Alla kategorier Konsulter Västra Götaland Lerum Kjell Enhager AB

Kjell Enhager AB

Hampåkersvägen 5, 443 39 Lerum — Visa karta

Kjell är coach till idrottsmän, militären, näringsliv och kultursektorn och är en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom motivation och ledarskap.

Läs vad 6 kunder tycker om Kjell Enhager AB

• irmelinat
    irmelinat skrev om Kjell Enhager AB
    Blev tvungen att se en lång film "Jag AB" på en kurs. Störde mig på att han presenterade faktafel (hand + varm platta) & hans föreläsning påminde om scientologernas metoder. Min handledare fick en lessentår i ögat av att jag inte svalde filmen med hull & hår. Kan säkert inspirera en del människor, trots att jag tyckte han föreläste som inför en dagisgrupp. Dvs inget nytt för mig som är drygt 40.
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Kjell Enhager AB
    Kjelle skapar glädje och WOW! som vi alla kan ta med oss i den ständiga resan i personlig utveckling.

Tack!
    Nikke L gillar detta
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Kjell Enhager AB
    Såg samma video-föreläsning (Jag AB)som tidigare nämnts och tyckte den var kanon! Killen kan verkligen snacka och har nog tänkt en hel del på den han snackar om. Mycket bra! =)
  • Mia
    Mia skrev om Kjell Enhager AB
    Bergtagen av Kjells alla föreläsningar. Jag hade inte kommigt halvägs i mitt privata och yrkesmässiga liv utan Kjell. Tack!

Mia
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Kjell Enhager AB
    Kjell Enhager är kanon! Bästa föreläsaren jag någonsin sett! Han kan verkligen konsten av att fånga upp sin publik! Jag kommer alltid att minnas >"glass-bumerangen"!
  • David H
    David H skrev om Kjell Enhager AB
    Tvingades se en video av föreläsningen "Jag AB". Enkelspåriga tankar om neurolingvistisk programmering framförs stödda av faktafel och anekdoter. Uppmaning till självsuggestion genom massuggestion.
    micke, stefan Å, Tobias H, Emma K gillar detta

Hampåkersvägen 5, 443 39 Lerum