Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kinnekulle Fastighetsservice AB

kinnekulle-fastighetsservice.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Kinnekulle Fastighetsservice AB! Vi finns för dig för att skapa trevliga och fräscha hus och hem! Med många års erfarenhet och bred kompetens är vårt främsta mål att du som kund ska bli nöjd. Vi tror på en nära kontakt med dig som kund för att vi ska kunna förstå dina önskemål och kunna skräddarsy ditt nästa...

50 omdömen om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Sedan starten hos Reco 2020

Susanne W
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra bemötande, kompetens och skickligt hantverk!

Sirkka B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kan varmt rekommendera Andrius och hans snickare. Arbetet vi ville ha utfört blev kanon och vi är jättenöjda. Proffsigt utfört renoveringsarbete. Anlitar dem gärna igen!

Anders J
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jobbet ännu inte gjort pga yttre omständigheter men så här - so far so good.

Marita E
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Alltid ordning och reda. Kommer mycket punktligt som avtalat. Hör av sig vid ev förhinder Noggranna och flexibla. Har anlitat dem både som snickare och vid städning. Kan varmt rekommendera dem.

Antonio I
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Snabb respons, trevligt personal och bra jobbat. Allt som det ska vara 🙂

Klas F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Mycket kunniga och tillmötesgående.

Tommy B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Vår upplevelse är alltigenom positiv, företaget levererar det som gjorts upp i tid, och utförandet av jobben stämmer väl med de krav vi har.

Christel M
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Målning av delar av mitt hus. Vänligt bemötande. Hjälp med råd och information före offerten och ett job väl gjort. Vi är nöjda kunder.

Omar A
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra bemötande, enkel kommunikation och utmärk service.

Göran B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Mycket nöjda med byte brädor och målning av sarg och plåt. Arbetet utfördes proffessionellt. Kontakten med arbetarna skedde på engelska, vilket inte upplevdes som ett problem. Firman rekommenders!

Andreas K
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jag fick ett väldigt gott intryck vid första mötet med Kinnekulle Fastighetsservice. Han var väldigt trevlig och saklig, för att inte säga väldigt pedagogisk. Vi gick då igenom alla möjliga projekt som jag skulle vilja göra hemma för att få en uppfattning om kostnader. Jag anlitade sedan Kinnekulle Fastighetsservice för ett uthus jag har som jag ville bygga om till gäststuga. Jag var tydlig med att jag gärna utför delar av arbetet själv för att det inte skulle springa iväg i kostnad och detta var företaget väldigt tillmötesgående...

Jimmy S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Gjorde ett bra jobb till ett hyfsat pris

Paula B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Tack vare Andrius och hans trevliga anställda så har vi nu ett nytt, fräscht och jättefint badrum! Vi fick alltid ett mycket trevligt bemötande från företaget. Det uppstod några oförutsedda problem som tyvärr orsakade lite merarbete och förseningar, men Andrius m.fl. gjorde sitt bästa för att lösa det snabbt. Överlag så är vi mycket nöjda och kommer gärna anlita Kinnekulle Fastighetsservice igen för framtida projekt.

Göran S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Proffesionell planering, inköp av material, utförande av arbetet, och söknad av eventuella bidrag och fakturering.

Gustav F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Utomordentligt kunnande och bra bemötande. Rekommenderar!

Karin G
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jag är mycket nöjd med den service vi får

Alltransport A
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Alltid bra jobb o egna lösningar, på det mesta. Man bara talar om hur det ska vara....sedan löser de alla problem med gott resultat.

Igor I
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Om jag ska sammanfatta nåt, behöver jag två ord: Erfarenhet och Duktighet.

Andreas H
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Fantastiskt bemötande å väldigt trevliga..

Inger M
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Alltid väl bemött och fått hjälp. Arbeten utmärkt utförd.

JIMMY H
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Dom bytte tak. Mycket bra bemötande! Mycket bra utfört. Det var några små saker som vi inte blev nöjda med men det var inga problem. Dom löste detta utan tjafs. Kan verkligen rekommendera dom!

Ywonne T
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jag blev mycket väl bemött, eftersom fastigheten är gammal dök det upp ” grejer” som jag inte hade räknat med, men som jag diskuterade med snickare som hade många bra lösningar på de ”grejer” som dök upp. Företaget levde upp till alla mina förväntningar och lite till vid ombyggnad och renovering av ett gammalt kök, även tapetsering. Jag anlitar dem mycket gärna igen!

Per S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Utmärkt bemötande och jobbet bokades av mig i god och killarna kom i rätt tid på rätt dag med rätt utrustning och mycket positiv inställning! De gjorde ett utmärkt arbete i mitt tycke och jag rekommenderar dem gärna till andra. Det som gjordes var att återmontera en större garageport som blåst ner och detta lite speciella jobb gjordes snabbt och effektivt.

Maja S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Proffsigt bemötande o proffsigt utfört arbete.. Jag är helnöjd! Kan varmt rekommenderas.Har nu ett jättefint badrum!😍

NICLAS L
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kinnekulle Fastighetsservice renoverade vårt badrum med mycket bra resultat. Allt gick smidigt och företaget tog hand om alla kontakter med elektriker och rörmokare mm.

Omar A
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Företagets personal är trevliga och hjälpsamma, själva huset där jag bor är lite gammalt men den får bra underhåll.

Mari-Ann D
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kompetent, noggrann, pålitlig, sympatisk. Jag kommer att anlita företaget fler gånger.

Per F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Seriöst, fokuserat och med en tydlig tidsplan. Vi hade höga förväntningar på både genomförandet och effektiviteten i arbetet och det har det svarat upp mot. Tillbyggnad 60 m2 i befintlig stil, blev mycket bra

Edgaras P
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Trevligt bemötande, snabb sevice. Beställde nya bil däck samt montering och balancering.

Anders W
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra bemötande, där arbetarna gjorde det där lilla extra. Det som sänker lite är att kostnader som uppstod inte förankrades vilket gjorde att slut notan blev högre än förväntat. Dock inga Gitte på kostnader men jag som kund kanske hade kunnat lösa visa delar själv om jag fått i formation. Men ett grymt bra jobb i övrigt och jag kan starkt rekommendera företaget.

Ann-britt N
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Anlitade Kinnekulle Fastighetsservice för badrumsrenovering med kakel och klinker. Jag upplevde dem som mycket professionella och kunniga och resultatet blev ett fantastiskt fint badrum. De koordinerade allting även med elektriker och rörmokare och höll det utlovade tidsschemat till punkt och pricka. Jag rekommenderar dem varmt!

GEORGE K
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Vi "beställde" renovering av golv i vårt torp och vi kan inte vara annat än nöjda. Resultatet blev väldigt snyggt och vi hade en god kommunikation under hela processen. Lite extra nöjda är vi med att det gick så snabbt från vårt första möte till dess att arbetet var klart. Vi skulle inte tveka att använda Kinnekulle Fastighetsservice igen!

Svar från Kinnekulle Fastighetsservice AB

Tack!

Simon B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kinnekulle Fastighetsservice installerade takräcke och takbrygga etc. Vi fick ett bra bemötande av dem, de förstod snabbt vad vi ville ha hjälp med. De var snabba när de utförde monteringen och slutresultatet blev bra.

Åke L
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Gör ett mycket bra jobb, pålitliga, håller vad de lovar. Jobbar snabbt, effektivt, men med gott resultat. REKOMMENDERAS!

Adevija A
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jag är mycket nöjd med deras arbete . Rekommenderar dom till alla som behöver hjälp med att bygga och renovera.

Göran S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Renovering av 100år gammalt hus, isolering, ny brädfodring, byte av fönster och ytterdörr och ny yttertrapp . Duktiga hantverkare Som trots gamla vinklar lyckades de räta upp huset utvändigt! Mycket trevligt bemötande av alla. Chefen var alltid tillgänglig för att lösa problem. Jag fick tips om att det var ett bra företag och jag blev inte besviken. Jag rekommenderar Kinnekulle Fast.serv.varmt!

Husaby Hembygdsförening H
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Service inriktade. Gör ett fint jobb. Lätta att samarbeta med.

Christer J
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra arbetare som jobbar på. Allt med perfektion.

Lars L
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Resultatet blev snyggt. Lite mer prat om Lösningar och kostnader. Kan kännas osäkert om man inte har koll på kostnader.

Per-åke J
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Proffsigt bemötande och utfört arbete i mycket god kvalitet till ett korrekt pris.

Margareta F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Vi har utnyttjat alla företagets tjänster och våra förvänt- Aningar har uppfyllts väl under c:a 5 år. Målning , snickerier, murningsarbeten och takomläggningar. Bra bemötande och beställda arbeten utförda enl. Överens- Kommelse. Margareta och Börje fredriksson Kestad Lillegården Götene

Gunilla B
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra utförda uppdrag både utomhus och inomhus under flera år. Vi har rekommenderat firman och även dom har blivit nöjda.

Anders S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Tapetsering av fodvägg Bra service och proffsigt utförande Företaget levde väl upp till förväntningarna Jag kan rekomendera företagets tjänster har både i företaget och privat använt dom och alltid nöjd med resultatet

Gustav F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Anlitat Kinnekulle fastighetsservice till att totalrenovera ett hus samt renoverat ladugård under lång tid. Fantastisk kunskap och precision, problemlösare med bra kontaktnät till övriga hantverkare och återförsäljare. Bryr sig om att kunden blir riktigt nöjd. Kommer anlitas igen vid framtida behov!

Reinhold S
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Bra jobb, perfekt bemötande, kommer när man lovar

Leif G
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Jobbade stenhårt och väl utfört.

Åke F
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Mycket seriös firma. Utmärkt utförda jobb. Bra kontakt. Rekommenderas varmt.

Monica O
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Vi anlitar företaget för både snickeri och städtjänster. Alltid nöjda! Proffsigt bemötande och ett resultat som vi förväntat oss.

Anders E

Snickeri, målning, städning Ett verkligt Service företag Fenor på fönsterputs

Jesper E
Skrev om Kinnekulle Fastighetsservice AB

Ett otroligt proffsigt och kunnig gäng, som gör allt för kundens bästa!