Alla kategorier Fastighetsbolag Kalmar Kalmar Kalmarhem AB

Kalmarhem - Bostäder i Kalmar

Läs vad 4 kunder tycker om Kalmarhem AB

• Gustav Ö
    Gustav Ö skrev om Kalmarhem AB
    Byråkrati och dålig info på hemsidan.
    Lita inte på infon om att man kan säga upp lägenheten fram till den 15 och därmed tillgodogöra sig den månaden som uppsägningstid. De lägger till 15 dagar istället för en månad. Alltså får du egentligen en uppsägningstid på 2, 5 månader istället för 2 som utlovat.
    En miss från deras sida men dåligt ändå! Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Kalmarhem AB
    Jag kan tyvärr inte hålla med de två tidigare positiva inläggen om Kalmarhem. Efter att försökt byta lägenhet så vet jag att väldigt många i Kalmar tycker likadant.

De levererar extremt dåligt underhållna lägenheter. Det har tagit mig 3-4 försök för varje felanmälan. Har fått ta ledigt från jobbet för att hjälpa till och visa bovärden vad som är fel. Trots detta har bara hälften av felen åtgärdats. Enkla saker som att laga en läckande kran har tagit 3 månader innan det blivit åtgärdat.

Den enda fördelen med Kalmarhem är att du har alltid mycket att prata om när du stöter på andra kunder till dem.

Kan du välja något annat än Kalmarhem... Gör det!!! Läs mer
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Kalmarhem AB
    KalmarHem är bra. Jag har iofs inte bott på så många ställen men hittills trivs jag bra. Mycket trevlig bovärd och man får hjälp med det man behöver. Dock lite dåligt att de höjer hyran. Har redan gjort det en gång i år och förhandlar redan om att göra det igen. Kalmarhem har många studenter och många studentbostäder, därför tycker jag att de borde vädja till deras bästa. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Kalmarhem AB
    Jag har bott i två av kalmarhems lägenheter i stan och jag måste säga att det är väldigt fina lägenheter, men bra lägen och någrolunda nygjorda. Jag har aldri haft några osm helst problem med Kalmarhem och när man sen ska flytta ut har det heller inte varit npgra problem. Deras besiktningsman är urtrevlig och inte svår att ha och göra med heller. Läs mer