Karlströms HLR-Utbildningar

Karlströms HLR-Utbildningar

Välkommen till Karlströms HLR-Utbildningar! Företaget Grundades 2015 av Robert Karlström och vi erbjuder HLR- och brandutbildningar för företag och privatpersoner i större delen av Mälardalen. Jag som driver Karlströms HLR-utbildningar heter Robert och jobbar som brandman på heltid. Som instruktör erbjuder jag kurser i Brandkunskap...

63 omdömen om Karlströms HLR-Utbildningar

Sara F
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR-utbildning. Blev bemött väldigt bra av alla inblandade och det instruerades väldigt bra. Det motsvarade absolut mina förväntningar

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för ditt Omdöme Sara! Kul att du är nöjd.

Johan K
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Denna HLR utbildning var toppen!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Johan! Kul att du tyckte det var bra, hoppas att du aldrig behöver använda din kunskap, men kunskap är aldrig tung att bära.

Ida L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Supernöjd med Barn-hlr av Robert. Superbra, seriös och trevlig instruktör. Skulle gärna gå för honom igen!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Ida! Kul att du blev nöjd :-) Hoppas att jag får nöjet att ha med dig på utbildning fler gånger! Du är Hjärtligt Välkommen åter!

Mikael S
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Gick en HLR utbildning hos Karlströms HLR-utbildningar. Kändes väldigt trevligt att gå utbildningen. Kursen var väldigt kvalitativ. Jag är mycket nöjd och rekommenderar alla att gå den.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack För ditt Omdöme Mikael! Kul att höra att utbildningen var till belåtenhet :-)

Viktor I
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

utbildningen var saklig och proffsigt utförd. det var modernt att man kunde koppla upp seg på en app när man jobbade med dockorna. det var också första gången jag såg haimrich manöver selen. mycket bra. tiden räckte till bra man fick prova och känna på grejerna ingen stress.

Christina S
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR-utbildning, inklusive hjärtmassage, inblåsningar, hjärtstartare, rensning av andningsvägar. Mycket informativ och grundlig genomgång. Bra med praktiska övningar och att vi fick ta oss tid att verkligen praktisera teorin. Kommer verkligen att rekommendera den här utbildningen till alla!

Johanna Kristin M
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Mycket intressant och bra att kunna. Robban är duktig!

Alfons L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

jag tycker att det va en utmärkt lektion både det praktiska och teoretiska. Allt var helt perfekt. Det som ni kan förbättra är att en av hjärtstarterna hade dåligt klister på sig och det gjorde att censorerna inte kunde läsa av riktigt. Annars helt toppen

Åsa L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR-UTBILDNING Kursen levde upp till mina förväntningar. Jag uppskattade särskilt möjligheten att få relativt mycket praktisk övning. Bra med träningsdockor, appar mm. Risken är dock att fokus blir mycket på de tekniska hjälpmedlen istället för på det praktiska momentet

Åsa H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR utbildning och är numera sms livräddare. Jag hoppas kunna göra skillnad med 30:2. En bra genomförd utbildning och mycket intressant att verkligen få öva. Appen hade vi kunna installera innan. Hade kanske förenklat lite.

Markus A
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Hlr kurs. Jätte bra bemötande. Helt kanon.

Ida Z
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Vart en kurs i HLR på vårt företag och det var mycket pedagogiskt och informativt. Uppskattade att vi fick lära oss fler saker än endast HLR på vuxna.

Peter B
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR-utbildning som genomfördes på ett mycket bra sätt. Det bästa var att ordentligt med tid avsatts till praktiska övningar.

Jenny B
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

HLR-utbildning med Robban som var jätteduktig på att lära ut. Lugn och kunnig. Trodde inte det skulle vara så intressant så blev positivt överraskad. Riktigt lärorikt att få testa på allt det vi gjorde. Egen docka fick man så man slapp göra allt en och en som det varit på andra utbildningar jag gått. Jag är jättenöjd, kunde inte varit bättre.

Lotta B
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Trevligt bemötande och bra att vi varvade teori med praktik.

Kurt B
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Trevlig och lättförstådd kurs och trevlig presentatör

Mikael F
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Den var mycket givande o lättförståd

Peter S
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Mycket bra HLR-utbildning. Erfaren utbildare. Bra teknik-stöd. Rekommenderas.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Peter! Och tack för ditt fina omdöme :-)

Jesper L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

En pedagogisk och kunnig instruktör. Livsviktigt innehåll.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Jesper! Bra att du var nöjd med innehållet. Det kan vara du som gör skillnad!

Anders W
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Det var väldigt bra. Utbildaren var mycket trevlig, proffsig och förklarade så allt blev väldigt lätt att förstå.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för ditt omdöme Anders! Kul att hör att du blev nöjd :-) Det var jättebra funderingar ni kom med!

Anders J
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Hlr utbildning. En mycket bra och givande utbildning med bra tips för att komma ihåg de olika momenten. Bra bemötande. Proffigt!!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Anders! Och Tack för att jag fick förtroendet att utbilda er. Bra frågor och funderingar ni kom med :-)

Susanne N
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Proffsig utbildning å rolig!! Bra bemötande av trevig Robban!! Fick lära oss mycket bra saker när brukare sitter i rullstol och nåt händer!! Frågor man hade fick man svar på. Super bra utbildning som alla skulle få gå helt enkelt!! Och vi blev bjuden på tårta, bara det!!!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedback Susanne! Kul att höra att du var nöjd med utbildningen :-)

Mona H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Robert Karlström kom hem till en brukare jag jobbar hos och lärde oss om HLR, super spännande. Man fick prova på allt, hur allt går till osv. Han tog sig tiden. Han visste vad han pratade om och det var så himla lärorikt!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedback Mona! Kul att höra att du tyckte att det gav dig någonting ;-)

Tony S
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Lärorikt och nu är man mera säker på hur man ska göra vid liknande situationer :)

Madeleine C
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Professionell rolig och givande utbildning som är viktig i både vardag och arbetsliv. Kan rekommendera Karlströms utbildningar till både företag och privatperson. Tack för en livsviktig kurs!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Madeleine för din feedback :-) Kul att höra att du var nöjd med utbildningen! Ni är välkomna åter ;-)

Gunilla G
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Hlr utnildning Bra längd i tid och att man fick prova på. Bra med film så man ser hur fort en eld tar fart.....inga onödiga utlägg utan fakta. Bra fokus på det viktiga man behöver i hemmet. Även nyttigt att se hur man med ett lakan kan få ut en tung person på ett relativt enkelt sätt. Kul med lite humor också. Tack för en givande dag. Gunilla

Matilda H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Lärorik, intressant, tydligt. Alltid bra att repetera och öva på HLR och brandsäkerhet.

Caroline F
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Riktigt bra och viktig utbildning. Skadar aldrig att friska upp minnet. Allt var toppen!

Shayan J
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Mycket bra och lärorikt! Trevlig och inspirerande lärare som va duktig och inspirerande och drog med alla i allt

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Shayan! Kul att du var nöjd med utbildningen :-)

Hanna J
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Brandutbildning. Mycket trevlig kursansvarig som visade hur man bl.a. släcker bränder med brandfilt och brandsläckare.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Hanna kul att höra :-) Och tack för att du lämnade omdöme!

Susanne W
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Kurs genom jobbet. Bra intryck, bra info på ett lättsamt sätt. Alltid bra att få öva praktiskt

Marcus N
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Jag tyckte att de va en bra och pedagogisk utbildning.

Marie L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Blev glatt och positivt överraskad att det blev en så bra dag 👍

Louise N

Jätteviktig kurs.. bra kursledare.. Utmärkt

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Louise! Bra att du tycker att det är viktigt för det kan vara DU SOM GÖR SKILLNAD!

Malin H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Ett bra upplägg, och jag fick även lära mig nya saker.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Malin för ditt svar, Kul att du var nöjd med upplägget :-)

Jenny L
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Hej! Jag är sjuksköterska och var med på din barn HLR-utbildning igår och uppskattade att du var bra på att fånga vår uppmärksamhet, du har pondus när du pratar och du tittade så att alla gjorde rätt och som du sa. Något som kanske skulle kunna förbättras var delen om hjärtstartare och ventrikelflimmer. Det är bra att det uppmärksammas förstås, men det skulle behövts lite mer tid för att låta det sjunka in, att man faktiskt inte ger en stöt om hjärtat inte slår alls. Det är nämligen vanligt att det är just det man ser...

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack så mycket Jenny för en bra feedback!! Dina synpunkter tar jag till mig, bra!

Yvonne K
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Saklig, grundlig och informativ genomgång 👍😊 Känner mig mer än nöjd med utbildningen. Tusen tack! Med vänlig hälsning, Yvonne

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Kul att du känner dig nöjd Yvonne :-) Och tack för din feedback!

Daniel R
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

En öppen och interaktiv utb som jag kommer bära med mig i hela livet. Trevligt bemötande av lärarna. Intressant uppbyggnad av lektionen.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedbacken Daniel :-)

Anna-Carin Ö
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Vi fick brand och HLR utbildning. Mycket bra upplägg och bra instruktörer. Inget att klaga på.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Anna-Carin för din feedback!

Jennie G
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Jag var på barn HLR utbildning och tyckte kursen var jätte bra och gav mig mer kunskap om barn HLR och mycket annat. Jag rekommenderar verkligen andra att gå denna utbildning. Det var bra information som man förstod och en bra handledare. Jag och min sambo känner oss lite mera säkrare på hur am ska göra vid drunkning, hjärtstopp, luftvägsstopp och hur kompressionerna är olika på olika åldrar.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedback Jennie! Kul att höra att du är nöjd med utbildningen. Är du nöjd är jag nöjd :-) Och lycka till med din utbildning ;-)

Margot E
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Brandutbildning, HLR-utbildning.Ett trevligt bemötande och en lättförståelig utbildning blandad med teori och praktik och humor. Rekommenderas

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Margot! Kul att höra att du verkat uppskattat utbildningen :-)

Mikael H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Lätt och bekvämt bemötande! En bra utbildning!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Mikael! Kul att du tyckte att det var bra :-)

Matilda W
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Var på utbildning köpt av eka, jag tyckte att utbildningen var bra och informativ. Berättat på ett bra sätt

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Matilda för din feedback :-) Kul att du tyckte att det var till belåtenhet.

Jan K
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Mycket bra lättförståeligt och bra info och utbildning av vettiga saker som man kan få nytta av i verkligheten! Hjärt o lung mm

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedback Jan! Perfekt att du känner så!

Per A
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Bra utbildning. Jordnära och praktiskt!

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack för din feedback Jan! Kul att du var nöjd med utbildningen :-)

Katarina E
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Jättebra utbildning och mycket trevlig personal med bra bemötande.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Katarina! Kula att höra att du blev nöjd med utbildningen :-)

Joakim S
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Riktigt bra kurs i krishantering vid brand. Bra information, utrymme för diskussion och lagom mycket praktiska övningar.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Johan! Kul att du är nöjd med utbildningen :-)

Agneta E
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Mycket nöjd med dagen• Tydlig och bra information och lärorik

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Agneta för ditt omdöme! Kul att höra att du är nöjd med dagen :-)

Isabel H
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Jag har gått en brandutbildning idag. Den var mycket bra; teori blandat med praktiska övningar. Kursledaren var kunnig och hade ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera utbildningen till andra.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Isabel för lämnat omdöme! Kul och höra att utbildningen levde upp till dina förväntningar :-)

Jennifer M
Skrev om Karlströms HLR-Utbildningar

Brandutbildning Blev bra bemött av en väldigt trevlig och välkomnande instruktör. Kursen levde upp till mina förväntningar. Och jag fick lära mig mycket nytt och spännande.

Svar från Karlströms HLR-Utbildningar

Tack Jennifer! Kul att höra att det levde upp till dina förväntningar. Är du nöjd så är jag nöjd :-)