Katrineholms Begravningsbyrå

Roger J

Bra bemötande. Begravning + annons i tidning

Solveig B
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande. Har inget att klaga på. Allt var till stor belåtenhet.

Kai N
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Mycket trevligt och bra bemötande

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för ditt omdöme Kai det betyder mycket för oss

Socialförvaltningen K
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Det blev lite missförstånd men det ordnade sig sen.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Vad skönt att det löste sig till det bättre och tack för att du tog dig td att lämna ett omdöme

Ingegerd A
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Otroligt fint bemötande och utförande från hämtning till avslutande begravningsakt. Vill särskilt framhålla Barbro och Magnus respektfulla bemötande, hjälp-samhet, vänlighet och information om kostnader och annat praktiskt. Ingegerd med familj/Agne

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för förtroendet vi fick att hjälpa er med begravningen och tack för det fina omdömet. Det stärker oss i vårt arbete.

Jan-Erik R

Helt igenom bra. Bra bemötande

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för förtroendet att få ordna med er brors begravning.

Jenny S
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Väldigt trevligt bemötande. Jag ville att allt skulle gå lätt till och att jag önskade en begravning som inte kostade för mycket, vilket blev perfekt, blev inte farligt dyrt men endå väldigt fint.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Jenny för ditt fina omdöme, och att avslutet blev som du tänkt dig känns bra för oss att veta. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till.

Per G
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Trevligt och värdigt bemötande. Ni hade svar på alla frågor.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er.

Mats G
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Magnus på Katrineholms Begravningsbyrå hjälpte oss på ett tryggt och rutinerat sätt att skapa en fin begravning av vår far och make. Vi blev vänligt bemötta i en svår stund och han lotsade oss fram till val av kista, blomsterdekorationer samt begravningsmusik. Vi kände oss väldigt trygga med Magnus som stöd. Själva begravningen blev så ljus och fin som vi hade hoppats och ceremonin blev minnesvärd och värdig.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Mats för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Och tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme, det känns bra att veta.

Fredrik A
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande och allt med begravningen utfördes på bästa vis. Allt vi undrade fick vi svar på.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för förtroendet vi fick att hjälpa er med begravningen och tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme, det betyder mycket för oss.

Lilian C
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Vi fick ett personligt och fint bemötande vid vårt besök. Proffsig hjälp med de delar av ceremonin som vi behövde hjälp med. Bra och snabb återkoppling på frågor som uppstod under planeringen. Sammantaget blev avskedet så vackert och stämningsfullt som vi tänkt oss. Ett fint minne.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Lilian för att vi fick förtroendet att hjälpa er och för att du tog dig tid att ge oss feedback, det betyder mycket för oss.

Susanne S
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Fint bemötande i samband med pappas bortgång. Fick tid samma dag vi ringde in, inlyssnande och förstående personal vid besök och telefonsamtal. Mamma upplevde sig lyssnad på och fick empatiskt bemötande. Begravningen gick som planerat och servicen kring den också. Tack.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Susanne för ditt vänliga omdöme. Din mamma och jag fick fin kontakt och det glädjer mig.

Kristina R
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Trevligt och omtänksamt bemötande. Bra information och hjälpsamma. Vi blev väldigt väl omhändertagna, vilket känns tryggt i en jobbig situation.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Kristina för ditt svar. Det stärker oss i vårt arbete.

Eva J
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Professionellt, lyhört och vänligt bemötande under hela processen. Magnus tog sig tid att lyssna och förverkliga våra önskemål om en ljus begravning. Hans solosång under ceremonin var mycket vacker samt arrangemanget av blommor runt kistan och det fina minnesalbumet som ingick i priset. Mamma och jag är tacksamma, helt nöjda med allt och kan varmt rekommendera Katrineholms Begravningsbyrå.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Eva, för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme, det betyder så mycket för oss och det stärker oss i vårt dagliga arbete och bekräftar att vi är på rätt väg. Sköt om er och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er.

Marie B
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Bra bemötande. Bra förslag och återkoppling. Bra omhändertagande vid själva begravningen.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er och att ni tog er tid att ge feedback.

Birgitta J
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Allt fungerade smidigt, vi blev väl omhändertagna och Magnus på begravningsbyrån lyssnade på våra önskemål och sjung fantastiskt vackert, den 22/12.. Jag och barnen är mycket nöjda. MVH Birgitta J

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Vi tackar för förtroendet vi fick att hjälpa er med begravningen, tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Magnus

Anna-Karin S
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Fint och professionellt bemötande.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för ditt omdöme och att du tog dig tid att svara. Värdefullt för oss!

Emma N
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Smidig, proffsig och enkel process. Vacker och värdig begravning. Mycket nöjda!

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Vi tackar för förtroendet och för att du tog dig tid att ge oss feedback det betyder mycket för oss.

Inger L
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

När de hämtade vår mamma i hemmet med kista, behandlade de henne med värdighet och respekt. De hade ett trevligt bemötande, lyssnade in våra tankar ang begravningen. Hade tid för oss. Vid begravningen hade begravningsbyrån lagt ett litet trähjärta på kistan, kändes så personligt/ gav värdighet till vår mamma. Vi köpte hjälp med begravningen, de ordnade dödsannonsen. Väldigt kunniga, vi kände oss trygga med dem. Vi kunde ringa vid frågor.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er och för att ni tog er tid att ge oss ett fint omdöme.

Ann-Sofi H
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Dom är toppen, vi beställde en borglig begravning med kista och dekoration

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss!

Åsa H
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Väldigt trevligt bemötande och kunniga. Lugnt och stilla när man var där. Väldigt fint ordnat vid begravningarma som vi haft. Jag kan varmt rekommendera dom.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Åsa! Det betyder mycket att få ditt omdöme och att du tog av din tid att svara.

Yvonne G
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Trevligt bemötande lugna och tillmötesgående ordnade allt som vi ville ha det med både annons begravning och minnesstund,vi är mycket nöjda Yvonne Gustafsson och barnen med familjer

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack Yvonne för ert förtroende och att du tog dig tid att svara.

Annica J
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Mycket bra bemött och mötte alla förväntningar vi köpte ett standardpaket och hjälp med begravningannonns

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att du tog dig tid att återkoppla och att vi fick förtroendet.

Mikael E
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Vi var mycket nöjda med all service vi fick. Lottie fick en väldigt fin begravning. Jag och min dotter är tacksamma för att det gick så bra. Vi har från alla som närvarade bra hört positiva omdömen.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att du tog dig tid att ge feedback och så tackar vi för att vi fick förtroendet att hjälpa er.

Lise-Lotte H
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Jag blev väldigt bra bemött. Det var ingen brådska med nånting. Jag fick den tid jag behövde för att bestämma mig om alla beslut. Det blev en väldigt fin begravning tack vare deras hjälp.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att du tog dig tid att återkoppla, mycket värdefullt för oss. Tack också för att vi fick förtroendet att hjälpa till.

Anette O
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Väldigt trevliga och mycket hjälpsamma. Har ordnat med allt åt oss. Jag är mycket nöjd

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback och för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Marie-Louise A
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Min bror och jag besökte Katrineholms Begravningsbyrå för att vår mamma avlidit. Vi fick verkligen den hjälp vi behövde med allt som röde begravningen. Vi rekommenderar varmt begravningsbyrån med en mycket trevlig och duktig personal!!

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Vi tackar varmt för ert förtroende!

Maria K
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Mycket fint och professionellt bemötande från första kontakten gällande all planering och genomförandet av begravningen. Tack vare vår kontakt, Magnus Bosson på Katrineholms Begravningsbyrå gjordes en svår dag vacker och värdefull som blev ett fint minne.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack snälla, och för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Ann-Charlotte O

Bra bemötande Prisuppgift som stämmer

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Jag tackar för ert förtroende.

Ing-Marie L
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Bra och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig.

Mikael E
Skrev om Katrineholms Begravningsbyrå

Trevlig och kunnig personal som väl levde upp till våra förväntningar.

Svar från Katrineholms Begravningsbyrå

Tack för att vi fick förtroendet.