Kina Li HB

Kina Li HB

Ring 08-641 21 78 www.kina-li.se
3.0

Sveriges största Kinaaffär. Direktimporterade kinesiska varor. Våra öppettider är: 10:30-20:00 vardagar och lördagar, 12:0-18:00 söndagar.

4 omdömen om Kina Li HB

Gisela Yvonne L

Uselt, ouppfostrat kundbemötande av en yngre kvinna i affären gör att jag inte sätter min fot där mera. Har själv två restauranger och brukar handla där men inte efter det här besöket!

Gun A
Skrev om Kina Li HB

Kul affär med MASSOR av grejer!!

K
Skrev om Kina Li HB

Världens coolaste affär, nästan som att åka till Kina. Jag kan gå runt i en evighet -som på upptäcksfärd- bland myriaden av varor. Massor av köpvärda varor blandat med en hel del rätt mysko saker. Världens bästa affär att köpa festrekvisita i! En liten varning dock för att tyget de marknadsför som siden inte är siden, i alla fall inte inslaget (varpen har jag inte kollat) utan något syntetmaterial som brinner hastigt och mycket (ett knep för att avslöja fejksiden är att bränna en tråd, luktar det bränt hår och smulas sönder...

Rebecca W
Skrev om Kina Li HB

Allt billigt skräp du kan tänka dig plus lite till. Här finns även massor av ovaliga asiatiska matvaror fryst, konserverat och torkat. Allt från vakuumpackade gåsägg till billiga skedar och badkläder. Visst minus för stökig lokal.