Kah-Fai AB

Kah-Fai AB

www.hotasiagroup.se
2.3

Välkommen till Restaurang Hot Asia Group Wok & Co har bytt namn till Restaurang Hot Asia group. Fortfarande samma ägare och personal men nu med ännu fler nya spännande kryddor och smaker.

4 omdömen om Kah-Fai AB

Anna R
Skrev om Kah-Fai AB

Jag har _aldrig_ köpt så här slarvigt tillagad och rent äcklig take-away någonstans, och vi äter ofta den här typen av mat!! Det är obegripligt att restaurangen överlever. Vi åt tre-fyra tuggor och slängde resten. Hade vi varit närmare hade jag gått tillbaka och krävt pengarna tillbaka! ALDRIG MER!

Lars  M
Skrev om Kah-Fai AB

Ett bra take-away alternativ tycker jag även om de kunde vara lite djärvare med sin kryddning. Tycker dock att de vågat "ta ut svängarna" lite mer sedan de bytte namn från Wok & Co till Hot Asia Group. De har tre olika lunchalternativ varje vardag och speciell helgmeny som är prisvärd. Min personliga favorit är rätten "Best of Best" som består av wokad kycklingfilé med grönsaker & Cashewnötter.

Linus P
Skrev om Kah-Fai AB

Det var billigt, nu har det höjts lite. Stora portioner, bäst att ta med. Tyvärr så smakar allt likadant alltid, det e gott första gången inte femte...

Rasmus P gillar detta
Carin Y
Skrev om Kah-Fai AB

Billig take-away, trevlig personal. Helt okej.