Kajulen Barnkläder Secondhand

Kantarellvägen 14, 122 63 Enskede — Visa karta

4.9 i betyg av av 9 omdömen

En secondhandaffär för barnkläder som drivs på kommisionsbasis.
Titta in på bloggen:
www.kajulen.blogspot.com

Läs vad 9 kunder tycker om Kajulen Barnkläder Secondhand

• Representant för Kajulen Barnklä

2012-05-06

Representant för Kajulen Barnklä skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Nu är butiken nedlagd sedan snart två år, men jag blir skitirriterad när jag läser Johan L´s kommentarer om att det skulle vara "ägaren" som skrivit rekommendationerna nedan. Det är INTE jag! Jag upptäckte dessutom att dessa rekommendationer överhuvudtaget FANNS för första gången IDAG!!! Men jag har väldigt schyssta kompisar och KUNDER som skrivit dessa snälla rader om mig och min dåvarande butik! Så Johan L; ägna dig åt annat än att hoppa på en simpel liten secondhandbutik som knappast kan ha stört din tillvaro allt för mycket!!! Läs mer
  • Veronica T

2009-09-18

Veronica T skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Den bästa second hand butiken för barnkläder jag har handlat i! JÄTTEfina barnkläder till otroligt bra priser! Sussi som har butiken är oerhört trevlig! Fin lokal, bra sortiment och lätthittat.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2009-08-11

Caroline N skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Jättebra secondhandbutik. Kläderna är som nya och till riktigt bra priser. Moderna, rena och alltid utan fläckar. Trevlig personal! Läs mer
  • 2009-04-29

Petra L skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Bara fina grejer! kanontrevlig personal och personligt bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2009-04-27

Malin E skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Vilken fyndbutik! Fräscha och finfina barnkläder till fyndpriser! Billigare än Tradera och trevlklig personal! Rekommenderas!/Malin Läs mer
  • 2009-04-25

Marie S skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Trevlig personal, mysig butik och en massa fina barnkläder! Missa inte denna butik! Läs mer
  • 2009-04-25

Lollo C skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Bra, bra, bra secondhand! Jättefräscha kläder, strukna och absolut utan fläckar! Hallå, var hittar man det?? Skynda, skynda att fynda!!!
    /Lollo Läs mer
  • 2009-02-11

Pernilla N skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Något så ovanligt som en second hand som känns fräsch! Ingen lump, bara fina, tvättade, nystrukna barnkläder. Allt känns nästan nytt. Ordning och reda och lätt att hitta. /Pernilla Läs mer
  • 2009-02-10

Lotta P skrev om Kajulen Barnkläder Secondhand
    Butiken öppnar inte förrän 28/2, men har varit och lämnat in kläder redan nu. Trevligt bemötande och mycket välorganiserat!
    Känns seriöst! Ser framemot att få börja handla. Butiken kommer att hålla ganska låga priser, men ändå inte göra avkall på kvaliteten.
    /Lotta Läs mer