Kitchens.se

Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kitchens.se!

Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket.

Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer till lösningar för hela ditt kök och vi har dessutom kvalitetgaranti på allt vi säljer. Så låt oss vara med och skapa ditt personliga drömkök med våra produkter som håller den högsta kvaliteten.

Följ oss gärna på instagram på @kitchensbypaul Där får du snabbt koll på våra senaste kök och bänkskivor som vi har levererat. Varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi svarar inom 24h alla dagar i veckan!

Läs vad 116 kunder tycker om Kitchens.se

• 2020-09-08

Fredric G skrev om Kitchens.se
    Paul is really engaged and professional. Got great support and fast delivery. Läs mer
  • 2020-09-06

Martin V skrev om Kitchens.se
    Beställde en bänkskiva i kvartskomposit. Fick ett fantastiskt personligt bemötande av Peter och ett lägre pris än de konkurrenter vi senare jämförde med. Hela processen var långt över förväntan - från första mötet, val av bänkskiva, mätning och montering där alla vi mött har varit otroligt trevliga och service minded. Bänkskivan kom på utsatt tid, passade perfekt och ser riktigt bra ut på plats. Kan inte annat än att ge toppbetyg och starkt rekommendera Kitchens! Läs mer
  • 2020-09-01

Stina L skrev om Kitchens.se
    Vilken fantastisk service!
    Kan varmt rekommendera Kitchens till alla som vill ha ett lyft i köket eller badrummet. Vi har precis beställt och fått monterat en komposit bänkskiva med otroligt fin lyster i både kök och badrum. Är mer än nöjda med resultatet, utförandet och kommunikationen med Kitchens.

Paul är en riktig stjärna och har hjälpt oss allt! Läs mer
  • Kenny O

2020-08-25

Kenny O skrev om Kitchens.se
    Är väldigt nöjd!! Mycket bra service!! Mitt kök blev sjukt snyggt med en av deras bänkskiva! Stort tack! Läs mer
  • 2020-08-25

Adel A skrev om Kitchens.se
    Great service, great knowledge and impeccable installation. Highly recommended Läs mer
  • 2020-08-22

Jens S skrev om Kitchens.se
    Snabb leverans (trots under Corona- och semestertider) och bra kvalitet på bänkskivan. Mycket hög servicegrad av alla inblandade på företaget. God kommunikation! Mycket nöjd med vårt köp hos Kitchens.se! Läs mer
  • 2020-08-20

ANNA S skrev om Kitchens.se
    Engagerad personal som löser allt trots initialt missförstånd, väldigt nöjd med vårt slutliga barbord! Läs mer
  • Ulf Harald J

2020-08-18

Ulf Harald J skrev om Kitchens.se
    Väldigt bra prismässigt och kvalitetsmässigt, snabb leverans dessutom! Läs mer
  • 2020-08-18

Pia A skrev om Kitchens.se
    Vi beställde en marmorskiva till en skänk i vårt kök. Vi fick utmärkt service och allt gick väldigt smidigt och snabbt. Rekommenderar varmt Paul och hans kolleger. Läs mer
  • 2020-08-13

Nacim B skrev om Kitchens.se
    Vi beställde en bänkskiva i granit till vårt kök från Peter&Paul. Det var lätt att få kontakt med Paul och leveransen gick på mindre än en vecka. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Kitchens.se Läs mer
  • Anna N

2020-08-08

Anna N skrev om Kitchens.se
    I ordered a stone, sink and tap from Kitchens. Paul was available 24/7 and put all of his effort into finding my dream setting. I went to five different sellers in Stockholm, Kitchens had the best price, fastest delivery and largest assortment. I would highly recommend Kitchens and would work with Paul 10/10 times. Läs mer
  • 2020-08-07

Nancy Y skrev om Kitchens.se
    Beställde stenskiva från Paul & Peter. Smidig mätning och snabb leverans. Himla snyggt resultat på veined michelangelo. Både jag och mannen är nöjda med allt! Läs mer
  • 2020-08-07

Anastasios V skrev om Kitchens.se
    Trevligt bemötande från start till slut, bra priser och snabb leverans. Resultatet blev perfekt. Vad mer vill man ha? Läs mer
  • 2020-08-04

ANNA Ö skrev om Kitchens.se
    Tusen tack till Peter på Kitchens som med kort varsel hjälpte oss med bänkskivan till vårt nya kök. Professionellt och trevligt bemötande, bästa priset vid jämförelse och ett slutresultat som blev fantastiskt. Högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-08-01

Emma Amanda B skrev om Kitchens.se
    Letade länge efter ett företag som kunde hjälpa mig renovera bla kök och garderob. Fick en rekommendation om kitchens.se och jag kunde inte blivit nöjdare med designen som var något utöver det vanliga , servicen och att Paul var tillgänglig även helg/kväll när det behövdes. Jag rekommenderar dem verkligen till alla som ska göra någon form av renovering! Läs mer
  • 2020-08-01

Cecilia W skrev om Kitchens.se
    I slutskedet av en totalrenovering på Östermalm så har man träffat många olika leverantörer, men Paul och Peter på Kitchens tar service till en helt ny nivå. Denna gång köpte jag bänkskivor och stänkskydd och fick även hjälp med design och fällde in sten i köket som blev helt magiskt fint. Ser fram emot den dag det är dags för nästa kök, då blir det utan tvekan ett kök signerat ägaren Paul Badran. Tusen tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-07-28

LUCY W skrev om Kitchens.se
    Kitchens.se var bäst när det kommer till pris, leveranstid och service! Vi tog in många offerter och valet landade på Kitchens tack vare pris och också snabbast leverans (1 vecka efter mätning). Under en totalrenovering kommer man i kontakt med många diverse leverantörer & företag - Peter / Kitchens gav bäst service av alla! Läs mer
  • 2020-07-17

Mattias L skrev om Kitchens.se
    Måste säga att jag är extremt imponerad över hur Peter och Kitchens.se skötte hela beställningen!

Under en köksrenovering inser man att mycket ”sitter i bänkskivan” väggfärg ska matchas, fogar kan sättas först stänkskyddet är på plats, rörmokare och elektriker står på kö att slutföra sitt arbete först när bänkskivan ligger på plats. Därmed är leveranstiden väldigt viktig. Vår stenskiva levererades nästan på minuten 7 dagar (inte arbetsdagar) efter att vi godkänt den sista mätningen. Tack vare den hypersnabba leveransen kunde både rörmokare och elektriker slutföra sitt jobb innan semestern. Riktigt skönt för oss som hade räknat med att renoveringen skulle stå stilla i 3-4 veckor.

I tillägg fick vi svar på alla möjliga typer av frågor så som materialval, detaljfrågor om fogar, mätningen och kantprofiler - Peter kunde svara på allt! Och snabbt dessutom! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-13

MARWA R skrev om Kitchens.se
    Kan varmt rekommendera detta företag. Väldigt seriösa. Otroligt bra bemötande, service och uppföljning. Väldigt fin bänkskiva som kunde monteras redan 1 vecka efter mätning. Tack Peter och Paul! Läs mer
  • 2020-07-10

PHILIP C skrev om Kitchens.se
    Fantastiskt snygg bänkskiva. Ena skivan var sprucket vid leverans, men Peter och Paul ordnade saken snabbt och snyggt.
    Utmärkt service. Läs mer
  • SHAJAN K

2020-07-10

SHAJAN K skrev om Kitchens.se
    Riktigt fint bemötande. Från första idé, genom alla ändringar och till slutleverans av natursten till bänk och diskho samt LED-lister. Lite småhinder uppkom men Peter & Paul var snabba på bollen och löste allt utan problem. Hjälpte även med designrekommendationer utöver det dom själva ordnade åt oss. Läs mer
  • 2020-07-09

Ofra W skrev om Kitchens.se
    Varmt rekommenderas! Service utöver standard! Vi tog kontakt med Paul för bänkskiva som skulle passa med ett Kvänum kök. Efter vi fick snabbt offert med otroligt bra pris bestämde vi oss även för att köpa hela köket av kitchens by Paul. Paul har lagt mycket tid och uppmärksamhet på design av köket med många små detaljer som jag har svårt att tro att man kan få nån annanstans. Paul är alltid tillgänglig för frågor och råd. till slut fick vi ett drömkök. Läs mer
  • 2020-07-02

Julia Dian Z skrev om Kitchens.se
    Fantastisk service och supersnabb leverans! Allt har gått som på räls, från beställning till montering av bänkskiva. Paul har varit tillgänglig 24/7 och svarat på alla frågor vi haft, en mer service minded person får man leta efter. Bänkskivan är hur fin som helst och installationen gick snabbare än förväntat! Tveka inte att höra av er till Paul om ni går i tankarna att köpa bänkskiva. Kitchens hade kortast leveranstid och en av de billigaste offerterna bland alla företag vi begärt offert från, stort plus för det! Läs mer
  • 2020-07-02

Jessica Diana R skrev om Kitchens.se
    Jättenöjd med allt från första kontakt till installation och slutresultat. Alltid snabb service och verkligen tillmötesgående! Läs mer
  • GEORGES K

2020-06-25

GEORGES K skrev om Kitchens.se
    Mycket bra service och mycket snabba👍 Läs mer
  • SAMI M

2020-06-23

SAMI M skrev om Kitchens.se
    Supersmidig beställning och snabb leverans. Enkelt och bra med jättefint resultat! Läs mer
  • 2020-06-11

KRISTINA L skrev om Kitchens.se
    Vi köpte våra Dekton bänkskivor till vårt nya hus hos Paul. Så proffsiga, och ett utmärkt utfört jobb. En service utöver det vanliga. Kan verkligen rekommendera Paul och hans team! Läs mer
  • Betty L

2020-06-09

Betty L skrev om Kitchens.se
    Vi köpte vår Silestone bänkskiva hos Kitchens, mycket pga av kort leveranstid. De överträffade klart förväntningarna på den punkten. Vi är mycket nöjda med köpet. Läs mer
  • Ajla A

2020-06-03

Ajla A skrev om Kitchens.se
    Väldigt nöjd med bänkskivan och stänkskyddet vi beställde i stenkomposit. Köket fick sig ett rejält lyft och snabbt gick det. Läs mer
  • 2020-06-02

Tomas R skrev om Kitchens.se
    Köpt stenskiva med stänkskydd från kitchens.se. Paul har varit ytterst serviceinriktad från start tills att allt blivit färdigmonterat. Han har alltid varit lätt att nå och ger snabb respons på frågor vilket ger en trygghet under hela processen. Paul är bäst och rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2020-05-30

Rebecca S skrev om Kitchens.se
    Stenskiva i natursten. Väldigt snabb leverans och kontaktbara under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-23

RUZA Z skrev om Kitchens.se
    Ett företag utöver det vanliga, service och noggrannhet som jag aldrig tidigare påträffat. Snabbt, smidigt, professionellt och magiskt resultat. Efter noggrann jämförelse mellan företag (över hela Sverige) som kan leverera skiva från Dekton, var det billigast genom Kitchens. Kan inget annat än rekommendera Företaget. Läs mer
  • 2020-05-20

ANNA G skrev om Kitchens.se
    Jag kan inte annat än att instämma i tidigare omdömen - Paul levererar en tjänst och en vara med exceptionellt resultat. Förutom ett proffsigt bemötande är de marmorskivor Paul levererat till oss outstanding, både vad gäller kvalitet och utseende. Jag kan varmt rekommendera Paul! Vill även tillägga att jag inte upplevde det som dyrare att köpa en marmorskiva av Paul än av annan leverantör i Stockholm. Läs mer
  • 2020-05-17

Caroline L skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskivor i marmorkomposit efter professionell rådgivning av Paul. Hög servicegrad från första kontakt till uppföljning efter installation och färdigleverans. Mycket snabbleverans allt från mätning till färdig installation i fritidshuset i Dalarna inom. Kan varmt rekommendera Paul och hans team. Läs mer
  • 2020-05-08

Marica Maria B skrev om Kitchens.se
    Är så glad att jag fick tipset av en kompis att anlita Paul i samband med min renovering.

Alltid tillgänglig på telefon, från beställning till montering tog det bara 7 dagar, dem löste även en snygg lösning då jag hade fula rör (f.d gas) som behövde täckas.

Är ni i tankarna att renovera måste ni välja Paul, kan inte vara mer än nöjd med min bänkskiva och tillhörande stänkskydd.

/ Marica Läs mer
  • 2020-05-05

Vidya Maria L skrev om Kitchens.se
    Vi beställde bänkskiva blandare och led belysning av Paul . Paul har en exceptionellt hög service nivå och är otroligt duktig inom sitt område. Han ger snabba svar på våra frågor , otroligt hög nivå på montering och mycket snabb leverans av bänkskiva. Vi rekommenderar definitivt Paul och kitchen.se nästa gång ni ska bygga ett drömkök Läs mer
  • 2020-04-23

Marta N skrev om Kitchens.se
    Beställde bänkskivor i marmorkomposit till vårt kök av Kitchen’s och både skivorna och servicen höll mycket hög kvalitet! Paul gör allt för att du ska vara nöjd som kund och levererade bänkskivorna på bara en dryg vecka! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-23

Mats J skrev om Kitchens.se
    Mycket seriösa, noggranna och perfekt utfört arbete. Vi har använt dem i ett projekt där vi renoverat en hel fastighet från 1910 och de har levererat till 21 st kök varav tre vindsvåningar. Mycket nöjda Läs mer
  • Sofia Felicia Moa T

2020-04-22

Sofia Felicia Moa T skrev om Kitchens.se
    Paul är en super proffsig person som svarar snabbt på alla frågor.
    Jag är super nöjd med min bänkskiva och den snabba leveransen på 6 dagar!!

Kommer definitivt anlita paul i nästa renovering! 🌟 Läs mer
  • 2020-04-20

Victor E skrev om Kitchens.se
    Väldigt bra bemötande, grym service och svarar alltid snabbt på alla frågor. Läs mer
  • 2020-04-15

Katinka B skrev om Kitchens.se
    Seriösa, smidiga och noggranna med mätning, rekommendation av materialval, leverans och montering. 100% nöjd med resultatet. Tack! Läs mer
  • Olof K

2020-04-13

Olof K skrev om Kitchens.se
    Strålande engagemang. Bra på att lyssna in kundens önskemål. Bra kvalitetstänk Läs mer
  • Ellinor C

2020-03-28

Ellinor C skrev om Kitchens.se
    super att jobba med Paul. Bra ordentliga killar som kom för mätning och montering. Snabb leverans med😊😊😊⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-03-25

Serafino A skrev om Kitchens.se
    Good product, fast delivery and good customer service from the main office. A bit let down by the guys who came for the installation, but the final work was good. Läs mer
    2020-03-25 Kitchens.se svarar Serafino A
    Dear Serafino,

Thank you for the nice review. We are glad that we could deliver the worktop in 5 working days while we kept the quality and installation on a high level. Regarding the team not calling you before arrival, we have tried to call 30 minutes in advanced as our usual procedure but the team were given a wrong number it could be an error that i typed a wrong number while arranging with my logistic. We apologize for any inconvenience. The result was fast and great finish and we are pleased that you're happy with your new worktop from us.

We are always available for any questions in the future of how to treat your worktop.
    Best Regards

Kitchens.se gillar detta
  • ERIK A

2020-03-03

ERIK A skrev om Kitchens.se
    Superbra och snabb service när vi beställde bänkskiva. Allt har funkat toppen. Stort tack till Paul för all hjälp Läs mer
    Kitchens.se gillar detta
  • 2020-03-02

MARIA P skrev om Kitchens.se
    Bästa Paul. Tack för all hjälp vi fått med att välja bänkskiva och tips till vårt nya hus. Förhoppningsvis hörs vi snart igen för nya idéer. 😍
    Kitchensbypaul- hög kvalitet och grym service.

❤️// David & Maria Läs mer
  • 2020-02-28

Martin E skrev om Kitchens.se
    Fick hjälp av Paul på kitchens med köp av en bänkskiva. Mycket bra service och väldigt mycket bra vägledning av Paul som är otroligt duktig på området. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-25

Joel N skrev om Kitchens.se
    Köpte en vit marmorskiva till mitt kök, fantastiskt resultat och otroligt snabb leverans. Priset något högt men man får vad man betalar för! Läs mer
  • 2020-02-23

Sandra H skrev om Kitchens.se
    Snabb, smidig och flexibel service när vi köpte bänkskiva. Kunde inte blivit bättre! Mycket nöjd med allt ifrån bemötande till slutprodukt. Läs mer

Sibyllegatan 22, 114 42 Stockholm