Kallhälls Måleri AB

Välkommen till Kallhälls Måleri!

Vi är familjeföretaget som har drivit målerifirma sedan 1993. Är du ute efter en bra målare i Mjölby, Norrköping, Skänninge, Boxholm, Motala, Finspång eller Linköping med omnejd? Då har du hittat rätt. Vi på Kallhälls Måleri hjälper dig med måleriarbeten i hela Östergötland.

Vi sätter stor stolthet i det vi gör och behöver du hjälp med marmorering så fixar vi även det.
Utöver att vi utför alla de förekommande arbeten inom måleri så samarbetar vi även med en dekorationsmålare. Be om offert här ovan eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

32 omdömen om Kallhälls Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-02-03 Verifierad kund
    Nöjd som vanlig kan verkligen rekommenderas
    2023-01-17 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Kallhälls måleri har varit bra från start. Jag behövde hjälp med att måla väggar tak och sätta lister i mitt lilla hus som skulle ut på försäljning. De har varit lätta att få kontakt med från dag 1. De har varit snabba att svara mig vid frågor och att bestämma möten har gått riktigt smidigt. De har hållit mig uppdaterad under arbetets gång och slutresultatet blev mycket bra.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Pålitliga , kommer när dom har lovat.

Trevlig personal!

Har anlitat dom till hela renoveringen.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Våra förväntningar har infriats.
    Positivt på alla sätt, företaget kan verkligen rekommenderas.
    Betyget blir utmärkt.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket skickliga. Rev tapet, spacklade och målade väggar och tak samt putsade murstocken och det blev superfint. Bra dialog och lätta att ha med att göra. Rekommenderar starkt.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och lätta att ha att göra med. Målningssarbetet av altan mm genomfördes utan problem och vi är väldigt nöjda! Vi kommer självklart kontakta dom nästa gång vi behöver målningshjälp både utomhus och inomhus. Kan varmt rekommenderas!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Superduktiga och proffsiga. Hjälpsamma och trevliga!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Serviceorienterad med snabba åtgärder även vilja att lösa problem och frågor.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Tapetsering i hall med många vinklar och vrår i gammalt hus.
    Blev väldigt bra
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jag kan inte nog rekommendera Kallhälls Måleri!! Jag anlitade dem för att tapetsera och måla ett nedgånget rum som dessutom hade trasigt tak. Vi hade en mycket bra dialog kring vad som skulle ingå i jobbet och jag fick kloka råd och hjälp. Kallhälls hade mycket och göra under sommaren som trots att jag kontaktade dem under våren så kunde de inte påbörja arbetet förrän sen höst. Det kan vara bra att tänka på att vara ute i god tid om man vill anlita Kallhälls. Jag hade ingen brådska utan mig passade det bara bra att de gjorde jobbet sent på hösten. Jag hade hört mycket gott om Kallhälls redan innan jag anlitade dem och jag visste att jag ville anlita just dem för detta. Det visade sig vara ett mycket bra beslut för arbetet blev ju så bra! De gjorde ett helt magiskt fint och omsorgsfullt jobb!! Det är inte bara välgjort och visar på stor yrkesskicklighet - de tog sig även tid att kommunicera med mig (och min mamma som bor granne) under hela processen. Rummet blev så otroligt fint! Kallhälls gjorde verkligen det allra bästa arbetet man kan tänka sig! Så många små detaljer och problem som de tog sig tid att göra fint utan att slarva med något! Kallhälls är utan tvekan de bästa målarna jag mött! Klart bästa målerifirman i Östergötland! Otroligt skickliga och dessutom vänliga! Tusen tack - jag kommer definitivt anlita dem igen!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Hög kvalitet på arbetet, bra service vid frågor och rådfrågning. Spackling jättebra, jämnt och fint slutresultatet på samtliga väggar.
    2022-01-02 Verifierad kund
    Pålitliga och professionella målare med hög kvalitet i utförande och rådgivning.
    2021-12-23 Verifierad kund
    Målning av sovrum.
    Proffsiga! Fint bemötande, håller tider!
    Mkt fint jobb!
    2021-11-25 Verifierad kund
    Johan från Kallhälls var noga och maskerade och målade många små ytor i vårt nya uterum.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Bra och service inriktat företag!
    Tack för de fina orden ! Kallhälls Måleri AB
    2021-10-24 Verifierad kund
    Målningsuppdrag inkl innertaksarbete. Mycket punktlig. Arbetet slutfört enligt tidsplan. Trevligt bemötande. Rekommenderas.
    Hej Anne.
    Tack för det fina omdömet !
    2021-10-21 Verifierad kund
    Omsorgsfulla, noggranna, hjälpsamma!
    Hålller vad de lovar!
    Tack för omdömet, och tack för förtroendet att utföra arbetena! Kallhälls Måleri AB
    2021-10-04 Verifierad kund
    Utmärkt hantverk. Serviceinriktade.
    Hoppas ni ska trivas och tack för det fina omdömet ! Kallhälls Måleri AB
    2021-06-27 Verifierad kund
    Ett bra samarbete och bra utfört jobb.
    Tack för omdömet Peter. Och tack för förtroendet 😃 Kallhälls Måleri AB
    2021-04-24 Verifierad kund
    Bra återkoppling och trevlig personal
    2021-04-23 Verifierad kund
    Inv, målning av villor. Med några undantag har arbetena utförts till belåtenhet. Har det varit problem med finishen så har dom fixat det. Samarbetet funkar bra. Bemötandet har varit kanonbra. Personalen är trevlig o hjälpsam.
    2021-01-06 Verifierad kund
    Noggrannhet
    Yrkesskicklighet
    Lätt att samarbeta med
    Pålitliga
    2020-12-31 Verifierad kund
    Mycket nöjd med arbetet! Rekommenderat.
    2020-12-20 Verifierad kund
    Bara bra, håller tider
    Kunniga. Egna förslag och tips
    2020-12-18 Verifierad kund
    Anlitat Kallhälls måleri för ett par mindre projekt och de har blivit utförda enligt förväntan! Uppskattar flexibiliteten och den korta ledtiden från kontakt till start av respektive jobb!
    2020-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och gott hantverk till just pris!
    2020-04-06 Verifierad kund
    Målning av 3 rum med fast pris
    Tycker det var hög kvalité på slutresultatet.
    Bra bemötande
    2020-02-28 Verifierad kund
    Kallhälls Måleri AB är ett företag med utmärkt kunskap i branschen!
    Företaget kan stödja kunden i val av både tjänst och material.
    Företaget visar att en dialog mellan kund och företag är mycket viktigt.
    Företaget utför arbeten effektivt och med ett professionellt resultat.
    Företaget är förtroendegivande.

"En nöjd kund återkommer"
    2020-02-28 Spontant omdöme
    Snabb återkoppling med offerter mm
    Hjälpsamma o tillmötesgående
    Duktiga hantverkare
    2020-02-28 Verifierad kund
    Målning av furutak. Blev väl bemött och arbetet utfördes på ett utmärkt sätt1
    2020-02-27 Verifierad kund
    Vi har anlitat Kallhälls måleri flera gånger och är alltid lika nöjda med resultatet.
    2020-02-23 Spontant omdöme
    Kallhälls måleri gav mig tips inför bygge av uterum och kom sedan och målade det vi inte ville måla själv! Supernöjd!