Kameleonten

salongkameleonten.se
  • BadgeTenYears
4.5

About company

Kameleonten på vackra Östermalm är salongen där du alltid blir omhändertagen på ett extra lyxigt sätt. Vårt fokus är att vi i en avslappnande och exklusiv miljö ska behandla och lyfta fram det bästa hos varje kund. Vi möter dina önskemål och förväntningar och ger dig ett resultat i toppklass. Hos oss använder vi uteslutande...

495 omdömen om Kameleonten

Sedan starten hos Reco 2014

Katrin M
Escreveu sobre Kameleonten

Angelica, på alla sätt en stjärna, mycket hjälpsam, duktig, professionell. Lyxig, fin salong.Toppklass! Är supernöjd.

MATTIAS B
Escreveu sobre Kameleonten

Anita. Vilken stjärna. Lika nöjd varje gång jag lämnar frisörstolen.

Hanna W
Escreveu sobre Kameleonten

Gått hos Angelica i många år och är jättenöjd!

Inga L
Escreveu sobre Kameleonten

Proffsig klippning och trevligt bemötande! Mycket nöjd.

Mirja J
Escreveu sobre Kameleonten

Proffsiga! Kan varmt rekommendera alla att gå hit.

Eva S
Escreveu sobre Kameleonten

Jag blir så bra bemött och mycket trevligt att få håret fixat. Snyggt och fint. Att jag inte gav full pott är att jag tycker det är ganska dyrt Inge pensionär rabatt. Men jag går dit för jag blir så fin i håret

Margareta F
Escreveu sobre Kameleonten

Alltid vänligt bemött av personalen när man kommer, mina förväntningar att bli nöjd, och att frisören var lyhörd på min förväntning, förstå min känsla hur jag ville bli klippt. Så jag är är mycket nöjd med den frisören.

Johanna L
Escreveu sobre Kameleonten

Klippt mig hos Angelica i över 6 år och alltid varit lika nöjd. Får råd om hur jag bäst stylear och sköter håret och när jag velat ändra något i frisyren har hon kommit med förslag som passat mitt ansikte utmärkt!

Anabelle P
Escreveu sobre Kameleonten

Första gången men blev väl välkomnad och dem gjorde ett super jobb som dessutom var i princip det jag hade önskat mig, klippte mig bara men var väldigt nöjd!

Mona F
Escreveu sobre Kameleonten

Fantastiskt mottagande vid första besöket. Gott om tid att lära känna varandra och stort intresse beträffande mina önskemål om frisyr och fortsatt skötsel av håret. Jag fick många bra tips på produkter utan " försäljningstricks". Jag har mycket stort förtroende för Angelica och hennes team.

Sara S
Escreveu sobre Kameleonten

Angelica är en frisör i absolut toppklass! Hennes skicklighet och fingertoppskänsla för färg, form och extensions gör att jag alltid känner mig lugn och trygg inför resultatet. Salong Kamelonten är därför mitt förstahandsval, och har så varit under 10 års tid🙏💖

Yvonne O
Escreveu sobre Kameleonten

Blev väl omhändertagen. Äntligen hittat en frisör, Beatrice, som klipper exakt som jag vill ha det. Jättenöjd!

Caroline E
Escreveu sobre Kameleonten

Väl bemött, tydlig kommunikation. Uppskattar förslag och input från frisörerna, känns kunniga och proffsiga.

LILJA MARIA V
Escreveu sobre Kameleonten

Anita räddade mitt hår två gånger!! Jag rekommenderar starkt!!

FOROUGH S
Escreveu sobre Kameleonten

I love my haircut. Anita is the best. Also Kameleonten has really nice environment.

LENA E
Escreveu sobre Kameleonten

Alltid lika nöjd hos Matina (By Edström). Älskar mitt blonda långa svall med hår från Cindhair! ❤️

Jana Viktoria S
Escreveu sobre Kameleonten

Kom till Matina med tråkigt, missfärgat hår och när hon var klar med hennes magi så kände jag mig som en prinsessa. Hon fixade till så jag fick en fin färg, super fräsch klippning, och satte in löshår för att få till en fyllig frisk look. Är så nöjd och kommer definitivt tillbaka.

Lisa Linnea R
Escreveu sobre Kameleonten

Jag var hos Matina Ekman och satte i löshår + färgade håret med ljusfärg. Jag är så otroligt nöjd och kommer aldrig gå till någon annan!!! Hon är supertrevlig, noggrann och gör magiska förändringar!!

Linnea B
Escreveu sobre Kameleonten

Hej! Tyvärr kan jag inte rekommendera detta var det sjukaste jag vart med om känner mig grundlurad 😔 Fick betala med Swichs flera tusen och inte nog med det! Fick jag reda på att jag jag betalat för gammalt löshår! Jag är otroligt besviken 😢 inte första gången denna frisör gör så här! Men man är godtrogen och förväntar sig inte detta av en frisör 💇‍♀️

Anna R
Escreveu sobre Kameleonten

Tvättad och fönad före mitt. 60 års kalas. Blev jättesnygg! Fantastiskt skicklig frisör son fattade precis hur jag ville ha det. Vänligt bemötande i receptionen.

Lisbeth R
Escreveu sobre Kameleonten

Så bra bemött av Matina och proffsigt 💇‍♀️ Jag fick tvätt av håret i massagestolen skööönt 👍🏻 Därefter klippning och föning av håret Jättenöjd kund som kommer tillbaka 🙏🏻

Stefan R
Escreveu sobre Kameleonten

En herrklippning hos Matina som är en noggrann och duktig frisör.

Marie L
Escreveu sobre Kameleonten

Klippning jättebra Jag färgade dock håret vid 2 tillfällen, där all färg gick ut efter 14 dagar Betalade 3000kr bägge gångerna. För mig är det mycket pengar .Jag utgick från att min andra gång , skulle fått ett väldigt reducerat pris. Andra salonger jag pratat med säger jag skulle stått på mig , krävt det Klart missnöjd.

Ylva N
Escreveu sobre Kameleonten

Alltid nöjd, bra service o det blir den färg jag vill ha

Joakim A
Escreveu sobre Kameleonten

Super trevlig och bra service. En salong att varmt rekommendera

Alva B
Escreveu sobre Kameleonten

Toppenbra bemötande och oerhört kompetent personal!

Selma K
Escreveu sobre Kameleonten

super duktig frisör, tipsade även om bra produkter som gjort att kvalitet på håret hållit super fint.

FRANCESCA ANGELICA C
Escreveu sobre Kameleonten

I highly recommend going to Anita! She is so amazing with hair and is the nicest person :) You won’t be disappointed.

HANNA L
Escreveu sobre Kameleonten

Kan verkligen rekommendera Beatrice!! Den enda som får röra mitt hår, jag blir alltid lika nöjd. Så professionell och bemötandet är alltid 10/10!

NARUMI N
Escreveu sobre Kameleonten

Gick till Beatrice med ett väldigt trött och slitet hår och hon gjorde verkligen magi med håret! Man kan inte hitta någon bättre. Hon kan alltid hitta nya lösningar!😍😍😍

My W
Escreveu sobre Kameleonten

Rekommenderar Beatrice! Kommer inte gå till någon annan hon är så noggrann!

Ebba Elisabeth W
Escreveu sobre Kameleonten

Trevligt och mycket professionellt bemötande. Särskilt Beatrice, en så underbart trevlig, lyhörd och begåvad frisör på alla sätt och vis!

JENNIFER L
Escreveu sobre Kameleonten

Rekommenderar Beatrice starkt! Har gått till henne i flera år och blir alltid lika nöjd!!

Ebba Elisabeth W gillar detta
Gustaf E
Escreveu sobre Kameleonten

Super rakt igenom! Anita är nog den bästa frisören jag haft.

Summer B
Escreveu sobre Kameleonten

Anita was super nice and did wonderful job. I was very nervous, but she made me feel super relaxed and calm immediately. I appreciate her professionalism and expertise. Thank you, I will be coming back!

MATTIAS B
Escreveu sobre Kameleonten

Varje besök hos Anita är värd varenda krona. Hon är en fantastiskt duktig frisör och jag är en nöjd kund.

KATARZYNA J
Escreveu sobre Kameleonten

Alltid väl bemött utav bästa frisören Anita! Super nöjd med resultatet varje gång :)

Birgitta E
Escreveu sobre Kameleonten

Jättefin salong, trevlig och proffsig personal och bra hårprodukter att köpa med sig.

Marie S
Escreveu sobre Kameleonten

Det mesta som kunde gå fel gick fel. Håret klipptes alldeles för kort och fick inte heller den form jag trodde vi var överens om. Frisören var väldigt trevlig men det väger dessvärre inte upp för att mitt hår just nu påminner om Hagrids i Harry Potter. Bananflugor i lokalen och en akustik som gjorde att man inte ens kunde höra sina egna tankar bidrog inte heller till upplevelsen. För den kostnaden finns bättre frisörer.

Aurelie D
Escreveu sobre Kameleonten

At first I felt pleqsed with the coloring but I then realised the haircut was badly done and my gair were extremely dry for weeks after.

Karin M
Escreveu sobre Kameleonten

Bea är superduktig och gör verkligen skillnad med håret.

Ebba Elisabeth W gillar detta
Margareta F
Escreveu sobre Kameleonten

Blev väl bemött första gången som jag besökte Er. Trevlig personal ser till att som kund känner sig välkommen. Proffsiga frisörer . Har rekommenderat vänner till Er. 💇🏼‍♀️

Monia E
Escreveu sobre Kameleonten

Mkt trevlig och duktig frisör som jag verkligen kan rekommendera!

Sara W
Escreveu sobre Kameleonten

Fint resultat! Men hon som tig hand om mig var ganska okommunikativ med alla stegen som gjordes. Inte någon gång under tiden erbjöds information om kostnad. Slutnotan blev 5000kr för kalaset och jag har i efterhand gått till andra salonger som gjort samma sak för halva kostnaden..

Svar från Kameleonten

Hej Sara Vad vi får fram så betalde du 3500kr för din behandling. Sen köpte du produkter som vi hoppas du är nöjd med . Mvh kameleonten

Eva P
Escreveu sobre Kameleonten

Jag blev bemött av trevlig och proffsig personal.

Hanna S
Escreveu sobre Kameleonten

Mycket bra bemötande, bra tips får hårvård. Var väldigt nöjd.

Carolina S

Alltid såå nöjd, tack Sandra 🌸

Camilla T
Escreveu sobre Kameleonten

Rekommenderar verkligen Michelle! Lyhörd, peppande och väldigt kunnig. Har aldrig någonsin haft en så bra frisör, hon är fantastisk. /Camilla

Lina F
Escreveu sobre Kameleonten

Ett ok bemötande men saknade lyhördhet kring vad jag var ute efter. Det kändes som min frisör hade "sin" stil och körde på det.

Pernilla K
Escreveu sobre Kameleonten

Supertrevlig personal, hjälpsamma och bra resultat på både färg och omsättning på extensions.