Kallhälls Måleri AB

Kallhälls Måleri AB

kallhallsmaleri.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Kallhälls Måleri! Vi är familjeföretaget som har drivit målerifirma sedan 1993. Är du ute efter en bra målare i Mjölby, Norrköping, Skänninge, Boxholm, Motala, Finspång eller Linköping med omnejd? Då har du hittat rätt. Vi på Kallhälls Måleri hjälper dig med måleriarbeten i hela Östergötland. Vi sätter stor...

41 omdömen om Kallhälls Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2020

Erik E
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Vänligt bemötande och väl utfört arbete. Utmanade projekt efter vattenskada i 1800-talshus. Bland annat nytt pappspänt tak och tapetsering med gammaldags typ av tapet.

Birger Å
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Kallhälls offererar och utför inte bara exakt det vi frågar efter, utan har egna åsikter om vad som behöver göras för att det ska bli snyggt och bra. Vilket gör att slutresultatet blir över förväntan.

Anna H
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Vi kontrakterade Kallhälls måleri för fasadmålning och fönsterrenovering. Vi har haft en bra dialog under hela renoveringen. Kallhälls måleri har varit lyhörda, tillmötesgående och kommit med förslag på lösningar. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Markus F
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Vi fick snabb och bra hjälp och vi är supernöjda :)

Karin G
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket bra utfört arbete och enligt överenskommelse!!! Kan rekommendera denna målerifirma!!

Tack för det fina omdömet. Mvh/ Anders

Jocke B
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket bra målare snabba och ett väldigt bra slut resultat... 👌👌

Carl-Oscar J
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Smidigt och proffsigt från början till slut!

Peter C
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Snabb och god service, rätt betalt och bra utfört arbete

Sam V

Resultatet blev som avtalat. Svarde på SMS,mail o tel

Johan L
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Nöjd som vanlig kan verkligen rekommenderas

Jenny N
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Min erfarenhet av Kallhälls måleri har varit bra från start. Jag behövde hjälp med att måla väggar tak och sätta lister i mitt lilla hus som skulle ut på försäljning. De har varit lätta att få kontakt med från dag 1. De har varit snabba att svara mig vid frågor och att bestämma möten har gått riktigt smidigt. De har hållit mig uppdaterad under arbetets gång och slutresultatet blev mycket bra.

Skänninge G
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Pålitliga , kommer när dom har lovat. Trevlig personal! Har anlitat dom till hela renoveringen.

Rolf M
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket bra bemötande. Våra förväntningar har infriats. Positivt på alla sätt, företaget kan verkligen rekommenderas. Betyget blir utmärkt.

Johan D
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket skickliga. Rev tapet, spacklade och målade väggar och tak samt putsade murstocken och det blev superfint. Bra dialog och lätta att ha med att göra. Rekommenderar starkt.

Johanna N
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket trevligt bemötande och lätta att ha att göra med. Målningssarbetet av altan mm genomfördes utan problem och vi är väldigt nöjda! Vi kommer självklart kontakta dom nästa gång vi behöver målningshjälp både utomhus och inomhus. Kan varmt rekommenderas!

Chatrin N
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Superduktiga och proffsiga. Hjälpsamma och trevliga!

Ws B
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Serviceorienterad med snabba åtgärder även vilja att lösa problem och frågor.

Bitte S
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Trevligt bemötande. Tapetsering i hall med många vinklar och vrår i gammalt hus. Blev väldigt bra

Lina R
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Jag kan inte nog rekommendera Kallhälls Måleri!! Jag anlitade dem för att tapetsera och måla ett nedgånget rum som dessutom hade trasigt tak. Vi hade en mycket bra dialog kring vad som skulle ingå i jobbet och jag fick kloka råd och hjälp. Kallhälls hade mycket och göra under sommaren som trots att jag kontaktade dem under våren så kunde de inte påbörja arbetet förrän sen höst. Det kan vara bra att tänka på att vara ute i god tid om man vill anlita Kallhälls. Jag hade ingen brådska utan mig passade det bara bra att de gjorde...

Nathalie L
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Hög kvalitet på arbetet, bra service vid frågor och rådfrågning. Spackling jättebra, jämnt och fint slutresultatet på samtliga väggar.

Torbjörn K
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Pålitliga och professionella målare med hög kvalitet i utförande och rådgivning.

John W
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Målning av sovrum. Proffsiga! Fint bemötande, håller tider! Mkt fint jobb!

Eva S
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Johan från Kallhälls var noga och maskerade och målade många små ytor i vårt nya uterum.

Patrik A
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Bra och service inriktat företag!

Svar från Kallhälls Måleri AB

Tack för de fina orden !

Anne M
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Målningsuppdrag inkl innertaksarbete. Mycket punktlig. Arbetet slutfört enligt tidsplan. Trevligt bemötande. Rekommenderas.

Svar från Kallhälls Måleri AB

Hej Anne. Tack för det fina omdömet !

Anders H
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Omsorgsfulla, noggranna, hjälpsamma! Hålller vad de lovar!

Svar från Kallhälls Måleri AB

Tack för omdömet, och tack för förtroendet att utföra arbetena!

Christian J

Utmärkt hantverk. Serviceinriktade.

Svar från Kallhälls Måleri AB

Hoppas ni ska trivas och tack för det fina omdömet !

Peter A
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Ett bra samarbete och bra utfört jobb.

Tack för omdömet Peter. Och tack för förtroendet 😃

Andreas R
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Bra återkoppling och trevlig personal

Mattias L
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Inv, målning av villor. Med några undantag har arbetena utförts till belåtenhet. Har det varit problem med finishen så har dom fixat det. Samarbetet funkar bra. Bemötandet har varit kanonbra. Personalen är trevlig o hjälpsam.

Gunilla N

Noggrannhet Yrkesskicklighet Lätt att samarbeta med Pålitliga

Vengatanathan K
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Mycket nöjd med arbetet! Rekommenderat.

Axel E

Bara bra, håller tider Kunniga. Egna förslag och tips

Andreas H
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Anlitat Kallhälls måleri för ett par mindre projekt och de har blivit utförda enligt förväntan! Uppskattar flexibiliteten och den korta ledtiden från kontakt till start av respektive jobb!

Anne N
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Bra bemötande och gott hantverk till just pris!

Sam V
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Målning av 3 rum med fast pris Tycker det var hög kvalité på slutresultatet. Bra bemötande

Jan H
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Kallhälls Måleri AB är ett företag med utmärkt kunskap i branschen! Företaget kan stödja kunden i val av både tjänst och material. Företaget visar att en dialog mellan kund och företag är mycket viktigt. Företaget utför arbeten effektivt och med ett professionellt resultat. Företaget är förtroendegivande. "En nöjd kund återkommer"

Mattias L
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Snabb återkoppling med offerter mm Hjälpsamma o tillmötesgående Duktiga hantverkare

Kallhälls Måleri gillar detta
Marianne A

Målning av furutak. Blev väl bemött och arbetet utfördes på ett utmärkt sätt1

Maja R
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Vi har anlitat Kallhälls måleri flera gånger och är alltid lika nöjda med resultatet.

SEBASTIAN V
Skrev om Kallhälls Måleri AB

Kallhälls måleri gav mig tips inför bygge av uterum och kom sedan och målade det vi inte ville måla själv! Supernöjd!

Kallhälls Måleri gillar detta