bonbon

Ring 031-12 31 32 studiobonbon.se

285 omdömen om bonbon

Simon S
Skrev om bonbon

Har tidigare tyckt väldigt illa om att klippa mig då jag har haft svårt att beskriva hur jag vill ha mitt hår och det därför inte blivit riktigt som jag velat, men Cissi är helt fantastisk på sitt jobb och jag har nog aldrig sett så bra ut! Alla i personalen är otroliga både i sitt bemötande och på sitt hantverk och jag har inget annat att säga än tack! Får ingen annan stans om jag får välja!

Matilda F

Väldigt trevligt bemötande och varm personal. Var bokad för slingor och det blev jättefint!

Ikkle-Pauline B

Fint bemötande, avkopplande och snygg klippning. När man har småbarn hemma så är det otroligt skönt att få slappna av i frisörstolen, bli väl omhändertagen och få piffa till frisyren. Jag är alltid jättenöjd med mina klipptider på Bonbon! :)

Camilla K

Härlig personal, trevlig musik bra stämning

Pernilla N

Varmt och lyhört bemötande, nästan man inte vill lämna utan bara hänga kvar och spegla sig ❤️

Kent K
Skrev om bonbon

Rebecka klipper mig till full belåtenhet. Hon är noggrann och kompetent

Anna I
Skrev om bonbon

Frisören försenad med ca 20 minuter. Hade önskat bli mött med till exempel en kaffe eller något och information om hur lång tid ungefär hen var försenad. I övrigt fint bemötande, mycket omtanke och såklart mycket nöjd med klippning och tips om frisyr och hårvård.

Lisa R
Skrev om bonbon

Atmosfären, omhändertagandet och det där lite extra med massagestolar och en ljuvlig huvudmassage är några av alla anledningar till att jag går till Bonbon. Men den främsta anledningen är såklart Jenny. En helt fantastisk frisör som är lyhörd och alltid klipper så bra!

Katarina C

Man blir alltid bra bemött på Bonbon, alla som jobbar där är alltid trevliga. Jag har gått till denna frisör i Många år! Jag gjorde slingor och klippte mig blev helnöjd😃

Susanne A

Blir alltid bemött på ett bra sätt och nöjd med resultatet!

Emelie N
Skrev om bonbon

Är väldigt nöjd med Märta, alltid trevlig och klipper bra.

Tarja M
Skrev om bonbon

Jag valde denna frisör för att permanenta mig. Frisören var väldigt trevlig och förklarade väldigt bra allt hon skulle göra samt hur jag tar hand om det efteråt. Så är väldigt nöjd med håret

Stina W
Skrev om bonbon

Trevligt bemötande och proffesionell behandling, mycket nöjd med resultatet

Linnéa I

Klipp och sling hos Madde, lika nöjd varje gång och alla är alltid så trevliga!

Anna E
Skrev om bonbon

Proffsiga och fantastiskt duktiga! Har aldrig varit missnöjd när jag går därifrån!! Har höjt priserna en hel del så försöker att gå lite längre mellan varven.

Kristina E

Proffsiga i både behandlingar och bemötande av kunden.

Fanny J
Skrev om bonbon

toppenställe med fina resultat!

Marie W
Skrev om bonbon

Alltid trevligt bemötande o proffsig behandling. De läser av kundens behov.

Christina R

Tusen tack till Cicci som fixade runt i sin privata kalender så att jag fick en tid när det krisade. Blir alltid så himla väl omhändertagen och kommer och känner mig som en prinsessa!

Christina & Ida S

Cissi på Bonbon förstår alltid hur jag vill ha det - och gör alltid min hår ännu bättre än jag förväntat mig. Kommer aldrig gå till någon annan frisör.

Jannica H

Proffsig personal! Här kan man känna sig trygg. Ni vet ett frisörbesök som man bara njuter av. Fina fräscha lokaler med och massage i tvättstolarna. Jag kommer tillbaka!

Hanna T
Skrev om bonbon

Blev bemött jättebra och resultatet blev precis som jag önskade!

Daniel Å

Trevligt ställe, trevlig personal och riktigt bra resultat på klippning

Clara Sabina Anna E

Alltid lika nöjd med bemötande, behandling och resultat!

Nemanja .

Klockren och trevlig service. Visste precis vad jag ville ha från enbart beskrivning. Kommer definitivt tillbaka

Carl N
Skrev om bonbon

Jag blev klippt av min favorit frisör, precis idén frisyr jag vill ha.

Maja H
Skrev om bonbon

Det är alltid en härlig upplevelse att få gå till Jenny. Hennes tjänster håller alltid hög kvalitet och man känner sig väl omhändertagen!

Stephanie S

Super nöjd! Rent och fräscht. Mycket kunskap hos mig frisör. Blir alltid nöjd.

Amanda K
Skrev om bonbon

Fantastisk! Som alltid trevligt, superbra service, god kaffe och fantastiskt resultat. Mina gråa hårstrån är ett minne blott och Märta är grym på att göra magi med mitt hår. Så otroligt nöjd!

Birgitta C

Alltid bemött med ett trevligt & glatt HEJ 👋 Blir ompysslad; håret tvättat, cappuccinon serveras med en läcker chokladpralin, lite snicksnack i stolen medans eminenta Rickard gör sitt jobb: Fixar mitt hår! ✂️ Bokar genast en ny tid. Bättre salong får Du leta efter!

Erica B
Skrev om bonbon

Trevlig frisör och salong, kändes proffesionellt

Maria B
Skrev om bonbon

Alltid fantastisk service och trevligt bemötande när man besöker Bonbon.

Johanna Z

Klipper mig alltid hos Josefine och hon är så himla bra på att förstå hur jag vill ha mitt hår. Är alltid nöjd!!

Ann H
Skrev om bonbon

Tjänster: Kreativ färg och klippning Jag har varit hos flera frisörer och mina fem stjärnor går till Elin, Märta och Ida. De är noggranna, duktiga och lyhörda. Jag rekommenderar dem varmt.

Julia E
Skrev om bonbon

Jag har gått till Ida i flera år och alltid varit lika nöjd. Jättefin salong och känner mig alltid trygg med att resultatet blir bra. Rekommenderar!

Alva S
Skrev om bonbon

Jag klippte, slingade och satte in ett paket nya extentions i håret. Blir alltid bemött såå bra på bonbon, alla är alltid trevliga och jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån. Hela upplevelsen är något man ser fram emot och jag rekommenderar bonbon till alla som undrar vart de ska fixa håret.

Madeléine K

Trevligt bemötande, bra lokal och framförallt nöjd med hur de klipper mitt hår.

Janine J
Skrev om bonbon

Proffsigt å fantastiskt resultat!

Hanna N
Skrev om bonbon

Klippte mig hos Märta och WOW vilken fantastisk frisör. Hon förstod min vision direkt och var mycket ärlig och professionell!

Jessica A

Supertrevlig och väldigt kunnig personal.

Malin E
Skrev om bonbon

Profisonell personal med erfarenhet och stor kunskap inom sin branch

Åsa H
Skrev om bonbon

Som alltid helt perfekt! Cicci är en fantastiskt duktig frisör och blir alltid lika nöjd.

Regina M
Skrev om bonbon

Jag rekommenderar Elin till alla!

Eóin S
Skrev om bonbon

Altid otroligt nöjd med Rickard. Jättebra och professionell.

Isabelle P

Märta är helt outstanding, är så nöjd med allt!

Rebecka J

Nöjd från början till start! Både bemötande och framförallt hur duktiga dem är på klipp och färg!

Gunilla I

Bra resultat, trevligt och positivt bemötande.. proffsigt. Och gott kaffr!

Britta T
Skrev om bonbon

Hos Cissi blir man så otroligt fint omhändertagen. Man är skitsnygg när man går från salongen och hon tar dessutom hänsyn till om man har långsiktiga planer med sitt hår. Alltid med stor värme, omtanke och kundfokus.

Bodil H
Skrev om bonbon

Mycket bra bemötande och proffsig frisör som var lyhörd gav mig en frisyr och färg som jag blev mycket nöjd med.

Paulina K

Klipp och sling. Fint bemötande och ett resultat som jag verkligen blev jättenöjd med!!