Kitchens.se

Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom kvalitetgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram på @kitchensbypaul Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 132 kunder tycker om Kitchens.se

• Gustaf L

2020-11-24

Gustaf L skrev om Kitchens.se
    Grym service och de bästa stenskivorna! Leverans sker när det ska ske - utan krångel. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-11-23

Nevena G skrev om Kitchens.se
    Den smidigaste upplevelsen som vi haft hittills i vår renovering. Allt perfekt från början till slut och Peter löste allt och var alltid trevlig och tålmodig! Rekommenderas! Hade jag kunnat ge 6 stjärnor hade jag gjort det! :) Läs mer
  • Sara Adelina M

2020-11-19

Sara Adelina M skrev om Kitchens.se
    Fick tips om dessa av en kollega. Är väldigt nöjd! Grymt serviceminded och snabb mätning och leverans. Fick många bra tips och dem är mycket noggranna! Mkt prisvärda skivor! Har tipsat andra om dem! Läs mer
  • 2020-11-14

CONSTANTIN I skrev om Kitchens.se
    Vilken service från början tills vi fick stenen på plats. Tack Peter !
    Synd att det inte går att ge högre omdöme! Läs mer
  • Sandra B

2020-11-01

Sandra B skrev om Kitchens.se
    Supersnabb och smidig service! Allt gick på bara en vecka och jag är supernöjd med resultatet. Rekommenderar varmt!!!! Läs mer
  • FERAT B

2020-10-29

FERAT B skrev om Kitchens.se
    Otroligt bra bemötande, smidig process, noggranna vid mätning/skisser och fantastiskt slutresultat ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • TOBIAS U

2020-10-28

TOBIAS U skrev om Kitchens.se
    Proffsigt bemötande! Snabb leverans och väldigt trevliga montörer som installerade bänkskivorna. Läs mer
  • 2020-10-27

Erik B skrev om Kitchens.se
    Kunnig personal och proffsig service! Läs mer
  • 2020-10-26

Alexandra D skrev om Kitchens.se
    Superfin bänkskiva och väldigt trevlig service! Läs mer
  • 2020-10-14

Jonas F skrev om Kitchens.se
    Paul har tagit fram hela vårat kök från början till slut och jag kan verkligen rekommendera honom! Paul och Peter har fått hela processen att kännas väldigt enkel och bekväm. De höll alla tider och levererade ett toppmodern kök! Läs mer
  • Arvid Emanuel U

2020-10-14

Arvid Emanuel U skrev om Kitchens.se
    Arbetet gick snabbt, tror bänkskivorna och diskho var på plats cirka två veckor efter att jag kontaktat företaget (de gav mig en offert samma eftermiddag som jag gick in i butiken/showroom). Resultatet var över förväntan. Riktigt fin sten. Läs mer
  • JOSEF JOE M

2020-10-14

JOSEF JOE M skrev om Kitchens.se
    För drygt 3 veckor sedan besökte deras fantastiska butik på Östermalm, redan från sekund ett kände jag ett fantastiskt och proffsigt bemötande. De visste direkt vad jag sökte och drygt 30 minuter senare var en bänkskiva vald och en mätning beställd. En vecka efter detta blev mätning utförd, en vecka efter detta var bänkskivan på plats precis som utlovat. Topp service och supersnabb leverans. Paul har varit tillgänglig 24/7 och svarat på alla frågor vi haft, en mer serviceminded person får man leta efter. Bänkskivan är hur fin som helst. Tveka inte att höra av er till Paul eller Peter om ni går i tankarna att köpa bänkskiva! / Joe & Giannina Läs mer
  • 2020-10-03

Nidal B skrev om Kitchens.se
    Kan varmt rekommendera Kitchens.se. Professionella, bra service och riktigt snabba! Läs mer
  • 2020-09-23

Vendela L skrev om Kitchens.se
    Mkt nöjd! Paul var alltid tillgänglig och gav oss goda råd som slutade med att vi fick en toppenskiva till vårt nya kök Läs mer
  • 2020-09-22

BIBBI M skrev om Kitchens.se
    Helt fantastiskt service, jag vet knappt var jag ska börja.

Från början till slut så har Peter och Paul funnits där så fort vi haft minsta lilla fundering, alltid hjälpsamma. Vi blev lovade en ny bänkskiva inom 14 dgr och den kom efter bara 7 dagar, ofattbart. Vi beslutade oss att göra om lite annat i vårt kök och teamet kitchens.se arbetar med fanns där för oss direkt. Läs mer
  • 2020-09-21

Robert A skrev om Kitchens.se
    Vart ska man börja? Ska göra mig kort, men kan bara säga wow! Vilken service från första bemötande till slutfinish. Är supernöjd med allt Paul hade att erbjuda. Kan inget annat än att rekommendera dem! Läs mer
  • 2020-09-08

Fredric G skrev om Kitchens.se
    Paul is really engaged and professional. Got great support and fast delivery. Läs mer
  • 2020-09-06

Martin V skrev om Kitchens.se
    Beställde en bänkskiva i kvartskomposit. Fick ett fantastiskt personligt bemötande av Peter och ett lägre pris än de konkurrenter vi senare jämförde med. Hela processen var långt över förväntan - från första mötet, val av bänkskiva, mätning och montering där alla vi mött har varit otroligt trevliga och service minded. Bänkskivan kom på utsatt tid, passade perfekt och ser riktigt bra ut på plats. Kan inte annat än att ge toppbetyg och starkt rekommendera Kitchens! Läs mer
  • 2020-09-01

Stina L skrev om Kitchens.se
    Vilken fantastisk service!
    Kan varmt rekommendera Kitchens till alla som vill ha ett lyft i köket eller badrummet. Vi har precis beställt och fått monterat en komposit bänkskiva med otroligt fin lyster i både kök och badrum. Är mer än nöjda med resultatet, utförandet och kommunikationen med Kitchens.

Paul är en riktig stjärna och har hjälpt oss allt! Läs mer
  • Kenny O

2020-08-25

Kenny O skrev om Kitchens.se
    Är väldigt nöjd!! Mycket bra service!! Mitt kök blev sjukt snyggt med en av deras bänkskiva! Stort tack! Läs mer
  • 2020-08-25

Adel A skrev om Kitchens.se
    Great service, great knowledge and impeccable installation. Highly recommended Läs mer
  • 2020-08-22

Jens S skrev om Kitchens.se
    Snabb leverans (trots under Corona- och semestertider) och bra kvalitet på bänkskivan. Mycket hög servicegrad av alla inblandade på företaget. God kommunikation! Mycket nöjd med vårt köp hos Kitchens.se! Läs mer
  • 2020-08-20

ANNA S skrev om Kitchens.se
    Engagerad personal som löser allt trots initialt missförstånd, väldigt nöjd med vårt slutliga barbord! Läs mer
  • Ulf Harald J

2020-08-18

Ulf Harald J skrev om Kitchens.se
    Väldigt bra prismässigt och kvalitetsmässigt, snabb leverans dessutom! Läs mer
  • 2020-08-18

Pia A skrev om Kitchens.se
    Vi beställde en marmorskiva till en skänk i vårt kök. Vi fick utmärkt service och allt gick väldigt smidigt och snabbt. Rekommenderar varmt Paul och hans kolleger. Läs mer
  • 2020-08-13

Nacim B skrev om Kitchens.se
    Vi beställde en bänkskiva i granit till vårt kök från Peter&Paul. Det var lätt att få kontakt med Paul och leveransen gick på mindre än en vecka. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Kitchens.se Läs mer
  • Anna N

2020-08-08

Anna N skrev om Kitchens.se
    I ordered a stone, sink and tap from Kitchens. Paul was available 24/7 and put all of his effort into finding my dream setting. I went to five different sellers in Stockholm, Kitchens had the best price, fastest delivery and largest assortment. I would highly recommend Kitchens and would work with Paul 10/10 times. Läs mer
  • 2020-08-07

Nancy Y skrev om Kitchens.se
    Beställde stenskiva från Paul & Peter. Smidig mätning och snabb leverans. Himla snyggt resultat på veined michelangelo. Både jag och mannen är nöjda med allt! Läs mer
  • 2020-08-07

Anastasios V skrev om Kitchens.se
    Trevligt bemötande från start till slut, bra priser och snabb leverans. Resultatet blev perfekt. Vad mer vill man ha? Läs mer
  • 2020-08-04

ANNA Ö skrev om Kitchens.se
    Tusen tack till Peter på Kitchens som med kort varsel hjälpte oss med bänkskivan till vårt nya kök. Professionellt och trevligt bemötande, bästa priset vid jämförelse och ett slutresultat som blev fantastiskt. Högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-08-01

Emma Amanda B skrev om Kitchens.se
    Letade länge efter ett företag som kunde hjälpa mig renovera bla kök och garderob. Fick en rekommendation om kitchens.se och jag kunde inte blivit nöjdare med designen som var något utöver det vanliga , servicen och att Paul var tillgänglig även helg/kväll när det behövdes. Jag rekommenderar dem verkligen till alla som ska göra någon form av renovering! Läs mer
  • 2020-08-01

Cecilia W skrev om Kitchens.se
    I slutskedet av en totalrenovering på Östermalm så har man träffat många olika leverantörer, men Paul och Peter på Kitchens tar service till en helt ny nivå. Denna gång köpte jag bänkskivor och stänkskydd och fick även hjälp med design och fällde in sten i köket som blev helt magiskt fint. Ser fram emot den dag det är dags för nästa kök, då blir det utan tvekan ett kök signerat ägaren Paul Badran. Tusen tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-07-28

LUCY W skrev om Kitchens.se
    Kitchens.se var bäst när det kommer till pris, leveranstid och service! Vi tog in många offerter och valet landade på Kitchens tack vare pris och också snabbast leverans (1 vecka efter mätning). Under en totalrenovering kommer man i kontakt med många diverse leverantörer & företag - Peter / Kitchens gav bäst service av alla! Läs mer
  • 2020-07-17

Mattias L skrev om Kitchens.se
    Måste säga att jag är extremt imponerad över hur Peter och Kitchens.se skötte hela beställningen!

Under en köksrenovering inser man att mycket ”sitter i bänkskivan” väggfärg ska matchas, fogar kan sättas först stänkskyddet är på plats, rörmokare och elektriker står på kö att slutföra sitt arbete först när bänkskivan ligger på plats. Därmed är leveranstiden väldigt viktig. Vår stenskiva levererades nästan på minuten 7 dagar (inte arbetsdagar) efter att vi godkänt den sista mätningen. Tack vare den hypersnabba leveransen kunde både rörmokare och elektriker slutföra sitt jobb innan semestern. Riktigt skönt för oss som hade räknat med att renoveringen skulle stå stilla i 3-4 veckor.

I tillägg fick vi svar på alla möjliga typer av frågor så som materialval, detaljfrågor om fogar, mätningen och kantprofiler - Peter kunde svara på allt! Och snabbt dessutom! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-13

MARWA R skrev om Kitchens.se
    Kan varmt rekommendera detta företag. Väldigt seriösa. Otroligt bra bemötande, service och uppföljning. Väldigt fin bänkskiva som kunde monteras redan 1 vecka efter mätning. Tack Peter och Paul! Läs mer
  • 2020-07-10

PHILIP C skrev om Kitchens.se
    Fantastiskt snygg bänkskiva. Ena skivan var sprucket vid leverans, men Peter och Paul ordnade saken snabbt och snyggt.
    Utmärkt service. Läs mer
  • SHAJAN K

2020-07-10

SHAJAN K skrev om Kitchens.se
    Riktigt fint bemötande. Från första idé, genom alla ändringar och till slutleverans av natursten till bänk och diskho samt LED-lister. Lite småhinder uppkom men Peter & Paul var snabba på bollen och löste allt utan problem. Hjälpte även med designrekommendationer utöver det dom själva ordnade åt oss. Läs mer
  • 2020-07-09

Ofra W skrev om Kitchens.se
    Varmt rekommenderas! Service utöver standard! Vi tog kontakt med Paul för bänkskiva som skulle passa med ett Kvänum kök. Efter vi fick snabbt offert med otroligt bra pris bestämde vi oss även för att köpa hela köket av kitchens by Paul. Paul har lagt mycket tid och uppmärksamhet på design av köket med många små detaljer som jag har svårt att tro att man kan få nån annanstans. Paul är alltid tillgänglig för frågor och råd. till slut fick vi ett drömkök. Läs mer
  • 2020-07-02

Julia Dian Z skrev om Kitchens.se
    Fantastisk service och supersnabb leverans! Allt har gått som på räls, från beställning till montering av bänkskiva. Paul har varit tillgänglig 24/7 och svarat på alla frågor vi haft, en mer service minded person får man leta efter. Bänkskivan är hur fin som helst och installationen gick snabbare än förväntat! Tveka inte att höra av er till Paul om ni går i tankarna att köpa bänkskiva. Kitchens hade kortast leveranstid och en av de billigaste offerterna bland alla företag vi begärt offert från, stort plus för det! Läs mer
  • 2020-07-02

Jessica Diana R skrev om Kitchens.se
    Jättenöjd med allt från första kontakt till installation och slutresultat. Alltid snabb service och verkligen tillmötesgående! Läs mer
  • GEORGES K

2020-06-25

GEORGES K skrev om Kitchens.se
    Mycket bra service och mycket snabba👍 Läs mer
  • SAMI M

2020-06-23

SAMI M skrev om Kitchens.se
    Supersmidig beställning och snabb leverans. Enkelt och bra med jättefint resultat! Läs mer
  • 2020-06-11

KRISTINA L skrev om Kitchens.se
    Vi köpte våra Dekton bänkskivor till vårt nya hus hos Paul. Så proffsiga, och ett utmärkt utfört jobb. En service utöver det vanliga. Kan verkligen rekommendera Paul och hans team! Läs mer
  • Betty L

2020-06-09

Betty L skrev om Kitchens.se
    Vi köpte vår Silestone bänkskiva hos Kitchens, mycket pga av kort leveranstid. De överträffade klart förväntningarna på den punkten. Vi är mycket nöjda med köpet. Läs mer
  • Ajla A

2020-06-03

Ajla A skrev om Kitchens.se
    Väldigt nöjd med bänkskivan och stänkskyddet vi beställde i stenkomposit. Köket fick sig ett rejält lyft och snabbt gick det. Läs mer
  • 2020-06-02

Tomas R skrev om Kitchens.se
    Köpt stenskiva med stänkskydd från kitchens.se. Paul har varit ytterst serviceinriktad från start tills att allt blivit färdigmonterat. Han har alltid varit lätt att nå och ger snabb respons på frågor vilket ger en trygghet under hela processen. Paul är bäst och rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2020-05-30

Rebecca S skrev om Kitchens.se
    Stenskiva i natursten. Väldigt snabb leverans och kontaktbara under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-23

RUZA Z skrev om Kitchens.se
    Ett företag utöver det vanliga, service och noggrannhet som jag aldrig tidigare påträffat. Snabbt, smidigt, professionellt och magiskt resultat. Efter noggrann jämförelse mellan företag (över hela Sverige) som kan leverera skiva från Dekton, var det billigast genom Kitchens. Kan inget annat än rekommendera Företaget. Läs mer
  • 2020-05-20

ANNA G skrev om Kitchens.se
    Jag kan inte annat än att instämma i tidigare omdömen - Paul levererar en tjänst och en vara med exceptionellt resultat. Förutom ett proffsigt bemötande är de marmorskivor Paul levererat till oss outstanding, både vad gäller kvalitet och utseende. Jag kan varmt rekommendera Paul! Vill även tillägga att jag inte upplevde det som dyrare att köpa en marmorskiva av Paul än av annan leverantör i Stockholm. Läs mer
  • 2020-05-17

Caroline L skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskivor i marmorkomposit efter professionell rådgivning av Paul. Hög servicegrad från första kontakt till uppföljning efter installation och färdigleverans. Mycket snabbleverans allt från mätning till färdig installation i fritidshuset i Dalarna inom. Kan varmt rekommendera Paul och hans team. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte