Inredningsbutik på Södermalm

9 rekommenderade inredningsbutiker på Södermalm, Stockholm

Är du på södermalm och ute efter de bästa inredningsbutikerna? Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella inredningsbutikerna på Södermalm just nu. Ta del av andra kunders erfarenheter och hitta dina kommande smultronställen.

Läs mer »
  • 1 omdöme
    : Supertrevlig personal och alltid ett vänligt bemötande. Blandat utbud, med fina och annorlunda prylar, möbler, kläder, l...
  • Driver du inredningsbutik i Södermalm?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• : Verkligen hjälpsam och gullig personal!
  • 1 omdöme
    : Ett ställe man alltid kan hitta inspiration på. Jag gillar deras smycket extra mycket!
  • Elina E
    Elina E: Av alla fysiska butiker i Stockholm gillar jag verkligen Lovestore mest. Trevlig personal och bra utbud. I sina lokaler ...
    Emma K
    Emma K: En riktigt rolig butik att gå in i, trots att jag hängt på söder nästan hela mitt liv har jag lyckats missa Nästa Äkta. ...
  • 14 omdömen
    TERESA H
    TERESA H: Jag rekommenderar inte !!! Gå inte hit !!!!
  • 6 omdömen
    Sabrina L
    Sabrina L: Samma historia här - ingen service alls och det tog hur länge som helst! riktigt dåligt
  • 1 omdöme
    : Trevlig personal och funktionella och fiffiga produkter. Massor av bra-att-ha-prylar!
  • Driver du inredningsbutik i Södermalm?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    : Ett företag som gick i konkurs i mars 2013 borde inte finnas kvar på den här sidan. Inte seriosa.
Visa sida:

Inredningsbutik på Södermalm

Götgatan, Hornsgatan, Södermannagatan, Mariatorget eller Nytorget. På Södermalm kryllar det av trendiga inredningsbutiker. Här kan du ta del av andras favoriter och även skaffa dig en hel del nya favoriter. Södermalm erbjuder allt från vintage till nytt och har garanterat någonting som faller dig i smaken. Enligt dagens trender är det kanske ändå bäst med en blandning av vintage och nyare inredning. Man kan gå omkring och sukta i timmar på inredningsbutikerna på söder, när din partner börjar tröttna på att gå omkring i butikerna kan du alltid muta med en kall dryck och något att äta på någon av alla restauranger som finns i området. Här kan du se de bäst rekommenderade restaurangerna i anslutning till inredningsbutiken du är på just nu.

Ha en trevlig shoppingrunda, önskar vi på Reco.se