Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Klippcenter

Klippcenter

Södra Larmgatan 8, 411 16 Göteborg — Visa karta

Klippcenter ligger i hjärtat av Göteborg och vi har en ambition att alltid hålla högsta kvalité när det gäller kundbemötande och hårvård. Att alltid sälja högkvalitativa skönhetsprodukter och ge ultimata råd och tips för att bibehålla resultatet av vårt hantverk. Vi värdesätter ödmjukhet, kompetens och ambition. Välkommen att boka tid för att skämma bort dig själv!

Läs vad 80 kunder tycker om Klippcenter

• Petra A skrev om Klippcenter
    Min son klipper sig här och han är jättenöjd! Läs mer
  • Jonny W skrev om Klippcenter
    Ayo the barber / hairdresser at Klippcenter provides a haircut and service like no-other. Ayo’s understanding, consideration and professionalism makes you feel valuable and young again! Läs mer
  • Krister U skrev om Klippcenter
    Bra salong, härlig service, bra kunnig frisör Ayo. Alltid nöjd efter besöket! Ayo is the man! Läs mer
  • Dan S skrev om Klippcenter
    Bra service, och riktigt snygg klippning! Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Klippcenter
    Alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Superduktiga frisörer. Läs mer
  • Patrik T skrev om Klippcenter
    Känner mig alltid varmt välkommen, riktigt bra behandlad och Ayos klippning är i världsklass. Kan starkt rekommendera Klippcenter till alla som vill ha en snygg frisyr kombinerat med en trevlig stund i frisörstolen. Läs mer
  • Vigo S skrev om Klippcenter
    Trevlig ställe och bra och trevliga frisörer Läs mer
  • Anders V skrev om Klippcenter
    Ayo klipper bra och är serviceinriktad. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Joakim T skrev om Klippcenter
    Fullt betyg till Ayo! Alltid trevligt och alltid bästa resultat. Läs mer
  • Erik S skrev om Klippcenter
    Bra klippt och trevlig frisör. Läs mer
  • Marcus K skrev om Klippcenter
    Enkelt. Lätt att se vilka tider som finns lediga. Lätt att planera sin vardag när jag skall klippas!! "Tumme upp" Läs mer
  • Milos R skrev om Klippcenter
    Ayo på KlippCenter är en legend! Läs mer
  • Lucas S
    Lucas S skrev om Klippcenter
    Göteborgs bästa frisörsalong utan tvekan. Alltid lika nöjd med både frisyr som råd men även produkter och pris.
    Hit ni alla ska klippa er! Läs mer
  • Jessica J skrev om Klippcenter
    Jättetrevlig och bra personal. Lätt att få tid och jag skulle lätt rekommendera dom till andra. Läs mer
  • Saliba K skrev om Klippcenter
    Riktigt trevlig och bra service hos frisörerna. Läs mer
  • Rania F
    Rania F skrev om Klippcenter
    Grym service! Alltid glada och super trevliga. En räddare i nöden vid akuta situationer. Starka rekommendationer. En etablerad salong med rätt kunskaper och rätt personal. Kommer aldrig byta frisör då man alltid blir nöjd med magin här. Har man inte varit där då har man slösat sin tid och pengar hos andra! Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Klippcenter
    Bästa frisören i stan, brukar lacka mina sidor varje månad. Starka rekommendationer!
    Ett ställe som man bara måste besöka och få proffs resultat! Läs mer
  • Ninos M skrev om Klippcenter
    Klippcenter är en speciell upplevelse och alla borde besöka det för att kunna få känna det jag gör... Läs mer
  • Daniel S skrev om Klippcenter
    Grymma frisörer, härlig lokal och bra priser ! Läs mer
  • Mikael J skrev om Klippcenter
    Kund sedan 2006, klockrent! Alltid grymt nöjd! Läs mer
  • Olof S skrev om Klippcenter
    Har varit kund hos Klippcenter sen 2002 och är toknöjd. Trevligt folk och går lätt få tag i tider. Läs mer
  • Jakob S skrev om Klippcenter
    Riktigt bra. Kunniga och bra läge. Trevlig atmosfär. Läs mer
  • Patrik N skrev om Klippcenter
    Kund hos Ayo sedan tio år. Mycket skicklig frisör dessutom trevlig. Läs mer
    2016-08-30 Ayhan D svarar Patrik N
    10 år som kund och du ger oss en 3 av 5 det blir rakning nästa gång Patrik ! Hoppas du bara tryckt fel på omdöme knappen ;)
  • Alexander K skrev om Klippcenter
    Varit etablerade under många år och vet verkligen hur man får nöjda kunder. Läs mer
  • Johannes P skrev om Klippcenter
    Mycket bra upplevelse, jag köpte som vanligt en klippning med hårtvätt innan. Som vanligt kändes det mer som att man satt och pratade med en god vän och inte sin frisör, mycket kunniga frisörer där man inte tvekar på att låta dem avgöra vad som blir snyggast. Stort plus också för Ayos mycket mjuka händer vid hårtvätten, det märks verkligen att han inte slarvar med handcremen. /Johannes Läs mer
  • Henrik K skrev om Klippcenter
    Ayo är grym, tar sig alltid tid trots att han kanske inte har det igentligen. 6år har jag varit kund och jag lär inte sluta vara de heller. Läs mer
  • Daniel J skrev om Klippcenter
    Klippt mig på klippcenter i många år och utan tvekan bästa bemötandet och klippning i stan! Läs mer
  • Adis M skrev om Klippcenter
    Underbart bemötande & alltid frisyren blir alltid precis så som man har tänkt sig. Man märker att personalen har mycket god kunskap & gedigen utbildning inom hårvård. Läs mer
  • Mattias K skrev om Klippcenter
    Bästa frisörsalongen i Götevborg Läs mer
  • Joel K
    Joel K skrev om Klippcenter
    Absolut den bästa frisören i stan (kanske i hela sverige!)
    Alltid lika trevligt att komma dit, personalen är grym, kaffet är på plats så fort man anländer, och jag har aldrig varit missnöjd med en frisyr från deras frisörer! Läs mer
  • Gabriel D skrev om Klippcenter
    Alltid super nöjd med klippning får alltid tid med kort varsel Ayo Sveriges bästa frisör Läs mer
  • Natalie D skrev om Klippcenter
    Har aldrig varit så nöjd som jag är varje gång jag går därifrån! 5 starka stjärnor till er på Klippcenter ni är bäst! Läs mer
  • Linus C skrev om Klippcenter
    Varit och klippt mig och jag var jättenöjd när jag gick därifrån. Läs mer
  • Sam B skrev om Klippcenter
    Bra service, helt nöjd :)..................... Läs mer
  • Annica A skrev om Klippcenter
    Klippcenter har bemött mig väl redan från start och de har varit ödmjuka och lyhörda så jag har fått hjälp med frisörbesök tills jag varit nöjd.
    Trevlig och duktig personal i en mysig salong med bra stämning som gjort att jag gärna återkommer. Läs mer
  • Anders E skrev om Klippcenter
    Bra och trevligt besök, bra med öppet i juli. Nöjd med resultatet! Läs mer
  • Andreas A skrev om Klippcenter
    Super duuuper.... Stans bästa frisör..... Gå aldrig någon annanstans... Läs mer
  • Carolina E skrev om Klippcenter
    Jag blev jättenöjd med min frisyr. Hon som klippte mig visste precis vad jag ville ha, och klippte en frisyr som passar mig. Har fått mycket komplimanger :) Läs mer
  • Lobbe d
    Lobbe d skrev om Klippcenter
    The bäst som finns i Göteborg altid trevligt att kommer och klippa sig i bra miljö och service, Tack Läs mer
  • Said C skrev om Klippcenter
    Helt fantastiskt bra service och klippning! Läs mer
  • Nidal A
    Nidal A skrev om Klippcenter
    Bra service, bra behandling, lugn och avslappnad miljö och nöjd med håret:) Läs mer
  • Bojan B skrev om Klippcenter
    Klippt mig hos Ayo i många år och planerar att fortsätta med det. Bästa frisören/ frisörsalongen i stan! Läs mer
  • Marcus B skrev om Klippcenter
    Toppen bra frisör!! :D och väldigt bra vax. Läs mer
  • Jonas A skrev om Klippcenter
    Grym chef och bra personal!... Har klippt mig där i snart 10 år och bättre betyg än det är nog svårt att få... Läs mer
  • Marcus A skrev om Klippcenter
    Här får man service från att man kommer innanför dörren tills man lämnar.
    KC har en förmåga att känna sig VIP! Läs mer
  • Johannes B skrev om Klippcenter
    Alltid lika trevligt att komma dit och alltid känna sig riktigt nöjd som kund. De är väldigt vänliga samt lyhörda när det gäller hur man vill bli klippt, vilket inte alltid sker på andra ställen.
    Absolut bästa frisörsalongen i Göteborg! Läs mer
  • Oba H skrev om Klippcenter
    Stans bästa frisörer 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Thomas E skrev om Klippcenter
    En mycket bra och kunnig frisörsalong med bra och trevlig personal:) Läs mer
  • Dennis H skrev om Klippcenter
    Kanonbra hårprodukter, trevlig och duktig personal.. Jag är alltid lika nöjd och har klippt mig här i 12 år nu. Läs mer
  • popay p
    popay p skrev om Klippcenter
    Bemötandet hos salong Klippcenter var mycket positivt och väldigt professionellt. Min frisör lyssnade uppmärksamt på mina önskemal och frågade alltid hur jag ville ha mitt hår innan han gjorde något. Jag är alltid nöjd med resultatet när jag lämnar salongen. Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG