Kitchens.se

Kitchens.se

Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom kvalitetgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram på @kitchensbypaul Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 176 kunder tycker om Kitchens.se 2

• 2021-07-30
    Är väldigt nöjd med min bänkskiva och stänkskydd som kom extremt snabbt, inom tio dagar, och Paul svarade snabbt på alla mina frågor, även på helgen! Inget att klaga på! Killarna som monterade var mkt professionella och noggranna.
  • 2021-07-26
    Otroligt nöjd med alltifrån offert till att bänkskivan är på plats. Paul svarade alltid snabbt när vi hade frågor både via Mail och telefon på kvällar och helger. Priset är även konkurrenskraftigt jämfört med andra firmor.
    Kommer definitivt ta hjälp av kitchens.se nästa gång vi behöver en bänkskiva.
  • 2021-07-08
    Vi kan inte ha varit mer nöjda med kitchen.se. Så duktigt, professionellt och pålitligt företag. Resan från start till slut har varit perfekt! Och vi njuter varje dag av vår lyxiga bänkskiva!
    Tusen tack Paul och till alla som hjälp oss påvägen.

Jasmin
  • 2021-07-06
    Äntligen ett bolag som verkligen satsar på kundupplevelsen! Vi är så otroligt tacksamma och nöjda för fantastiskt bemötande och kundservice ifrån Paul. Vi har precis fått vår fina Dekton Arga skiva installerad och är så nöjda med slutresultatet. Från rådgivning till beställning, till mätning och till installation har allting fungerat super. Dessutom har Paul alltid varit tillgänglig vid minsta fundering som har varit en stor trygghet. Utöver detta fick vi dessutom snabb leverans och beställningen gick på ett konkurrenskraftigt pris. Våra varmaste rekommendationer att använda Kitchens för ert nästa kök eller bänkskiva! Stort tack Paul!! /Josephine och Max
  • 2021-06-09
    Vi är så otroligt nöjda med Kitchens.se. Perfekt service, leverans, kvalitet och pris. Fick vår superfina bänkskiva levererad och installerad på en vecka, när andra leverantörer behövde 4-6 veckor. Helt otroligt!!!! Rekommenderar varmt Kitchens.se

Tack Paul!
  • 2021-06-02
    Väldigt nöjd med Kitchen.se. Trots stora problem med tillgång på bänkskivor under Corona så löste Paul situationen. När sedan skivorna levererades gjordes monteringen på ett par timmar med ett fantastiskt resultat!
  • 2021-05-23
    Very happy with the service and results I recieved. Can certainly recommend
  • 2021-05-20
    Vi Kontaktade Kitchens by Paul då vi ville byta våra bänkskivor i köket. Paul själv återkom till oss och var ett fantastiskt och bra stöd i hela processen.
    När vi bestämt oss för vilken typ av bänkskivor och stänkskydd vi ville ha så gick allt snabbt och smidigt. Vi fick gamla kökets stommar grundligt och noggrant uppmätt, och sedan efter några dagar kom de nya skivorna som installerades av deras kunniga personal.

Vi är så nöjda över att vi valde Kitchens som leverantör.
    Super proffsigt, tryggt och snabbt levererat!
    Vi kan varmt rekommendera Kitchens by Paul! / Daniel & Marie.
  • 2021-05-06
    Jättebra företag. Hög service och perfekt material och leverans. Alltid tillgänglig personal när man behöver råd eller svar kring något.
    Jag har bara gott att säga om det här företaget och i synnerhet vår kontaktperson Alexander.
  • 2021-04-12
    Kitchens went out and about to make sure we received our bench top on time. They were extremely professional and accommodating.
    A special thank you goes to Paul.

/Sara
  • 2021-04-10
    Hej,
    Vi besökte deras butik på Östermalm, de hade stängt men ...Alexander satt kvar i butiken och han öppnade ändå och tog emot oss, fantastiskt!
    Alexander lyssnade på oss, visade vad de hade att erbjuda, bara fina saker förstås, och vi gjorde beställningen.
    Dagen efter tog jag kontakt med Paul, för att fråga om leveranstiden, han svarade mycket trevligt och lyssnade på mig vad vi behövde.
    Leveransen skickades in till vårt hem bara ett par dagar efter beställning och innan leveransdatumet.
    Stort tack Alexander och Paul, den lilla leveransen var mycket viktig för oss.
    Vi starkt rekommenderar Kitchens, de är kundvänliga, trevliga personer, säljer fina produkter och de levererar i tid.
  • 2021-04-07
    Vi beställde bänkskiva till vårt kök och kan bara säga perfektion. 10 av 10 alla kategorier. Leveranstiden på bara några dagar vilket är oslagbart jämfört med konkurrenter. Grym
    Service och återkoppling hela vägen från början till efter leverens!
  • 2021-03-29
    Bästa servicen av Alexander Rohlin!
    Skönt gäng, snygg och härlig stämning i lokalerna på Östermalm.

Har rekommenderat Kitchens till alla jag känner. Supersnabba och noggranna!

Tack Alex!
  • 2021-03-12
    Beställde en ny bänkskiva till mitt gamla kök, och är fantastiskt nöjd! Fick ett jättetrevligt bemötande och kände mig hela vägen väldigt trygg med kvalitén, utförandet & leveransen. Rekommenderas starkt!
  • 2021-03-09
    Service i fucking världsklass!
    Kan varmt rekommendera!
  • 2021-03-09
    Kan rekommendera detta företag varmt och i synnerhet säljaren Alexander! Jag fick så bra hjälp från start till mål med en ny bänkskiva och han höll hela tiden en dialog angående alla moment. Skivan blev perfekt och tillverkningen gick snabbt. Kommer definitivt anlita denna firma igen vid behov.
  • 2021-03-05
    Beställde Silestone Calypso till mitt och sambons kök.

Grymt nöjd med allt!!

Kunnig personal med bra service, proffsigt utfört arbete och snabba leveranser.

Vi bor i Stockholm så vi kunde enkelt ta oss till butiken för att kunna se prover på bänkskivan där vi kunde gå igenom material och färger med personalen. Vilket jag uppskattade väldigt mycket då jag själv inte är så kunnig gällande färger och vad som passar med vad, men detta hjälper Kitchens kunniga personal till med.

Kitchens skickade ut kunnig personal för mätning och efter mätning tog det nån vecka tills bänkskivan satt på plats!

Ett stort tack till Alexander och övrig personal på Kitchens för grym service och en väldigt snygg bänkskiva!

Rekommenderar starkt.
  • 2021-03-05
    Fantastiskt företag som jag varmt kan rekommendera till andra! Levererar service på en helt ny nivå.

Vi har fått fantastiskt service genom hela processen, från offert till leverans och montering. Alexander från Kitchens har hjälpt oss och är en riktig stjärna! Trevlig, proffsig och hjälpsam.

Vi fick en bänkskiva och stänkskydd i vit marmor skräddarsytt för vårt kök och det blev fantastiskt fint. Gav köket en lyxig känsla och pricken över i.

Om ni går i banorna att renovera och köpa bänkskiva, tveka inte att beställa från Kitchens.se, ni kommer garanterat inte bli besvikna :)
  • 2021-03-01
    Helt fantastiskt företag! Skriver aldrig recensioner, men det här företaget är för bra för att inte lägga några minuter på att berätta det för andra. Deras servicegrad spelar i en helt egen liga. Extremt bra hjälp både före och under köpet, med en tillgänglighet och kommunikation som är helt outstanding. Stenen vi köpte (kvartskomposit) är snygg, verkar mycket tålig och håller mycket hög standard. Det som sedan gör detta företag helt unikt, och till ett verkligt tryggt val att handla ifrån, är att dom även finns där även EFTER köp. Och dom inte bara finns där, utan dom ställer upp och ordnar även det minsta lilla problem.
  • 2021-02-25
    Beställde Dekton Arga som bänkskiva till vårt kök.

Det är en djungel när man skall hitta en leverantör utav bänkskiva och för oss föll valet på att låta Kitchens utföra jobbet.
    Det ångrar jag inte för en enda sekund.

Förutom konkurrenskraftiga priser och tryggheten av att veta att det finns en butik att vända sig till om det skulle vara något kändes bra.
    När jag sedan hade kontakt med Alexander Rohlin var det klappat och klart.
    Kanonservice rakt igenom! Direktkontakt via telefon och sms där jag fick svar på mina frågor inom några få minuter är över förväntan!
    Nu ligger skivan på plats och det resultatet är precis lika bra.
    Proffsiga killar som skötte mätning och montering, inga konstigheter alls. Ca två veckor från mätning tills jobbet var klart.

Min bror är skall också renovera köket och även där gick uppdraget till Kitchens med Alexanders hjälp.

Är ni som jag och inte blir kloka när ni letar runt efter någon som kan fixa en bänkskiva så sluta leta och kontakta Alexander på Kitchens så fixar han resten.

Tack så mycket!
  • 2021-02-09
    Vi beställde en marmor carrera bänkskiva till vårt kök.

Fantastiskt bemötande från första till sista sekund. Flexibla och lösningafokuserat. Att de sen levererar så fort i förhållande till konkurrenter, är också något jag uppskattade mycket. Dessutom i pris.
    Vi är mycket nöjda och kommer definitivt använda oss av er framöver!
  • 2021-02-04
    Verkligen suverän kundservice! Noggranna, trevliga och flexibla, räddade oss när ingen annan kunde leverera I tid!
    Kommer definitivt rekommendera Kitchens till alla! Extra tack till Alex!
  • 2021-01-28
    Adam på Kitchens var genomgående en drömleverantör. Allt ifrån förslag på materialval till uppföljning. Kvaliteten på bänkskivorna var betydligt bättre än något vi hittills har erfarit. Vi valde Snowy Ibiza 20mm.
  • 2021-01-27
    Mycket nöjda med såväl arbete som kommunikation, snabbt, tydligt och mycket noggrannt genomfört. Nådde upp till förväntningarna och ännu bättre!
  • 2021-01-23
    Exceptionellt! Hög kvalité, grym service och bra pris. Tack Alex för en strålande insats.
  • 2021-01-20
    Grymt bra och enkla att jobba med, leveranstid över förväntan.
    Tack Peter (som jag hade kontakt med) för bra service, och tack alla de andra grabbarna för trevligt bemötande!
  • 2021-01-19
    Jag är supernöjd med kitchens.se! Grym service av Alex genom hela processen. Beställde en carrarra-marmorbänk, stänkskydd, diskho och blandare. Snabb och proffsig tillverkning, leverans och montering.
  • 2021-01-19
    Vi köpte både vår stenskiva till badrummet och stenskiva till köket från Kitchens & Paul, samt en del vitvaror/köksprodukter. Kvalitén på stenarna är helt fantastisk, och trots att vi valde bland de mest exklusiva stenarna till köket var det värt varenda krona. Men det jag framför allt vill lyfta är Pauls enorma engagemang för att se till att kunderna blir nöjda. Jag har haft personlig kontakt med Paul under hela förloppet och han har hjälpt oss att noga välja ut stenar som passar och se till att vi får den finaste batchen av vår unika sten. När vi haft stora problem med vår renovering i övrigt har han snällt underlättat för oss med sin fina service. Jag ser fram emot att få jobba med Paul igen i framtiden, det finns få som honom i den här branschen med både känsla för design, kvalité OCH service.
  • 2021-01-11
    Jag har haft kontakt med Alexander på Kitchens.se i samband med en köksrenovering där vi skulle beställa en bänkskiva. Jag har haft en otroligt bra köpupplevelse. Alexander är supertrevlig och har levererat snabba svar, bra offerter och varit lyhörd för våra behov. De underentreprenörer som har genomfört uppmätning och installation var verkligt duktiga. Skivan passade perfekt och installationen gick som smort.

Jag kan verkligen rekommendera alla som ska köpa bänkskiva att kontakta Alexander på Kitchens.se!
  • 2020-12-19
    Jag tog i kontakt med Kitchens i tidigt skede inför vårt projekt i Helsingborg och har gång på gång fått personlig service på hög nivå där man, särskilt Peter, ansträngt sig för att tillgodose våra önskemål genom hela processen med köpet av våra stenskivor.

Paul med personal lägger ner hjärta och själ i sitt arbete.

Jag önskar Kitchens all lycka med deras blivande expandering!

/Kaan & Michelle Özkan
    Helsingborg
  • 2020-12-17
    Precis fått leverans av bänkskiva till ett större sideboard, passar perfekt. Mycket bra service och korta ledtider. Kan varmt rekommendera Kitchens.se och gänget bakom. Kommer bli fler beställningar härifrån! Tack.
  • 2020-12-14
    Grymt nöjd med service, bemötande och snabb leverans! Tack Alexander👍
  • 2020-12-11
    Fick precis vår bänkskiva från Kitchens och är supernöjda. Allt från leveranstid till bemötande har varit toppklass. Kan verkligen rekommendera.
    Extra stort tack till Adam som hjälpt oss genom hela processen.
    /Carolina
  • 2020-12-10
    Supernöjda med vår marmor bänkskiva från Kitchens.se! Väldigt proffsigt bemötande - de var verkligen lyhörda för våra önskemål och bänkskivan levererades snabbt och passade perfekt. De som mätte och installerade skivan var väldigt kunniga och gav även dom ett proffsigt intryck! Tack :D
  • 2020-12-07
    Bra bemötande snabb leverans och väldigt trevliga montörer som installerade bänkskivarna. Superfin bänkskiva och väldigt bra service.
  • 2020-12-07
    Vi har renoverat vårt kök med tidsbrist för att hinna klart med köket innan jul. Vi köpte bänkskivan från Kitchens.se som levererade skivan en vecka efter mätning! Det trodde jag inte att någon klarade av. Både mätning och installation blev väldigt bra, alla var väldigt noggranna och gjorde allt för att det skulle bli perfekt.
    En extra eloge till Peter för väldigt bra kundservice! Jag rekommenderar verkligen Kitchens.se!
  • 2020-12-03
    Vi är mycket nöjda med Kitchens! Stort kunnande, proffsigt bemötande, snabb leverans av stenskivorna från beställning och kompetenta killar som mätte och installerade allt på väldigt kort tid men utan att tumma på kvalitén.
  • 2020-12-01
    Bra och snabb service och mycket bra resultat. Jag kan verkligen rekommendera kitchens.
  • 2020-12-01
    Beställde bänkskiva till vårt nya kök och har under hela processen haft kontakt med Peter. Från start till slut får man som kund utmärkt service och snabb återkoppling på frågor. Leveranstiden överträffade alla förväntningar.
  • 2020-12-01
    Köpte stenskivor på distans via kontakt med Peter och fick väldigt god hjälp! Då de inte hade exakt den ytan jag önskade lät de slipa om skivorna till gott resultat, och utan extra kostnad. Det var liksom "inga problem" attityd utan lyhört och trevligt bemötande och genomförandet var proffsigt av deras samarbetspartners som måttade in och installerade skivorna. En trevlig upplevelse helt enkelt och kan absolut rekommenderas :)
  • 2020-12-01
    Otroligt duktiga! Peter, Paul och hela teamet på Kitchens. Grym service, trevliga och pålitliga. Rekommenderas starkt!
  • 2020-11-27
    Strålande, fick en stenskiva på under 10 dagar. Mycket bra kontakt, rimliga priser, bra estländska hantverkare. PS: även om de inte har så många diskhoar på sin websida så kan de fixa fram fler.
  • 2020-11-26
    Very satisfied with the end results of our countertop, backsplash and stone shelf! During the initial installation, the stone shelf was 1.5cm shorter than our space, but Paul told me right away that this is on them and they will make a new shelf that fits. Within a week, a new shelf was installed that fit our space perfectly. I definitely wasn’t expecting such a smooth resolution and is very grateful that I chose them over other suppliers. I also appreciate that they try their best to match the vein patterns on the stone, which was not possible with the other suppliers that I talked to. Thanks for the great work and please continue to put your customers at the center of everything you do!
  • 2020-11-26
    Peter gav oss väldigt bra service när vi skulle välja ny bänkskiva. Snabb och väldigt smidig leverans. Jag kan absolut rekommendera Peter och Kitchens.se!
  • 2020-11-24
    Grym service och de bästa stenskivorna! Leverans sker när det ska ske - utan krångel. Rekommenderar starkt.
  • 2020-11-23
    Den smidigaste upplevelsen som vi haft hittills i vår renovering. Allt perfekt från början till slut och Peter löste allt och var alltid trevlig och tålmodig! Rekommenderas! Hade jag kunnat ge 6 stjärnor hade jag gjort det! :)
  • 2020-11-19
    Fick tips om dessa av en kollega. Är väldigt nöjd! Grymt serviceminded och snabb mätning och leverans. Fick många bra tips och dem är mycket noggranna! Mkt prisvärda skivor! Har tipsat andra om dem!
  • 2020-11-14
    Vilken service från början tills vi fick stenen på plats. Tack Peter !
    Synd att det inte går att ge högre omdöme!
  • 2020-11-01
    Supersnabb och smidig service! Allt gick på bara en vecka och jag är supernöjd med resultatet. Rekommenderar varmt!!!!
  • 2020-10-29
    Otroligt bra bemötande, smidig process, noggranna vid mätning/skisser och fantastiskt slutresultat ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️