Bygg

Sedan starten hos Reco 2021
Veronica L

Bra kommunikation och service 👍

Sara S

Jag är otroligt imponerad av den professionella och effektiva servicen som du har tillhandahållit genom att dra vatten till våra behandlingsrum på kliniken. Noggrann och dedikerad till att utföra arbetet på ett utmärkt sätt.. Dessutom är din tidsmässiga flexibilitet och vilja att stanna kvar tills arbetet var fullbordat beundransvärd. Tack så mycket för din professionella insats och för att du har gjort det möjligt för oss att fortsätta erbjuda högkvalitativ vård på vår klinik.

Karin J

Utmärkt snickeri- och svetsarbete! Snabb och proffsig bemötande!!! Hantverket är av högsta kvalitet, och resultatet är enastående. Rekommenderar starkt för alla som söker professionellt och välutfört arbete. Arbete uppsättning och ändring av skylt för Fix My Phone Stockholm.

Hej Karin. Väldig tacksam. Det är ett nöja att jobba hos er. Mvh Grigoris

Pether F

Byte av golv i kök. Snyggt och snabbt arbete, vänligt och proffsigt bemötande.

Svar från Bygg

Hej Peter. Det var trevligt att arbeta hos er. Ni är mycket trevliga människor. MVH: Grigoris

Taskeen Z

vi får vår köksrenovering av grigoris han är en så hjälpsam och kan göra attityd person. arbetet han har gjort är snabbt och för bra. Jag skulle till 100% rekommendera hans tjänster. tack så mycket för att du hjälper oss

Isabelle E

Grigoris var mycket trevlig och monterade ihop garderoben snabbt. Jag är mycket nöjd med resultatet och hans bemötande

Svar från Bygg

Hej Isabelle. Trevligt att höra, kan komplettera att du var mycket trevligt att vistas o jobba hos dig. Mvh Grigoris

Francisca A

Very good experience. I totally recommend it.

Thank you very much! FRANCISCA

Patrik H

Snabbt besök vid förfrågan, hade lätt att förstå uppdraget, tydlig offert Resultatet var proffsigt och genomtänkt, med omsorg för alla detaljer Genomgående supernöjd, Grigorios var alltid trevlig och ingenting var omöjligt !

Svar från Bygg

Hej Patrik. Super tack. Det var trevligt att träffa dig ,alltid glad och mycket trevlig bemötande. Är glad att uppfyllde dina förväntningar. Stort tack. MVH: Grigoris

Michael B

Rekommenderas varmt! Mycket trevlig personal och otroligt bra utfört arbete. Tackar!

Grigoris P gillar detta
Ali M

Mycket bra jobb han gjorde hemma hos mig han målad carport och fixt marksten jag är mycket nöjd med arbetet

Grigoris P gillar detta

Hej Ali. Stort tack för detta!!! Mvh Grigoris