Kina Li HB

Ringvägen 129K, 116 61 Stockholm — Visa karta

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Sveriges största Kinaaffär. Direktimporterade kinesiska varor.

Våra öppettider är: 10:30-20:00 vardagar och lördagar, 12:0-18:00 söndagar.

Läs vad 4 kunder tycker om Kina Li HB

• 2019-05-06

Gisela Yvonne L skrev om Kina Li HB
    Uselt, ouppfostrat kundbemötande av en yngre kvinna i affären gör att jag inte sätter min fot där mera. Har själv två restauranger och brukar handla där men inte efter det här besöket! Läs mer
  • Gun A

2014-04-17

Gun A skrev om Kina Li HB
    Kul affär med MASSOR av grejer!! Läs mer
  • K

2009-03-16

K skrev om Kina Li HB
    Världens coolaste affär, nästan som att åka till Kina. Jag kan gå runt i en evighet -som på upptäcksfärd- bland myriaden av varor. Massor av köpvärda varor blandat med en hel del rätt mysko saker. Världens bästa affär att köpa festrekvisita i! En liten varning dock för att tyget de marknadsför som siden inte är siden, i alla fall inte inslaget (varpen har jag inte kollat) utan något syntetmaterial som brinner hastigt och mycket (ett knep för att avslöja fejksiden är att bränna en tråd, luktar det bränt hår och smulas sönder är det siden, brinner det doftlöst eller blir en liten smält kula på tråden är det syntetiskt). Kina-Li har även ett rätt så bra utbud av japansk mat, och massor av frysta dumplings och andra frysta matvaror t.ex vaktlar och superfin sparris. En sån affär som man blir glad i magen av! Läs mer
  • Rebecca W

2008-01-07

Rebecca W skrev om Kina Li HB
    Allt billigt skräp du kan tänka dig plus lite till. Här finns även massor av ovaliga asiatiska matvaror fryst, konserverat och torkat. Allt från vakuumpackade gåsägg till billiga skedar och badkläder. Visst minus för stökig lokal. Läs mer

Bästa Hushållsvarubutikerna nära Kina Li HB:

LARS B LARS B tycker:
“Vår gamla spis gick sönder. Re...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte