Karma Mobil

Karma Mobil

Välkommen till Karma Mobil!

Mobilabonnemang till fasta priser där samtal och meddelanden inom Sverige ingår i månadsavgiften. Inga startavgifter, uppsägningstider eller annat dolt.
Flytta enkelt med dig ditt befintliga telefonnummer, ange bara nummer och datum så sköter vi resten. Uppsägningen av ditt befintliga abonnemang sköts av oss - du behöver aldrig mer sitta i långa köer för att komma fram till kundtjänsten hos din nuvarande operatör.

Läs vad 116 kunder tycker om Karma Mobil 2

• 2021-07-15
    Mycket lätt att teckna abonnemang
    Snabb leverans av simkort
    Inget krångel med att behålla det gamla telefon nummret
    Allt fungerar som jag tänkt mig
    Tack Stig för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-09
    Enormt bra alla gånger jag hade kontakt mycket nöjd
  • 2021-07-04
    Bästa upplevelsen av alla telefonbolag jag besökt. Har därför köpt flera Abb. Supertrevlig telefonservice bästa på marknaden. Saknar dock egen profil på datorn och inte bara i telefonapp. Jag har för stora fingrar och för dålig syn. Måste ha glasögon och duttpenna, som alltid tappas bort.
    Tack Göran för det fina omdömet! Tar till oss din feedback och ser vad vi kan göra framöver. Mvh Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-03
    Bytte till Karma från annan operatör. Överflytten gick felfritt. Mitt ab hos Karma fungerar felfritt, stabilare och billigare än innan bytet. Mycket nöjd 😊
    Tack Stefan för det fina omdömet! Kul att allt fungerar så bra :) Karma Mobil
  • 2021-07-03
    Mycket snälla å.vänliga bra hjälp!! Men tyvärr lite dålig täckning men det är så med alla andra bolag oxå tyvärr!!!
  • 2021-07-02
    Har inte haft någon egentlig kontakt med någon men övergången till karma mobil har fungerat helt perfekt!
    2021-07-01
    Mitt abonnemang ”Bas 5GB” har från start fungerat helt problemfritt.
    Jag kan utan vidare rekommendera Karmas tjänster till vänner och bekanta
    2021-07-01
    Bemötandet toppen. Inga förväntningar alls gillade bara vad jag såg. Kan ni tänka er, Ett mobilabonnemang 😃
  • 2021-07-01
    Jag har tecknat mobil abonemang på karma,bra teckning över Telenors nät trevlig personal i kundtjänst samt att det är billigare än andra aktörer på marknaden.
  • 2021-07-01
    Svarar i kundtjänsten. Känns bra!
  • 2021-07-01
    Bra prestanda och jättebra pris. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar det här abonnemanget!
  • 2021-07-01
    Ypperlig service, vänlig, sakkunnig personal.
  • 2021-07-01
    Hej bra bemötande och ett mobil abonnemang som fyller mina behov
  • 2021-07-01
    Smidigt att flytta över sitt invanda mobilnummer till Karma. Fick betydligt mer surf för mindre pengar. Helnöjd efter en månad. Rekommenderas!
  • 2021-07-01
    Med tanke på det låga priset hade jag inte jättehöga förväntningar, men har inget att klaga på . Bra priser, bra täckning!
    Tack Jonny för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Välkomnande, varmt bemötande till mitt första smartphone abonnemang, som fungerar perfekt. Skrivit av en
    80 åring i Malmö med en Samsung Galaxy.
    Tack Peter för det fina omömet & mycket nöje med den nya telefonen! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Webbsida med klar och tydlig information. Lätt att nå kundtjänst via telefon. Billigt mobil - och fastnätsbonnemang jämfört med andra operatörer. Jag valde 5 GB för 99 kr/mån, och är mycket nöjd med Karma Mobil.
    Tack Katarina för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
    Mycket väl bemöt!
    Funkar mycket bra.
    Kanon bra pris.
    Tack Royne för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Blev mycket trevligt bemött vid kontakt.
    Tecknade ett mobilabonnemang
    Tack Monica för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Hej, jag valde att prova Karma mobilnät, vilket fungerar jättebra för mina behov!
    Det var inga problem att byta operatör, det hela gick smidigt och enkelt!
    Jag är helnöjd!
    Tack Saga för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Hemsidan där man skulle beställa laggade lite via datorn men på andra försöker gick det bra. Jag flyttade över 2 telefonnummer. Telefonkorten kom i 2 olika paket. Korten kom i god tid och sen jag började använda Karma har det funkar superbra. Har inte haft några problem alls.
    Tack Lovisa för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Jag vill bara att det ska fungera och det har det gjort.
    Tack Thomas för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Bra och billigt och bra teckning och prisvärt
    Tack Thommy för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Äntligen ett telefonoperatör som håller vad dom lovar. Ni e bäst
    Tack Birger för de fina orden och omdömet - det glädjer oss verkligen! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Snabba och tydliga svar på ett mycket vänligt sätt
    Hoppas att det fortsätter så. Är ny kund sedan en månad tillbaka.
    Tack Lisbeth för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Mycket trevligt bemötande. Mycket snabbt ordnat att byta telefonoperatör och dessutom få över mitt fasta abonnemang till Karma. Jag ger dem mycket högt betyg. Mvh. Anita.
    Tack Anita för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
    Bra bemötande.
    Karma lever upp till mina förväntningar.
    Köpt tjänst 99:-/månad.
    Allt ok.
    Tack Rune för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Trevligt och professionellt bemötande,ingen telefonkö.
    Tydligt svar på min fråga.
    Jag var tveksam till för mej ett okänt telebolag, överträffar mina förväntningar hittills dags.
    Billigt , bra , enkelt.
    Jag halverade mina mobilkostnader.
    Tack Pelle för det fina omömet! Man måste våga för att vinna :-) Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Jag har haft basabonnemang i drygt en månad och sammanfattar mina upplevelser så här långt.
    Fördelar:
    + snabb och lättillgänglig kundtjänst.
    + En av få lågprisaktörer med WiFi-samtal och VoLTE , en klar fördel!
    + bra täckning
    + bra utbud och pris
    Nackdelar:
    - saknar e-sim
    - primitiv app, utveckling pågår
    - kan ej spara surf
    - ”snål”utlandssurf på basabonnemanget.
    Helhetsomdömet är klart positivt, men med vissa förbättringar skulle det bli full pott.
    Tack Jan-Olof för det fina omömet! Vi tar till oss dina punkter och ser hur vi kan förbättra dem. Projektet att införa e-sim är planerat till efter sommar-semestern så till hösten bör det finnas att beställa. Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Från första samtalet med Er personal måste jag bedyra , kändes stort förtroende
    för Karma Mobil och det håller fortfarande !
    Om, mot förmodan , annat inträffar hör jag
    av mej !
    All lycka KARMA MOBIL !
    Guran !
    Tack Göran för det fina omömet! Du vet vart du når oss :-) Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Karma mobil är bra även kundbemötande
    Tack Kari för det fina omömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Kundservice är toppen, vad som är mindre bra är att de har ingen app eller "mina sidor" där man kan administrera inställningar själv man måste kontakta kundtjänst för det, bra nät (Telenor) ok pris, men hade det funnits en app och lite lägre pris hade det fått 5 stjärnor.
    Hej Tibor, Vår app "Mitt Karma" finns sedan en vecka att ladda ner på AppStore och Google Play. Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    hade gärna velat att ni sparade all surf man inte använder under månaden till nästkommande, annars är ni precis som alla andra operatörer, inget märkvärdigt, man märker inget speciellt med er och ärligt talat bryr sig ingen om även om ni skänker 100 miljoner till fattiga barn i Afrika, jag kommer först som kund, inte några barn nånstans i världen, varför inte ge era kunder rabatter och förmåner ? är det egoistiskt tänkt av mig ? gissa vad ? så tänker vi alla, nej, ni kan bli bättre först o främst gentemot era kunder sedan mot alla andra. Erat tänk måste spridas inom koncernen innan det kan utsträcka sig mot alla andra, inte tvärtom som ni gör, men vad vet jag, jag är bara en tönt som måste acceptera er "storlirare"
    2021-07-01
    Bra service snabbt svar trevligt bemötande
    Tack Bo för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Funkar bra. Bra täckning, mycket surf, och wifi samtal ingår trots lågt pris.
    Tack Marlene för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Mycket kundvänligt bemötande, och hjälpsam med abonemangköpet jag gjorde
    Tack Ronny för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Jag sökte efter billigare abonnemang för mobil, hittade KarmaMobil :) det ska vara enkelt, tryggt och säkert. Bra täckning givetvis. Jag tecknade genom webben och har aldrig pratat med KarmaMobil ännu iaf.
    Fungerar klockrent :)
    Tack Joakim för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Toppen på alla sätt...........
    Tack Ari för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Rätt ny kund men en så länge smidigt och bra. Mycket surf till bra pris :)
    Tack Filip för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Utmärkt mottagande tycker jag ni har
    Tack Sture för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Snabbt o bra svar, även om rätt lösenord kunde angivits från början
    Tack Carina för det fina omdömet! Bra att det ordnade sig med det nya lösenordet till vår app. Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Fungerar perfekt. Inget strul alls.
    Tack Christer för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Funkar bra med wifi samtal och lte voice
    Tack Rishie för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Jag beställde ett mycket prisvärt abonnemang från Karma, fria samtal och 5gb surf. När jag ringde för att fråga när jag behöver säga upp mitt nuvarande abonnemang så svarade de att de redan hade fixat det. Så skönt!
    Tack Angélika för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Det var väldigt lätt att ta kontakt med, bra service!

Mvh..
    Tack Agim för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Ett mycket bra och seriöst företag, väldigt lätta att ta kontakt med och hjälpsamma. Tjänsten funkar väldigt bra.
    Tack Sebajdin för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Jag är rätt ny med karma mobil men nu efter en månad så är jag rent allmänt nöjd, saldo tjänsten för data är enklare än andra igenom att man bara behöver skicka ett sms, så får man svar direkt på hur mycket man har kvar och vad man använt. Mottagningen var bättre än andra i just Tyresö . Kundtjänsten rent generellt trevlig och formell, samt att, det som har sagts har varit sant ✊
    Tack Ransom för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
    Trivs bra med karma
    Har abonang och är väldigt nöjd och ångrar mig inte
    Selena
    Tack Selena för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-07-01
    Billiga, har fungerat bra hittills.
    Lite strul i starten, snabb Kundservice.
    Tack Anita för det fina omdömet! Ibland kan det gå fel längs vägen men bra att det ordnade sig snabbt. Med vänlig hälsning, Kristoffer Karma Mobil
  • 2021-05-16
    Svarar alltid när jag ring och undrat saker.
    Det här är första månaden men idag finns inget att anmärka på.
    Verkar toppen