Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom prisgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram. Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 62 kunder tycker om Kitchens.se

• 2020-01-25

Pontus H skrev om Kitchens.se
    Jag kontaktade kitchens för deras utbud och då jag ringde Paul så fick jag snabbt bra svar och förtroende. Allt har varit över förväntan och trevlig personal rakt igenom.

Tack! Läs mer
  • 2019-12-23

Carl A skrev om Kitchens.se
    Snabb leverans och bra service Läs mer
  • 2019-12-14

Paulina S skrev om Kitchens.se
    Köpte en marmorskiva för tv-bänk.
    Priset för skivan inklusive hemleverans var lite mer än på andra ställen. Men den snabba leveransen, det trevliga bemötandet, snabba svar på frågor och en superfin marmorskiva gjorde absolut priset värt det!
    Vi är supernöjda och rekommenderar företaget! Läs mer
  • 2019-12-13

Hanna M skrev om Kitchens.se
    Paul har en exeptionellt hög servicenivå rakt igenom och är angelägen om att i alla lägen leverera det bästa! När något går fel så rättar han snabbt till. Vi är jättenöjda med vår nya bänkskiva och alla tillbehör så som blandare och diskho. Snabb leverans är också ett plus! Läs mer
  • 2019-12-11

Rania B skrev om Kitchens.se
    Jag kan varmt rekommendera kitchens.se
    Paul är mycket trevlig och och tillmötesgående person. Leveransen av min bänkskiva gick hur smidigt som helst. Killarna som tog mått och monterade var mycket noggranna och duktiga. Leveransen gick snabbare än förväntad.
    Rania Läs mer
  • 2019-12-03

Sara H skrev om Kitchens.se
    Paul på kitschens.se har designat och levererat vårt kök. Han har verkligen varit otroligt hjälpsam från början! Vi kände att han lyssnade, kände in och tog till sig vår stil och idéer, och designade och skapade sedan ett fantastiskt vackert kök. Paul är en kreatör och hans erfarenhet gör att man vågar ta ut svängarna.

Under hela processen har Kitchens.se varit stöttande och hjälpfulla. Paul går verkligen den extra milen för att göra sina kunder nöjda.

Köket är i absolut världsklass när det kommer till materialval och kvalitet. Det går endast att jämföra med de absoluta topp köksproducenterna.

Vi tittade på många olika köksleverantörer, men när vi hittade Paul på kitschens.se så kände vi att det var rätt. Bara servicen att vi fick renderingar av vårt kök innan designen färdigställdes gjorde att vi kunde få en uppfattning om slutresultatet och göra små justeringar.

Vi är väldigt tacksamma att vi nu har vårt efterlängtade drömkök. Slutresultatet är över våra förväntningar! Rekommenderar alla att välja kitschens.se för ett unikt, häftigt kvalitetskök! Läs mer
  • 2019-11-28

Filip V skrev om Kitchens.se
    Vi köpte bänkskiva, stänkskydd samt diskho/blandare inkl. installation. Vi är väldigt nöjda med Kitchens. Paul har varit hjälpsam och tillgänglig. Vi fick jobbet gjort på den tiden som var lovad. Installatörerna var kunniga och noggranna och vi är väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-19

Catharina H skrev om Kitchens.se
    Efter mycket efterforskningar av en marmorliknande bänkskiva och stänkskydd kom vi i kontakt med Paul på Kitchens.se. Hos Paul hittade vi äntligen vår komposit sten. Kitchens.se har det som inte ordinära köksfirmor har. Paul har gett fantastisk service och snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera kitchens.se för deras produkter, mätning och så duktiga installatörer.
    Tack Paul för gott samarbete.
    Catharina & Stefan Läs mer
  • Hossein S

2019-11-02

Hossein S skrev om Kitchens.se
    Hej
    Vi köpte följande varor och tjänster på kitchens.se

Måttanpassade bänkskiva plus stänkskiva i keramik från marazzigruppen Italien Plus transport och installation.

Diskho blanco subline 700 u infino vit in silgranit

Köksblandare blanco culina S krom

Måtanpassad kåpa ikon fristående imprint mässing från fjäråskupan

Det hela började med totalrenovering av lägenheten och vi jämförde priser på köksbänkskiva i keramik på Internet.
    Kitchens.se hade både bra priser och bra variationer på keramik, jag ringde Paul och vi kom överens om en tid ganska snabbt, väl på plats hos Paul kunde vi inte bestämma oss för något men Paul kom med förslag nämligen keramik från marrazi gruppen i Italen, Det blev ett stort yes från oss.. Jag måste erkänna att jag var litet skeptisk i början eftersom det var första gången jag renoverade lägenheten och köpte måttanpassade varor och tjänster, mycket kunde gå fel men Paul har ända från början varit vänlig , tillmötesgående, professionell, serviceinriktad, kom gärna med förslag, och jag kunde få tag i honom även under helger och kvällar.. vi tycker allt gick som vi hade förväntat oss kanske bättre till och med, under tiden vi väntade på leverans och installation har vi köpt köksblandare, diskho, samt kåpa från Paul och kitchens.se och fick väldigt bra priser på dem tack vare rabatten som kitchens.se erbjöd. Läs mer
  • 2019-10-31

Eden H skrev om Kitchens.se
    Kitschens.se är den bästa leverantören i Stockholm!! De levererade vår bänkskiva inom 2 veckor och allt har fungerat mycket smidigt. De är alltid tillgängliga, proffsiga och har fantastisk service!!!

Kan varmt rekommendera Kitchens.se och kommer definitivt använda Kitchens.se igen!!

En mycket nöjd kund!!! 😊 Läs mer
  • 2019-10-31

Linn W skrev om Kitchens.se
    Superproffsigt bemötande!
    Såå himla nöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

Daniel Y skrev om Kitchens.se
    Jag och min flickvän bestämde oss för att renovera vårt kök i vår nyköpta lägenhet och sökte oss till diverse företag för hjälp med detta. Det företaget som visade störst intresse för vårt projekt var Kitchens.se lett av den underbara Paul. Han tog riktigt god hand om oss och hade otroligt stort tålamod trots många ändringar längs med projektet. Efter att köksplaneringen var klar bestämde vi oss att låta Paul hjälpa oss designa en garderob till både sovrum och hall. Resultat blev magiskt och allt matchade perfekt. Sedan första kontakt hela vägen till slutet bemötte han oss exemplariskt och professionellt. Vi skulle vilja starkt rekommendera företaget Kitchens.se och Paul för alla typer av skräddarsydda projekt. Läs mer
  • 2019-10-28

Malek A skrev om Kitchens.se
    Vi är väldigt nöjda att vi till slut bestämde oss att kontakta Kitchens och Paul. Vi hade kikat runt ett bra tag förrens vi bestämde oss för en ny bänkskiva från Kitchens och jag kan säga att vi inte kan vara mer nöjda än så. Paul var väldigt hjälpsam och träffade oss utanför sin arbetstid. Snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderar Paul och Kitchens! Läs mer
  • Meley W

2019-10-28

Meley W skrev om Kitchens.se
    Andra gången vi använder Kitchens.se och vi kan inte vara nöjdare.
    Vi beställde en bänkskiva i Kalksten, först fick vi se en bild på materialet. Därefter måttade de bänkskivan och kom med bra input till hantverkarna på plats. Efter 9 arbetsdagar var de på plats och monterade bänkskivan.

Allt gick smidigt, otroligt bra finish och minimal skarv.
    Vi kommer definitivt använda Kitchens.se igen och rekommenderar alla att använda dom! Läs mer
  • 2019-10-28

Thomas A skrev om Kitchens.se
    Jag fick hjälp att slipa och behandla min stenbänkskiva som jag hade förstört med syra.

De var enkla att arbeta med, rak kommunikation och löste jobbet utan problem. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Thomas A
    Hej Thomas,

Thank you for choosing Kitchens.se as your supplier. We are always glad to help our customers as much as we can. I am glad that you gave us the chance to come and try cleaning your worktop even though we could not promise that the cleaning would be effective due to the sensitivity of the kalksten. however the result was as we hoped and i am very glad :)
    Many thanks once again and i wish you all the best with your worktop.
  • 2019-10-26

Carolin B skrev om Kitchens.se
    Vi är riktigt nöjda med både service, resultat och priset på vår bänkskiva från Kitchen.se. Och otroligt snabb leveranstid jämfört med andra leverantörer. Vi hade bänkskivan installerad efter 2.5 veckor. Alla andra leverantörer som vi kontaktade var både dyrare och kunde inte garantera att vi skulle ha den före 8 veckor. Kitchen.se såg också oss som kunder och hjälpte oss att göra vårt drömkök komplett. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Carolin B
    Hej Carolin,

Thank you for this nice review :)
    We are so happy that you chosen us as your supplier and for reading this warm review!
    Many thanks and i wish you all the best with your new kitchen and cerami worktop.
  • 2019-10-25

Anna Matilda Ellinor N skrev om Kitchens.se
    Kan verkligen rekommendera Paul och Kitchens.se, vi kände oss trygga både med Pauls kunskaper och hela leveransen, ända från första kontakten tills dess att bänkskivan nu är installerad. Paul svarade snabbt på alla våra frågor och funderingar och leveranstiden var kort. Helt enkelt en seriös och engagerad person. Läs mer
    2019-10-28 Kitchens.se svarar Anna Matilda Ellinor N
    Hej Ellinor,

Thank you so much for this great review! I am so happy to hear that you had good experience working with us.
    I wish you all the best with your new kitchen and worktop.
  • 2019-10-22

Johanna A skrev om Kitchens.se
    Snabb kontakt och bra bemötande.

Vi är jättenöjda med bänkskivorna vi beställde i marmor. Blev snabbt kontaktade för uppmätning som utfördes väldigt proffsigt. En vecka efter beställning och betalning kom skivorna och blev installerade i rekordfart. Vi hade även en gammal bänkskiva som skulle tas bort. Allt som allt tog det 1,5 timme, och då fick vi även en ny diskho installerad.

Rekommenderar absolut Kitchens och Paul. Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Johanna A
    Hej Johanna!

I am so glad to hear this nice detailed feedback from you :) A happy Client is always what we want and aim for so I am truly thankful.
    I wish you all the best with your kitchen and new worktop.
  • 2019-10-12

Staffan S skrev om Kitchens.se
    Utmärkt service! Och snabb leverans! Kan verkligen rekommendera Paul Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Staffan S
    Hej Staffan,

thank you for choosing us as your supplier. I am so glad that worked together! always fun to collaborate with talented architects!
  • 2019-10-12

Joacim B skrev om Kitchens.se
    Jag köpte en bänkskiva i kvartskomposit från Paul. Han var väldigt tillmötesgående och föreslog olika alternativ när jag först besökte honom; vad som skulle vara mest prisvärt, vad som skulle kunna levereras fortast och vad som skulle bli snyggast. Han var effektiv och fanns där när nya frågor dök upp under vägen. Installatörerna kom prick på utsatt tid och gjorde ett effektivt jobb när det gällde måttning såväl som leverans och installation. Läs mer
    2019-10-24 Kitchens.se svarar Joacim B
    Hej Joacim,

Many thanks for this nice feedback :) I am so happy and this gives me the energy to keep going and deliver the best kitchens and worktops in Sweden. I wish you all the best with your new kitchen and worktop.
    all the best
  • 2019-10-08

Alexandra B skrev om Kitchens.se
    Alltså wow! Paul på Kitchens! Vi köpte en bänkskiva ifrån kitchens som är heelt magisk!! Vi är såå nöjda med Paul! Så snabb leverans och uppmätning av köket. Och Vilket kundbemötande och känsla för service! Trots jag som jobbig kund gjorde han allt i sin makt för att vi skulle bli så nöjda och få det som vi ville ha det! Så engagerad i allting, uppföljning mm , ja han verkligen mån om sina kunder på ett fint och genuint sätt! Jag kommer alltid att anlita Paul framöver! Och han gör de mest fantastiska kök jag någonsin skådat, Vi är så nöjda och tacksamma för allt han gjorde för oss!!! Tack Paul ! 🙏🏻 Läs mer
    2019-10-08 Kitchens.se svarar Alexandra B
    Hej Alexandra,

I am speechless! thank you so so much for those kind words. I am so happy that you have chosen Kitchens.se as your supplier. I wish you all the best always :)!
  • 2019-10-03

Johan I skrev om Kitchens.se
    Bra, skulle dock velat kunna få tjänster som avloppet, vatten och el ifrån samma leverantör. Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Johan I
    Hej Johan,

Thank you for a nice feedback. We always value our client request and I personally aim to give my 100% for each client so we fulfil the requirements. We always recommend a plumber and electrician to every client that ask us for that as we have partners that we trust their work. However at Kitchens.se we like to focus on Kitchens and worktops so that we keep a high quality Material and service as well a fast delivery of the worktop and response as you have experience with us.

Once again thank you for this great collaboration and I hope you enjoyed your new Kalksten Bänkskiva.

All the best.
  • 2019-09-30

Magda R skrev om Kitchens.se
    Vi vill starkt rekommendera Paul och Kitchens! Två besök i Kitchens showroom på Sibyllegatan (varav det andra efter stängning) ledde fram till en fantastisk bänkskiva och stänkskydd i komposit.
    Dialog, mätning, och montering- från start till mål var allt otroligt smidigt.
    Ja- Paul levde upp till givna kundlöften kring pris, kvalitet och tidplan.
    Vi har nu ett fantastiskt kök och vi kunde inte vara nöjdare!!! Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Magda R
    Hej Magda,

I can't find the word to express how thankful I am reading this appreciation for my time and our work. Thank you for a great collaboration and communication during the process. I wish you all the best with your new kitchen and worktop and I hope we work together again in the future.
  • Sophie O

2019-09-22

Sophie O skrev om Kitchens.se
    Kan varmt rekommendera Paul & Kitchens! Vi kan inte vara mer nöjda med resultatet (nya stenskivor i köket). Paul som person är fantastisk att ha att göra med, kunnig, lyhörd och serviceminded... villig att göra det där lilla extra. Vi är imponerade av honom och hur han skött hela processen. Och som sagt, vi kan inte vara nöjdare med slutresultatet. Så stort tack!!! :) Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Sophie O
    Hej Sophie,

Thank you for this warmth and great feedback for our work :) I am so glad to have been part of your kitchen project. I wish you all the best with your new house.
  • 2019-09-07

Mathilde S skrev om Kitchens.se
    Vi var så lättade när vi hittade Paul på Kitchens! Till skillnad från andra stenfirmor som vi försökt med i Stockholm var han snabb på att svara, tillmötesgående och flexibel gällande hur vi ville arbeta, vad vi ville ha, och när vi ville ha det levererat.
    Efter att ha lagt en order på carrara marmor levererades en mycket vacker sten till vårt kök. Dock hade ett stort missförstånd skett och uttagshålen i stenen var felplacerade. Det här var ett problem som vi trodde skulle bli otroligt jobbigt för oss. Så fel vi hade! Vi blev väldigt positivt överraskade över hur snabbt Paul löste det. Stenen hämtades nästan dagen efter och byttes ut på nolltid. Vi blev dessutom generöst kompenserade för misstaget och Pauls attityd och inställning genom hela händelsen var beundransvärd. Det är under sådana händelser som man verkligen ser hur människor arbetar. Nu har vi vårt drömkök och har dessutom fått lära känna Paul om är en så härlig person! Jag kommer att rekommendera Kitchens.se till alla som behöver något relaterat till köket! Mathilde Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Mathilde S
    Hej Mathilde,

Thank you for this positive feedback, this is what I work hard for me and my team. I loved our collaboration and thank you for being patient so that we fixed the error that occurred. I wish you all the best in your new apartment and Kitchen.
  • 2019-09-04

Emil D skrev om Kitchens.se
    Bra service och snabb leverans! hittade en skiva som ingen annan hade/kunde leverera till ett bra pris och är supernöjd med resultatet! 👌 Läs mer
    2019-10-03 Kitchens.se svarar Emil D
    Hej Emil,

Thank you for this great collaboration! I love when our client picks material that stands out! Enjoy your Elegant black Keramik bänkskiva !
  • 2019-08-31

Johanna E skrev om Kitchens.se
    Vi köpte en bänkskiva i kalksten av Kitchens, och levererades en otroligt vacker sten full med fossila inslag. Vi är så himla nöjda! En eloge också till Paul som har varit extremt tillmötesgående och serviceinriktad under hela processen, det blir inte bättre och lättare än såhär! Rekommenderar alla att ta hjälp av Paul och Kitchens 👍🏼 Läs mer
    2019-09-04 Kitchens.se svarar Johanna E
    Hej Johanna,

Thank you for choosing us at Kitchens.se as your supplier! we had an amazing and smooth collaboration with you for your new Kalkstenworktop :).
    We look forward to work together again in the future.
    All the best.
  • Jesper H

Jesper H skrev om Kitchens.se
    Paul på Kitchen.se är supertrevlig och superbra att jobba med, fantastiska bänkskivor och design på kök! Rekommenderar alla som ska fixa köket att ta hjälp av Paul och kitchen.se Läs mer
    2019-09-04 Kitchens.se svarar Jesper H
    Hej Jesper,

Thank you for the positive feedback and smooth collaboration. We enjoyed working with you and looking forward for a future collaboration.
    Paul.
  • Alexandra V

Alexandra V skrev om Kitchens.se
    Stort tack till Paul på Kitchens.se för exceptionell service det fina köket vi fått! Vi var själva lite osäkra med hur vi ville ha det men Paul fanns där från början till slut och hjälpte oss med varenda liten detalj. Och resultatet blev helt fantastisk!! Vi är så extremt nöjda och tacksamma för det fina kök vi fått och rekommenderar starkt Paul och kitchens.se! :) Tack tack tack!!! Läs mer
    2019-09-04 Kitchens.se svarar Alexandra V
    Hej Alexandra,

Thank you so so so much for this positivity! we had an amazing collaboration and I truly look forward for more work together in the future. I wish you all the best always!
    Paul.
  • Eva Josefine A

Eva Josefine A skrev om Kitchens.se
    Älskar mitt nya kök! Paul och Kithens.se har överlevererat i allt från rådgivning och guidning i valet av material och färg till service och montering. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-09-04 Kitchens.se svarar Eva Josefine A
    Hej Josefine,

Thank you for this positive feedback! we enjoyed so much our collaboration! I wish you all the best with your new beautiful kitchen and Bänkskiva.
    All the best!
  • 2019-08-23

Lucas M skrev om Kitchens.se
    Vi hade egentligen redan valt bänkskiva och leverantör men gick av en slump förbi butiken på sibyllegatan.

Paul gav ett bättre pris, mätningen skedde dagen efter och var mer precis än något vi gjort innan. Leverans och montering på en vecka vilket var månader snabbare än vad övriga leverantörer kunde göra. Trodde knappt att det kunde gå så snabbt.

Utmärkt!! Läs mer
    2019-09-04 Kitchens.se svarar Lucas M
    Hej Lucas,

This collaboration was remarkable :) Thank you for dropping by spontaneously and choosing us as your supplier. We enjoyed this smooth collaboration. We always try to deliver as fast but this time was extra fast due to the material available in our factory :).
    I wish you all the best with your new kitchen and worktop.
  • 2019-08-16

Claes W skrev om Kitchens.se
    Vi beställde en bänkskiva i kvarts (modell Noble Troya) och är supernöjda! Bänkskivan är oerhört fin och vi fick snabb och effektiv service. Paul tog emot oss i showroomet efter stängning och visade stort tålamod och kunskap. Priset vi fick var också mycket billigare än hos de konkurrenter vi tittade på! Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-22 Kitchens.se svarar Claes W
    Hej Claes,

Tack för positiv feedback samt att du valde kitchen.se som din leverantör! Det har varit ett nöje att arbeta tillsammans med er. Vi ser fram emot framtida samarbeten och vi finns alltid tillgängliga för frågor och funderingar kring er bänkskiva.
  • 2019-08-16

Åsa I skrev om Kitchens.se
    Vi gjorde vårt kök i Sthlm hos Paul på KITCHENS.se Jag berättade hur jag ville ha köket och valde färger. Paul lyssnade in och ritade sen upp allt. Ett mycket roligt samarbete som blev fantastiskt fint. Utmärkt finish och kvalitet. Läs mer
    2019-08-22 Kitchens.se svarar Åsa I
    Hej Best Åsa!!!

Tack för positiv feedback samt att du valde kitchen.se som din leverantör! Det har varit ett nöje att arbeta tillsammans med er. Vi ser fram emot framtida samarbeten och vi finns alltid tillgängliga för frågor och funderingar kring er Kök!
    Much love!
  • Keith V

2019-08-13

Keith V skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskiva (Dekton bergen) från Kitchens.se, otroligt nöjd med resultatet. Grym service från början till slut. Rekommenderar starkt Kitchens.se Läs mer
    2019-08-22 Kitchens.se svarar Keith V
    Hej Keith,

Tack för positiv feedback samt att du valde kitchen.se som din leverantör! Det har varit ett nöje att arbeta tillsammans med er. Vi ser fram emot framtida samarbeten och vi finns alltid tillgängliga för frågor och funderingar kring er Keramik bänkskiva.
  • Frida B

2019-08-12

Frida B skrev om Kitchens.se
    Vi köpte en bänkskiva i kalksten från Kitchens.se. Vi är fantastiskt nöjda både med bänkskivan och den service som Paul och hans medarbetare bistod med. Paul var lätt att få kontakt med och svarade på frågor både via mail och telefon. Allt gick mycket snabbt och smidigt från mätning till leverans. VI kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
    2019-08-13 Kitchens.se svarar Frida B
    Hej Frida,

Thank you so much for this amazing feedback. This is truly nice to hear and it keeps us going forward for a better service for our future clients. I hope you will enjoy your new countertop. I am always available to assist you for any future questions and help maintaining your Kalkstenskiva.

Have a wonderful day.
  • 2019-08-09

Louise T skrev om Kitchens.se
    I bought what turned out to be an amazing countertop and a backsplash from Kitchens.se. Their professional and kind staff did everything to help and guide me though the process of choosing, combining and installing the products in my kitchen. The result turned out great. So did the quality and the value for money. Many thanks for a fabulous customer experience! Läs mer
    2019-08-13 Kitchens.se svarar Louise T
    Hello Louise,

Thank you so much for those kind words! We had the pleasure working with you and all the positive energy during the process. I hope you will enjoy your new countertop and I am always available to assist you for any further help maintaining your new bänskivsa in the future.
    Have a wonderful day.
  • 2019-07-29

Jonathan O skrev om Kitchens.se
    Paul på Kitchens.se hjälpte oss med bänkskiva till vårt nya kök och vi har varit mycket nöjda genom hela processen!

Vi träffade flera olika företag före valet föll på Kitchens.se där vi fick ett trevligt bemötande och bra vägledning när vi skulle välja i det stora utbudet av bänkskivor som finns. Genom hela processen har vi haft en nära dialog med Paul som oavsett tid och trots en del konstiga frågor varit schysst och väldigt hjälpsam.

Uppmätningen av vårt kök gick smidigt och vi fick värdefull input på plats kring hur vi skulle tänka. Vi blev även mycket glada när bänksskivan levererades en vecka före utsatt datum.

/ Jonathan, Dalagatan Läs mer
    2019-07-30 Kitchens.se svarar Jonathan O
    Dear Jonathan,

Thank you so much for those nice words! It is a pleasure meeting you and being part of your kitchen project. Thanks for this great collaboration.
    We look forward to help you In the future when needed.
  • 2019-07-29

Mette V skrev om Kitchens.se
    Personlig service, snabb leverans, proffsigt och så snyggt. Läs mer
    2019-07-30 Kitchens.se svarar Mette V
    Dear Mette,

Thank you for your kind feedback! it was great and smooth collaborating with you :) good luck with your new kitchen and Bänkskiva.
  • 2019-07-19

Gustaf J skrev om Kitchens.se
    Great result and very good customer care! Läs mer
    2019-07-30 Kitchens.se svarar Gustaf J
    Hej Gustaf,

Thank you for this kind feedback! It is a pleasure working with you and Maja :)
  • 2019-07-18

Alexander T skrev om Kitchens.se
    Beställde en köksbänkskiva i Dekton. Fick ett professionellt bemötande och kitchens.se löste hela processen. Snabb leverans och mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2019-07-30 Kitchens.se svarar Alexander T
    Hej Alexander,

Thank you for your kind feedback! I truly enjoyed our collaboration that went smooth. Always happy to work with such positive customer :)
  • 2019-07-17

Naeef A skrev om Kitchens.se
    Super bra! Jag rekommendera de gör jättebra arbete. Läs mer
    2019-07-30 Kitchens.se svarar Naeef A
    Hej Naeef,

Thank you for your kind feedback! I had the pleasure working with you and Elin! wish you a great time with your new countertop!
  • 2019-07-10

Stefan S skrev om Kitchens.se
    Snabb återkoppling, snabb leverans och väl utfört arbete. Läs mer
    2019-07-16 Kitchens.se svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Thanks for your good feedback :) was truly a pleasure working with you.
  • 2019-07-01

Gustav N skrev om Kitchens.se
    Mycket nöjd med hela affären som jag gjorde med Paul på Kitchens. Från beställning, återkoppling och uppföljning har allt fungerat precis så som jag önskat. Själva köket var sedan på annan ort där jag själv inte kunde närvara, varken vid mätning eller vid installation och även här visades en grym flexibilitet.
    Kan varmt rekommendera dem och kommer definitivt jobba med bolaget igen om jag får chansen vid ett nytt husbygge. Mvh, Gustav Läs mer
    2019-07-16 Kitchens.se svarar Gustav N
    Hej Gustav,

• 2019-06-19

Rebecca T skrev om Kitchens.se
    Rekommenderar denna leverantör till er som vill ha senaste trend med bästa kvalitets kök! Är så nöjd med kvaliten design och bemötande. Ses i framtiden kitchens Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Rebecca T
    Hej Rebecca,

Thank you for this Nice feedback. I have had the pleasure working with you and Jimmy. I wish you lots of love and happy moments with your family in your new kitchen.
  • 2019-06-19

Johannes S skrev om Kitchens.se
    Kitchens.se hjälpte mig att realisera mina idéer om nytt badrumsskåp. De gav ett mycket bra bemötande och service från början till slut. Kan också tipsa om att besöka deras showroom, som ger en bra känsla kring olika material, finish och detaljer.
    Snickeriarbetet med badrumsskåpet krävde millimeterprecision, då skåpet skulle specialanpassas mellan befintliga väggar. Arbetet utfördes bra!
    Jag kan verkligen rekommendera Kitchens.se, är mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Johannes S
    Hey Johannes, Thank you for this nice feedback. We have had the pleasure to collaborate with you for your new bathroom cabinet. I look forward for more work together.
  • 2019-06-17

Peter R skrev om Kitchens.se
    Marmor stenskivor till köket.
    Bemötandet var väldigt bra och kunnigt.
    Förväntningen var snabb leverans vacker sten och inga problem vid Monteringen.
    Monteringen gick problemfritt, montörerna var super noga och kunde sin sak.
    Jätte nöjda Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Peter R
    Hej Peter,

• 2019-06-16

Sandra R skrev om Kitchens.se
    Helt fantastisk och personlig service från början till slut! Jag köpte en stenskiva i kalksten och köket är finare än någonsin.
    Allt gick snabbt och smidigt, jag är supernöjd 😊 Kan varmt rekommendera Kitchens.se 🌟 Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Sandra R
    Hej Sandra,

Thanks for this nice feedback :) it was a great collaboration. I wish you lots of love and happy time with your family & friends in your new kitchen.
    Sincerely
  • 2019-06-16

Amanda L skrev om Kitchens.se
    Beställde en fantastisk bänkskiva i marmor som vi är väldigt nöjda med! Paul (ägaren) är pålitlig och väldigt service-minded- överlag en mkt bra upplevelse och kan rekommendera varmt! Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Amanda L
    Hej Amanda,

Thank you for this nice feedback. We enjoyed the collaboration and your choice of marble is amazing! Thanks once again for the smooth communication and I wish you lots of love and happiness in your new home.
    Sincerely
  • Jouliana A

2019-06-15

Jouliana A skrev om Kitchens.se
    Vi köpte ett kök och en bänkskiva från kitchens.se. Vi blev jätte glada över materialet och utseende på köket. Paul var väldigt professionell med sitt arbete och var alltid där för att svara på våra frågor. Vi hade besökt andra företag men paul och kitchens.se blev det absolut bästa valet. Våran kök levererades till Nederländerna inom 7 veckor. Läs mer
    2019-06-22 Kitchens.se svarar Jouliana A
    Hej Jouliana,

Thank you so much for your kind words :) it is such a pleasure helping you with your kitchen. I wish you lots of love and happiness in your new home.
  • Liselotte V

2019-06-14

Liselotte V skrev om Kitchens.se
    Köpte bänkskiva till köket via kitchens.se. Trevligt bemötande, alltid snabba svar, bra pris och snabb leverans! Läs mer
    2019-06-14 Kitchens.se svarar Liselotte V
    Hej Liselotte,