Kinnekulle Fastighetsservice AB

Kinnekulle Fastighetsservice AB

Välkommen till Kinnekulle Fastighetsservice AB!

Vi finns för dig för att skapa trevliga och fräscha hus och hem! Med många års erfarenhet och bred kompetens är vårt främsta mål att du som kund ska bli nöjd.

Vi tror på en nära kontakt med dig som kund för att vi ska kunna förstå dina önskemål och kunna skräddarsy ditt nästa projekt oavsett om det gäller bygg, snickerier, städtjänster, ut och invändigt måleri, tapetsering, plattsättning, bygga altan, renovera köket eller något annat inom ramen för vårt tjänsteutbud.

Läs vad 22 kunder tycker om Kinnekulle Fastighetsservice AB 2

2021-12-02
    Trevligt bemötande, snabb sevice.
    Beställde nya bil däck samt montering och balancering.
    2021-09-28
    Bra bemötande, där arbetarna gjorde det där lilla extra. Det som sänker lite är att kostnader som uppstod inte förankrades vilket gjorde att slut notan blev högre än förväntat. Dock inga Gitte på kostnader men jag som kund kanske hade kunnat lösa visa delar själv om jag fått i formation.

Men ett grymt bra jobb i övrigt och jag kan starkt rekommendera företaget.
    2021-09-28
    Anlitade Kinnekulle Fastighetsservice för badrumsrenovering med kakel och klinker. Jag upplevde dem som mycket professionella och kunniga och resultatet blev ett fantastiskt fint badrum. De koordinerade allting även med elektriker och rörmokare och höll det utlovade tidsschemat till punkt och pricka. Jag rekommenderar dem varmt!
  • GEORGE K
    2021-09-28
    Vi "beställde" renovering av golv i vårt torp och vi kan inte vara annat än nöjda. Resultatet blev väldigt snyggt och vi hade en god kommunikation under hela processen. Lite extra nöjda är vi med att det gick så snabbt från vårt första möte till dess att arbetet var klart. Vi skulle inte tveka att använda Kinnekulle Fastighetsservice igen!
    Tack! Kinnekulle Fastighetsservice AB
    2021-08-31
    Kinnekulle Fastighetsservice installerade takräcke och takbrygga etc. Vi fick ett bra bemötande av dem, de förstod snabbt vad vi ville ha hjälp med. De var snabba när de utförde monteringen och slutresultatet blev bra.
    2021-06-14
    Gör ett mycket bra jobb, pålitliga, håller vad de lovar. Jobbar snabbt, effektivt, men med gott resultat. REKOMMENDERAS!
    2020-12-07
    Jag är mycket nöjd med deras arbete . Rekommenderar dom till alla som behöver hjälp med att bygga och renovera.
  • Göran S
    2020-10-21
    Renovering av 100år gammalt hus, isolering, ny brädfodring, byte av fönster och ytterdörr och ny yttertrapp . Duktiga hantverkare Som trots gamla vinklar lyckades de räta upp huset utvändigt! Mycket trevligt bemötande av alla. Chefen var alltid tillgänglig för att lösa problem. Jag fick tips om att det var ett bra företag och jag blev inte besviken. Jag rekommenderar Kinnekulle Fast.serv.varmt!
    2020-10-21
    Service inriktade. Gör ett fint jobb.
    Lätta att samarbeta med.
    2020-10-21
    Bra arbetare som jobbar på. Allt med perfektion.
    2020-10-21
    Resultatet blev snyggt. Lite mer prat om
    Lösningar och kostnader. Kan kännas osäkert om man inte har koll på kostnader.
    2020-10-21
    Proffsigt bemötande och utfört arbete i mycket god kvalitet till ett korrekt pris.
    2020-10-20
    Vi har utnyttjat alla företagets tjänster och våra förvänt-
    Aningar har uppfyllts väl under c:a 5 år.
    Målning , snickerier, murningsarbeten och takomläggningar.

Bra bemötande och beställda arbeten utförda enl. Överens-
    Kommelse.

Margareta och Börje fredriksson Kestad Lillegården Götene
    2020-10-19
    Bra utförda uppdrag både utomhus och inomhus under flera år. Vi har rekommenderat firman och även dom har blivit nöjda.
    Tapetsering av fodvägg
    Bra service och proffsigt utförande
    Företaget levde väl upp till förväntningarna
    Jag kan rekomendera företagets tjänster har både i företaget och privat använt dom och alltid nöjd med resultatet
  • Gustav F
    2020-10-19
    Anlitat Kinnekulle fastighetsservice till att totalrenovera ett hus samt renoverat ladugård under lång tid. Fantastisk kunskap och precision, problemlösare med bra kontaktnät till övriga hantverkare och återförsäljare. Bryr sig om att kunden blir riktigt nöjd. Kommer anlitas igen vid framtida behov!
    2020-10-19
    Bra jobb, perfekt bemötande, kommer när man lovar
    2020-10-15
    Jobbade stenhårt och väl utfört.
    2020-10-15
    Mycket seriös firma. Utmärkt utförda jobb. Bra kontakt. Rekommenderas varmt.
    2020-10-15
    Vi anlitar företaget för både snickeri och städtjänster. Alltid nöjda! Proffsigt bemötande och ett resultat som vi förväntat oss.
    2020-10-13
    Snickeri, målning, städning
    Ett verkligt
    Service företag
    Fenor på fönsterputs
    2020-10-13
    Ett otroligt proffsigt och kunnig gäng, som gör allt för kundens bästa!