Hårförlängning i Göteborg

3 rekommenderade företag inom hårförlängning i Göteborg kommun

Behöver du hjälp med insättning, borttagning, håruppsättning eller har några frågor om löshår? Det finns ett stort utbud av hårsalonger i Göteborg som kan erbjuda dig detta. Det svåra kan vara att hitta den salong som är bäst på just hårförlängning, men framförallt att hitta en salong som passar dina behov.

Läs mer »
  • 81 omdömen
    Frida W
    Frida W: Alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Superduktiga frisörer.
  • 98 omdömen
    Zhenni Z
    Zhenni Z: Jätte nöjd med stil. Duktig jobb
  • 1 omdöme
    Ellina J
    Ellina J: Jag måste verkligen rekommendera detta stället för extensions. Har alltid velat ha lite extra fint, tjockare hår och det...
Visa sida:

Hårförlängning i Göteborg

Här på Reco.se listar vi de mest rekommenderade och aktuella salongerna i Göteborg. Du kan läsa om tidigare kunders erfarenheter, se deras samlade betyg samt deras individuella rekommendationer Genom att söka efter hårsalonger på Reco.se sparar du tid, men framförallt kan du enkelt hitta en salong som passar just dina behov.

Lycka till!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte