Juvelia Tennisarmband AB

4.9 i betyg av av 287 omdömen
Klassiska tennisarmband! Hos Juvelia hittar du tennisarmband i både vitguld, roséguld och gulguld. Detta är den ultimata presenten för till exempel födelsedagar, bröllopsdag, morgongåva eller andra speciella tillfällen i livet. Vi har lagt ner mycket tid på att hitta rätt leverantör av våra tennisarmband och sedan 2018 har sålt fler och fler tennisarmband. Högsta kvalitet och superbra priser! Beställ ett tennisarmband idag!

Hos oss på Juvelia kan du skräddarsy din drömring. Vi tillverkar och designar ringar av alla dess slag. Förlovningsringar. Vigselringar. Alliansringar. Cocktailringar. Vad du än är ute efter i smyckesväg så hjälper Juvelia dig att göra verklighet av din idé.

Du kan helt själv välja din unika design med både storlek, form, material och diamanter. Vi erbjuder allt mellan rött och vitt guld till rosé eller platina.

Ska du fria men är osäker på val av ring? Då erbjuder vi låneringar.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer och beställa online.
Eller kom och besök oss, Juvelia finns i CONVENDUMs lokaler på adressen Jakobsbergsgatan 16.
Varmt välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 287 kunder tycker om Juvelia Tennisarmband AB