Kakel idéa

4.9 i betyg av av 7 omdömen
Vi på Kakel Idéa lägger vi stor vikt på hög kvalitet, kundbemötande och miljö - både för våra anställda och naturen. Vi är auktoriserade enligt Byggkeramikrådets branschregler för våtrum, BBV, och vi utför regelbundna kontroller av vår verksamhet efter BBVs kvalitetsrutin.

Oavsett arbetets karaktär - litet eller stort, privat eller företagskund - vill vi alltid leverera bästa kvalitet och strävar mot att resultatet ska stämma så väl överens med din förväntan som möjligt. Genom att ständigt fokusera på fortsatt utbildning för personalen, program för säkerhet på jobbet och vårt arbete för att minska vår miljöpåverkan så mycket som möjligt blir vi hela tiden bättre på det vi gör!

Vi kan kakel och efter många år i branschen har vi byggt upp ett stabilt kontaktnät av duktiga hantverkare på olika områden. Inget jobb är för litet eller stort och vi hjälper gärna till med allt från att kakla om ett badrum och andra renoveringsprojekt hemma till simhallar och industrier.

Hör av dig till oss på Idéa Kakel nästa gång du ska renovera eller bygga om!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 7 kunder tycker om Kakel idéa