Kamivent

Kamivent

kamivent.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till KamiVent AB, en ledande leverantör av ventilationstjänster. Med vårt team av erfarna ventilationstekniker har vi sedan 2022 arbetat hårt för att hjälpa våra kunder att uppnå ett bättre inomhusklimat. Vi är stolta över att ha ett av de högsta betygen i branschen när det gäller kundnöjdhet, tack vare vårt engagemang...

42 omdömen om Kamivent

Marie O
Skrev om Kamivent

Fantastiskt bemötande 😍 Förväntningar var att jobbet skulle bli gjort, och dom levde upp dom med råge, 1000%, snabba, pålitliga, kunniga, sociala och alla andra superlativer som finns. Vi är SUPERNÖJDA med bygget av trädäck och uppsättning av orangeri. Rekommenderas av hela hjärtat.

Svar från Kamivent

Hej Marie! Tack så mycket för de vänliga orden! Det gläder mig att ni är supernöjda med jobbet som utfördes för er. Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar och det är fantastiskt att höra att vi lyckades med det i ert fall. Vi är glada över att ha kunnat leverera snabbt, pålitligt och med hög kvalitet. Er rekommendation betyder mycket för oss och vi kommer fortsätta att arbeta hårt för att behålla vårt rykte om att vara professionella, kunniga och socialt engagerade. Tack än en gång och om ni någonsin behöver våra tjänster igen är ni välkomna att höra av er!

Md H
Skrev om Kamivent

Mycket nöjd med våra nya takfläkt, som nu fungerar utmärkt. Fick hjälp väldigt snabbt mitt i vinterkylan. Camilo är väldigt professionellt och trevligt. Kamivent är en om dem bästa i marknaden, rekommenderar varmt!

Svar från Kamivent

Hejsan! Det är fantastiskt att höra att du är mycket nöjd med er nya takfläkt och att den fungerar utmärkt. Det är alltid viktigt att ha en pålitlig och effektiv fläkt, särskilt under vinterkylan när ventilationen är avgörande för att upprätthålla en behaglig inomhusmiljö. Att få snabb hjälp är också väldigt uppskattat, speciellt när det råder brådskande behov. Det låter som att du uppskattade Camilos professionella och trevliga service. Att ha en kunnig och vänlig tekniker kan verkligen göra hela upplevelsen bättre och mer tillfredsställande.

Martin A
Skrev om Kamivent

Trevligt bemötande, snabbt och seriöst arbete.

Svar från Kamivent

Hej Martin! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Jag strävar alltid efter att ge ett trevligt bemötande och snabbt samt seriöst arbete. Om det finns något annat jag kan hjälpa dig med, tveka inte att fråga.

Kari P
Skrev om Kamivent

Vi är jättenöjda med installationen av ny ventilation. Snabbt och bra utfört arbete. Väldigt trevliga och duktiga, kan verkligen rekommendera Kamivent

Ricardo S
Skrev om Kamivent

Riktigt bra, proffsiga och jättebra service. Arbetet väl utfört och resultatet blev snyggt.

Ashkan Michael S

Jag är mycket nöjd med KamiVents arbete. De visade stor lyhördhet för mina behov som kund och levererade service utöver det förväntade. Det var uppskattat att kostnaderna var tydliga från början. Teamet var inte bara kompetent i installationen av FTX-systemet, som fungerar utmärkt, men assisterade även med installationen av Granab-golv i min källare. Jag rekommenderar starkt KamiVent för deras professionalism och kvaliteten på deras arbete

Staffan B
Skrev om Kamivent

Ja, det var exceptionellt bra från början till slut. Byte av lager i fläktmotor, rengöring och inställning av ventilation

Svar från Kamivent

Hej Stefan, Jag ville bara ta en stund att uttrycka mitt uppriktiga tack för det omdöme du nyligen lämnade. Dina synpunkter är mycket värdefulla för oss och vi uppskattar verkligen tiden du tog att dela dem. Din feedback hjälper oss inte bara att hålla vår nuvarande service på högsta nivå, utan den bidrar också till vårt kontinuerliga arbete med att förbättra och utveckla vår arbete. Om det finns något annat du skulle vilja diskutera eller om du har ytterligare kommentarer, tveka inte att kontakta mig direkt. Vänliga hälsningar; Camilo Keskikallio kamivent.se

Jan-Olov A
Skrev om Kamivent

Hej ! Jag sökte hjälp med fläktmotor i vårt hus so har gått sönder. Sedan kontaktade jag ventilation bolaget Kamivent. jag blev bemött på ett jätte professionell och vänligt och sätt. Det kändes tryggt att få Kamivets personal att jobba hos oss på hacka v.2 Bålsta. Jag är mycket nöjd med deras arbete som var mycket kunnig och bra på alla sätt. Nu hat jag bra ventilation i mitt hos tack vare Kamivents personal som gjorde bra arbete. Mvh Andersson Margalit.

Svar från Kamivent

Hej Jan och Margalit! Vad glad jag blir för den här finna omdöme, tack så jätte mycket och hör av er till mig när det blir dags för nästa steg. Mvh Camilo K

Lars Å
Skrev om Kamivent

Fick problem med mitt Swegon Casa R5-smart H att det började låta illa. Kontaktade Kamivent som efter lite undersökningar föreslog lagerbyte av frånluftsfläkten, eftersom fläktmotorbyte skulle kosta mycket mer. På en eftermiddag gjordes jobbet och nu är aggregatet tyst och väl fungerande. Och trevliga servicetekniker😀

Ruwaid S

Snabbt , professionell , och väldigt trevlig Tack Camilo

Svar från Kamivent

Hej Ruwaid! Vi är jätte glada över att vi kunde hjälpa dig med ventilationen och allt gick bra, hör av er till mig om ni behöver mer hjälp. Tack! Mvh, Camilo k

Jerry H
Skrev om Kamivent

Smidigt, snabbt och riktigt prisvärt!

Munkhuu E
Skrev om Kamivent

Behövde hjälp med mekanisk frånluft och det fick man ganska fort och snabbt. Kommer att anlita de i framtiden med andra projekt.

Clara F
Skrev om Kamivent

Väldigt bra på återkoppling och pålitlig

Sotirios P
Skrev om Kamivent

Nytt FTX-system installerades. Det var ett stort arbete som drog över planerad tid men det var väl värt det. Trevliga grabbar som försäkrade sig om att kunden alltid blev nöjd. Rekommenderas!

Waldemar Sture Oscar A

Hjälpte oss med justering av en innerdörr. De kom snabbt och löste problemet med fint resultat. Städade noggrant efter sig. Väldigt nöjd med resultatet! Rimligt pris för jobbet.

Victoria K
Skrev om Kamivent

Jag kontaktade dem för hjälp med dålig och kvav luft i källaren, de kom samma dag för att göra en inspektion på plats och rekommenderade en Mistubishi Mini ventilation. De kom tre dagar senare för installationen, och jag kunde inte varit nöjdare! Luften är otroligt mycket bättre. Snabb, smidig och professionell service. Prisvärt. Jag kommer att vända mig hit nästa gång jag vill förbättra ventilationen ytterligare i huset!

Jonas F
Skrev om Kamivent

Bra bemötande och lyhördhet. Snabb installation. Kabeldragningen sitter lite snett och är fastsatt med silikonfog som på vissa ställen ser lite smetigt och slarvigt ut.

Catherin E
Skrev om Kamivent

Jag är supernöjd med Kamivent som kom redan samma dag som jag behövde hjälp. De var proffsiga, ingav stort förtroende och böt ut min ventalation i badrummet och böt filter på min avfuktare i krypgrunden snabbt och effektivt. Kan verkligen rekommendera detta företag! / Catherine

Svar från Kamivent

Hej Catherine! Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dej med ventilationen och för den här fina recensionen. Vi kommer absolut att hjälpa dej med nästa projekt när det blir dags. Med vänliga Hälsningar: Camilo Keskikallio.

Radu-Dumitru B

Vi behövde hjälp med felsökning och byte av köksfläkt samt rengöring av ventilationssystemet. Efter telefonkontakt kom Camilo snabbt för att avgöra vad eventuella arbetet skulle innebära. Fint och trevlig bemötande av Camilo och hans medarbetare från och med att arbetet påbörjades till det blev färdig gjort. Professionellt utfört arbete av Camilo som ställde tom upp på en lördag för att hjälpa oss fortast möjligt. Man märker att han kan sitt yrke väl, kom även med förbättringsförslag för vårt ventilationssystem. Rekommenderar verkligen Kamivent ! Judit och Radu

Svar från Kamivent

Hej Judit och Radu! Kul att du vart nöjd med vårat arbete vi blir väldigt glada över att vi får så trevliga kunder som du hör av er när ni behöver hjälp med ventilationen vi hjälper er så gärna Med vänliga Hälsningar: Camilo Keskikallio.

Veronica S
Skrev om Kamivent

Jag är supernöjd, väldigt trevligt bemötande och utförde jobbet perfekt med ny takfläkt och rengöring av ventilation. Rekommenderar verkligen. Tack// Veronica

Svar från Kamivent

Hej Veronica! Vad trevligt och att ni är nöjda med vår arbete, vi är väldigt glada över att vi kunde hjälpa till hos er, ni är jätte välkomna åter. Med vänlig hälsning: VD Camilo Keskikallio

Fadya A
Skrev om Kamivent

Vi fick hjälp med vårt ventilation hemma och jag kan säga att vi är jätte nöjda med jobbet. De kom i tid, inga dröjning på jobbet, jobbade snappt och effektivt och det bästa va att de va jätte trevliga herrar som svarade på alla frågor på ett professionellt sätt.

Svar från Kamivent

Hej Fadya! Vad roligt att ni är nöjda med våran installation, vi är väldigt glada över att vi kunde hjälpa till hos er, ni är jätte välkomna åter. Med vänlig hälsning: VD Camilo Keskikallio

Carolina E
Skrev om Kamivent

Så trevliga, snabba och tillmötesgående!

Said S
Skrev om Kamivent

Mycket bra och professionellt utfört arbete!)

Svar från Kamivent

Hej Said! Tack så jättemycket för ditt omdöme, vi är glada över att vi kunde hjälpa dig . Mvh Camilo Keskikallio

Allan N
Skrev om Kamivent

Uppdrag: Byte av felprojekterade tilluftskanaler anslutna till en Nibe SAM40. Snabb respons på förfrågan och noggranna i sin analys av anläggningen före offert. Fick offert omgående och snabb igångsättning. Nu är det helt tyst och flödena korrekta. Inte helt nöjd med isoleringen men vi har löst det på ett smidigt sätt. Enkla och smidiga att ha att göra med och angelägna om att kunden blir nöjd.

Stefan M
Skrev om Kamivent

Snabb och bra service nu hoppas vi att fläkten håller.

Svar från Kamivent

Hej Stefan! Tack för din omdöme, vi har gjort så gott vi kunde och kommer gärna tillbaka och något händer. Vi är glada över att vi kunde hjälpa dig med ventilationen. Med vänliga hälsningar Camilo keskikallio

Gunnar B
Skrev om Kamivent

Uppdraget var att installera ett tilluftsaggregat med dockning till en frånluftsvärmepump. Sade sig ha kompetens för både rör och el vilket krävdes vid installationen, det visade sig ej stämma. Extern rörfirma och elfirma fick anlitas vilket medförde förseningar. Dom var dåliga på återkoppling samt med att svara på sms och telefon.

Jim K
Skrev om Kamivent

Trevliga och serviceinriktade, fixade en ny fläkt på direkten till mitt till och frånlufts aggregat.

Svar från Kamivent

Hej Jim, Stor tack för din omdöme! Ring oss om du behöver mer hjälp med ventilationen, Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar Camilo Keskikallio

Ulf Lennart Erik L

Fick snabb hjälp. Noggranna tekniker som gav bra information under felsökning och justering. Trevliga och serviceminded.

Svar från Kamivent

Hej Ulf! Vi är jätte glada för din omdöme och det var trevligt att jobba hos er. Bästa hälsningar Camilo Keskikallio

Johan R
Skrev om Kamivent

Bra och snabbt bemötande! Instalation av ett nytt ventilationsaggregat klar veckan efter vi bestämde oss! :) /Johan

Mazin S
Skrev om Kamivent

Kamivent bytt en gammal rexonet ventilationsaggregat. Kunniga personal, snabb service, hjälpsamma. Jag är nöjd med det de har fixat . Tack Camilo för hjälpen. Jag rekommenderar varmt kamivent . Blekingevägen

Svar från Kamivent

Hej Mazin! Tack för dina finna ord, vi försöker alltid hjälpa våra kunder så fort som möjligt och det glädjer oss veta att du är nöjd! Tack för att ni valde oss på Kamivent AB och hör av dig om du behöver mer hjälp.. Med vänlig hälsning VD Camilo Keskikallio

Simon K
Skrev om Kamivent

Väldigt trevliga och duktiga grabbar. Lite komplicerad installation då rör behövde dras mellan tak och olika våningar, men de fixade det galant. Jobbet blev klart inom överenskommen tid och vi är väldigt nöjda med FTX-systemet de installerade. Prismässigt ligger de bättre än många andra.

Svar från Kamivent

Hej Simon! Vad trevligt och att ni är nöjda med vår arbete, vi är väldigt glada över att vi kunde hjälpa till hos er 👍 Med vänlig hälsning VD Camilo Keskikallio

Claes Ö
Skrev om Kamivent

Snabb service. Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete med rensning av ventilation.

Helena B
Skrev om Kamivent

Trevliga, snabba, kompetenta och med en rimlig prisbild. Kan absolut rekommenderas.

Andreas L
Skrev om Kamivent

Utbyte och installation av spisfläkt. Bra bemötande Arbetet utfördes omgående Rimligt pris

Lisa Å
Skrev om Kamivent

Kamivent fixade ventilationen hemma hos oss till ett bra pris. De var snabba, effektiva och kunniga på ventilation. Svarade snabbt på sms och lätta att kommunicera med. Även flexibla med tider och datum. Fogarna blev tyvärr lite ojämna/kladdiga när de skulle sätta tillbaka köksinredningen, men när jag påpekade det kom de tillbaka och fixade det utan kostnad så jag blev nöjd.

Tomas W
Skrev om Kamivent

Kan verkligen rekommendera Kamivent, dom har verkligen gjort ett kanonbra jobb hos oss, dom var snabba, vi fick ett bra pris jämfört med andra offerter och de hittade en mycket bra lösning för oss och gjorde det där lilla extra som man som kund uppskattar. För mig var det första gången jag skulle anlita en ventilationsfirma, var då viktigt att hitta en serös aktör som kan sin sak då jag själv inte har kunskapen, vi tog in offerter från flera hantverkare och Kamivent kändes klart bäst både på bemötande och pris, det var...

Lary M
Skrev om Kamivent

Professionellt och personligt bemötande! Service snabb och enligt förväntan.

Kent O
Skrev om Kamivent

Ett mycket professionellt och noggrant utfört arbete.Kamillo gör ett superjobb och ger sig inte förrän han är 100 procent nöjd med arbetet. Vi är enormt nöjda med det hela och hur vi blivit bemötta

Deborah G
Skrev om Kamivent

Jag är super nöjd med Kamivent. Dom var snabba med att kontakta mig och komma hem till mig för att utföra jobbet med ventilationen i vardagsrum och kök. Jag rekommenderar Kamivent och jag är nöjd med deras jobb och goda bemötande. Tack!

Christian W
Skrev om Kamivent

Snabbt genomfört och flexibelt vad gäller arbetstiden. Blev ett missöde under genomförandet men reddes ut bra

Lena R
Skrev om Kamivent

Professionellt och personligt bemötande. Hade mycket kompetens och kunskap och gjorde ett utmärkt jobb trots att de inte tidigare sett just den sorts spisfläktar som vi har i köket. Ovanliga fläktar med komplex konstruktion (ca 25 år gamla) som suger ner under huset. De behövde reparation. Vi var oroliga att hela konstruktionen skulle behöva bytas ut. Men de skaffade nya kondensatorer, bytte enstaka delar, gjorde rent och nu funkar allt precis som det ska. Vi är mycket nöjda med deras arbete!

Inger P
Skrev om Kamivent

Ett seriöst företag där du i förväg fick veta priset på jobbet som skulle utföras.