Alla kategorier Vuxenutbildning Västmanland Sala Karlströms HLR-Utbildningar

Karlströms HLR-Utbildningar

Bryggerigatan 12 A, 733 34 Sala — Visa karta

Välkommen till Karlströms HLR-Utbildningar!
Företaget Grundades 2015 av Robert Karlström och vi erbjuder HLR- och brandutbildningar för företag och privatpersoner i större delen av Mälardalen. Jag som driver Karlströms HLR-utbildningar heter Robert och jobbar som brandman på heltid. Som instruktör erbjuder jag kurser i Brandkunskap och HLR med hjärtstartare för vuxna, D-HLR för yrkesgrupper som räddningspersonal och polis, samt HLR för barn. Med stor erfarenhet från verkliga fall utbildar jag dig eller ditt företag enligt HLR-rådets riktlinjer.

Läs vad 10 kunder tycker om Karlströms HLR-Utbildningar

• 2019-05-22

Joakim A skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Vi fick en barn hlr utbildning i doppresenter.
    Karlströms hlr var trevliga för början till slut dom lyssnade på alla frågor jag hade och tog sig verkligen tid.

Utbildningen var långt över förväntan, jag känner mig mycket tryggare i mig själv om olyckan skulle vara framme.

Jag kan verkligen rekommendera karlströms hlr utbildnings till andra då jag har varit på andra hlr utbildningar men jag har aldrig fått så mycket svar på frågor som jag hade. Läs mer
    2019-05-22 Robert K svarar Joakim A
    Tack för din Feedback Jocke!
    Kul att höra att du blev nöjd :-)
  • 2019-05-21

Beatrice W skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Mycket bra kurs!
    Trevlig kursledare och mycket bra information. Läs mer
    2019-05-21 Robert K svarar Beatrice W
    Tack för din feedback Beatrice!
    Kul att du kom :-)
  • 2019-05-20

Jens A skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    En jätte bra HLR utbildning! Bra bemötande och nogrann kursledare! Kanon bra och mycket givande kurs! Läs mer
    2019-05-20 Robert K svarar Jens A
    Tack Jens för din feedback!
    Kul att du tyckte att det gav dig någonting.
  • Julia K

2019-05-19

Julia K skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    ~ Barn-HLR-utbildning~
    En väldigt givande, intressant och välbehövlig utbildning på barn -HLR med Robert Karlström som instruktör. Professionellt, tydligt och noggrannt. Vänligt och trevligt bemötande, och mina förväntningar var att efter utbildningen känna mig tryggare i min roll som förälder, mamma. Att veta hur man ska agera om en sådan situation uppstår, antingen i hemmet eller offentligt. Det känns väldigt välbehövligt som förälder att man ska veta hur man ska göra. Det borde vara en självklarhet för alla. Ska absolut tipsa vidare om Karlströms-HLR utbildningsr till nära & kära. Läs mer
    2019-05-20 Robert K svarar Julia K
    Tack Julia!
    Kul att du tyckte de var nyttigt & det är absolut det viktigaste att man känner sig lugn och trygg i situationen. Tack för lämnad feedback :-)
  • Emily S

2019-05-05

Emily S skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Mycket lärorik och glad och tacksam att vi gick ta med oss våran då 6månader gamla son. Som dessutom va delaktig. Känns bra att ha fått öva på dockor och han som höll i utbildningen va tydlig och tålmodig. Mycket trevlig och lätt att lyssna till. Läs mer
    2019-05-06 Robert K svarar Emily S
    Tack för din feedback Emily! Och kul att sonen var intresserad också, han hade full koll :-)
  • 2019-05-04

Maria M skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Var på hlr utbildning inriktat på att hjälpa barn vid hjärtstopp eller luftvägsstopp.
    Mycket nöjd, tydliga instruktioner och bra blandning av teori och praktik. Läs mer
    2019-05-06 Robert K svarar Maria M
    Tack Maria för din feedback! Hoppas bara att du aldrig behöver använda din kunskap i skarpt läge.
  • 2019-05-01

Yvonne G skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Jag deltog i utbildningen HLR barn som anordnades av dem. Hade redan efter en vecka nytta av utbildningen när mitt barnbarn fick feberkramper för första gången. Tack vare utbildningen fick jag inte panik o visste vad jag skulle kolla upp o göra.
    Jag är så tacksam att jag gick deras utbildning. Läs mer
    2019-05-01 Robert K svarar Yvonne G
    Tack Yvonne!
    Skönt att höra Yvonne kunskap ger trygghet, sen får man hoppas på att man aldrig behöver utnyttja kunskapen.
    Men själva kunskapen är inte tung att bära.
    Hoppas att det gick bra för ditt barnbarn!!!!
  • 2019-04-30

Pernilla H skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    HLR utbildning
    Mycket trevlig kurs ledare,tydlig och noggrann Läs mer
    2019-05-01 Robert K svarar Pernilla H
    Tack Pernilla för ditt omdöme!
  • Christer C

2019-04-30

Christer C skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Jag köpte en HLR utbildning av Robert Karlström. Han kom hem till mig och utförde denna utbildning. Oerhört lugn och proffsig. Trots att min hund ville hjälpa till så behöll han lugnet. Kan varmt rekommendera Robert.

Christer Läs mer
    2019-04-30 Robert K svarar Christer C
    Tack Christer för din feedback!
  • 2019-04-30

Eleonor H skrev om Karlströms HLR-Utbildningar
    Gick HLR kurs med inriktning barn.
    Han som höll i kursen var saklig och duktig, men inte så ’läraraktig’.
    Kursen var överlag bra! Läs mer
    2019-04-30 Robert K svarar Eleonor H
    Tack Eleonor för din feedback!

Bryggerigatan 12 A, 733 34 Sala