Kitchens.se

Kitchens.se

www.kitchens.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Kitchens.se! Vi erbjuder professionell hjälp för dig som funderar på att göra om ditt kök. Oavsett om det gäller stora eller små förändringar. För oss handlar det inte bara om att sälja - vi vill inspirera och motivera våra kunder till att hitta det rätta köket. Hos oss hittar du allt från stilrena köksaccessoarer...

291 omdömen om Kitchens.se

Sedan starten hos Reco 2019

Marko D
Skrev om Kitchens.se

Paul är väldigt proffisionell och serviceinriktad.

Hanna Isabelle B
Skrev om Kitchens.se

Vi är otroligt nöjda med och glada för att vi valde att beställa bänkskiva från Kitchens. Alice har varit väldigt hjälpsam och alltid svarat både bra och snabbt på alla möjliga frågor. Bänkskivan är helt fantastisk i sig, och installationen av den gick väldigt smidigt. Vi är så otroligt nöjda med resultatet och hela processen har känts superproffsig! :)

Tack Hanna för din fina recension! Tack för ett fantastiskt samarbete <3

Adi C
Skrev om Kitchens.se

Beställde vår granitskiva från Kitchens i Kungens Kurva där Alice hjälpte oss hela vägen från planering till installation. Supernöjda med den service och den hjälp som vi fick!

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Adi!

Raisa S
Skrev om Kitchens.se

Vi har köpt kök och keramik bänkskiva från Kitchens, och super nöjd med bemötande och resultaten! Det blev super fint! Marina och Alice är super trevliga och hjälpsamma tjejer som hjälpte mig hela vägen från ritning av kök till finish med bänkskivan installering.Tack att ni hjälpte uppfylla mitt dröm till verklighet!Det blev en WOW effekt 👌👍🏻 Bra jobbat tjejer! Poul, du jobbar med rätt personer! Mvh// Raisa.

Svar från Kitchens.se

Tack för en jättefin recension Raisa och för det fina samarbetet vi har haft ihop! Vi önskar dig många fina stunder i ditt fantastiska kök!

Gunilla B
Skrev om Kitchens.se

Vi är mycket nöjda med vårt köp. Kommunikation, mätning och installation av våra fina bänkskivor har utförts på ett mycket bra, och professionellt, sätt.

Tack för ett bra samarbete Gunilla! <3

Lars Gunnar A
Skrev om Kitchens.se

Vi fick jättebra hjälp genom hela proccessen och är jättenöjda med all hjälp fick från Alice via telefon och mail.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett bra samarbete Lars!

Jessica S
Skrev om Kitchens.se

Jag är otroligt nöjd med vårt köp av bänkskiva från Kitchens.se. Alice som jag var i kontakt med hjälpte mig med alla frågor, underlättade processen och såg till att vi blev nöjda med vårt köp. Snabb mätning, tillverkning och installation. Plus i kanten att allt detta erbjöds för oss i dalarna och inte bara inom storstadsregioner. Skulle varmt rekommendera Kitchens.se

Tack Jessica för ett fantastiskt samarbete! <3

Hanna H
Skrev om Kitchens.se

Snabb leverans och prisvärd bänksiva som var av fin kvalite! Sara hjälpte mig genom hela processen, fick otroligt bra service från första kontakt till installerad bänkskiva. Kan varmt rekommendera Kitchens.se!

Sabina J
Skrev om Kitchens.se

Bra kommunikation, smidig leverans och montering. Alice på kundtjänst var supertrevlig och bemötande. Rekommenderar starkt!

Tack för ett fantastiskt samarbete Sabina! <3

Tina S
Skrev om Kitchens.se

Supernöjda med service och utförande. Alice gjorde processen smidig och var mycket tillmötesgående från början till slut!

Tack för ett fantastiskt samarbete Tina! <3

Marina H
Skrev om Kitchens.se

Vi upplevde att hela processen med val av bänkskiva, mätning och installation fungerade mycket bra. Bra information och kommunikation med Sara som vi hade kontakt med. Vi är jättenöjda med vår nya bänkskiva och skulle gärna anlita detta företag igen.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Marina!

Johan F
Skrev om Kitchens.se

Alice har varit absolut fantastisk. Vi blev så himla bra bemötta och trots julhelgen fick vi vår beställning mycket tidigare än förväntat och det gjorde hela upplevelsen ännu mer komplett. Vi hade en mycket bra, rak och ärlig kommunikation med henne och teamet. Vad gäller bänkskivan så har den lyst och lyft upp hela köket. Vi är otroligt nöjda med kvalité och leverans vad gäller tid och installation. Starkt rekommenderat.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Johan!

Louise L
Skrev om Kitchens.se

Sara L på Kungens Kurva var grym, så hjälpsam och gav jättebra råd! Jobbet blev snabbt utfört och vi är nöjda. Hade blivit 5/5 om servicen inne i city var lika bra som Saras.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Louise! Ledsen att du upplevde servicen inne i city så som du beskriver det, vi tar med oss det till nästa gång! <3

First-Name L
Skrev om Kitchens.se

Väldigt nöjda. Köp att stenbänkskiva. Proffsigt bemötande och kommunikation. Snabb och smidig process och fint resultat.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Lisa!

First-Name L
Skrev om Kitchens.se

Vi har varit supernöjda med Kitchens från början till slut! Sara som hjälpte oss har alltid varit så hjälpsam med både rådgivning, snabba offerter och stor flexibilitet. Trots att det tog lång tid för oss att bestämma oss fanns hon alltid till för frågor under flera månader. Till slut valde vi en helt fantastisk kalkstensskiva som blev HELT perfekt. Vi är också glada att vi fick välja exakt vilken sten utifrån de som fanns i lager eftersom natursten kan skilja sig en del åt från sten till sten. Allt gick smidigt med både...

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Jasmine!

Heléne B
Skrev om Kitchens.se

Vi är supernöjda med allt! Proffsigt och snabbt bemötande av Alice, jättesnygg bänskiva, diskho och blandare, snabb leverans och bästa priset. Kan varmt rekommendera Kitchens och Alice!

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Heléne!

Emil K
Skrev om Kitchens.se

Vi är så oerhört nöjda med att vi valde att beställa bänkskiva från er. Det har gått fort, och varit riktigt prisvärt. Dessutom har vi fått lugn och fin hjälp i allt som vi undrat över från fantastiska Sara! Kan inget annat än att varmt rekommendera till andra och säga att vi kommer inte beställa sten från någon annan i framtiden!

Svar från Kitchens.se

Tack snälla Erik! Er recension betyder mycket för oss! Ni är varmt välkomna åter <3

Jens F
Skrev om Kitchens.se

Super nöja med allt. Uppmätning, leveranstid och slut resultat. Alice följde upp och höll oss ajour hela tiden från förfrågan till installationen.

Svar från Kitchens.se

Tack Jens för ett helt fantastiskt samarbete !

Nicolai U
Skrev om Kitchens.se

Bra produkter, tydliga prisuppgifter att jämföra, uppmärksam trevlig personal, korta leverans tider måttsatt och moterad av professionell personal. Min bänkskiva blev fantastiskt.

Tack Nicolai för ett fantastiskt samarbete! Välkommen åter <3

Dag Johan M
Skrev om Kitchens.se

Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av Sara på Kitchens. Leveransen av bänkskiva, diskho och blandare gick smidigt och snabbt. Resultatet - det viktigaste - blev dessutom kanon!

Svar från Kitchens.se

Tack Dag för din recension! Den betyder mycket för oss! Tack för ett fint samarbete, du är varmt välkommen åter <3

Evelina L
Skrev om Kitchens.se

Vi har fått hjälp av Alice på Kitchens med beställning av stenskiva till vårt kök. Vi är så nöjda med allt från offert, mätning till resultat. Allt har gått smidigt och snabbt med stenleverans och montering. Alice har varit oerhört hjälpsam och följsam för att se till att timingen med resten av renoveringen har funkat. Bästa tänkbara upplevelse med andra ord (dessutom erbjöd Kitchens det bästa priset).

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Evelina för din recension! Och tack för ett fantastiskt samarbete! <3 Lycka till med allting och hoppas att ni får ett fantastiskt boende nu efter all renovering!

Sebastian S

Bra service! Snabb leverans , proffsiga montörer. Nöjd över nya stenskivan

Hej Sebastian! Tack snälla för din recension och för ett bra samarbete! <3

Mikael H
Skrev om Kitchens.se

Vi fick hjälp av Alice med en terrazzo bänkskiva till ett nytt kök. Hon skickade hem en provbit på stenen som vi kunde se hemma i rätt ljus vilket gjorde att vi beställde från Kitchens. Allt funkade och dom var snabba med att komma och mäta och leverera bänkskivan.

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Mikael för din recension och för ett bra samarbete! Hoppas att ni får njuta av er fantastiska Terrazzo och ert nya kök! <3

Patrik M
Skrev om Kitchens.se

Mycket bra service från första kontakt till färdig bänkskiva. Besökte butiken på Sibyllegatan för rådgivning och fick toppen service gällande leverans av Sara genom resan

Tack för ett fantastiskt samarbete Patrik! <3

David M
Skrev om Kitchens.se

Hej. Vi besökte butiken på sibyllegatan och fick utmärkt service och mkt förslag på bänkskiva. Efter vi bestämt oss fick vi jättebra kontakt med kitchen.se och de lyssnade och bemötte våra behov till 110% Vi fick en tid för mätning omgående och vid frågor/ändringar fick vi snabba svar. Jag rekommenderar Kitchen.se alla dagar i veckan tom helgdagar.😀 Jag vill speciellt tacka Sara för ett jättebra jobb och tack för all extra hjälp som hon gav för att vår bänkskiva skulle bli perfekt.

Tusen tack David! Tack för ett fantastiskt samarbete <3

Emma V
Skrev om Kitchens.se

Så otroligt nöjda med all hjälp vi fått samt slutresultatet. Tack Alice, du har varit en klippa 💘

Tack Emma! Tack för ert fina samarbete <3

Simon S
Skrev om Kitchens.se

Vi var ute efter bänkskiva av natursten till vårt nya kök men ville inte att priset skulle dra iväg allt för mycket. Efter att ha kollat med flera leverantörer valde vi kitchen.se eftersom de gav oss den mest prisvärda offerten. Dessutom tyckte vi att det var smidigt att kunna konfigurera sin bänkskiva på deras webbsida och få en prisuppskattning direkt på olika material medan många andra leverantörer höll inne på priserna och ville att man skulle kontakta dem för en offert. Vi är mycket nöjda med hela processen. Korrespondensen var snabb, montörerna dök upp när de skulle och resultatet blev jättebra.

Tusen tack Simon! Tack för ett bra samarbete <3

Henrik B
Skrev om Kitchens.se

- Proffsig kundservice med snabb återkoppling - Leverans och installation tidigare än estimat - Hög kvalitet på bänkskivan, diskhon och blandaren vi köpte Ett stort tack till Neshrin och teamet!

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Henrik! Tack för ett bra samarbete och trevligt bemötande. Vi önskar er en fin sommar!

Carl-Olov Ragnar U

Köpte en granitskiva till köket och vi är jättenöjda med hur allt fungerat. Offerter, mätning och leverans/montering av skivan har varit hur bra som helst. Det enda som vi störde oss på var betalningen av hela beloppet innan leveransen, 50 % vid accept av offert och resterande 50 % innan leverans/montering av skivan. Kändes inte så bra men i övrigt var dialogen, bemötandet och leveransen mycket bra. Så med facit i hand är vi mycket nöjda.

Svar från Kitchens.se

Tack för ett bra samarbete Carl-Olov och tack för er recension! När det kommer till betalning av bänkskivor jobbar vi hårt med att underlätta för kunderna. Eftersom vi skickar ut mätningsteam/installtionsteam samt att det handlar om produktion av skräddarsydda bänkskivor/material/naturmaterial (enligt kunders önskemål) - så måste vi se till att alla parterna är säkrade och trygga genom hela processen. Vi på Kitchens.se önskar er en fantastisk sommar!

Mårten J
Skrev om Kitchens.se

Had a great experience with Kitchens.se to assist us in our kitchen renovation. Paul and team to a great job and are were always available throughout the process. Quick and efficient while providing an extremely price competitive offering.

Thank you so much Mårten! This means a lot to us <3

Marija S
Skrev om Kitchens.se

Så nöjda med granitskivan och diskhon! Jättefint bemötande från grymma säljaren Angelica i Kungens kurva butiken som alltid var tillgänglig och hade proffesionellt bemötande under hela processen från början till slut Även killarna som mätte och levererade vår stenskiva var noggranna och duktiga. Rekommenderar varmt. Om något mindre bra ska nämnas var det att ingen återkoppling från övrig personal återkom trots flera mail under tiden vår säljare var på semester. Annars supernöjda!

Svar från Kitchens.se

Tack Marija för din recension och för ett bra samarbete!

Sara Birgitta W
Skrev om Kitchens.se

Otroligt snabb, bra, personlig och fantastisk service! Aldrig varit med om lika bra service och varit så nöjd med ett slutresultat som med er. Super super nöjd!!

Tusen tack Sara! Din recension betydet mycket för oss <3

Robin Scott S
Skrev om Kitchens.se

We were looking for a more exclusive counter top, and thanks to social media and influencers we found Kitchens by Paul. This was a really great decision! We are so happy about the end result. We got good response and help from Paul and his crew. Everything went smooth, from deciding which stone/style/color to ordering the counter top, measuring and finally - the installment. The craftsmen that installed it were fast, professional and pleasant to meet. In short: everything turned out great. I would totally recommend Kitchens by Paul to anyone who wants a really nice counter top with good quality!

Svar från Kitchens.se

Thank you so much Robin! This means a lot to us!

Fahima H
Skrev om Kitchens.se

Super nöjda med all interaktion och support vi har fått av Paul. Svarade efter arbetstid när det behövdes. Kan varmt rekommendera. Vårt kök blev jättebra!

Svar från Kitchens.se

Tack Fahima! Din recension betyder mycket för oss !

Gustavo M
Skrev om Kitchens.se

Fantastiskt service under hela resan, kan varmt rekommenderas - köket blev magiskt! Skivan vi valde: Breeze Ashen Light.

Svar från Kitchens.se

Tack Gustavo för din recension och för ett bra samarbete! Det betyder mycket för oss!

Lennart B
Skrev om Kitchens.se

Ett mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av Jonna Fransson. Snabb och friktionsfri leverans med ett fantastiskt slutresultat. Supernöjd! Lennart

Svar från Kitchens.se

Tack Lennart för din recension och för ett bra samarbete!

Peter S
Skrev om Kitchens.se

Jag kom i kontakt med Kitchen.se när jag var på jakt efter stenskivor till mitt kök. Jonna var verkligen på hugget och fick mig att välja Kitchen.se både pga bemötandet och priset. Jag fick stenskivorna monterade i onsdags av två mycket trevliga killar som gjorde ett nogrannt och snabb jobb. Stenskivorna passade som en smäck och allt blev mycket lyckat. Ett extra tack till dig Jonna för ditt proffsiga bemöteande och hungriga sätt att sälja, med rätt känsla. Jag kan mycket varmt rekommendera både kitchen.se men framförallt Jonna Fransson. //Ståhl

Svar från Kitchens.se

Tack Peter för din recension. den betyder mycket för oss !

Emelie N
Skrev om Kitchens.se

100 % nöjd!! Angelica som va vår säljare har varit helt fantastisk i sin service och stöd i jakten på vår bänkskivan. Och resultatet blev mer än fantastiskt! Tack!!

Tack för ett fantastiskt samarbete Emelie! Du är välkommen åter <3<3

Lena S
Skrev om Kitchens.se

En helt fantastisk service från början till slut! Angelica var där hela tiden genom hela processen och svarade på frågor. Jag har aldrig någonsin varit med om en sådan otrolig service. Oerhört nöjd med allt. Och bänkskivan blev så fin!/Lena

Svar från Kitchens.se

Tack för ett bra samarbete Lena! Tack för din recension, den betyder mycket för oss <3 Du är så välkommen åter!

ALEXANDER S
Skrev om Kitchens.se

Det finns många leverantörer som säljer bänkskivor för kök, åkte förbi Kitchens i Kungens Kurva och möttes av grymma Angelica. Hon har hjälpt mig regelbundet under processen och ständigt återkopplat och hållit mig informerad. Hon har även kommit med konkreta och personliga smakråd som har förenklat valen för mig. Kan inget annat än att rekommendera att ta kontakt med Angelica och Kitchens om ni söker ett personligt bemötande med servicemind ut i fingerspetsarna. 10/10! Vi hörs igen Angelica!

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Alexander! Tack för ett bra samarbete och hoppas att ni får njuta av ert kök!

ARMIN S
Skrev om Kitchens.se

Hade precis beställt ett kök från en annan leverantör och sökte efter bänkskivor för mitt kök, och åkte förbi Kitchen By Paul och möttes av en fantastisk säljare vid namnet Jonna Fransson. Hon hjälpte mig att hitta rätt sten som skulle passa köket och hon hjälpte mig även hitta blandare och diskhorn. Skulle verkligen rekommendera Kitchen By Paul till alla och framförallt att ni tar kontakt med Jonna som är så j*kla grym på det hon gör! Kunde inte önska mig bättre service eller säljare för just detta. 10/10 stjärnor...

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Armin! Vi är så glada över vårt samarbete med dig, du är välkommen tillbaka i framtiden <3

Alicia Maria L
Skrev om Kitchens.se

Fick så bra hjälp av Angelica. Hon är helt fantastisk. Hjälper oss från start till mål. När vår stenskiva gick sönder i frakten så fixade hon det snabbt och smidigt. Lätt att få tag på både på mail och telefon. Skulle rekomendera Kitchens till alla som letar efter bänkskiva till sitt kök.

Svar från Kitchens.se

Tack Alicia! Ditt omdöme betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete och service. Välkommen åter och tack för ett bra samarbete!

Fanny Birgitta Moe S

Angelica hjälpte oss med vår bänkskiva. Helt otroligt hjälpsam, proffsig och kunnig. Vi hade höga krav på hur bänkskivan skulle se ut och en budget att förhålla oss till. Angelica levererade flera olika stenblock till oss på löpande band att kika på. Stenskivan blev så fin och allt funkade bra med mätning och leverans. Skulle rekommendera Kitchens och speciellt Angelica, otroligt duktig!

Svar från Kitchens.se

Tack för ett fantastiskt samarbete Fanny! Varmt välkommen åter!

ALEX M
Skrev om Kitchens.se

Grym service genom hela processen från beställning, mätning och installation. Vi hade kontakt med Angelica gällande vår bänkskiva. Vi är jätte nöjda med resultatet.

Svar från Kitchens.se

Tack för din recension Alex! Den betyder mycket för oss.

LYDIA G
Skrev om Kitchens.se

Vi hade Jonna som kontaktperson som alltid varit redo att svara på många frågor och göra sitt bästa för sina kunder. Jonna följde upp hela processen, från beställning till installation så att vi kände oss bra omhändertagna. Vill man spara sin tid och få ett professionellt och trevligt bemötande väljer man kitchens.se.

Tack Lydia för din recension! Tack för ett bra samarbete <3

SARA T
Skrev om Kitchens.se

Från start till slut har allt varit toppen! Vi har fått suverän hjälp av Neshrin som varit tillgänglig, trevlig och otroligt tillmötesgående! Vi har fått stort stöd och bra hjälp från planeringsstadiet fram till monterade bänkskivor. Kommer lätt tillbaka om vi ska planera kök i framtiden! Tusen tack för allt <3

Svar från Kitchens.se

Tack snälla Sara och Mohammed! Er recension betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete. Stort lycka till med ert nya boende. <3

Egzon K
Skrev om Kitchens.se

Jag är jättenöjd med bänkskivorna i svart granit som jag beställde hos Kitchens. Kommunikationen samt återkopplingen från Jonna och Neshrin löpandes från första kontakt till leverans och montering får 10/10. Även väldigt duktiga montörer som gjorde jobbet på plats. Jag kommer absolut att kontakta Kitchens på nytt igen när det är dags för nya projekt! Med vänlig hälsning,/ Egzon,

Svar från Kitchens.se

Tusen tack Egzon. Tack till dig och för ett bra samarbete!

Henning Grönborg K

Hej, Vi beställde bänkskiva och stänkskydd från Kitchens. Det som för oss blev avgörande att handla hos dem var bemötande, kunskap och självklart priset. Vi har haft strul i vår renovering men Angelica på Kitchens har varit Enastående. Hon har gett oss all support man endast kan drömma om, hört av sig om allt går enligt plan och engagerade sig i vår situation. Noggranhet, det blev fel på vår skiva men detta rättade Kitchens till, vi fick betala lite mer då nya skivan var dubbel så dyr. Företaget som monterade skivan gjorde...

Svar från Kitchens.se

Tack Henning! Tack för ett bra samarbete och för att ni valde Kitchens.se. Ja, det var lite tråkigt att skivan som ni valde hade slutat tillverkas i er önskade tjocklek - men som tur var lyckades vi ordna den ni egentligen ville ha till ett bättre pris. Vi ser alltid till att alla våra bänkskivor och produkter uppfyller våra kvalitetskrav - och ser alltid till att säkerställa detta. Om något går fel längst med processen, vilket kan hända då det är ett så detaljerat och skräddarsytt arbete in i minsta detalj - så ser vi alltid...

KRISTOFER L
Skrev om Kitchens.se

Riktigt bra service från start till slut. Förstående säljare som kunde processen och var snabb på att svara på Mail och telefon vid frågor. Det hon inte kunde på rak arm kollade hon upp och återkopplade snabbt. Själva leveransen gick smidigt och de problem som uppstod längs vägen löste dem utan tjafs. Varmt rekommenderat!

Svar från Kitchens.se

Tack snälla Kristofer för din recension !

ADAM A
Skrev om Kitchens.se

Mycket trevliga och professionella personal, det gick väldigt smidigt från att beställa till att få min bänkskiva monterad. Bra pris dessutom. Tack!

Maria H gillar detta
Svar från Kitchens.se

Tack Adam! Kul att du gillar vår service, varmt välkommen tillbaka! / Kitchens.se Teamet