Kakel idéa

Kakel idéa

Ring 040-49 60 56 kakelidea.se

Vi på Kakel Idéa lägger vi stor vikt på hög kvalitet, kundbemötande och miljö - både för våra anställda och naturen. Vi är auktoriserade enligt Byggkeramikrådets branschregler för våtrum, BBV, och vi utför regelbundna kontroller av vår verksamhet efter BBVs kvalitetsrutin. Oavsett arbetets karaktär - litet eller stort, privat...

10 omdömen om Kakel idéa

Louise L
Skrev om Kakel idéa

Kakelidea har just fixat de sista detaljerna i vårt helrenoverade badrum. Från första impulsbesöket i deras showroom på Triangelgallerian till slutfinishen har arbetsprocessen varit snabb, smidig och sympatisk. Material och olika kompetenser har levererats i rätt tid och ordningsföljd. Det har upplevts nästan som när mössen elegant fixar Askungens balklänning på julafton.

Ann Louise H
Skrev om Kakel idéa

Tack för all hjälp och för att ni på ett väldigt proffsigt och tillmötesgående sätt fixade skadan i mitt badrum. Jag kan varmt rekommendera era tjänster. Mvh Ann-Louise

Annika Lovisa J
Skrev om Kakel idéa

Vi fick ett badrum renoverat. Allt gick snabbt och arbetet blev väldigt väl utfört! Det gick bra att göra ändringar under tiden, och problem som uppstod löstes snabbt. Rekommenderad varmt! /Annika

Robin S
Skrev om Kakel idéa

En klient till mig hade förvärvat en bostadsrätt där badrummet ej var fackmässigt renoverat. Kakelidea AB utförde en besiktning och fick sedan uppdraget att riva hela badrummet samt att renovera detsamma fr. grunden. Resultatet var tillfredsställande och klienten blev nöjd. Kommunikationen med mig, angående besiktningen, och klienten, angående renoveringen, fungerade utmärkt. Jag kommer att rekommendera fler klienter att anlita Kakelidea AB i dylika fall.

Simon J
Skrev om Kakel idéa

Renoverade mitt badrum och är riktigt nöjd med resultatet. Jätte trevlig personal som alltid var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Kakelidéa.

Tommy L
Skrev om Kakel idéa

Renoveringen har varit mycket bra ,med en tids plan på samtliga saker el vvs kakel gipsning som har löpt bra med bra uppföljning av kakelideas arbetsledare och att det har städats upp var gång det har arbetats här, bra och trevlig personal o kuniga ,Så alt har varit till ful belåtenhet från början till slut .

Filippa F
Skrev om Kakel idéa

Vi har tagit hjälp av Kakelidea för att renovera vårt badrum. Från första mötet har vi fått väldigt trevligt bemötande från alla som arbetar på Kakelidea. Jag upplever att de lyssnade på vad jag önskade och hittade bästa lösningen. Det blev precis som jag önskade! De gånger något blev fel så ordnade de saken snabbt och utan krångel. Det enda som skulle kunna ha förbättrats var kommunikationen :)

Bo S
Skrev om Kakel idéa

Jag tycker att vi fick all hjälp vi behövde, det var mycket att göra och så upptäcktes en vattenskadad, så trossboten fick bytas ut, men allt flöt jättebra och vi fick ett resultat med hög kvalitet.

Andreas Z
Skrev om Kakel idéa

Ett proffsigt men personlig företag som ställde upp och utförde ett kanon jobb!!! Mycket nöjda.

Jonny V
Skrev om Kakel idéa

Mycket enkelt. Perfekt service och bemötande. Mycket proffsiga montörer.