Karma Mobil

Karma Mobil

Ring 0107-50 05 25 karmamobil.se

Välkommen till Karma Mobil! Mobilabonnemang till fasta priser där samtal och meddelanden inom Sverige ingår i månadsavgiften. Inga startavgifter, uppsägningstider eller annat dolt. Flytta enkelt med dig ditt befintliga telefonnummer, ange bara nummer och datum så sköter vi resten. Uppsägningen av ditt befintliga abonnemang...

285 omdömen om Karma Mobil

Ingrid E
Skrev om Karma Mobil

Krånglig att komma fram Ex faktura Även andra uppgifter Inget för mig,saknar enkla lösning Ingrid

Svar från Karma Mobil

Hej Ingrid, Det var tråkigt att du upplever det som krångligt att komma fram till oss. Du når vår kundtjänst via mejl, telefon eller chat mellan klockan 09.00 till 17.00 måndag till torsdag. På fredagar har vi öppet fram till kl 16.00 Vi har även en app där du kan göra ändringar i ditt abonnemang och få tillgång till dina fakturor. Med vänlig hälsning, Kristoffer

Katarina L
Skrev om Karma Mobil

Jag har haft mitt och min sons abonnemang hos Karma ett tag nu. Allt har fungerat utmärkt och de är väldigt trevliga och serviceminded. Inga långa telefonköer, man kommer snabbt i kontakt med dem både på telefon och Mail.

Vivi-Ann A
Skrev om Karma Mobil

Underbart att kunna ringa till en kundtjänst och få prata med trevlig personal som snabbt löser alla problem. Dessutom ingen väntetid i telefonkö. Toppen!

Jinger B
Skrev om Karma Mobil

Lätt att komma fram. Man blir trevligt bemött.

Lars K
Skrev om Karma Mobil

Billigt och bra som passar 65 plus.

Svar från Karma Mobil

Tack Lars för att du delar med dig och till det fina betyget! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Mahmood G
Skrev om Karma Mobil

Hej Bra och ganska snabb svar från karma support Där jag bodde vid utkanten av stan karma inte hade ibland bra täckning.

Tack Mahmood för ditt omdöme! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Haidie N
Skrev om Karma Mobil

Bra bemötande det blev telefon abonnemang

Svar från Karma Mobil

Tack Haidie för ditt omdöme och det fina betyget, det värmer! 😊 Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Gabriela R
Skrev om Karma Mobil

Otroligt bra leverans. Har än så länge inte haft någon anledning till att kontakta er. Mycket nöjd!

Svar från Karma Mobil

Vad roligt att höra Gabriela - om du ändå behöver hjälp av oss så vet du vart vi finns 😊 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Gunilla S
Skrev om Karma Mobil

Jag är jättenöjd, har alltid blivit bra bemött, ni är hjälpsamma och trevliga, kort svarstid, har ett bra utbud. Tips: att surf man inte använder finns kvar till nästa månad. Mvh Gunilla

Svar från Karma Mobil

Tack Gunilla för det fina betyget och roligt att du uppskattar vår service! Vi noterar tipset och ser vad vi kan göra 😊 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Roy T
Skrev om Karma Mobil

Snabb support som löser alla problem Snabba svarstiden inga telefonköer

Svar från Karma Mobil

Tack Roy för att du delade med dig av dina erfarenheter av oss och tack för det fina betyget! 😊🙏🏻🌺 Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Örjan S
Skrev om Karma Mobil

Enkelt o prisvärt bra täckning där det annars varit besvärligt.

Svar från Karma Mobil

Tack Örjan för att du delar med dig - roligt att det blivit bättre för dig! 😊 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Eva S
Skrev om Karma Mobil

Jag är helnöjd med karma-mobils prisvärda abonnemang

Stort tack för det fina betyget Eva! 😊🌺 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Lisbeth B
Skrev om Karma Mobil

Bytt till ert mobilabonnemang. Billigt och bra! Blev positivt överraskad av att få personlig support och snabbt svar när jag ringde er. Mycket nöjd!

Svar från Karma Mobil

Tack Lisbeth för de orden - det glädjer oss att höra! 🌺😊 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Jörgen D
Skrev om Karma Mobil

Alles ok snabb kontakt bra abbone mang. Åter kommer

Svar från Karma Mobil

Tack Jörgen för fint betyg - roligt att du uppskattar vår tjänst! 🙏🏻🌺 Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Ann-Kristin L
Skrev om Karma Mobil

Trevlig personal.Jag har fått hjälp snabbt när jag har haft problem .

Svar från Karma Mobil

Tack Ann-Kristin för att du delar med dig och det fina betyget! 🙏🏻😊🌺 Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Kenneth P
Skrev om Karma Mobil

Äntligen ett abbonemang som fungerar. Täckning i hela huset även i undervåningen. Jag hade tidigare "Hallon". Fick springa runt och leta täckning och ingen support finns att ringa till. Endast en "robot" på nätet som aldrig fattade vad man ville, katastrof, men billiga var dom. Jag betalar gärna lite mer och får ett abbonemang som fungerar till alla delar vilket Karma gjort så här långt. Kan också intyga att migreringen från Hallon till Karma gick helt friktionsfritt och helt utan problem.

Svar från Karma Mobil

Tack Kenneth för att du delar med dig och extra roligt att upplevelsen är så positiv - som det ska vara 😊🌺 Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Peter S

Helt okej jag tog ett populärt 25gb mvh Peter

Svar från Karma Mobil

Tack Peter för ditt omdöme - roligt att du är nöjd med oss! 😊 Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Elly J
Skrev om Karma Mobil

Mycket vänligt och professionellt bemött vilket gav ett förtroendefullt intryck. Fick all den information jag behövde. Fick ett prisvärt abonnemang på 8 GB för 129:-/mån. .Är ett utmärkt abonnemang för en pensionär. Gick enkelt att få autogiro. Bra med en kundtjänst man kan prata med.👍

Svar från Karma Mobil

Tack Elly för de fina orden och omdömet - det värmer! Hälsningar från oss alla på Karma Mobil!

Roger L
Skrev om Karma Mobil

Fullt godkänd rekommenderas för andra

Svar från Karma Mobil

Tack Roger för rekommendationen och betyget! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Lisbeth A
Skrev om Karma Mobil

Trevligt bemötande Lätt att få mänsklig kontakt😊 Bra månadsavgift Vi är jättenöjda så här långt👍🤗

Svar från Karma Mobil

Tack Lisbeth för det omdömet och fina orden! 😊🙏🏻 Varma hälsningar från hela teamet på Karma Mobil

Hans S
Skrev om Karma Mobil

Ett mobilabonnemang ger inga upplevelser. Önskar en mer komprimerad faktura. Kräver nu tre sidor vid utskrift, har två abonnemang.

Svar från Karma Mobil

Tack för din feedback Hans - inga upplevelser är bättre än dåliga upplevelser 😊 När det gäller komprimerad faktura har vi nog en lösning på det för dig, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper de till. Med vänlig hälsning, Kristoffer

Pelle B
Skrev om Karma Mobil

Kort väntetid vid telefonsupport,trevligt bemötande.Tveksam till en realetivt okänd teleoperatör. Över förväntan blev resultatet. Lätt att byta abonnemang.

Svar från Karma Mobil

Tack Per för att du ändå valde att gå över till oss och roligt att du är så nöjd! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Reine S
Skrev om Karma Mobil

Perfekt på alla vis är mycket nöjd

Svar från Karma Mobil

Strålande - tack Reine och roligt att höra! 😊🙏🏻 Varma hälsningar från oss på Karma Mobil

Göran K
Skrev om Karma Mobil

Kort väntetid när man ringer, trevlig personal. Bra helhetsupplevelse! Tack.

Svar från Karma Mobil

Tack Göran för fint betyg och att du delar med dig av din upplevelse. Varma hälsningar från alla oss på Karma Mobil!

Ann-Catrin B
Skrev om Karma Mobil

Jättebra med allt!!!!! Jag är mycket nöjd!!

Svar från Karma Mobil

Vad roligt att du delar med dig Ann-Catrin och tack för det fina omdömet! Hälsningar Teamet på Karma Mobil

Anders Z

Allt funkar som det ska! Inga problem. Jättebra

Svar från Karma Mobil

Tack för att du delar med dig Anders - roligt att höra! Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Hans Ö
Skrev om Karma Mobil

Det har fungerattill tusen som jag hade förväntat mig Jag får den KARMA som jag ger ut Bra jobbat KARMA Hans Österman

Svar från Karma Mobil

Tack för de positiva orden och omdömet Hans - vad glada vi blir! 😊 Varma hälsningar från oss på Karma Mobil

Gunilla K

Bra kundtjänst. Dålig mobilmottagning tyvärr. Har mobilabbonemang

Svar från Karma Mobil

Hej Gunilla, Tack för din feedback, kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper de till att undersöka vad vad som går att göra för att förbättra mottagningen. Varma hälsningar Karma Mobil

Johan E
Skrev om Karma Mobil

Ett mycket personligt bemötande och god service gjorde övergången lätt och då har jag inte ens nämnt priserna.

Svar från Karma Mobil

Hej Johan, tack för att du delar med dig och uppskattar vår service! Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Mats N
Skrev om Karma Mobil

Väl bemött och smidigt hanterande av abonemangs förändringen.

Svar från Karma Mobil

Tack Mats för att du delar med dig av din upplevelse! Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Lydia H
Skrev om Karma Mobil

Mobil abonemang som uppfylde mina behov som pansioner

Svar från Karma Mobil

Roligt att höra Lydia och tack för det fina omdömet! Varma hälsningar Karma Mobil

Håkan B
Skrev om Karma Mobil

Tjänsten fungerar mycket bra. Inga problem överhuvudtaget. Rekommenderas varmt.

Tack Håkan för högt betyg och fina ord! Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Richard S
Skrev om Karma Mobil

Bra priser och allting fungerar bra

Tack Richard, det värmer att höra! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Ronny M

Perfekt bemött Snabbt manuell telefonsvarare Högsta betyg +++ 😃

Svar från Karma Mobil

Tack Ronny för att du delar med dig av din upplevelse av att vara kund hos oss! Varma hälsningar från oss alla på Karma Mobil!

Ann-Sofie P
Skrev om Karma Mobil

Man kan t o m ringa(!) till Karma och få hjälp på studs.

Svar från Karma Mobil

Visst är det bra med en kundtjänst som man enkelt når via telefon? Chatt och mejl har sina fördelar men ibland är det enklare att ställa en fråga per telefon. Tack för det fina betyget! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Olof G
Skrev om Karma Mobil

Jag har blivit vänligt bemött. Abonnemanget har funkat bra både här hemma och utomlands. Skulle gärna vilja kunna spara outnyttjad surf.

Svar från Karma Mobil

Tack Olof för fint betyg och din feedback. Vi jobbar för fullt på att utveckla vårt erbjudande och göra abonnemangen ännu bättre för våra kunder. Sparad surf finns med i diskussionerna... Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Cyprian K

Jette fart försvinner mitt GB😕

Svar från Karma Mobil

Hej Cyprian, Via din telefon kan du själv se hur mycket data varje app har använt sig av vilket kanske kan hjälpa till att förstå vart det tar vägen. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst så ska vi göra vad vi kan för att hjälpa dig. Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Jan C
Skrev om Karma Mobil

Bra pris. Kostnadsfria samtal och SSM i Sverige. Jag är mycket nöjd.

Svar från Karma Mobil

Roligt att höra Jan och tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

Christina U
Skrev om Karma Mobil

Låg avgift. Bra att wifi-samtal finns. Snabbt och lätt att komma i kontakt med kundtjänst. Trevligt bemötande.

Svar från Karma Mobil

Tack Christina - kul att du uppskattar både våra abonnemang och service! Varma hälsningar Teamet på Karma Mobil

Kristina Å
Skrev om Karma Mobil

Hade tre innan. Har inte ens närkt att jag bytt till Karma mer än att det blivit billigare...

Svar från Karma Mobil

Tack för det fina betyget Kristina och roligt att höra att övergången var smidig - som det ska vara. Med vänlig hälsning, Teamet på Karma Mobil

NICLAS E
Skrev om Karma Mobil

Jag har sedan 90-talet haft ett halvt dussin olika mobiloperatörer. Karma Mobil är den första som jag ger en 5:a. Nyligen gjorda bytet från Hallon till Karma, blev som att byta från en Riksha till en Mercedes-AMG, ur supportsynpunkt...

Svar från Karma Mobil

Tack Niclas för det betyget och jämförelsen 😊 Medarbetarna på vår kundtjänst tackar & bockar 🙏🏻 Med vänlig hälsning, Kristoffer

Kenneth Reino P
Skrev om Karma Mobil

Jättenöjd så här långt. Enkelt att lägga upp mitt abonnemang samt att välja betalsätt och hur jag vill ha min faktura. Med mitt tidigare abbonemang var det inte samma sak, dessutom var täckningen kass i huset. Det kändes som på 1990 talet när man sprang runt och letade täckning. Dessutom fanns ingen kundtjänst att ringa till utan man var hänvisad till en robot på deras hemsida som aldrig fattade vad man frågade. Chattade man med dem blev man utslängd efter en fråga, två frågor gick inte för sig. Men billiga var de men det...

Svar från Karma Mobil

Tack Kenneth för att du delar med dig och extra roligt förstås med det fina omdömet! Det var av just de anledningar som du nämner som vi startade för att erbjuda ett alternativ till dem som uppskattar den personliga kontakten. Med vänlig hälsning, Kristoffer

Johan Arne Tommy E

Snabbt, billigt och enkelt och inte minst ett trevligt bemötande.

Tack Johan för ditt fina omdöme, det värmer 😊 Med vänlig hälsning, Kristoffer

Per T
Skrev om Karma Mobil

Ett bra och billigt mobilabonnemang jag är helnöjd med allt Sen svarar dom i telefon om man skulle ha några problem.

Roligt att höra att du är så nöjd - tack Per! 😊

Ingrid Agneta Eleonore I

Mycket bra och trevligt bemötande.

Svar från Karma Mobil

Tack så mycket för det fina omdömet - det blir vi glada för! 😊🥳

Susanne B
Skrev om Karma Mobil

Toppen, köpt pensionärsabbonemang! Nöjd med detta.

Vad roligt att höra Susanne, tack! 🤩

Johan R
Skrev om Karma Mobil

Bra bemötande och kundservice. Alltid fått svar på mina frågor. Men fick inte väl konst rabatten ålder % på de första månaderna! Mvh

Svar från Karma Mobil

Hej Johan, Tack för det fina omdömet! Angående kampanjen vi hade tidigare om ålder i rabatt, kontakta vår kundtjänst på kontakt@karmamobil.se så kikar de på vad som har hänt. Med vänlig hälsning, Kristoffer

Elisabet E

Blev glad över Ert seniorpris!! på mobilabonne-manget. mvh Elisabeth

Svar från Karma Mobil

Vad roligt att höra, tack Elisabet!

Clara A
Skrev om Karma Mobil

Jag är lite besviken på Karma mobil för att nätet fungerade inte så bra när jag var ute på stan. Hemma använder jag mest vår wifi så inte så användbar om man är ute och är van att internet fungerar nen den görde inte det när man behövede den mest.

Svar från Karma Mobil

Hej Clara, Kontakta gärna vår kundtjänst via kontakt@karmamobil.se så ska vi titta på vad det kan bero på. Med vänlig hälsning, Kristoffer

Ari E
Skrev om Karma Mobil

väldigt billiga abonnemang och bra service

Svar från Karma Mobil

Tack Ari för att du delar med dig och ger oss ett så gott betyg 🌺