Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Stockholm Norrmalm KB Edificator, Ernst Hellstedt O Co

KB Edificator, Ernst Hellstedt O Co

Döbelnsgatan 5, 111 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om KB Edificator, Ernst Hellstedt O Co

• Vincent H
    Vincent H skrev om KB Edificator, Ernst Hellstedt O Co
    Hellstedt är en äldre privat fastighetsägare. Går inte alls att jämföra med andra nya privata fastighetsbolag som tex Akelius och Ikano. Där kan vi snacka skyhöga hyror. Vi bor bra på Södermalm. Nära till Eriksdalsbadet och fint i rabatterna. Trevliga fastighetsskötare man är tjenis med. Lite finare, lite bättre. Läs mer
  • maria s
    maria s skrev om KB Edificator, Ernst Hellstedt O Co
    Hellstedt är en slarvig hyresvärd, som har skyhöga hyror och har lyckats undgå bruksvärdeprincipen vid hyressättningen..
    Tex. en fyrarumslägenhet kostar 12 495 kr i hyran. Ingen special i lägenheten; gamla vitvaror, slitna tapeter, liten tvättstuga, liten gård som är överbefolkat med dagisbarn.
    Förvaltningsbolaget bryr sig inte om att renovera lägenheterna, trots att byggnaderna har 22 år på nacken.

Hyresvärdens representanter är otrevliga och inkompetenta. När man frågor om någonting svarar hyresadministratören A "Jag vet inte, du måste fråga B.” När man frågar B svarar hon: ”Jag vet inte, fråga C!” osv. Varken servicen eller underhållet motsvarar den höga hyran.. Läs mer

Bästa fastighetsbolagen i Stockholm:

Stefan E Stefan E tycker: