Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom kvalitetgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram på @kitchensbypaul Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 88 kunder tycker om Kitchens.se

• Ajla A

2020-06-03

Ajla A skrev om Kitchens.se
    Väldigt nöjd med bänkskivan och stänkskyddet vi beställde i stenkomposit. Köket fick sig ett rejält lyft och snabbt gick det. Läs mer
  • 2020-06-02

Tomas R skrev om Kitchens.se
    Köpt stenskiva med stänkskydd från kitchens.se. Paul har varit ytterst serviceinriktad från start tills att allt blivit färdigmonterat. Han har alltid varit lätt att nå och ger snabb respons på frågor vilket ger en trygghet under hela processen. Paul är bäst och rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2020-05-30

Rebecca S skrev om Kitchens.se
    Stenskiva i natursten. Väldigt snabb leverans och kontaktbara under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-23

RUZA Z skrev om Kitchens.se
    Ett företag utöver det vanliga, service och noggrannhet som jag aldrig tidigare påträffat. Snabbt, smidigt, professionellt och magiskt resultat. Efter noggrann jämförelse mellan företag (över hela Sverige) som kan leverera skiva från Dekton, var det billigast genom Kitchens. Kan inget annat än rekommendera Företaget. Läs mer
  • 2020-05-20

ANNA G skrev om Kitchens.se
    Jag kan inte annat än att instämma i tidigare omdömen - Paul levererar en tjänst och en vara med exceptionellt resultat. Förutom ett proffsigt bemötande är de marmorskivor Paul levererat till oss outstanding, både vad gäller kvalitet och utseende. Jag kan varmt rekommendera Paul! Vill även tillägga att jag inte upplevde det som dyrare att köpa en marmorskiva av Paul än av annan leverantör i Stockholm. Läs mer
  • 2020-05-17

Caroline L skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskivor i marmorkomposit efter professionell rådgivning av Paul. Hög servicegrad från första kontakt till uppföljning efter installation och färdigleverans. Mycket snabbleverans allt från mätning till färdig installation i fritidshuset i Dalarna inom. Kan varmt rekommendera Paul och hans team. Läs mer
  • 2020-05-08

Marica Maria B skrev om Kitchens.se
    Är så glad att jag fick tipset av en kompis att anlita Paul i samband med min renovering.

Alltid tillgänglig på telefon, från beställning till montering tog det bara 7 dagar, dem löste även en snygg lösning då jag hade fula rör (f.d gas) som behövde täckas.

Är ni i tankarna att renovera måste ni välja Paul, kan inte vara mer än nöjd med min bänkskiva och tillhörande stänkskydd.

/ Marica Läs mer
  • 2020-05-05

Vidya Maria L skrev om Kitchens.se
    Vi beställde bänkskiva blandare och led belysning av Paul . Paul har en exceptionellt hög service nivå och är otroligt duktig inom sitt område. Han ger snabba svar på våra frågor , otroligt hög nivå på montering och mycket snabb leverans av bänkskiva. Vi rekommenderar definitivt Paul och kitchen.se nästa gång ni ska bygga ett drömkök Läs mer
  • 2020-04-23

Marta N skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskivor i marmorkomposit till vårt kök av Kitchen’s och både skivorna och servicen höll mycket hög kvalitet! Paul gör allt för att du ska vara nöjd som kund och levererade bänkskivorna på bara en dryg vecka! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-23

Mats J skrev om Kitchens.se
    Mycket seriösa, noggranna och perfekt utfört arbete. Vi har använt dem i ett projekt där vi renoverat en hel fastighet från 1910 och de har levererat till 21 st kök varav tre vindsvåningar. Mycket nöjda Läs mer
  • Sofia Felicia Moa T

2020-04-22

Sofia Felicia Moa T skrev om Kitchens.se
    Paul är en super proffsig person som svarar snabbt på alla frågor.
    Jag är super nöjd med min bänkskiva och den snabba leveransen på 6 dagar!!

Kommer definitivt anlita paul i nästa renovering! 🌟 Läs mer
  • 2020-04-20

Victor E skrev om Kitchens.se
    Väldigt bra bemötande, grym service och svarar alltid snabbt på alla frågor. Läs mer
  • 2020-04-15

Katinka B skrev om Kitchens.se
    Seriösa, smidiga och noggranna med mätning, rekommendation av materialval, leverans och montering. 100% nöjd med resultatet. Tack! Läs mer
  • Olof K

2020-04-13

Olof K skrev om Kitchens.se
    Strålande engagemang. Bra på att lyssna in kundens önskemål. Bra kvalitetstänk Läs mer
  • Ellinor C

2020-03-28

Ellinor C skrev om Kitchens.se
    super att jobba med Paul. Bra ordentliga killar som kom för mätning och montering. Snabb leverans med😊😊😊⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-03-25

Serafino A skrev om Kitchens.se
    Good product, fast delivery and good customer service from the main office. A bit let down by the guys who came for the installation, but the final work was good. Läs mer
    2020-03-25 Kitchens.se svarar Serafino A
    Dear Serafino,

Thank you for the nice review. We are glad that we could deliver the worktop in 5 working days while we kept the quality and installation on a high level. Regarding the team not calling you before arrival, we have tried to call 30 minutes in advanced as our usual procedure but the team were given a wrong number it could be an error that i typed a wrong number while arranging with my logistic. We apologize for any inconvenience. The result was fast and great finish and we are pleased that you're happy with your new worktop from us.

We are always available for any questions in the future of how to treat your worktop.
    Kitchens
  • 2020-03-18

Kristofer E skrev om Kitchens.se
    Bra service och kort leveranstid! Toppklass! Läs mer
  • ERIK A

2020-03-03

ERIK A skrev om Kitchens.se
    Superbra och snabb service när vi beställde bänkskiva. Allt har funkat toppen. Stort tack till Paul för all hjälp Läs mer
  • 2020-03-02

MARIA P skrev om Kitchens.se
    Bästa Paul. Tack för all hjälp vi fått med att välja bänkskiva och tips till vårt nya hus. Förhoppningsvis hörs vi snart igen för nya idéer. 😍
    Kitchensbypaul- hög kvalitet och grym service.

❤️// David & Maria Läs mer
  • 2020-02-28

Martin E skrev om Kitchens.se
    Fick hjälp av Paul på kitchens med köp av en bänkskiva. Mycket bra service och väldigt mycket bra vägledning av Paul som är otroligt duktig på området. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-25

Joel N skrev om Kitchens.se
    Köpte en vit marmorskiva till mitt kök, fantastiskt resultat och otroligt snabb leverans. Priset något högt men man får vad man betalar för! Läs mer
  • 2020-02-23

Sandra H skrev om Kitchens.se
    Snabb, smidig och flexibel service när vi köpte bänkskiva. Kunde inte blivit bättre! Mycket nöjd med allt ifrån bemötande till slutprodukt. Läs mer
  • 2020-02-20

Bella A skrev om Kitchens.se
    Köpte Jura Grey bänkskiva av Paul.
    Han var proffsig från början till slut och skötte allt väldigt smidigt.
    Stenen är superfin och jag fick den mycket tidigare än förväntat! Snabb leveranstid utan att tumma på kvaliteten! Läs mer
  • 2020-02-12

Johan K skrev om Kitchens.se
    Är mycket nöjd med Pauls arbete, levererades i tid och med hög kvalitet Läs mer
  • 2020-02-07

Camilla V skrev om Kitchens.se
    Vi beställde bänkskiva i stenkomposit och är jättenöjda! Rekommenderar Paul på kitchens till alla som ska göra om sina kök. Han är otroligt serviceminded och svarar alltid snabbt på alla frågor man kan tänkas ha. Paul är väldigt mån om sina kunder vilket känns tryggt :) Även bra pris på bänkskiva! Läs mer
  • 2020-01-30

Jennifer B skrev om Kitchens.se
    Kitchens.se helped us so much to complete our new kitchen. We are very pleased with the excellent service we got. No complains at all. Big thumps up to Paul that helped us with everything. 10/10. Läs mer
  • 2020-01-25

Pontus H skrev om Kitchens.se
    Jag kontaktade kitchens för deras utbud och då jag ringde Paul så fick jag snabbt bra svar och förtroende. Allt har varit över förväntan och trevlig personal rakt igenom.

Tack! Läs mer
  • 2019-12-23

Carl A skrev om Kitchens.se
    Snabb leverans och bra service Läs mer
  • 2019-12-14

Paulina S skrev om Kitchens.se
    Köpte en marmorskiva för tv-bänk.
    Priset för skivan inklusive hemleverans var lite mer än på andra ställen. Men den snabba leveransen, det trevliga bemötandet, snabba svar på frågor och en superfin marmorskiva gjorde absolut priset värt det!
    Vi är supernöjda och rekommenderar företaget! Läs mer
  • 2019-12-13

Hanna M skrev om Kitchens.se
    Paul har en exeptionellt hög servicenivå rakt igenom och är angelägen om att i alla lägen leverera det bästa! När något går fel så rättar han snabbt till. Vi är jättenöjda med vår nya bänkskiva och alla tillbehör så som blandare och diskho. Snabb leverans är också ett plus! Läs mer
  • 2019-12-11

Rania B skrev om Kitchens.se
    Jag kan varmt rekommendera kitchens.se
    Paul är mycket trevlig och och tillmötesgående person. Leveransen av min bänkskiva gick hur smidigt som helst. Killarna som tog mått och monterade var mycket noggranna och duktiga. Leveransen gick snabbare än förväntad.
    Rania Läs mer
  • 2019-12-03

Sara H skrev om Kitchens.se
    Paul på kitschens.se har designat och levererat vårt kök. Han har verkligen varit otroligt hjälpsam från början! Vi kände att han lyssnade, kände in och tog till sig vår stil och idéer, och designade och skapade sedan ett fantastiskt vackert kök. Paul är en kreatör och hans erfarenhet gör att man vågar ta ut svängarna.

Under hela processen har Kitchens.se varit stöttande och hjälpfulla. Paul går verkligen den extra milen för att göra sina kunder nöjda.

Köket är i absolut världsklass när det kommer till materialval och kvalitet. Det går endast att jämföra med de absoluta topp köksproducenterna.

Vi tittade på många olika köksleverantörer, men när vi hittade Paul på kitschens.se så kände vi att det var rätt. Bara servicen att vi fick renderingar av vårt kök innan designen färdigställdes gjorde att vi kunde få en uppfattning om slutresultatet och göra små justeringar.

Vi är väldigt tacksamma att vi nu har vårt efterlängtade drömkök. Slutresultatet är över våra förväntningar! Rekommenderar alla att välja kitschens.se för ett unikt, häftigt kvalitetskök! Läs mer
  • 2019-11-28

Filip V skrev om Kitchens.se
    Vi köpte bänkskiva, stänkskydd samt diskho/blandare inkl. installation. Vi är väldigt nöjda med Kitchens. Paul har varit hjälpsam och tillgänglig. Vi fick jobbet gjort på den tiden som var lovad. Installatörerna var kunniga och noggranna och vi är väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-19

Catharina H skrev om Kitchens.se
    Efter mycket efterforskningar av en marmorliknande bänkskiva och stänkskydd kom vi i kontakt med Paul på Kitchens.se. Hos Paul hittade vi äntligen vår komposit sten. Kitchens.se har det som inte ordinära köksfirmor har. Paul har gett fantastisk service och snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera kitchens.se för deras produkter, mätning och så duktiga installatörer.
    Tack Paul för gott samarbete.
    Catharina & Stefan Läs mer
  • Hossein S

2019-11-02

Hossein S skrev om Kitchens.se
    Hej
    Vi köpte följande varor och tjänster på kitchens.se

Måttanpassade bänkskiva plus stänkskiva i keramik från marazzigruppen Italien Plus transport och installation.

Diskho blanco subline 700 u infino vit in silgranit

Köksblandare blanco culina S krom

Måtanpassad kåpa ikon fristående imprint mässing från fjäråskupan

Det hela började med totalrenovering av lägenheten och vi jämförde priser på köksbänkskiva i keramik på Internet.
    Kitchens.se hade både bra priser och bra variationer på keramik, jag ringde Paul och vi kom överens om en tid ganska snabbt, väl på plats hos Paul kunde vi inte bestämma oss för något men Paul kom med förslag nämligen keramik från marrazi gruppen i Italen, Det blev ett stort yes från oss.. Jag måste erkänna att jag var litet skeptisk i början eftersom det var första gången jag renoverade lägenheten och köpte måttanpassade varor och tjänster, mycket kunde gå fel men Paul har ända från början varit vänlig , tillmötesgående, professionell, serviceinriktad, kom gärna med förslag, och jag kunde få tag i honom även under helger och kvällar.. vi tycker allt gick som vi hade förväntat oss kanske bättre till och med, under tiden vi väntade på leverans och installation har vi köpt köksblandare, diskho, samt kåpa från Paul och kitchens.se och fick väldigt bra priser på dem tack vare rabatten som kitchens.se erbjöd. Läs mer
  • 2019-10-31

Eden H skrev om Kitchens.se
    Kitschens.se är den bästa leverantören i Stockholm!! De levererade vår bänkskiva inom 2 veckor och allt har fungerat mycket smidigt. De är alltid tillgängliga, proffsiga och har fantastisk service!!!

Kan varmt rekommendera Kitchens.se och kommer definitivt använda Kitchens.se igen!!

En mycket nöjd kund!!! 😊 Läs mer
  • 2019-10-31

Linn W skrev om Kitchens.se
    Superproffsigt bemötande!
    Såå himla nöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

Daniel Y skrev om Kitchens.se
    Jag och min flickvän bestämde oss för att renovera vårt kök i vår nyköpta lägenhet och sökte oss till diverse företag för hjälp med detta. Det företaget som visade störst intresse för vårt projekt var Kitchens.se lett av den underbara Paul. Han tog riktigt god hand om oss och hade otroligt stort tålamod trots många ändringar längs med projektet. Efter att köksplaneringen var klar bestämde vi oss att låta Paul hjälpa oss designa en garderob till både sovrum och hall. Resultat blev magiskt och allt matchade perfekt. Sedan första kontakt hela vägen till slutet bemötte han oss exemplariskt och professionellt. Vi skulle vilja starkt rekommendera företaget Kitchens.se och Paul för alla typer av skräddarsydda projekt. Läs mer
  • 2019-10-28

Malek A skrev om Kitchens.se
    Vi är väldigt nöjda att vi till slut bestämde oss att kontakta Kitchens och Paul. Vi hade kikat runt ett bra tag förrens vi bestämde oss för en ny bänkskiva från Kitchens och jag kan säga att vi inte kan vara mer nöjda än så. Paul var väldigt hjälpsam och träffade oss utanför sin arbetstid. Snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderar Paul och Kitchens! Läs mer
  • Meley W

2019-10-28

Meley W skrev om Kitchens.se
    Andra gången vi använder Kitchens.se och vi kan inte vara nöjdare.
    Vi beställde en bänkskiva i Kalksten, först fick vi se en bild på materialet. Därefter måttade de bänkskivan och kom med bra input till hantverkarna på plats. Efter 9 arbetsdagar var de på plats och monterade bänkskivan.

Allt gick smidigt, otroligt bra finish och minimal skarv.
    Vi kommer definitivt använda Kitchens.se igen och rekommenderar alla att använda dom! Läs mer
  • 2019-10-28

Thomas A skrev om Kitchens.se
    Jag fick hjälp att slipa och behandla min stenbänkskiva som jag hade förstört med syra.

De var enkla att arbeta med, rak kommunikation och löste jobbet utan problem. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Thomas A
    Hej Thomas,

Thank you for choosing Kitchens.se as your supplier. We are always glad to help our customers as much as we can. I am glad that you gave us the chance to come and try cleaning your worktop even though we could not promise that the cleaning would be effective due to the sensitivity of the kalksten. however the result was as we hoped and i am very glad :)
    Many thanks once again and i wish you all the best with your worktop.
  • 2019-10-26

Carolin B skrev om Kitchens.se
    Vi är riktigt nöjda med både service, resultat och priset på vår bänkskiva från Kitchen.se. Och otroligt snabb leveranstid jämfört med andra leverantörer. Vi hade bänkskivan installerad efter 2.5 veckor. Alla andra leverantörer som vi kontaktade var både dyrare och kunde inte garantera att vi skulle ha den före 8 veckor. Kitchen.se såg också oss som kunder och hjälpte oss att göra vårt drömkök komplett. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Carolin B
    Hej Carolin,

Thank you for this nice review :)
    We are so happy that you chosen us as your supplier and for reading this warm review!
    Many thanks and i wish you all the best with your new kitchen and cerami worktop.
  • 2019-10-25

Anna Matilda Ellinor N skrev om Kitchens.se
    Kan verkligen rekommendera Paul och Kitchens.se, vi kände oss trygga både med Pauls kunskaper och hela leveransen, ända från första kontakten tills dess att bänkskivan nu är installerad. Paul svarade snabbt på alla våra frågor och funderingar och leveranstiden var kort. Helt enkelt en seriös och engagerad person. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Anna Matilda Ellinor N
    Hej Ellinor,

Thank you so much for this great review! I am so happy to hear that you had good experience working with us.
    I wish you all the best with your new kitchen and worktop.
  • 2019-10-22

Johanna A skrev om Kitchens.se
    Snabb kontakt och bra bemötande.

Vi är jättenöjda med bänkskivorna vi beställde i marmor. Blev snabbt kontaktade för uppmätning som utfördes väldigt proffsigt. En vecka efter beställning och betalning kom skivorna och blev installerade i rekordfart. Vi hade även en gammal bänkskiva som skulle tas bort. Allt som allt tog det 1,5 timme, och då fick vi även en ny diskho installerad.

Rekommenderar absolut Kitchens och Paul. Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Johanna A
    Hej Johanna!

I am so glad to hear this nice detailed feedback from you :) A happy Client is always what we want and aim for so I am truly thankful.
    I wish you all the best with your kitchen and new worktop.
  • 2019-10-12

Staffan S skrev om Kitchens.se
    Utmärkt service! Och snabb leverans! Kan verkligen rekommendera Paul Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Staffan S
    Hej Staffan,

thank you for choosing us as your supplier. I am so glad that worked together! always fun to collaborate with talented architects!
    All the best
  • 2019-10-12

Joacim B skrev om Kitchens.se
    Jag köpte en bänkskiva i kvartskomposit från Paul. Han var väldigt tillmötesgående och föreslog olika alternativ när jag först besökte honom; vad som skulle vara mest prisvärt, vad som skulle kunna levereras fortast och vad som skulle bli snyggast. Han var effektiv och fanns där när nya frågor dök upp under vägen. Installatörerna kom prick på utsatt tid och gjorde ett effektivt jobb när det gällde måttning såväl som leverans och installation. Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Joacim B
    Hej Joacim,

Many thanks for this nice feedback :) I am so happy and this gives me the energy to keep going and deliver the best kitchens and worktops in Sweden. I wish you all the best with your new kitchen and worktop.
    all the best
  • 2019-10-08

Alexandra B skrev om Kitchens.se
    Alltså wow! Paul på Kitchens! Vi köpte en bänkskiva ifrån kitchens som är heelt magisk!! Vi är såå nöjda med Paul! Så snabb leverans och uppmätning av köket. Och Vilket kundbemötande och känsla för service! Trots jag som jobbig kund gjorde han allt i sin makt för att vi skulle bli så nöjda och få det som vi ville ha det! Så engagerad i allting, uppföljning mm , ja han verkligen mån om sina kunder på ett fint och genuint sätt! Jag kommer alltid att anlita Paul framöver! Och han gör de mest fantastiska kök jag någonsin skådat, Vi är så nöjda och tacksamma för allt han gjorde för oss!!! Tack Paul ! 🙏🏻 Läs mer
    2019-10-08 Kitchens.se svarar Alexandra B
    Hej Alexandra,

I am speechless! thank you so so much for those kind words. I am so happy that you have chosen Kitchens.se as your supplier. I wish you all the best always :)!
  • 2019-10-03

Johan I skrev om Kitchens.se
    Bra, skulle dock velat kunna få tjänster som avloppet, vatten och el ifrån samma leverantör. Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Johan I
    Hej Johan,

Thank you for a nice feedback. We always value our client request and I personally aim to give my 100% for each client so we fulfil the requirements. We always recommend a plumber and electrician to every client that ask us for that as we have partners that we trust their work. However at Kitchens.se we like to focus on Kitchens and worktops so that we keep a high quality Material and service as well a fast delivery of the worktop and response as you have experience with us.

Once again thank you for this great collaboration and I hope you enjoyed your new Kalksten Bänkskiva.

All the best.
  • 2019-09-30

Magda R skrev om Kitchens.se
    Vi vill starkt rekommendera Paul och Kitchens! Två besök i Kitchens showroom på Sibyllegatan (varav det andra efter stängning) ledde fram till en fantastisk bänkskiva och stänkskydd i komposit.
    Dialog, mätning, och montering- från start till mål var allt otroligt smidigt.
    Ja- Paul levde upp till givna kundlöften kring pris, kvalitet och tidplan.
    Vi har nu ett fantastiskt kök och vi kunde inte vara nöjdare!!! Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Magda R
    Hej Magda,

I can't find the word to express how thankful I am reading this appreciation for my time and our work. Thank you for a great collaboration and communication during the process. I wish you all the best with your new kitchen and worktop and I hope we work together again in the future.
  • Sophie O

2019-09-22

Sophie O skrev om Kitchens.se
    Kan varmt rekommendera Paul & Kitchens! Vi kan inte vara mer nöjda med resultatet (nya stenskivor i köket). Paul som person är fantastisk att ha att göra med, kunnig, lyhörd och serviceminded... villig att göra det där lilla extra. Vi är imponerade av honom och hur han skött hela processen. Och som sagt, vi kan inte vara nöjdare med slutresultatet. Så stort tack!!! :) Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Sophie O
    Hej Sophie,

Thank you for this warmth and great feedback for our work :) I am so glad to have been part of your kitchen project. I wish you all the best with your new house.

Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm