder på läppar precis när hon har gjort dem, då ser läpparna fina ut. Men efter 3 dagar så försvann serumet som hon spruta i samt formen på läppen. Även fast det är första gången jag fyller läpparna så ska man fortfarande kunna se att dem är gjorda. På mig mäsks ingen skillnad mina läppar ser ut som dem alltid har gjort. Tycker Julia ska be hennes kunder om att komma tillbaka för att se hur resultatet blev.

Vänligen
    Ilona Läs mer
    2018-01-29 Julia M svarar Ilona L
    Kunden har bett om ursäkt för missförståndet , jag informerar alltid mina kunder att alltid höra av sig till mig efter en behandling för uppföljning el om de skulle finnas ev frågor och funderingar. Kunden är nöjd med sin behandling och service men materialet sjönk snabbt på henne, detta är oxå väldigt individuellt att på vissa håller de längre och på andra går de ur snabbare man måste fylla sina läppar i jämna mellanrum. Mvh juliasfillers 😀
  • Frida D
    Frida D skrev om Julias Fillers
    Köpte fillers, älskade allt med Julia och hur hon behandlade mig Läs mer
  • Rayan H
    Rayan H skrev om Julias Fillers
    Hög kompetens, mycket bra bemötande Som kund upplevde jag verkligen att Julia som utförde behandlingarna lyssnade på mina önskemål. Jag gjorde fillers i hakan och läpparna och resultatet blev dessutom över förväntan. Jag har rekommenderat företaget till mina vänner på grund av att min upplevelse som kund och resultatet var så bra. Läs mer
  • Isabell O
    Isabell O skrev om Julias Fillers
    Väldigt duktig med form samt supertrevlig. Läs mer
  • Rama A
    Rama A skrev om Julias Fillers
    Varmt bemötande och strålande resultat alla gånger! Läs mer
  • Kinora H
    Kinora H skrev om Julias Fillers
    Hon är varm, ärlig, trevlig, lugn i bemötandet. Man känner en trygghet vilket är viktigt när man vill ändra sitt utseende. Hon är proffesionell i henne yrkesroll, hon låter kunden välja men kan ändå ge sina privata åsikter på ett sätt som får en att vilja lyssna. Hon är helt enkelt grym Läs mer
  • Nurcan A
    Nurcan A skrev om Julias Fillers
    Hon är mycket duktig tjej glad och ärlig!! Läs mer
  • Heidi A
    Heidi A skrev om Julias Fillers
    Bemötandet har var utmärkt. Julia är varm och lyhörd till kundens behov och önskemål.
    Jag har vart i kontakt med Julia flera ggr då jag fyller mina läppar.
    Jag går alltid därifrån nöjd! Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Julias Fillers
    Väldigt bra bemötande o service . Julia är proffesionell inom sitt område o förstår direkt vad kunden vill ha hjälp med. I mitt fall var behandlingen infusion o jag vart supernöjd . Läs mer
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Julias Fillers
    Så nöjd ! går alltid till Julia och det gör även mina vänner! Läs mer
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Julias Fillers
    Julia ger ett proffsigt och förtroendeingivande mottagande och är mån om sina kunder. Hon är kunnig och superduktig. Läs mer
  • Warda M
    Warda M skrev om Julias Fillers
    Jag är jättenöjd kund av alla mina behandling hos Julias Fillers. Tack Läs mer
  • Lucy D
    Lucy D skrev om Julias Fillers
    Mycket bra bemötande och Julia gav riktigt bra med tips och råd! Läs mer

Köpmangatan 12, 151 71 Södertälje