Källvikendörren AB

2.3

3 omdömen om Källvikendörren AB

Reza M
Skrev om Källvikendörren AB

Fin ytterdörr! Speciellt tack till Bodil för henns oerhört hjälpsamma, noggranna och kunniga kundservice. rekommenderar deras kvalitetsdörrar. Tack också till Anders som rest hela vägen från Heby till oss för att vi inte ska missa våra renoveringsplaner. TACK SÅ MYCKET.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Dragan B
Skrev om Källvikendörren AB

Sämsta dörrar du kan få Mycket otrevligt VD som erbjuder bättrings färg, Dörren sprack åt alla håll och kanter trots att den var ny oöppnad och under taket,kvistar slår genom färgen som samt släpper och flagnar Tag kontakt med de i 2 år men de skiter fullständigt i garanti Här är mitt mob 0739624622 ,ta kontakt så kan jag skicka bilder till Er De garage dörrar måste vara sämsta köpet jag någonsin gjort överhuvudtaget,och den kostar nästsn 22000???? KÖP INTE DERAS DORR

jonny p
Skrev om Källvikendörren AB

Värdelösa dörrar släpper i limmningen!! otrevligt bemötande när man ringer och frågar varför dörren går sönder efter så kort tid!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen