KC Städ AB

KC Städ AB

www.kcstad.com
  • BadgeFiveYears

KC Städ AB - städföretaget med över 10 års erfarenhet i branschen som erbjuder flexibel städservice för både företag och privatpersoner i hela Storstockholm med omnejd. Vår ambition är att våra kunder ska vara nöjda med oss och våra tjänster. Anlita oss för hemstädning, fönsterputsning, flyttstädning, kontorsstädning eller...

100 omdömen om KC Städ AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sara H
Skrev om KC Städ AB

KC Städs ägare ställde själv upp med kort varsel när vi behövde hjälp med fönsterputs inför en husvisning. De fick självklart uppdraget att även flyttstäda när det blev aktuellt och utförde uppdraget med perfekt resultat. Både vi och de nya ägarna är mycket nöjda. KC Städ är lyhörda för kundens önskemål har ett högt engagemang. Vi kan varmt rekommendera KC Städ.

Git H
Skrev om KC Städ AB

Det gick snabbat att boka och leveransen den här gången i form av fönsterputs var mycket bra. Vi har nu bokat en storstädning och ser fram emot det.

Ewy J
Skrev om KC Städ AB

De kunde göra en flyttstädning med mycket kort varsel och både jag och husköparen var mycket nöjda

Julia Å
Skrev om KC Städ AB

Mycket nöjd! Toppen service med jättetrevligt bemötande. Kunde komma med väldigt kort varsel och hjälpa till trots att de redan hade mycket att göra. Strålande utfört städjobb. Extra guldstjärna till Katarina som var den jag hade kontakt med, superduktig på sitt jobb och jättetrevlig! Har bara gott att säga om KC Städ.

Sture W
Skrev om KC Städ AB

bra personal trevliga glada flitiga

Ingrid B
Skrev om KC Städ AB

Jag blev väldigt nöjd med fönstertvätt. Kommer att anlita dom igen och även till städning.

Claudio R
Skrev om KC Städ AB

Hade inte tid egentligen men löste mitt problem galant Super trevligt och professionellt bemötande Stort tack

Skrev om KC Städ AB

Fantastiskt service och alltid ren och fint

Lars S
Skrev om KC Städ AB

bra resultat ! bra resultat ! bra resultat ! bra resultat ! bra resultat !

Eva L
Skrev om KC Städ AB

jag har anlitat dom i många år , dom är jättebra och jättedtrevliga ,

Rudolf F
Skrev om KC Städ AB

Fina fönster fick jag men 4ggr så dyrt från åren innan dock då med annan fönsterputsare Så tyvärr kommer jag anlita annan städfirma nästa år

Åsa N
Skrev om KC Städ AB

Kan varmt rekommendera KC Städ, vi är supernöjda! De kunde ställa upp med kort varsel med ett fantastiskt resultat! Huset har aldrig känts så rent och fräscht tidigare och fönsterna blev så fina efter deras besök hos oss! Bra priser med! Hälsningar Åsa Nordberg

Skrev om KC Städ AB

Excellent service! Very happy with them.

Anki M
Skrev om KC Städ AB

Bästa städfirman i staden! Alltid trevligt bemötande och flexibel med tiderna. Plockar undan lite och sen dagen när de varit här, man kommer hem från jobbet o det är rent! Älskar känslan när hemmet skiner och kc v

Olov N
Skrev om KC Städ AB

Snabb i kommunikation och tillmötesgående.

Skrev om KC Städ AB

Jag har under många år under mitt arbetsliv hos SEB i Stockholm haft många olika städbolag, men aldrig någon så noggrann som nu. Jag är mycket nöjd.

Susanne H
Skrev om KC Städ AB

Mycket bra bemötande med en noggrann städning .Vi är mycket nöjd med företaget

Annika C
Skrev om KC Städ AB

Väldigt bra kontakt och service!

Hans T
Skrev om KC Städ AB

Jätte trevlig noggrann och flexibla !

Sture W
Skrev om KC Städ AB

Mycket nöjd trevlig personal prisvärt

Entesar G
Skrev om KC Städ AB

Bättre service kan man inte förvänta sig :) Jag är väldigt nöjd och rekommenderar företaget starkt

Karin E
Skrev om KC Städ AB

Trevlig och kompetent personal. Rekommenderas varmt.

Ann-Charlotte C
Skrev om KC Städ AB

Mycket bra städning av kompetent personal

Skrev om KC Städ AB

Fantastiskt Vi kommer rekommendera till andra

Ulrika N
Skrev om KC Städ AB

Mycket bra, väldigt nöjd med jobbet och utförandet. Kommer anlita igen.

Ruth A
Skrev om KC Städ AB

Resultatet mycket bra. Fräscht och fint. Positivt och kunnigt bemötande.

Astrid D
Skrev om KC Städ AB

Oftast bra men lite ojämn kvalitet. Debiteras ofta för fler timmar än vad jag fått.

Skrev om KC Städ AB

Excellent service. Very professional.

Lene S
Skrev om KC Städ AB

Städning av hög kvalitet! Mycket flexibel tjänst med direktkontakt med chefen till den som gör jobbet, långt bättre än större firmor som har mer avancerade administrativa processer.

Magnab E
Skrev om KC Städ AB

KC Städ gör alltid ett utmärkt jobb och det lilla extra utan att man ber om det. KC städar våra kontors och utställningsytor och jag kan rekomenderar dom för deras tjänster.

Jonas S
Skrev om KC Städ AB

bra städning och trevliga städerska som man kan lita på

Skrev om KC Städ AB

Har lång erfarenhet och haft flertalet städbolag dels som löneförmån i tjänst och privat. KC städ är de mest noggranna och duktiga av dem.

Anders A
Skrev om KC Städ AB

Mycket duktiga städare! Vi är jättenöjda. Vi anlitar företaget för ”storstädning” några ggr om året.

Martina H
Skrev om KC Städ AB

Bra bemötande, bra kontakt. Bra pris, rekommenderas

Eva S
Skrev om KC Städ AB

Jag har haft KC Städ i ca 20 år och alltid tyckt att de levererar mycket bra. Städningen är väl genomförd och bemötandet med bokningar etc via mail eller mess fungerar utmärkt.

Karin E
Skrev om KC Städ AB

Trevlig personal, flexibla, lätt att få kontakt med.

Ulrika N
Skrev om KC Städ AB

Nöjda med städning, proffsigt och utmärkt utfört. Vid flera tillfällen har dock ingen dykt upp på bestämd tid, det har fått bli en annan lösning än den tänkta och det drar ner betyget.

Anna-sofie M
Skrev om KC Städ AB

Ett städbolag som utför städning med hög kvalitet och flexibilitet till ett bra pris. Kunden är alltid i fokus.

Yvonne W
Skrev om KC Städ AB

Har anlitat KC Städ AB i 8 år för fönsterputs och städning både i permanentbostad och fritidshem. Arbetet som utförts har alltid varit noggrant, professionellt och till min fulla belåtenhet. Yvonne Wiman Bruno

Bra service Trevliga människor Mycket bra städning Man kan lita på dem

Karin M
Skrev om KC Städ AB

Bra bemötande, gjorde en utmärkt flyttstädning.

Agneta G
Skrev om KC Städ AB

Plikttrogen och vänliga! Städning bra och man har valmöjligheter som det tar stor hänsyn till! Bra🤩👏🏼

Skrev om KC Städ AB

Fantastic service, flexible and professional

Johanna S
Skrev om KC Städ AB

Städning. Generellt ganska struligt kring när och av vem vi skulle få städning. Dålig korrespondens från arbetsledare. Jag gav flera ggr feedback kring att få förbättring i kvalitet tex dammning etc men upplevde aldrig någon förbättring. Tips framåt - Ha en dedikerad resurs för klienten som städar regelbundet och ge heads upp innan om det kommer andra vikarier av någon anledning samt se till att dessa också fått en bra överlämning av den vanliga städ resursen.

Anna L
Skrev om KC Städ AB

Alltid vänligt bemötande och väldigt flexibla med tider. Enkla att ha och göra med. Däremot kommer det ofta olika personer, vilket kanske är nackdelen som kommer med flexibiliteten. Städningen är dock väl utförd så det gör mig inte så mycket.

Skrev om KC Städ AB

Utmärkt städning. Jag har haft många olika på de ställen vi bott på mestadels i Stockholm innan vi flyttade ut till landet. Jag är väldigt nöjd.

Jerzy M
Skrev om KC Städ AB

Jag brukar beställa stödtjänster och är alltid nöjd Snabb , rent och bra pris

Helena E
Skrev om KC Städ AB

Städning. Ofta är jag väldigt nöjd, men det är lite olika kvalitet på städningen från gång till gång. Upplever också att det blivit så mycket dyrare att vi kommer att dra ned på antalet städningar. Bemötandet är alltid bra.

Agnieszka K
Skrev om KC Städ AB

Städning i toppklass. Jag är mycket nöjd. Trevlig personal som gör ett mycket bra och noggrant arbete. Rekommenderas verkligen!

KATARZYNA C gillar detta
Svar från KC Städ AB

Tack. Med vänliga hälsningar Katarina

Yvonne H
Skrev om KC Städ AB

Bokade flyttstädning . Trevligt bemötande, mycket gott utförande. Kommer rekommendera till vänner och bekanta🍀👌