Klaramaten.se

Grycksbovägen 60, 122 47 Enskede — Visa karta

Välkommen till Klaramaten.se!

Med hjälp från oss kan du ta ledigt från matlagning och ändå ha middagen klar på tio minuter. Du får en en kasse med färgglada, goda och näringsrika rätter som du snabbt värmer på. Varje vecka erbjuder vi en ny meny med ett urval av kötträtter, fiskrätter eller vegetariskt. Antingen kan du välja en standardkasse, eller så väljer du själv ut vilka rätter du vill ha i din kasse. Här hittar du något som passar alla!

Du beställer maten. Vi tillagar den. Vi levererar den till dörren. Hur enkelt som helst. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer!

Läs vad 1 kund tycker om Klaramaten.se

• PeA S
    PeA S skrev om Klaramaten.se
    För dig som har svårt att hinna med allting så kan jag rekommendera en matkasse från Klara Maten. Det som skiljer den från andra matkassar är att du får maten färdiglagad(av riktiga kockar dessutom) till skillnad från de flesta andra matkassar där du får en veckomeny, recept och sen en kasse med utplockade matvaror och ingredienser. Här får du vakuumförpackade lådor som bara är att värme(du får dock fixa en del tillbehör själv som tex grönsaker osv.). En fördel med det vakuumförpackade är att de har ganska lång hållbarhet också. Min familj var mycket nöjda med de olika maträtterna, fiskrätterna var dock inte i riktigt samma klass som det övriga. Och bemötandet från den trevliga "kocken" (han hade en trevlig kockmössa lite charmigt på sned men var nog inte själva kocken..) som körde ut maten var också mycket trevligt

Grycksbovägen 60, 122 47 Enskede