Kista Bygg & Städ Service

Kista Bygg & Städ Service

kistabyggochstad.se
  • Badge2022

Välkommen till Kista Bygg & Städ Service AB! Vi är ett bygg och städföretag som gör din fastighet bättre. Vi har 15 års erfarenhet inom bygg- och städbranschen. Tjänster inom bygg: Invändig renovering, kakel och målning, renovera kök, stenläggning och mycket mer. Tjänster inom städ: Storstädning, byggstädning, flyttstädning,...

33 omdömen om Kista Bygg & Städ Service

Sedan starten hos Reco 2021

Veronica L

Bra kommunikation och service 👍

Sara S
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Jag är otroligt imponerad av den professionella och effektiva servicen som du har tillhandahållit genom att dra vatten till våra behandlingsrum på kliniken. Noggrann och dedikerad till att utföra arbetet på ett utmärkt sätt.. Dessutom är din tidsmässiga flexibilitet och vilja att stanna kvar tills arbetet var fullbordat beundransvärd. Tack så mycket för din professionella insats och för att du har gjort det möjligt för oss att fortsätta erbjuda högkvalitativ vård på vår klinik.

Karin J
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Utmärkt snickeri- och svetsarbete! Snabb och proffsig bemötande!!! Hantverket är av högsta kvalitet, och resultatet är enastående. Rekommenderar starkt för alla som söker professionellt och välutfört arbete. Arbete uppsättning och ändring av skylt för Fix My Phone Stockholm.

Hej Karin. Väldig tacksam. Det är ett nöja att jobba hos er. Mvh Grigoris

Pether F
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Byte av golv i kök. Snyggt och snabbt arbete, vänligt och proffsigt bemötande.

Svar från Bygg

Hej Peter. Det var trevligt att arbeta hos er. Ni är mycket trevliga människor. MVH: Grigoris

Taskeen Z
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

vi får vår köksrenovering av grigoris han är en så hjälpsam och kan göra attityd person. arbetet han har gjort är snabbt och för bra. Jag skulle till 100% rekommendera hans tjänster. tack så mycket för att du hjälper oss

Isabelle E
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Grigoris var mycket trevlig och monterade ihop garderoben snabbt. Jag är mycket nöjd med resultatet och hans bemötande

Svar från Bygg

Hej Isabelle. Trevligt att höra, kan komplettera att du var mycket trevligt att vistas o jobba hos dig. Mvh Grigoris

Francisca A
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Very good experience. I totally recommend it.

Thank you very much! FRANCISCA

Patrik H
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Snabbt besök vid förfrågan, hade lätt att förstå uppdraget, tydlig offert Resultatet var proffsigt och genomtänkt, med omsorg för alla detaljer Genomgående supernöjd, Grigorios var alltid trevlig och ingenting var omöjligt !

Svar från Bygg

Hej Patrik. Super tack. Det var trevligt att träffa dig ,alltid glad och mycket trevlig bemötande. Är glad att uppfyllde dina förväntningar. Stort tack. MVH: Grigoris

Michael B
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Rekommenderas varmt! Mycket trevlig personal och otroligt bra utfört arbete. Tackar!

Ali M
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Mycket bra jobb han gjorde hemma hos mig han målad carport och fixt marksten jag är mycket nöjd med arbetet

Hej Ali. Stort tack för detta!!! Mvh Grigoris

Maria L
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Riktigt bra firma. Kan rekommendera igen!

Hej Maria. Tack att du anlita Kista Bygg igen. Mvh Grigoris

Oskar H
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Tryggt familjeföretag som tar hand om ditt hem från a-z utan stress. Dom har hjälpt oss med renoveringar och städning och vi är väldigt nöjda.

Hej Oskar. Det alltid trevligt att jobba hus er. Mvh Grigoris

Tobias A
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Fantastisk kvalitet och service! Vi anlitade Kista Bygg & Städ till att lägga om ett 140 kvm stort trågolv (som var dåligt lagt av dom vi köpte golvet av). De gjorde ett helt otroligt proffsigt arbete. Mycket bra genomför arbete och väldigt trevlig & kommunikativ personal! Rekommenderar verkligen.

Svar från Bygg

Hej Tobias. Stort tack för att ni anlita oss Kista Bygg AB. Det var riktigt trevligt bemötande av er. Mvh: Grigoris

Mustafa I
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Måleri Mycket bra arbete och rent

Hej Mustafa. Super tack: Mvh Grigoris

Bo H
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Vi har anlitat Kista Bygg & Städ måla om vårt kök. Allt till full belåtenhet och till ett rimligt pris med ett vänligt och proffsigt bemötande. Jobbet utfördes med stor noggrannhet. Utlovade tider hölls som avtalat. Det är med nöje vi kan rekommendera Kista Bygg för liknande jobb

Svar från Kista Bygg & Städ Service

Hej Bo. Stort tack. Ni är jätte trevliga och det var ett nöje att jobba hemma hos er. Mvh Grigoris

Widar G
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Utmärkt fönsterputsning av en trevlig kvinna! Widar

Svar från Kista Bygg & Städ Service

Hej Widar. Tack. Kista städ AB alltid strävar efter utmärkt arbete. Mvh Grigoris

Jan S
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Kunnig och duktigt. Hade en "inga problem vi löser det" attityd. Vilket alltid är uppskattat när man som privat person kan vela lite fram och tillbaka. Fakturan var på överenskommet pris, fastän han fick måla en extra gång (tot 3ggr). Jag kan verkligen rekommendera Grigoris.

Svar från Bygg

Hej Jan. Super tack 😁. Är verkligen glad att uppfyllde dina förväntningar. Tack. Mvh Grigoris

Ralph R
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Bra bemötande seriös och pålitlig. Lovar inget som man inte kan hålla.

Tack Ralph. Alltid trevligt att träffa dig. Stort tack för ömdömen 🙏

Michelle N
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Snabb offert , samt snabbt och smidigt jobb med bra resultat.

Stort tack Michelle , uppskattar verkligen 🙏

Alina O
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Alltid trevligt och personlig bemötande, flexibla när det gäller planeringen. Utmärkt städning.

Svar från Kista Bygg & Städ Service

Hej Alina. Altid trevlig att prata med dig, kommer att fortsätta anpassa mig. Mvh Grigoris

Senay G
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Vi anlitade kista bygg som skulle utföra målning och snickeri i vårt hus, det arbete som dem utförde var det så professionellt och punktlig. Vi är jätte nöjda med deras arbete och bemötande är så fantastiskt. Vi rekommenderar starkt.

Svar från Bygg

Hej Senay. Ni är jätte trevliga med mig. Tack!!!

Didrik W
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Mycket hög service och alltid perfekt utfört arbete, jag kan varmt rekommendera Kista Bygg & Städ.

Svar från Kista Bygg & Städ Service

Hej Didrik. Stort tack till vår samarbete. Vi alltid strävar för kunden. Försöker uppfylla er förväntningar även i framtid. Mvh Grigoris

Emma F
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Grigoris på Kista bygg är kunnig, hjälpsam och trevlig! Han var noga med tider och att vi som kund skulle få rätt info och vara nöjda!

Svar från Bygg

Hej Emma. Försöker alltid vara i tid, så mina kunder kan nyttja sin tid.Tack!!! Mvh Grigoris

Per S
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Trevligt bemötande och snabb respons. Lite ojämnt städresultat o byte av städerska

Ola B
Skrev om Kista Bygg & Städ Service

Väl utförda jobb till bra pris

Anders H
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Använder Kista Bygg & Städ kontinuerligt vid behov av renovering / måleri samt städ. Ordentligt arbete till bra pris. Håller rent och snyggt. /Duvbo

Svar från Bygg

Hej Anders. Ni är mina äldsta kunder, så dett är jätte skönt att ni glada och nöjda. Tack!!! Mvh Grigoris

Hans Å
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

RECO BYGG ÄR ETT ALLDELES UTMÄRKT FÖRETAG. DE HAR HJÄLPT MIG ATT REPARERA, RENOVERA OCH STÄDA MIN LÄGENHET PÅ GJUTARGATAN INFÖR FÖRSÄLJNING. DE UPPFYLLDE MINA FÖRVÄNTNINGAR: 1. ARBETET DE GJORDE VAR KVALITATIVT 100 % 2. DE UTFÖRDE VAD JAG BAD OM PLUS LITE TILL SOM DE BJÖD PÅ. 3. DE LÖSTE VISSA PROBLEM ÅT MIG SOM JAG INTE VISSTE HUR JAG SKULLE GÖRA. BÅDE EKONOMISKT BRA OCH SNYGGT 4. DE HÖLL PRISET OCH DET BLEV ÄVEN LITE BILLIGARE. 5. PRISET VAR LÄGRE ÄN VAD JAG TÄNKT NIG 6 DE VAR FLEXIBLA OCH LÄTTA ATT HA MED ATT...

Tobias A
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Kista bygg och städ totalrenoverade vår lägenhet. Kök, väggar, tak mm. Mycket proffsigt genomfört arbete, bemötande och kommunikation. Jag kan verkligen rekommendera Kista Bygg och Städ.

Sami M
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Proffsiga , trevliga och prioriterar kundens bästa över att få mer jobb. Arbetet är utförtbproffsigt. Kunden får tips å råd om möjliga lösningar. Firman från toppen neråt är lösningsorienterade. Punktliga Pris är under marknadspris. Helt enkelt d bästa en kund kan få för sina pengar. REKOMMENDERAS STARKT!

Birk A
Skrev om Bygg en del av Kista Bygg & Städ Service

Grigoris är, utöver trevlig, mycket kunnig inom många olika grenar av sitt yrke. Rak och tydlig kommunikation med rimligt ställda förväntningar på slutresultatet och tidsåtgången. Vi fick hjälp att åtgärda massa besiktigningspunkter och även hjälp med att installera vitvaror.

Oskar H
Skrev om Städ en del av Kista Bygg & Städ Service

Jättebra städning. Vi är supernöjda med Kista Bygg och Städ.

Lisa H
Skrev om Städ en del av Kista Bygg & Städ Service

Bra och seriöst bemötande. Allt arbete och städ noggrant utfört.

Jenny A
Skrev om Städ en del av Kista Bygg & Städ Service

Lättast samarbeta med och noggranna i sitt utförande.