Restaurang i Kramfors

2 rekommenderade restauranger i Kramfors kommun

Kramfors är en restaurangtät ort norr om Sundsvall. Här kan du njuta av restauranger med smaker inspirerade från all världens hörn. Afrika, Asien, Europa eller USA, you name it! Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Kramfors just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • Carinah J
    Carinah J: Äcklig Rhode Island dressing. .förstörde salladen totalt. Aldrig mer detta ställe! Bläää
  • Driver du restaurang i Kramfors?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    Daniel G
    Daniel G: Har ätit på träffen flera gånger och tycker att deras mat är flottig. I övrigt smakar den bra. 3 gånger av 7 har jag bli...
Visa sida:

Restaurang i Kramfors

Här kan du ta del av både tidigare kunders unika erfarenheter och de olika restaurangernas helhetsomdömen. Du kan dessutom gå in och skriva en och annan rekommendation själv om de restauranger du besökt i Kramfors under den senaste tiden. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta till morgondagens favoritrestauranger. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra människor i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!