Klippstugan by Annie

Klippstugan by Annie

Ring 031-68 20 02 bokning.voady.se

Välkommen till Klippstugan by Annie! På Vallhamnsgatan 122 i Västra Frölunda hittar du Klippstugan by Annie. I över 10 års tid så har vi på Klippstugan sett till att Västra frölunda med omnejd håller stilen med nya moderna frisyrer. Vi klipper herrar såväl som damer och om du behöver några tips eller råd kring ditt hår så är...

103 omdömen om Klippstugan by Annie

Sven R
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid trevligt o avkopplande o sätta sig i frisör stolen hos Annie i Klippstugan. Annie o kollegan ger alltid ett välkomnande o positivt bemötande. Dessutom går jag alltid därifrån nöjd med klippningen Annie gett mig.

Maria B
Skrev om Klippstugan by Annie

Annie är en fantastisk frisör som alltid sätter kunden i fokus! Hon är väldigt kunnig och utbildar sig för att följa trender och nyheter. Hon följer mitt hår för att klippning och färgning ska bli optimal. Jag har provat många frisörer utan att hitta en perfekt match. Nu har jag gått hos Annie i 6 år och kommer aldrig sluta!

Karin E
Skrev om Klippstugan by Annie

Professionellt, tryggt och trivsamt! Den bästa!

Marcus B
Skrev om Klippstugan by Annie

Trevligt, enkelt och är mycket nöjd med resultatet!

Lena H

Jätte mysig salong. Väldigt duktig och lyhörd frisör Annie

Annika W
Skrev om Klippstugan by Annie

Klippning. Väldigt vänliga och jag är väldigt nöjd med klippningen

Pernilla T
Skrev om Klippstugan by Annie

Annie är så proffsig och duktig! Jag bad om en rejäl förändring och hon fick mig att känna mig så fin. Hon är bra på att komma med förslag utifrån ens egna förutsättningar och är alltid inlyssnande på vad jag önskar. Kan ingenting annat än att rekommendera Annie till alla som vill ha en stjärna till frisör.

Anna K
Skrev om Klippstugan by Annie

Jättenöjd! Supertrevligt bemötande och riktigt bra resultat! Jag kommer tillbaka.

Karl Erik N

Alltid fint utfört arbete! Vänligt bemötande Trevlig samtalsstund

Eva H
Skrev om Klippstugan by Annie

Trevlig bemötande och slutresultatet blir som man tänkt sig.

Birgitta S
Skrev om Klippstugan by Annie

Man blir alltid bra bemött. Annie är lyhörd för mina önskningar och skicklig. Lungt, rent och snygg salong Jag klippte mej.

Eva S
Skrev om Klippstugan by Annie

Fantastiskt skön och avkopplande stund att bli ompysslad, klippt och väldigt fin i håret av en proffsig Annie. Hade beställt ”tyst klippning” pga min hjärntrötthet. Denna önskan blev verkligen tillgodosedd. Nöjd Eva S

Lillemor F
Skrev om Klippstugan by Annie

Lugnt o förtroendeingivande. Känner sig lugn o lyssnad på.

Berit J
Skrev om Klippstugan by Annie

En mycket mysig och trevlig salong med en frisör som var omhändertagande och noggrann. Tack ❤️

Jan B
Skrev om Klippstugan by Annie

Annie föreslår andra alternativ och det uppskattar jag

Hans K
Skrev om Klippstugan by Annie

Trevligt bemötande och skön klippning

Turid H
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid lika bra bemötande. Lyhörd och proffsig i sitt yrke. Super nöjd!

Håkan H
Skrev om Klippstugan by Annie

Kompetent i sin roll som frisör…. Bemötande , utmanar med nya idéer och är toppen på typ allt va jag kan se.

Carina M
Skrev om Klippstugan by Annie

Jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande som mer än väl levde upp till mina förväntningar. Jag hade en fin eftermiddag hos Annie där jag blev omhändertagen på alla sätt när hon omsorgsfullt behandlade mitt hår och klippte det till full belåtenhet. Kan varmt rekommenderas.

Johanna F
Skrev om Klippstugan by Annie

Bästa frisören, trevligt bemötande och en fin upplevelse!

Annika J
Skrev om Klippstugan by Annie

Fick meddelande på morgonen att frisören blivit sjuk, självklart en stor besvikelse men sånt händer. Men hade kanske önskat erbjudande om ny tid eller försök att hjälpa till att få ny tid…. Stort minus, upplever som ny kund att det inte är så noga.

Berne L
Skrev om Klippstugan by Annie

Mycket trevligt bemötande och en klippning som jag var mycket nöjd med.

Elisabeth B
Skrev om Klippstugan by Annie

Jätte duktiga och trevliga. Kan verkligen rekommendera

Caroline L
Skrev om Klippstugan by Annie

Världens bästa frisör! Så tacksam över att du är min vän dessutom. Du gör mig alltid så fin och glad. Grattis till mig ❤️❤️❤️

Marie B
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid positivt, proffsigt och nöjd när jag går därifrån. Längtar till nästa n Gång.

Karin R

Magi✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Carin D
Skrev om Klippstugan by Annie

Att klippa sig hos Annie är så så mysigt! Man känner sig sedd av henne vilket gör att man alltid blir nöjd efteråt. Man blir inte bara fin i håret utan man har så otroligt trevligt under tiden vilket jag aldrig annars haft när jag vart hos frisören. Men bäst av allt är att hon är världens bästa barnfrisör!!! Annie är verkligen bäst på att klippa barn, helt otrolig, min dotter älskar henne 😍

Solweig B
Skrev om Klippstugan by Annie

Väldigt trevligt bemötande och så nöjd med klippningen. . Vill verkligen rekommendera Anni e

Ida H
Skrev om Klippstugan by Annie

Annie är jätteduktig på färg och hittar precis rätt nyans! En fröjd att fixa håret hos Annie.

Carita K
Skrev om Klippstugan by Annie

Bra känsla o god service.rekommenderar gärna

Gunilla N
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid trevligt och professionellt bemötande. Alltid nöjd med resultatet av behandling; klipp / slingor / tvätt / massage 👌🏽

Ely B
Skrev om Klippstugan by Annie

Jag älskar alltid att få mitt hår klippt med Annie, hon är så vänlig och jag är alltid nöjd med resultatet. Hon tar sitt jobb på största allvar och tillämpar alltid den bästa omsorgen. Jag skulle rekommendera 100%!

Gunnel S
Skrev om Klippstugan by Annie

Kl ippning av Annie.blev o.k.dom hade höjt 100kr.

Anna B
Skrev om Klippstugan by Annie

Klippte håret hos Annie på Klippstugan. Fin salong med trevlig personal. Mycket nöjd med min klippning som motsvarade mina förväntningar.

Anita H
Skrev om Klippstugan by Annie

Mycket trevligt bemötande och bra service

Susanne H
Skrev om Klippstugan by Annie

Varmt o vänligt bemötande med mig som kund i fokus.. Mycket nöjd med resultatet.

Stig B
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid lika trevligt att komma dit och bli klippt. Trevligt bemötande.

Anna Lena T
Skrev om Klippstugan by Annie

Nöjd med utförd tjänst och bemötande. Alltid lyhörd för kundens önskemål och har tid att både prata och lyssna. Rekommenderas!

Patricia Å
Skrev om Klippstugan by Annie

Trevligt bemötande i fina lokaler! Mycket nöjd med behandling och resultat

Stina M
Skrev om Klippstugan by Annie

Mycket bra! Vi kommer tillbaka!

Barbro M
Skrev om Klippstugan by Annie

Alltid nöjd när jag varit hos Klippstugan

Margareta H
Skrev om Klippstugan by Annie

Mycket bra bemött, känner mig speciell. Annie är mycket lyhörd. Har från första gången jag fick håret klippt o slingar varit hundra procent nöjd. Det känns så bra att ha någon som vet hur jag vill mitt hår och som kommer med nya idéer utan att vara påträngande. Jag är supernöjd.

Mette L
Skrev om Klippstugan by Annie

Toppen bra på alla sätt !!! Mycket bra bemötande !!!

Per A
Skrev om Klippstugan by Annie

Snabbt enkelt bra och prisvärt

Monica A
Skrev om Klippstugan by Annie

Blev bra bemött och är nöjd med klippningen

Anna N
Skrev om Klippstugan by Annie

Man är alltid glad efter ett besök hos Annie! Hon är otroligt duktig på balayage och att förstå vad man vill ha fast man kanske inte riktigt vet själv. Bästa frisören! :)

Pia D
Skrev om Klippstugan by Annie

Bästa frisören & alltid trevligt bemötande!

Louise A
Skrev om Klippstugan by Annie

Trevligt bemötande. Nöjd med resultatet, påbörjad hårförändring. Blir bra på sikt.

Anna W
Skrev om Klippstugan by Annie

Väldigt trevligt bemötande och bra klippning. Rekommenderas varmt.

Ingela S
Skrev om Klippstugan by Annie

Vänligt bemött. Jag hade beställt klippning och tvätt. Jag är nöjd med resultatet.