Juvelia Tennisarmband AB

Juvelia Tennisarmband AB

Klassiska tennisarmband! Hos Juvelia hittar du tennisarmband i både vitguld, roséguld och gulguld. Detta är den ultimata presenten för till exempel födelsedagar, bröllopsdag, morgongåva eller andra speciella tillfällen i livet. Vi har lagt ner mycket tid på att hitta rätt leverantör av våra tennisarmband och sedan 2018 har sålt fler och fler tennisarmband. Högsta kvalitet och superbra priser! Beställ ett tennisarmband idag!

Hos oss på Juvelia kan du skräddarsy din drömring. Vi tillverkar och designar ringar av alla dess slag. Förlovningsringar. Vigselringar. Alliansringar. Cocktailringar. Vad du än är ute efter i smyckesväg så hjälper Juvelia dig att göra verklighet av din idé.

Du kan helt själv välja din unika design med både storlek, form, material och diamanter. Vi erbjuder allt mellan rött och vitt guld till rosé eller platina.

Ska du fria men är osäker på val av ring? Då erbjuder vi låneringar.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer och beställa online.
Eller kom och besök oss, Juvelia finns i CONVENDUMs lokaler på adressen Jakobsbergsgatan 16.
Varmt välkommen!

Läs vad 276 kunder tycker om Juvelia Tennisarmband AB 2

2021-04-30
    Trevligt och kompetent bemötande samt leverans i rätt tid
    2021-04-26
    Snabb, trevlig och ett mkt fint utfört arbete.
    2021-04-08
    Både försäljaren och mitt tennisarmband är personliga och väldigt trevliga.
    Härligt att höra att du är nöjd med ditt tennisarmband. Jonas, Juvelia Juvelia Tennisarmband AB
    2021-03-12
    Med inspiration och idéer så blev resultatet 2st unika och personliga förlovningsringar.
    Många idéer kläcktes vid ett inledande möte.
    Efter att en egen skiss och förklaring förmedlats så trollades våra ringar fram som vi är supernöjda med och snabb leverans trots egen design 👌🏻.
    Proffsigt bemötande , bra hjälp att få igång tankarna för något annorlunda/eget , snabb leverans . Helt klart att rekommendera om man vill ha något utöver det vanliga 😊
    Förlovningsringarna blev verkligen häftiga. Extra kul med egen unik design. Roligt att höra att ni är nöjda. Jonas/Juvelia Juvelia Tennisarmband AB
  • Ida S
    2021-03-08
    Proffsiga med snabb och smidig leverans.
    Härligt att höra att du är nöjd med dina smycken från oss. Jonas, Juvelia Juvelia Tennisarmband AB
    2021-02-12
    Det var verkligen en positiv upplevelse på alla sätt, och jag rekommenderar Juvelia. Jag har köpt ett hänge, och diamantens kvalité är verkligen exceptionellt. Det stämmer helt, att man reagerar när man ser smycket och vill fråga var det var köpt. Jag kunde inte mycket om diamanterna, men skillnaden var verkligen påtaglig, även för en sådan som jag. Det var verkligen mycket "liv" i stenen. Jonas berättade och förklarade gärna, och det märks att han brinner för sitt intresse som också är hans jobb. Det hjälpte också att alla stenar är GIA-sertifierade, och att man kan välja en kombination av diamantens egenskaper som blir mest prisvärd för kunden. Hela affären gick smidigt och smycket blev klart snabbt. Jag är verkligen nöjd med köpet och har mycket glädje av detta smycke. Tack, Jonas!
    Diamanthänget blev otroligt fint. Grym diamant. Utmärkt val. Så roligt att du är nöjd med dina smycken från oss. Jonas, Juvelia Juvelia Tennisarmband AB
    2020-12-30
    Jag köpte en förlovningsring till min fru.
    Med hjälp av Jonas så lyckades vi ta fram en drömring. Han är väldigt professionell där kundens önskemål är i fokus. Jag kan varmt rekommendera detta företag.
    Tack Patrik. God fortsättning! Roligt att ni är nöjda med solitärringen. Ja, diamanten var riktigt fin! Ha ett superbra 2021! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-12-26
    Juvelia har stort urval av riktigt fina tennisarmband och gör efter din storlek. Suverän service och jag fick personlig hemleverans. Kan varmt rekommendera dem!
    Tack Marie och God fortsättning! Så roligt att höra att du är nöjd med ditt tennisarmband och vår service. Ha ett fantastiskt 2021! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-12-21
    Är super nöjd över både produkten och servicen. Snabb och flexibel leverans.
    Tack Sarah! Diamanthalsbandet blev riktigt fint. God Jul & Gott Nytt År /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-12-16
    Proffsigt, trevligt och med högsta möjliga kvalitet.
    Tack, Martin. Roligt att ni är nöjda med tennisarmbandet och putsningen av ringarna. God Jul & Gott Nytt År! Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-12-04
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Tack! Grattis till ett fint tennisarmband. Trevlig helg! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-11-29
    Tennisarmband.
    Utmärkt bemötande på hög nivå.
    Motsvara förväntningarna med råge.
    Kan inte bli bättre. Rekommendationer o återkommer gärna
    Hej Ulf! Tack för din rekommendation. Tennisarmbandet var verkligen fint. Hör av dig när det blir dags för nya juveler. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-11-25
    Anledningen till valet av armband är att min fru firar exakt 20 år sedan julafton år 2000 då hon genomgick en levertransplantation. Transplantationen blev lyckad och min fru lever nu efter 20 år och har fått se både egna barn och våra barnbarn växa upp.
    Härligt att få vara en del av denna fantastiska anledning till att handla ett tennisarmband. Önskar er en härlig avslutning på 2020! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-10-21
    Väldigt bra bemötande och service!
    Tack! Roligt att höra att du är nöjd med servicen. Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-10-06
    Tog hjälp av Juvelia för att beställa våra förlovningsringar och vi blev väldigt nöjda med våra fantastiska ringar. Jonas erbjuder en fantastisk service, förmedlar inspiration, och har ett öga för kvalitét.
    Hej. Härligt att ni blev nöjda med ringarna! Roligt att få göra era ringar. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-08-13
    Köpte en ring och fick snabb och bra service. Mycket hjälpsam.
    Härligt att höra! Ha en toppenavslutning på 2020! Juvelia Tennisarmband AB
    2020-08-07
    Jag köpte ett tennisarmband till min fru till vår 20 åriga bröllopsdag. Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb hantering och leverans enligt utlovat. Vi är mycket nöjda med såväl armbandet som servicen/bemötandet!
    Tack, härligt att höra att ni är nöjda med tennisarmbandet. Ha en fantastisk fortsättning på 2020! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-08-04
    Jätteproffsigt och trevligt bemötande. Supernöjd med mitt tennisarmband.
    Tack! Roligt att du är nöjd med ditt tennisarmband. Ha en superbra avslutning på 2020! Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-07-13
    Köpte en förlovningsring för ett år sedan som jag lyckades slarva bort första varma sommardagen i år. Då det var en speciell design efter mina önskemål så trodde jag att det skulle vara svårt att få en nästintill identiskt ring. Men efter att ha pratat med Jonas på Juvelia, så fick man en identisk ring om inte lite finare. Jätte nöjd med den nya ringen./ Mille
    Härligt att du är nöjd med ringen. Den blev riktigt snygg! Ha det bäst! Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-07-07
    Flexibel. Tillmötesgående. Bra produkt.
    Tack! Roligt att ni gillar Juvelias tennisarmband. Juvelia Tennisarmband AB
    2020-07-03
    Juvelia tillverkade den finaste alliansringen jag sett (helt magisk!) samt hjälpte till att omarbeta en befintlig ring. Fick väldigt bra bemötande under processen och även efteråt vid ev storleksjustering. Helt perfekt för en kräsen kund! Har redan rekommenderat Juvelia till flera vänner och är övertygad om att vi kommer tillbaka! 😊
    Blir så glad! Roligt att höra att du blev nöjd med solitärringen och alliansen. Tennisarmband i julklapp, va? :) Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-06-13
    Väldigt bra service och känsla för design och kvalitet. Rekommenderas!
    Så roligt att höra, tack! Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-06-12
    Hade ingen aning om vad jag ville ha för förlovningsring eller vigselring och hade varit runt hos flera juvelerare. Jonas hjälpte mig hitta exakt det jag ville ha. Kräsen? Ja. Men med Jonas som bollplank fick jag det jag var ute efter väldigt snabbt och är supernöjd!

Tack Jonas och Juvelia för otroligt fin, personlig och snabb service!

Kan varmt rekommendera!
    Härligt att ni är nöjda med ringarna! Alliansringarna blev riktigt snygga! Såklart även den släta ringen :) Tennisarmband till jul, va? Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-06-11
    Köpte ringar av Juvelia (Jonas) och måste säga att bemötandet var toppen. Kunnig, påläst och trovärdig med en skön och ödmjuk approach. Samt väl utvalda och högkvalitativa produkter. Dessutom väldigt flexibel. Vi var runt på fler ställen innan vi valde juvelerare så vi var ganska kräsna innan vi valde. Kan varmt rekommendera Juvelia till alla där ute.
    Tack! Roligt att höra att ni är nöjda. Riktigt snygga förlovningsringar! Trevlig sommar! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-06-10
    Köpte mina vigselringar hos Juvelia. Har även köpt min förlovningsring där. Vill man ha bra service och fina kvalitetsdiamanter till ett bra pris så är Juvelia dit man ska vända sig till!
    Tack! Riktigt fin solitär och alliansringar som kommer sitta på ditt finger inom kort. Trevlig sommar! Juvelia Tennisarmband AB
    2020-06-10
    Jonas är en fantastisk diamant expert och dessutom med enormt personligt bemötande. Han är hjälpsam och har oerhörd lätt möta kunder
    Rekommenderar alla att vända er till Juvelia
    Diamanthälsningar
    Elizabeth.fagerlund
    Tack! Roligt att du är nöjd med dina smycken och även med servicen på Juvelia. Trevlig sommar! Juvelia Tennisarmband AB
    2020-05-19
    Bra bemötande & mycket bra service!
    Tack så mycket! Trevlig sommar! Juvelia Tennisarmband AB
  • CHRISTINE M
    2020-05-15
    Jag hade en bild av hur jag ville ha min vigselring innan vårt första möte med Juvelia. Sen när vi talades vid tänkte jag att min bild kanske var svårt att uppnå. Jag kan säga att levererad ring uppfyller helt och hållet den bild jag hade från början och jag är så nöjd!
    Tack! Så roligt att ni är nöjda. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
  • 2020-04-05
    Örhängen m diamanter. God service
    Tack! Diamantörhängena blev riktigt fina! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-04-05
    Jättebra och personlig service!
    Tack! Roligt att höra. Ha en superbra avslutning på 2020! Juvelia Tennisarmband AB
    2020-04-04
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzz
    2020-04-02
    Köpte förlovningsringar. Professionellt och bra bemötande. Fick bra tips och råd! Fick bra hjälp att tillsammans komma fram till vilken typ av ring och design vi ville ha. Kan rekommendera!
    Tack! Jätteroligt att höra. God Jul & Gott Nytt År! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-04-02
    Lagning av ring, jättefint bemötande.
    Hjälpsamma, trevliga och ett jättefint jobb med ringen.
    Över förväntan på alla plan ☺️
    Tack! Roligt att höra! Ha en fantastisk avslutning på detta märkliga år! Juvelia Tennisarmband AB
    2020-03-13
    Jag ville ha en vigselring med kantiga diamanter men hade inte så mycket kunskap om vilka slipningar som fanns, vi bollade olika idéer och Juvelia hjälpte mig att få fram den den den perfekta ringen med fem jättefina diamanter. Diamanterna glittrar som briljanter men har ett kantigare utseende, ringen blev perfekt.
    Tack! Roligt att höra. 5-stensringen blev verkligen otroligt häftig. Bland det häftigaste ringarna vi har gjort. Hoppas ni får en härlig avslutning på 2020! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-03-12
    Mycket bra service och fint bemötande
    Tack! Roligt att höra att ni är nöjda. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-03-03
    Fick utmärkt hjälp att specialbeställa en ring. De tog sig verkligen tid att hjälpa mig med mina önskemål och jag är extremt nöjd både med resultatet och med själva beställningsprocessen och bemötandet!
    Tack! Så roligt att höra! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-03-02
    Köpte två ringar och allt har fungerat väldigt bra.
    Härligt att höra! Tack! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-03-01
    Omarbetning av två diamantringar och köp av en ny alliansring.
    Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande.
    Blir så glad när vi kan göra våra kunder nöjda! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
  • Magnus B
    2020-03-01
    Vi lät göra om och montera nya diamanter på en gammal vigselring. Juvelia var mycket trevliga och hjälpsamma. Snabbt svar, leverans i tid. Perfekt utfört arbete med hög kvalitet.
    Tack! Glad att höra att ni är nöjda med Juvelia. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-29
    Köpte en förlovningsring som jag designade tillsammans med Juvelia. Fantastiskt duktig och trevlig personal som hjälpte genom hela processen. Kan starkt rekommendera Juvelia!
    Tack! Jättekul att höra att allt blev bra. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    Fantastisk service och kunnande
    Härligt att höra. Ni har riktigt fina smycken från Juvelia. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-29
    Köpte våra bröllops ringar hos Juvelia och är verkligen jätte nöjda med bemötandet vi fick !
    Fantastisk personal !
    Hej Maria! Roligt att höra att ni är nöjda med ringarna. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-29
    Juvelia hjälpte mig att designa ett personligt smycke. Utmärkt service. Smycket blev helt perfekt mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Juvelia
    Hej Annelie. Så glad att läsa att du är nöjd. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Rekommenderas! Bästa service och toppenkvalitet på produkterna! Jonas ger alltid bästa service. Jag är supernöjd med mina alliansringar, mitt tennisarmband och mina örhängen.
    Härligt Helena. Hör av dig när det blir dags för nya fina smycken. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Alliansring i guld med diamanter. Fantastiskt bemötande. Jag pratade med Therese i telefon, fick bilder skickade till mig och en rekommendation att komma in till butiken då där fanns mer ringar att titta på. Åkte dit och köpte en ring som levererades i tid innan jul. Alla var trevliga och bjöd till och med på kaffe! Jag skall snart handla en ring till. Gissa vart jag kommer att vända mig!
    Härligt Bengt! Hör ay dig när det blir dags. /Jonas, 0707770699 Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Personalen var så trevliga och vi fick vara hur jobbiga vi ville med våra tankar och idéer om hur förlovningsringen vi designade själva skulle se ut. De kom med många bra förslag och var lyhörda för våra önskemål.
    Hej Sanna! Roligt att höra att ni är nöjda. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Jag och min fästman köpte våra vigselringar här och vi fick en superbra hjälp och service utav Linda som gick igenom olika alternativ med oss. Vi är jätte nöjda!
    Hej Denise. Härligt att ni är nöjda. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Köpte vigselringar och blev så fint bemött av personalen! Bara denna möjlighet att få pröva ringen under helgen så storleken kändes bra är otroligt proffsigt! Kan varmt rekommenderar Juvelia.
    Hej Pia. Tack! Ja, vi försöker verkligen göra allt för våra kunder. Roligt att det blev bra! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Superbra och snabb service!!!
    Vi är jättenöjda!
    Hej Håkan! Tack! Jätteroligt att höra. /Jonas Juvelia Tennisarmband AB
    2020-02-27
    Mycket bra service, prisvärt och snygg vigselring. Supernöjd!
    Hej Max. Kul att ni är nöjda med ringen! /Jonas Juvelia Tennisarmband AB