Kjell Enhager AB

Kjell Enhager AB

www.kjellenhager.se
3.3

Kjell är coach till idrottsmän, militären, näringsliv och kultursektorn och är en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom motivation och ledarskap.

6 omdömen om Kjell Enhager AB

YLVA A
Skrev om Kjell Enhager AB

Blev tvungen att se en lång film "Jag AB" på en kurs. Störde mig på att han presenterade faktafel (hand + varm platta) & hans föreläsning påminde om scientologernas metoder. Min handledare fick en lessentår i ögat av att jag inte svalde filmen med hull & hår. Kan säkert inspirera en del människor, trots att jag tyckte han föreläste som inför en dagisgrupp. Dvs inget nytt för mig som är drygt 40.

Joakim T
Skrev om Kjell Enhager AB

Kjelle skapar glädje och WOW! som vi alla kan ta med oss i den ständiga resan i personlig utveckling. Tack!

Nikke L gillar detta
Daniel H
Skrev om Kjell Enhager AB

Såg samma video-föreläsning (Jag AB)som tidigare nämnts och tyckte den var kanon! Killen kan verkligen snacka och har nog tänkt en hel del på den han snackar om. Mycket bra! =)

Mia
Skrev om Kjell Enhager AB

Bergtagen av Kjells alla föreläsningar. Jag hade inte kommigt halvägs i mitt privata och yrkesmässiga liv utan Kjell. Tack! Mia

Victoria K
Skrev om Kjell Enhager AB

Kjell Enhager är kanon! Bästa föreläsaren jag någonsin sett! Han kan verkligen konsten av att fånga upp sin publik! Jag kommer alltid att minnas >"glass-bumerangen"!

David H
Skrev om Kjell Enhager AB

Tvingades se en video av föreläsningen "Jag AB". Enkelspåriga tankar om neurolingvistisk programmering framförs stödda av faktafel och anekdoter. Uppmaning till självsuggestion genom massuggestion.

Attila U och 3 andra gillar detta