Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom kvalitetgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram på @kitchensbypaul Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 242 kunder tycker om Kitchens.se 2

• 2022-08-11 Spontant omdöme
    Mycket trevliga och professionella personal, det gick väldigt smidigt från att beställa till att få min bänkskiva monterad. Bra pris dessutom. Tack!
    Tack Adam! Kul att du gillar vår service, varmt välkommen tillbaka! / Kitchens.se Teamet Kitchens.se
  • 2022-08-01 Spontant omdöme
    We contacted Paul todo a full redesign of our new apartment. Immediately we could see that Paul and his team were the right architects for the job. Giving great advice and not just doing as we said, explaining that this way or that way would be better for various reasons. Of course they did the kitchen aswell, but also they did the bathroom design and all rooms, to an exceptional level. The team were fantastic, Paul, Adam and Marina. The 3d renders and design are amazing and we really love our new apartment. I highly recommend Kitchens for a full renovation design. Thanks Paul, Adam and Marina. Myself and Niyosha couldnt be happier with the work that you have done.
    Thank you for the nice comment Jamie! It was a pleasure to work with you and we hope you will really enjoy your new beautiful apartment! Best wishes from the Kitchens by Paul Team Kitchens.se
  • 2022-08-01 Spontant omdöme
    Snabb, personlig och professionell hjälp summerar vår upplevelse av Kitchens!

Kan verkligen rekommendera Jonna som kontaktperson som varit till stor hjälp under denna tid. Jonna har väglett oss under processen genom alla svåra val vi gjort. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och har följt upp på hur det gått för oss med mätningen och installationen av bänkskiva, om vi är nöjda, har några frågor ect.

Andra gången vi använt oss av Kitchens och är minst lika nöjd. Finns ingen annan som ger så bra service och är så tillmötesgående som detta företag!
    Tack så mycket för den fina kommentaren Cassandra, vi vill alltid göra det bästa för våra kunder och blir väldigt glada när det uppskattas lite extra! Välkommen tillbaka och trevlig fortsättning på sommaren! Kitchens.se
  • 2022-07-28 Spontant omdöme
    Vi är så väldigt nöjda med leveransen från Kitchens.se. Vår kontakt Angelica tog sig tid att svara på alla vara 1000 frågor och var tillmötesgående och tillgängligt hela tiden.

Mätningen gick fort och var professionell och leveranstiden av bänkskivan var snabb.

Vi ändrade oss lite efter offert vilket inte var några problem och vi fick vad vi kände ett väldigt bra pris.

Stenen var supersnygg och passar in perfekt i vårt nya kök.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Kitchens.se.
    Hej Erik! Tack för kommentaren och uppskattningen av vår service! Så kul att du blev nöjd med stenen! Varmt välkommen tillbaka och ha en underbar fortsättning på sommaren! Kitchens.se
  • 2022-07-22 Spontant omdöme
    Fick hjälp av Angelica, hon var så trevlig och svarade alltid på mina frågor, var alltid tillgänglig och hjälpte mig från början till slut, har aldrig blivit så bra omhändertagen som jag blev av henne och jag kände mig så trygg under hela processen, vi blev supernöjda med resultatet och vårt kök skiner tack vare den nya bänksskivan🥹❤️
    Tack för den fina kommentaren Shanga! Vi hoppas du kommer älska din nya bänkskiva lång tid framöver och varmt välkommen tillbaka! Kitchens.se
  • 2022-07-22 Spontant omdöme
    Fantastiskt service och alltid trevligt bemötande. Vår kontaktperson Angelica var en klippa genom hela processen. Tack!!
    Tack John, så kul att du uppskattar vår service! Önskar dig en fin fortsättning på sommaren! Kitchens.se
  • 2022-07-21 Spontant omdöme
    Har beställt många kök i mina dagar och jag har aldrig varit så nöjd som denna gång.
    Snabb leverans och kunskap inom området.
    Angelica är en riktig stjärna och vi på RACA bygg och entreprenad återkommer till er för nästa bygge!
    Tack så mycket Amer! Du är varmt välkommen tillbaka för nästa bygge! Kitchens.se
  • 2022-07-15 Spontant omdöme
    Fantastiskt trevligt Företag att ha göra med.
    Det är inte bara de proffsiga hantverkarna som mätte och installerade min skiva, eller den supersnabba leveransen av bänkskiva. Utan framför allt den fantastiska supporten och hjälpen jag fick från Jonna. Hon var där för varje dum fråga och stöttade mig i hela processen. Min bänkskiva blev kanon.

Tack så super mycket igen Jonna och Kitchen.
    Tack för den fina kommentaren! Vi gör alltid vårt bästa för att hjälpa till att hitta den bänkskiva som passar våra kunder allra bäst och blir väldigt glada när det uppskattas. Önskar dig en underbar sommar och välkommen åter! Kitchens.se
  • 2022-06-20 Spontant omdöme
    Kan verkligen varmt rekommendera Kitchensbypaul. Innan jag bestämde mig för att köpa bänkskiva från detta företag tog jag in flera offerter. Men Kitchensbypaul var absolut proffsigast och kunde leverera överlägset snabbast. Jag fick min bänkskiva monterad och klar långt innan 14 dagar från beställning. Hade även dialog med Neshrin under hela processen som var mycket proffsig och trevlig. 10/10! 😊
    Hej Evelina Mathilda! Vad kul att du gillar vår service, vi vill alltid göra det bästa för våra kunder så det är kul att höra att det uppskattas. Önskar dig en härlig sommar! Kitchens.se
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Vilken fantastisk service från Angelica från start till mål! Snabb på att återkoppla och alltid trevlig. Vi fick vår bänkskiva snabbt och installationen gick smidigt. Kan varmt rekommendera Kitchens.
    Hej Erik! Tack för din fina kommentar om vår service. Hoppas du ska trivas länge med din nya bänkskiva! Önskar dig Välkommen åter! Kitchens.se
  • 2022-05-29 Spontant omdöme
    Angelica är en klippa.
    Hon håller kunden uppdaterad genom hela processen, väldigt proffsigt.
    Leveranstid och installation av bänkskivan i köket blev kortare än lovat - ovanligt i byggbranchen.
    Dessutom de preliminära mått vi angivit , för att vara på den säkra sidan, visade sig vara mer tilltagna än vad vi behövde.
    Avdrag på fakturan- också proffsigt, för det hade vi inte kunna kolla.
    Både personen som kom och gjorde lasermätningen innan leverans plus de som installerade var mycket bra.
    Jag kan verkligen rekommendera Kithchens och fråga efter Angelica !
    Ps vi valde Imperial Meringa kvartskomposit - snyggt !

//Marie
    Hej Marie! Tack för kommentaren och kul att uppskattade vår service. Väldigt bra val av bänkskiva, den är så snygg! Önskar dig en fin sommar! Kitchens.se
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Vi beställde bänkskiva till köket av Kitchens och är supernöjda från första kontakt till leverans. Vi tog in ett antal offerter från flera olika företag och fick den klart bästa offerten från Kitchens, där även slutpriset skiljde sig minimalt från ursprungsofferten (mestadels för att vi hade mätt lite fel från början). Angelica som hjälpte oss från början till slut har varit oerhört hjälpsam, snabb och sett till att hela processen har varit supersmidig. Då vi totalrenoverat hela lägenheten med mycket annat strul från hantverkare och dyl, var det så tacksamt att vår bänkskiva blev exakt som vi ville, var extremt snabb leverans och att kommunikationen med Kitchens var toppen. De som tog måtten kom när de skulle, var snabba och precisa. När de sen kom och monterade bänkskivan, kom de exakt när de skulle, monterade snabbt och smidigt och var noga med att ge råd om hur vi ska ta hand om stenen. Angelica har haft stenkoll på processen från början till slut, hört av sig innan och efter mätning/montering, skyndat på processen och kunnat svara på alla våra frågor. Verkligen ingenting negativt att säga, utan överraskande positiv upplevelse. Vi kommer absolut att ta hjälp av Kitchens till nästa projekt och kan inte annat än att varmt rekommendera dem!
  • 2022-05-23 Spontant omdöme
    Servicen kommunikationen och dialogen genom processen har fungerat som det ska. Vad man i grunden skall kunna förvänta sig av ett seriöst företag. Problemet är att det är så många oseriösa företag eller bolag som inte klarar av att leverera i linje med deras ambition. Men Kitchens har verkligen lyckats. Det har fungerat kanon. De använder en bra underleverantör vilka är duktiga på installationer och kan bänkskivor.
    Vi har en stor köksö om 306x101 cm. Vi köpte en Sten på kampanj som de ofta ha i lager. Dock fick vi först ett förslag på en skiva med skarv, vilket kan funka, men det hade inneburit att vi skulle haft ett stödben i ett överhäng där vi skall ha stolar, vilket inte alls var hur vi tänkt det. Dialogen om detta skötte Kitchens och medarbetare kanon. Det fanns inte tillräckligt stora stenar i lager. Vi fick meddelandet om att om vi kunde vänta en stund så får de en ny sändning med Sten. Veckan efter på onsdagen kom deras leverans. Dessa var i gott skick så de inte behövde skära bort stora delar på Stenen. Vilket gjorde att de kunde leverera en hel skiva till vår köksö som egentligen var för stor för en hel Sten.
    Onsdagen satte de skivan i produktion i Estland. Fredag kväll samma vecka kl 21:00 var skivan installerad och klar i vårt kök. Helt fantastiskt! Så nöjda och de överträffade våra förväntningar om, tid från produktion till leverans. Nu hade vi säkert bra timing, men Kitchens vill verkligen göra ett bra jobb. Rekommenderas varmt. Vi är mer än nöjda.
  • 2022-05-10 Spontant omdöme
    Kändes tryggt och säkert att köpa bänkskiva via kitschens.se. Snabb återkoppling, bra service där man kände sig sedd och hörd som kund. Bra sortiment med bra priser.
    Killarna som monterade bänkskivan var professionella och duktiga.
    Kan starkt rekommendera att köpa bänkskiva via kitchens.se.
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Vi vill verkligen tacka och ge en eloge till Neshrin på Kitchens som hjälpe oss med bänkskiva till sommarstället.
    En servicenivå och ett engagemang utöver det vanliga. Snabba svar och stort tillmötesgående.
    Dessutom fick vi fin hjälp med ett alternativ när vårt första val av bänkskiva inte fanns.
    Slutresultatet blev ännu bättre!
    Det är bara att gratulera framtida kunder till Neshrin.
  • 2022-05-02 Spontant omdöme
    Vi använde Kitchens för att installera nya bänkskivor till landet. Sortimentet var bra och servicen utmärkt. Skönt med fysisk butik både i city och Kungens kurva. Installationen gjordes på rätt tid och utan problem. Vi är supernöjda. Tack Adam och Neshrin för all hjälp!
  • 2022-05-02 Spontant omdöme
    Jättebra service (kan varmt rekommendera att kontakta Jonna F) och snabb leverans. Jag är supernöjd!
  • 2022-04-15 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd med bänkskivan vi köpte i kvartskomposit och Neshrin var väldigt snabb och mån om att allt skulle bli bra. Grym service och installation, bra leveranstid, rekommenderas.
  • 2022-04-05 Spontant omdöme
    Bra service från start till mål. Stort sortiment av sten. Beställde kvartskomposit bänkskiva. Dessutom riktigt bra pris jämfört med andra offerter. Både mätning och leverans som utlovat.Mycket snabbare leverans än andra stenleverantörer. Från mätning till leverans tog det knappt tre veckor.
  • 2022-03-31 Spontant omdöme
    Väldig smidig process allt igenom. Bra kundtjänst och hantverkare som installerade allt! Brett urval av sten och många snygga alternativ av kanter.
  • 2022-03-20 Spontant omdöme
    Fick en offert som sedan höjdes med närmare 12K pga enligt kitchens fel på prisberäknaren, trots det hade även frakt höjts. Inte alls tillmötesgående trots att offerten fortfarande var giltig. Kan inte rekommendera kitchens vidare till någon annan.
    Hi Caroline,

We have get in contact with you and calculated on our web prisberäknare a stone price for your kitchen, While doing the calculation we have noticed that we have a bug in the system and we informed you at the same moment that we must check this price and get back to you. Few hours later we have got back to you and there was a difference of 3000 SEK and not 12,000 as you claim. We apologised for the error that occurred and explained to you that this and you could easily check online at other stores that our price was much cheaper due to that error. If you have bought from us already before we find out the mistake we would of course have taken full responsibility and delivered but you have contacted us as prospect and we directly informed you that we think something is wrong.

We are transparent company and we put our heart to deliver a good service and products to our clients so that we can continue our growth.

Thank you for putting the time to leave feedback and I hope that you found someone that delivered your stone.
    Kind regards
    Paul
  • 2022-03-15 Spontant omdöme
    Vi fick bra råd och snabb leverans! Vår bänkskiva blev väldigt snygg och bra monterad. Han som hon och måttade var väldigt proffesionellt och noggrann. Allt som allt så är vi väldigt nöjda med att ha valt Kitchens 😊
  • 2022-02-28 Spontant omdöme
    Supernöjd! Hade kontakt med Oskar och han var verkligen så himla hjälpsam, svarade på alla mina tusen frågor och funderingar på ett väldigt proffsigt sätt! Alla jag varit i kontakt med har varit hjälpsamma och trevliga. När jag väl valde vilken bänkskiva jag ville ha gick allt väldigt snabbt, mätning och montering skedde inom ett par veckor. Monteringen gick jättesmidigt. De kom tidigare än bestämt, vid mätning kom de cirka 20 min för tidigt och vid montering 1 timme tidigare. Vi var inte helt klara med förberedelserna, men det löste sig fint ändå och de som var här och monterade var också väldigt proffsiga.
    Priset var också det bästa jag fick, tog in några offerter men Kitchen.se hade i särklass den billigaste dealen!
    Betyget är helt klart toppklass, kommer definitivt rekommendera Kitchen.se till andra som ska renovera/skaffa ny bänkskiva.
  • 2022-02-21 Spontant omdöme
    Jag fick hjälp av Dino på Kitchens by Paul och är supernöjd! Han svarar snabbt både via mail och på telefon. Ordnade snabb tid för mätning också!

Killarna som monterade stenskivorna var verkligen duktiga och hjälpsamma med att lösa problem!
  • 2022-02-21 Spontant omdöme
    Smidiga och snabba med återkoppling och leverans av bänkskivor till vårt kök!

Proffsiga montörer och trevligt bemötande! Vi är supernöjda!
  • 2022-02-20 Spontant omdöme
    Trots pandemi och helgdagar levererade Kitchens stenskivor av högsta kvalité, med en hög service och ett proffsigt bemötande.Både vi och våra kunder är otroligt nöjda med resultatet. Vi på Gahm Interior kommer att fortsätta vårt samarbete och välja Kitchens för våra kunders räkning.
  • 2022-02-16 Spontant omdöme
    Anlitade Kitchens då många företag hade problem med leveranser på stenskivor.
    Vi fick info från Kitchen att det skulle ta 10-14 dagar för oss att få skivorna till oss. Vi tvekade inte och körde på.
    De höll allt de lovade, hade Dino som bollplank och expertis och han svarade på varje fråga jag hade. Kitchen höll vad de lovade och detta är förmodligen en av de smidigaste koncepten jag sett.
    Mycket fint av dom att återkoppla efter leverans och se så att man är nöjd.
    Rekommenderas starkt!
  • 2022-02-15 Spontant omdöme
    Grym service, jävligt schysst personal samt oslagbar leveranstid från att jag kontaktade kitchens tills att jag fick min bänkskiva monterad och klar tog det endast 6 vardagar.
    Kommer rekommendera kitchens till bekanta utan bekymmer.
  • 2022-02-11 Spontant omdöme
    I början jämförde jag olika leverantörer, men efter att ha kommit i kontakt med Oskar kändes valet av leverantör självklart. Han hjälpte till med allt och tog sig verkligen tiden att vara tillgänglig och vara ett bra bollplank. Kitchens.se är bäst på vad de gör av en anledning. Prismässigt ligger de bra till, de har konkurrenskraftiga priser men det är servicen som sticker ut och gör dem speciella. Stenen jag beställde kom bara 6 dagar efter mätning!
    De på kitchens.se och Paul hjälpte oss exceptionellt och löste allting åt oss smidigt, tryggt och enkelt. Extra tack till Paul som verkligen bryr sig om varje kund, tar sig tid att lyssna, vara tillmötesgående och underlätta.

Tack vare Oskar och Paul har dem nu fått en återkommande kund i framtiden! Jag kan varmt rekommendera kitchens.se.
    Tack för allt!
  • 2022-01-31 Spontant omdöme
    Väldigt smidig process och genomgående fint bemötande. Inget negativt att säga.
  • 2022-01-31 Spontant omdöme
    Över förväntan, rekommenderas starkt!

Köpte bänkskiva från Kitchens.se och fick grym hjälp av Neshrin. Vi jämförde med 3st olika leverantörer och Kitchens.se var klart billigast och snabbast. Leverans skulle ske inom 14 dagar men vi fick skivan levererar endast 5(!!!!) dagar från uppmätning. Helt otroligt!

Vi är verkligen supernöjda!
  • 2022-01-24 Spontant omdöme
    Mycket bra och snabb service. Kan varmt rekommendera kitchens.se, trevlig och professionell personal.
    Vi är super nöjda med våran bänkskiva i kvartskomposit.
  • 2022-01-17 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd med Kitchens.se! Proffsigt bemötande, höll tider och vad de lovade med hög servicestandard, och resultatet blev väldigt bra. Hade kontakt med Oskar som varit väldigt hjälpsam – trots en mindre miss så löste Oskar och Kitchens problemet snabbt och enkelt. Rekommenderar starkt!
  • 2022-01-14 Spontant omdöme
    Nöjd med produkten jag valde. Var i kontakt med flera på företaget och de var alla trevliga. Tack!
  • 2022-01-10 Spontant omdöme
    Suverän service från första stund!
    Vi behövde få bänkskivan innan jul o det var bara 3v kvar. Neshrin på Kitchens gjorde allt för att hjälpa tilll o den installerades 1v innan Jul.
    Jag kan varmt rekommendera Kitchens o Neshrin!
  • 2022-01-05 Spontant omdöme
    Tack för fantastiskt service och fin sten!
    Första gången jag anlitar Kitchens och upplevelsen är proffsig, smidig och kvalitativt. Kommer definitivt att anlita dem i nästa lägenhetsprojekt!

Tacksam för fin kontakt med Oskar och Paul.
  • 2022-01-05 Spontant omdöme
    Första gången jag beställer en bänkskiva i sten. Tog in en massa offerter självklart, men fick en riktigt bra magkänsla så fort jag fick kontakt med Kitchens, men framförallt med Oscar som jobbar där. Han är en genuint trevlig människa måste jag säga. Han har lyssnat, gett råd, hållit allt han sagt och han har gått att förhandla med. Jag har bara gott att säga om den smålänningen :=)
    Även fast priset hade varit något dyrare hos kitchens, vilket det inte var dock (fick bästa pris hos Kitchens), så hade jag nog ändå kört via dem. Så pass gott intryck gjorde Oscar på mig.
    Mätningen gick felfritt. Monteringen gick felfritt. Vi är supernöjda med arbetet och med stenen framförallt! Vi valde "Mystery White". Diskhon och blandaren beställde vi via Kitchens, med en fin rabatt. Även där supernöjda.

Är du sugen på en ny bänkskivan? På riktigt, tveka inte att kontakta Kitchens eller besök deras väldigt fina showroom i Kungens Kurva. Jag tror inte ni blir besvikna. Det blev inte vi iaf.

PS. Paul, om du läser detta. Ge Oscar ett rejält löneök fö'fan! :=)

Fridens!
  • 2021-12-30 Spontant omdöme
    Jag hade ringt runt till några företag för att beställa bänkskiva till mitt nya kök men jag fick ett sånt trevligt bemötande av Oskar som under hela processen har varit mycket trevlig och hjälpsam.

Hade bestämt mig redan för vilken typ av bänkskiva jag skulle beställa men Oskar fick mig att ändra mitt val som jag är så nöjd med nu!
    Dessutom beställde jag kran samt diskho via Kitchen.se och hjälte Oskar mig också att välja vilka passade mitt kök bäst

Jag vill också nämna att jag bor i Malmö så att alla våra möten sköttes via telefon och email. Ändå kändes processen professionell och trevlig.

Mätning, leverans och monteringprocessen var snabb och gick mycket bra. Killarna där var super proffsiga och duktiga.

Kan varmt rekommendera Kitchen.se
  • 2021-12-20 Spontant omdöme
    Hade hjälp av Oskar på Kitchens.se som hjälpte mig tryggt och smidigt under hela processen trots mina åtskilliga ändringar, felmätniningar och frågor. Väldigt professionellt helt enkelt och precis den support man vill ha vid ett beslut som detta. Att sälja genom att leverera god service och inte en massa floskler är det inte alla som klarar av. En eloge för tiden - från mitt beslut till mätning, ritning och montering - på en vecka!
  • 2021-12-18 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande och kunnighet av alla som jag har varit i kontakt med på Kitchens. Snabb leverans! Tips är att du ser till (via en snickare) att dina köksstommar är raka hela vägen innan mätning för bästa resultat. Mitt kök är från 1991. Är mycket nöjd. Rekommenderas varmt.
  • 2021-12-10 Spontant omdöme
    Oskar på kitchens var supersnäll och proffsig. Beställde en marmor carrra som var extremt vacker och ljus, så fin. Kitchens ska vara glada att ha en medarbetare som Oskar, alltid tillmötesgående även om man som kund är velig och ändrar sina mått/ design ett antal gånger. Rekommenderar verkligen kitchens. Snabb leverans och uppföljning.
    Tack Oskar!
  • 2021-11-23 Spontant omdöme
    Proffsigt bemötande i toppklass, vi höll på ett tag och dividerade om vilken sten, tjocklek etc. Det blev till slut komposit Mystery White. Blixtsnabb leverans.

Tack Oskar för ditt tålamod med mitt velande !:)

Allt mätes, monterades av proffs ut i fingerspetsarna. Varma rekommendationer från mig. Tack för fint jobb!
    Calle
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte måttanpassad bänkskiva i granit. Hjälpsamma, professionella, noggranna med uppföljning och snabb leverans - supernöjd!
  • 2021-11-13 Spontant omdöme
    Har precis parkerat bilen i garaget och tar en promenad hemåt dagen innan sommarsemestern börjar… stannar till utanför butiken kl.18:15 och ser att någon sitter fortfarande kvar trots stängning…knackar på försiktigt och Paul öppnar där en dialog påbörjas…ca 19:45 är köpet klart med en ny marmorskiva, blandare & zink. Åkte på semester i 2 veckor och allt löste sig utan problem. Fantastiskt bemötande och leverans = Walk the talk!
  • 2021-11-13 Spontant omdöme
    Fin stenskiva, de löste allt på ett bra sätt.
  • 2021-11-09 Spontant omdöme
    Fantastisk proffsigt och trevligt bemötande.
    Jag bytte bänkskiva i köket och det var snabb och precis mätning (laser och datorer!!) och snabb leverans, dessutom till en konkurrenskraftigt pris.
    Rekommenderas!
  • 2021-11-08 Spontant omdöme
    Otroligt bra service av Oskar på Kitchens från offert till installerad produkt. Vi är supernöjda med slutresultatet i vårt kök 🤠
  • 2021-11-08 Spontant omdöme
    Tack Kitchens för vår fina bänkskiva till vårt nya kök! Vi valde Terrazzo - Fiori di Pesco och den blev fantastiskt fin! Oskar hjälpte under hela processen och var alltid snabb på återkoppling. Efter mätning tog det 10 dagar tills allt var monterat och klart så det gick snabbt och smidigt!
  • 2021-10-21 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda med bänkskivan ifrån Kitchens, det blev en ”Bianco Drift”. Kitchens har varit mycket tillmötesgående, proffsiga och ligger väldigt bra i pris.
  • 2021-10-19 Spontant omdöme
    Oskar på Kitchens.se har varit till stor hjälp genom hela processen från val av sten, offert, leverans och montering. Allt har fungerat till 100% utan problem och vi sätter stort värde på hans och bolagets flexibilitet samt noggrannhet från start till avslut. Rekommenderar varmt!