Alla kategorier Kakel Skåne Malmö Kakel idéa

Kakel idéa

Östra Farmvägen 4, 212 16 Malmö — Visa karta

Vi på Kakel Idéa lägger vi stor vikt på hög kvalitet, kundbemötande och miljö - både för våra anställda och naturen. Vi är auktoriserade enligt Byggkeramikrådets branschregler för våtrum, BBV, och vi utför regelbundna kontroller av vår verksamhet efter BBVs kvalitetsrutin.

Oavsett arbetets karaktär - litet eller stort, privat eller företagskund - vill vi alltid leverera bästa kvalitet och strävar mot att resultatet ska stämma så väl överens med din förväntan som möjligt. Genom att ständigt fokusera på fortsatt utbildning för personalen, program för säkerhet på jobbet och vårt arbete för att minska vår miljöpåverkan så mycket som möjligt blir vi hela tiden bättre på det vi gör!

Vi kan kakel och efter många år i branschen har vi byggt upp ett stabilt kontaktnät av duktiga hantverkare på olika områden. Inget jobb är för litet eller stort och vi hjälper gärna till med allt från att kakla om ett badrum och andra renoveringsprojekt hemma till simhallar och industrier.

Hör av dig till oss på Idéa Kakel nästa gång du ska renovera eller bygga om!

Läs vad 6 kunder tycker om Kakel idéa

• Simon J
    Simon J skrev om Kakel idéa
    Renoverade mitt badrum och är riktigt nöjd med resultatet. Jätte trevlig personal som alltid var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Kakelidéa.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Kakel idéa
    Renoveringen har varit mycket bra ,med en tids plan på samtliga saker el vvs kakel gipsning som har löpt bra med bra uppföljning av kakelideas arbetsledare och att det har städats upp var gång det har arbetats här, bra och trevlig personal o kuniga ,Så alt har varit till ful belåtenhet från början till slut .
  • Filippa F
    Filippa F skrev om Kakel idéa
    Vi har tagit hjälp av Kakelidea för att renovera vårt badrum. Från första mötet har vi fått väldigt trevligt bemötande från alla som arbetar på Kakelidea.

Jag upplever att de lyssnade på vad jag önskade och hittade bästa lösningen. Det blev precis som jag önskade! De gånger något blev fel så ordnade de saken snabbt och utan krångel.

Det enda som skulle kunna ha förbättrats var kommunikationen :)
  • Bo S
    Bo S skrev om Kakel idéa
    Jag tycker att vi fick all hjälp vi behövde, det var mycket att göra och så upptäcktes en vattenskadad, så trossboten fick bytas ut, men allt flöt jättebra och vi fick ett resultat med hög kvalitet.
  • Andreas Z
    Andreas Z skrev om Kakel idéa
    Ett proffsigt men personlig företag som ställde upp och utförde ett kanon jobb!!!
    Mycket nöjda.
  • Jonny V
    Jonny V skrev om Kakel idéa
    Mycket enkelt.
    Perfekt service och bemötande.
    Mycket proffsiga montörer.

Östra Farmvägen 4, 212 16 Malmö