KC Städ AB

KC Städ AB

KC Städ AB - städföretaget med över 10 års erfarenhet i branschen som erbjuder flexibel städservice för både företag och privatpersoner i hela Storstockholm med omnejd.

Vår ambition är att våra kunder ska vara nöjda med oss och våra tjänster.

Anlita oss för hemstädning, fönsterputsning, flyttstädning, kontorsstädning eller städning av butik.

Hos oss får ni personlig service och bra priser på alla slags städtjänster - för din trygghet har vi fasta prislistor över våra tjänster.

Vi är givetvis väl försäkrade om olyckan skulle vara framme.

Läs vad 57 kunder tycker om KC Städ AB 2

2021-04-22
    Städning. Generellt ganska struligt kring när och av vem vi skulle få städning. Dålig korrespondens från arbetsledare.

Jag gav flera ggr feedback kring att få förbättring i kvalitet tex dammning etc men upplevde aldrig någon förbättring.

Tips framåt - Ha en dedikerad resurs för klienten som städar regelbundet och ge heads upp innan om det kommer andra vikarier av någon anledning samt se till att dessa också fått en bra överlämning av den vanliga städ resursen.
    2021-04-22
    Alltid vänligt bemötande och väldigt flexibla med tider. Enkla att ha och göra med. Däremot kommer det ofta olika personer, vilket kanske är nackdelen som kommer med flexibiliteten. Städningen är dock väl utförd så det gör mig inte så mycket.
  • Maria G
    2021-04-22
    Utmärkt städning. Jag har haft många olika på de ställen vi bott på mestadels i Stockholm innan vi flyttade ut till landet. Jag är väldigt nöjd.
    2021-04-22
    Jag brukar beställa stödtjänster och är alltid nöjd
    Snabb , rent och bra pris
    2021-04-22
    Städning. Ofta är jag väldigt nöjd, men det är lite olika kvalitet på städningen från gång till gång.

Upplever också att det blivit så mycket dyrare att vi kommer att dra ned på antalet städningar.

Bemötandet är alltid bra.
  • 2021-03-04
    Städning i toppklass. Jag är mycket nöjd.
    Trevlig personal som gör ett mycket bra och noggrant arbete.
    Rekommenderas verkligen!
    Tack. Med vänliga hälsningar Katarina KC Städ AB
    2021-01-30
    Bokade flyttstädning . Trevligt bemötande, mycket gott utförande. Kommer rekommendera till vänner och bekanta🍀👌
    2021-01-21
    Lydia är så bra! Vi är supernöjda.
    2020-12-12
    Hemstäd flera gånger. Bäst i Vägnhärad & Trosa!
    2020-12-12
    Städning till min gamla mamma. Mycket bra bemötande, min mamma är i grunden lite misstänksam liksom många äldre. Med det har gått väldigt bra. Dessutom bra städat👍
    2020-12-12
    Beställde en ”storstädning”, fönsterputs, städning alla golv, kök och badrum. Mycket nöjd.
    2020-10-21
    Städning av vårt hus till ett bra pris och trevligt bemötande.
    2020-10-19
    Jag brukar beställa städning en gång i månaden och alltid är väldigt nöjd .
    Allt är rent och snyggt och gjort under tiden som vi har kommit överens om
    Varmt rekommenderar
    2020-10-19
    Kvinnan som städar hos mig är mycket trevlig, duktig och effektiv. Företaget har bra och rimliga priser. Jag är hittils varit nöjd med deras tjänster efter ca 2-3 månader som kund.
    2020-05-15
    Mycket bra bemötande för någon som kände skam för att hemmet har fallit i misär
  • Victor H
    2020-04-02
    Fantastisk service, kommer använda igen!
    2020-03-31
    Bra och flexibla. Alltid trevligt bemötande.
    Nöjd med städningen och tycker den är bra. Kan absolut rekommendera.
  • Maria G
    2020-03-19
    Bra och noggrann städning, har erfarenhet av detta på grund av ett flertal städare.

Trevlig flicka. Mycket nöjd. Maria
    2020-01-20
    Jag anlitar f.n K.C Städ i 2 bostäder:
    1 fritidshus, 68kvm, sedan hösten 2012 +
    1 lägenhet, 88kvm, sedan våren 2019.
    Arbetet gäller reguljär bostadsstädning ca 1gång/kvartal samt fönsterputsning 1 gång/år. De två personer, som utfört arbetet i de respektive bostäderna, är båda mycket professionella, d.v.s effektiva, noggranna och lyhörda för speciella önskemål. De har båda överträffat mina från början högt ställda krav.
    Jag har alltid fått ett vänligt och respektfullt bemötande från K.C Städ och jag har rekommenderat dem till grannar, både kring fritidshuset och kring lägenheten.
    Yvonne Wiman Bruno
    2019-12-11
    Mycket kunniga och kompetenta. Beställde flyttstäd som utfördes exemplariskt. Jag är mycket nöjd!
  • Anki M
    2019-11-11
    Vi anlitar bästa städfirman i staden. Fantastiskt att komma hem på eftermiddagen och det luktar gott o är helt fräscht! Tack!
    2019-11-09
    Hemstädning

Smidigt och bra bemötande

God kvalité på jobbet. Lite missar ibland, men överlag bra

Bra pris
    2019-10-07
    Flyttstäd, bra och snabb kommunikation och trevligt bemötande. Bra städat och bra uppföljt
    2019-09-14
    Supernöjd med fönsterputsningen, en bonus att även fönsterbänkar o snickerier gjordes rena.
    Trevligt bemötande o snabb service.
    Rekommenderas varmt
    2019-09-11
    Jag ville ha en flyttstädning fast alla möbler var kvar eftersom jag inte skulle flytta. Personalen som kom var trevliga och hjälpsamma. Personalen levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera företaget till andra
    2019-09-11
    Strålande städning med det där lilla extra.
    2019-09-10
    beställt städning i hus och lägenhet
    bra och tidseffektiv genomförd städning
    lyhörda medarbetare
    uppskattade att vi kunde få hjälp på kort varsel
    trevligt bemötande
    Flexibla
    Bra kvalitet
    Mkt nöjd
    2019-08-07
    Har haft utmärkt veckostädning från KC Städ i över 10 år. Alltid hög kvalitet och samma personal som kommer.
    2019-08-07
    Vi har städning var 14:e i vår lägenhet fär även strykning ingår. Vi är mycket nöjda och KC Städ är proffsiga och tillmötesgående.
    Jättebra !
    Städning utmärkt. Städerska väldigt bra och trevlig !
    Får hjälp med tvättning av lakan , bäddning ,damning och faktiskt allting man kan önska. Samt torkning av spis och köksredskap , dammsugning och våt torkning av golv .Bästa städbolag jag anlitat .Jag har det bästa om detta städbolag !
  • 2019-06-07
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får! De är flexibla och lyhörda i all kontakt! Mycket bra att ha att göra med, och så tacksam för det fina jobbet de gör i vårt hus! /Johanna
  • 2019-06-01
    Har sänt min beskrivning av KC städ, mycket positiv, sådet går att läsa där!
  • 2019-05-29
    Jag köper hemstädning. Fungerar flexibelt ja kan i stort styra r hon ska komma. Det är alltid fint.
  • 2019-05-20
    Pålitliga. Det blir rent, utan en massa krusiduller, precis som vi vill ha det!
  • 2019-05-14
    Trevlig personal som städade skinande rent!
  • 2019-05-12
    Städning av villa. Mycket bra. Vi är nöjda.
  • 2019-05-12
    Städning varannan vecka. Det har fungerat fint. Bra städerska som varit hos mej i många år. Alltid trevligt och vänligt bemött under alla år!
  • 2019-05-12
    Mycket professionella, alltid perfekt städat. Trevlig personal som jag alltid känner förtroende för. Gör det lilla extra varje gång. Rekommenderas varmt.
  • 2019-05-12
    Jätte bra städare som vi litare på och varmt rekommendera!
  • 2019-05-12
    KC Städ gör ett mycket bra arbete. Noggranna med städning och väldigt serviceinriktade. Rekommenderas!
  • 2019-05-12
    Bra städning, lätta att samarbete med!
  • 2019-05-12
    Jag kan varmt rekommendera KC städ för alla städrelaterade tjänster för hemmet.
    Vi har använt dem i en längre tid och är överlag väldigt nöjda
  • 2019-05-12
    Är min städfirma sedan många år tillbaka.
  • 2019-05-12
    KC städ har hjälpt oss under många år med städningen hemma. Vi har alltid bemötts med stor flexibilitet och fantastisk service. Kvaliteten på städningen är hög. Vi är väldigt nöjda med KC Städ och kan varmt rekommendera företaget.
  • 2019-05-12
    Jag har varit kund hos KC Städ i många många år och har alltid varit supernöjd!
  • 2019-05-11
    Kontorsstäd. Bra utförande. Ansvarstagande.
    Städning hus
    Mycket bra Bra kommunikation
    Tryggtnet oh säkert Kom alltid hem till ett rent och snyggt hem
    Vi tycker det varit bra att samma person har kommit hem till oss.Man kunde begära andra tjänster utan problem på kort tid De ställde alltid upp
  • 2019-05-11
    Jag har alltid varit otroligt nöjd med KC Städ . Dom är otroligt service inriktade och städar utmärkt , tvättar fönster mm . Ber man om hjälp får man hjälp på en gång
  • 2019-05-10
    Väldigt nöjd med våran företagsstädning, proffsiga, gör det där extra och vi är mycket nöjda!