Övrigt i Örebro

Orter i Örebro
Örebro  (103 st)
Ljusnarsberg  (44 st)
Karlskoga  (18 st)
Lindesberg  (13 st)
Kumla  (9 st)
Askersund  (8 st)
Hallsberg  (8 st)
Nora  (4 st)
Lekeberg  (4 st)
Hällefors  (3 st)
Laxå  (3 st)
Degerfors  (2 st)
  • Casper K
    Casper K: Städ Experten var väldigt proffsiga i sitt arbete och förstod uppgiften till 100%. Kommer absolut använda mig av dom i framtiden.
  • Anders K
    Anders K: test test test testtest test test testtest test test testtest test test testtest test test test
  • 37 omdömen
    Malin L
    Malin L: Mycket snabb och smidig affär.
  • 13 omdömen
    Sandra Maria J
    Sandra Maria J: Rekommenderar verkligen Ida på Örebro kliniken! Hon gör allt med större noggrannhet än någon annan och är alltid mån om att det ska bli ett bra resultat. Jag har gått till henne flera år och är det något jag vill göra så känner jag mig trygg att hon gör det lite bättre än andra kliniker. /Nöjd, trofast kund
  • Michaela N
    Michaela N: Rekomenderar varmt, var på kransbindning och allt var väldigt proffsigt och bemötandet oerhört trevligt! Tack
  • 10 omdömen
    Marcus C
    Marcus C: Snabb och bra service! Supertrevlig personal👍
  • 10 omdömen
    Klaudia S
    Klaudia S: I found the bike that I ended up buying from Cyckelretur on Blocket. I was very happy I found this business because I wanted a used bike but I’m not an expert on them, so like this I could be sure that I wasn't gonna by something that would have needed fix ups later. The bike itself is a very good bike, well fixed and goes smoothly. I definetly recommend Cyckelretur!
  • 13 omdömen
    Amanda S
    Amanda S: Tillmötesgående, fick info om det jag frågade
  • Anne Z
    Anne Z: Mycket nöjd med min behandling. Rasmus var lugn, professionell och fick mig att känna mig avslappnad från första stund. Harmonisk miljö och en skön behandling som kändes i hela kroppen. Jag kommer gärna tillbaka.
  • 5 omdömen
    Albin L
    Albin L: Fantastisk att jobba med, kreativ och snabbtänkt. Vår verksamhet har fått superbra respons på våra kanaler där Michel sköter jobbet. Mycket imponerad och min starka känsla är att Michel kommer ha många lyckade samarbeten!
  • Daniel L
    Daniel L: Gryma killar som gör ett sjukt bra jobb. är jätte nöjd med arbetet dom gjorde
  • 5 omdömen
    Sanna A
    Sanna A: Jag har haft samtal med Michelle under en jobbig period i mitt liv. Hon har lyssnat och guidat mig, fått mig att testa nya sätt att se på saker som jag har mått dåligt av. Vi har diskuterat och samtalat och hon har fått mig att känna mig trygg och sedd. Jag känner att jag har fått mycket hjälp och stöd. Michelle är mycket kompetent och professionell, men också en varm, mjuk, inkännande och positiv person med humor. Jag kan VARMT rekommendera henne. Sanna A
  • Daniil G
    Daniil G: Alla arbeten utfördes mycket snabbt och med hög kvalitet. Allt ser ut precis som jag ville ha det. Tomten förbereddes för sådd av gräsmatta så långt det var möjligt. Jag fick också många råd om hur och när det är bäst att utföra det återstående arbetet.
  • 4 omdömen
    Linnea L
    Linnea L: Jätte snäll och lugn man känner sig välkommen. Plus så blir bilderna jätte fina
  • 3 omdömen
    Tiina Sisko Helena G
    Tiina Sisko Helena G: Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Gjorde jobbet som han skulle till rimligt pris.
  • 3 omdömen
    L Ola N
    L Ola N: Absolut toppbetyg; smidig beställning, snabb leverans, säker förpackning av vara i perfekt skick!
  • 3 omdömen
    Peter A
    Peter A: Hade obalans i ett hjul. Körde dit och fock hjälp direkt. Tobbe balanserade om alla 4 hjul. Nu rullar bilen perfekt! Snabb service och proffsigt arbete
  • 3 omdömen
    Ardit T
    Ardit T: Trevlig och bra att göra affär min andra bil som är köpt från Lyon bil rekommenderar starkt
  • 2 omdömen
    Billy A
    Billy A: Fantastiskt bra! Har handlat mer än en bil av Johan. Och varit väldigt nöjd! Bra service och väldigt bra ordning och kvalité på dem bilar han har! Kan varmt rekommendera. /Billy Andersson
  • Anna Charlotta O
    Anna Charlotta O: Vi har våran hund Herbert där. Vi är supernöjd. De är så bra och fina med hundarna. Våran Herbert springar gärna i den stora gräshagen med ett gäng hundkompisar, när han inte sover som en stock i boxen el knaprar på en möbeln el vägg 🤣❤️🤣
  • Hasan B
    Hasan B: Kalle sydde upp min tjej balklänning och vi blev väldigt nöjda 🤩 Rekommenderar
  • 2 omdömen
    Emira F
    Emira F: Köpte riktigt fina nyckelringar som var presenter till två sportkillar med loggan av deras favoritlag.
  • Anneli J
    Anneli J: Världens trevligaste och bästa frisör 👍
  • 2 omdömen
    Adam K
    Adam K: En fantastisk människa som gett mig mycket god och stöttande vägledning i min vardag. Trevlig och glad i sitt bemötande, har alltid gett mig ett skönt lugn och får mig att känna att jag kan vara mig själv under våra samtal utan att känna mig dömd på något sätt. Lyssnar alltid och ger jättebra feedback på ett öppet och bra sätt.
Visa sida:
123...9