Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan KlarSynt Östermalm

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm — Visa karta

Här på KlarSynt Östermalm jobbar Kenneth och Monika, leg. optiker, som erbjuder dig undersökning av ögonhälsa och syn samt för kontaktlinser.

Vi är certifierade för att utföra för- och efterundersökning vid refraktiv kirurgi samt genom Rodenstock Dneye för att kunna optimera dina glasögon. Vi har mycket erfarenhet inom arbetsmedicin och synergonomi vilket gjort att vi gärna hjälper företag och anställda till en hälsosammare syn.

Vi har många glasögonmodeller och varumärken till salu. Oavsett om du söker glasögon, solglasögon, linser eller glasögon för barn lovar vi att hjälpa dig hitta rätt!

Läs vad 98 kunder tycker om KlarSynt Östermalm

• Claire B
    Claire B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har varit med Klarsynt Östermalm sedan jag kom till Sverige (2012) och under heldelen av den här tiden har jag haft utmärkt service gjort alltid med hjälpsamthet och snällhet. Jag lita på deras kunskap och Kenneth och Monika alltid ger detta lite extra hjälp när det behövs till ex. om jag behöver mina kontaktlinser snabbare. Monika är även så duktig att hon gav mig möjligheten att läsa min telefontexter igen genom att ändra kontaktlinsen starkhet! Tack båda och vi ses snart! Claire
  • Anna Marie F
    Anna Marie F skrev om KlarSynt Östermalm
    De är jätte trevlig och man får alltid hjälp med en gång. Gör verkligen ordentliga ögonundersökningar. Har linsboxen genom dem och är jätte nöjd med et.
  • Tamas M
    Tamas M skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevlig och hjälpsam personal. Uppskattar att de finns i närområdet.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om KlarSynt Östermalm
    Har köpt slipade solglasögen.
  • Irene S
    Irene S skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har köpt flera glasögon, progressiva inkl solglasögon. Jag är nöjd med alla men inte riktigt nöjd med de progressiva solglasögonen, tyvärr.
  • Maria P
    Maria P skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunniga vänliga tillmötesgående
  • Petru N
    Petru N skrev om KlarSynt Östermalm
    Syn undersökning. Duktig och professionellt kvinna som tog hand om mig. Rekommenderas - helt enkelt.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevlig och kunnig personal. Bra att bli kallad till undersökning.
  • Per-olof A
    Per-olof A skrev om KlarSynt Östermalm
    Yppersta tekniken - djup kunnighet/erfarenhet - trevligt bemötande.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om KlarSynt Östermalm
    Enkel och effektiv ögonkontroll. Bra och koncica svar. Inga krusiduller. Kommer återkomma som kund.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är mycket nöjd med besöket på KlarSynt Östermalm. Fick bra undersökning och förklaring att jag inte hade grå starr, som en annan optiker tycke jag skulle opereras för.
  • Göran B
    Göran B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har provat in och köpt glasögon och terminalglasögon på KlarSynt Östermalm.
    Jag upplever dem som mycket kompetenta med ett bra bemötande.
  • Anders O
    Anders O skrev om KlarSynt Östermalm
    Personligt och mycket professionellt. Utmärkta produkter.
  • Frida Å
    Frida Å skrev om KlarSynt Östermalm
    Väldigt proffsig personal
    Bra bemötande och service
  • Helene B
    Helene B skrev om KlarSynt Östermalm
    Otroligt kompetent och noggrann personal. Känner mig alltid att dom är personligt engagerade.
  • Catrin P
    Catrin P skrev om KlarSynt Östermalm
    Optiker som kan sin sak, bra läge.
  • Ewa A
    Ewa A skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket kunnig profetional personal .Snabb vänlig o nogrann .Kommer anlita igen
  • Per-erik E
    Per-erik E skrev om KlarSynt Östermalm
    Snabbt, bra och kompetent bedömtande. Sen 5 år tillbaka har jag köpt glasögon och bågar och gjor synkontroll hos dem i olika omgångar.
  • Anne S
    Anne S skrev om KlarSynt Östermalm
    Mitt första och hittills enda besök (pga att jag bor mestadels utomlands) var för ca ett år sedan. Jag blev mycket väl bemött och personalen gav ett kunnigt och professionellt intryck. Jag köpte glas till två par glasögon men behöll de tidigare bågarna.
  • Anna Karin Z
    Anna Karin Z skrev om KlarSynt Östermalm
    Utomordentligt kompetent personal både vad avser specialistkompetensen, service och bemötande. Snabba tider tillika hantering av beställningar, betalningsalternativ, smidig kommunikation via t e x sms. Generositet vid behov av service av akuta skador på glasögon. Jag har fr a köpt glasögon i butiken.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om KlarSynt Östermalm
    Professionellt och trevligt bemötande. Har köpt både glasögon och linser och har alltid varit nöjd.
  • Bror R
    Bror R skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har köpt glasögon, och är mycket nöjd med bemötande och undersökning och med glasögonen fortfarande efter ca ett och ett halvt år.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har köpt linser hos KlarSynt på Östermalm. Det var bra möten och trevligt bemötande.
  • Gustav K
    Gustav K skrev om KlarSynt Östermalm
    Professionell och trevligt bemötande som uppskattas av kunder!
  • Tove C
    Tove C skrev om KlarSynt Östermalm
    Fick genom rekommendation tips om Klarsynt och har alltid blivit bemött på ett naturligt sätt. Kenneth visar alltid stor respekt och omtanke och med en stor proffessionalitet
    Tack!
  • Lars H
    Lars H skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket bra bemötande, kunnig personal och snabb hantering.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om KlarSynt Östermalm
    Alltid vänligt och professionellt bemötande. Nöjd med val av glasögon.
  • Marita C
    Marita C skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket bra bemötande+mycket kunnig optiker. Behövde nya glasögon förra året och upplevde vid besök hos annan optiker i stan att man inte undersökte ordentligt. När jag av en händelse upptäckte Klarsynt Östermalm fick jag ett mycket bättre bemötande o som sagt mycket kunnig optiker.Jag är närsynt har besvärlig astigmatism samt som jag kallar det ålderssynthet vilket är ganska jobbigt ibland men hos Klarsynt Östermalm fick jag mycket bra hjälp. tyvärr har jag nog början till grå starr men där får jag vänta och se hur det utveclar sig.
  • Vincent T
    Vincent T skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra hjälp att hitta speciella glasögon som fungerade under sportutövning
  • Samira A
    Samira A skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag fick en bra och trygg känsla från början. Optikern är väldigt service minded.
    Jag köpte kontaktlinser som passar mig väldigt bra, fick testa ett antal olika tills jag hittade ett par som passade mig.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket bra! Progressiva glasögon.
  • Eva L
    Eva L skrev om KlarSynt Östermalm
    Synundersökning, nya glasögon; trevligt, kompetent, tog sig tid att verkligen hjälpa till på bästa sätt.
  • Athena E
    Athena E skrev om KlarSynt Östermalm
    Fick hjälp med att prova ut ett par glasögon som korrigerar min närsynthet, astigmatism och mitt dåliga mörkerseende. Väldigt bra bemötande och gott tålamod trots att mitt synfel var lite trixigt att mäta. Glasögonen gör verkligen skillnad när jag kör bil i mörker. Kommer definitivt fortsätta gå till Klarsynt Östermalm.
  • Bjanka C
    Bjanka C skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevligt bemötande, kompetent personal och brett utbud av glasögon. Rekommenderar starkt om man letar efter en bra optiker i centrala Stockholm.
  • Martin H
    Martin H skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra service, proffsig och pedagogisk ögonundersökning.
  • Felicia L
    Felicia L skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra kunnig personal som alltid är lika kunniga
  • Sarah F
    Sarah F skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra, uppskattar särskild att ni lämnar ut extra linser när jag glömt beställa i tid.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om KlarSynt Östermalm
    Klarsynt har varit till stor hjälp till mig efter att jag varit hos två andra optiker som inte kunnat hjälpa mig.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket bra service och bra läge! Går gärna tillbaka hit igen :) kändes verkligen som optikern tog sin tid för att det skulle bli bra för mig!
  • Goran N
    Goran N skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunskap och kvalité i undersökningarna med hjälp av de senaste verktygen samt genererar skräddarsydda lösningar för individen med hög tillförlitlighet.
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om KlarSynt Östermalm
    Ett bra och trevligt kund-bemötande från båda två! Rekommenderar dem verkligen.
  • Matilda G
    Matilda G skrev om KlarSynt Östermalm
    Personlig service, trevlig och lugn personal. Rekommenderas!
  • Karin S
    Karin S skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra service, noggrannhet, trevlig personal
  • Nelly A
    Nelly A skrev om KlarSynt Östermalm
    Varit stamkund hos dem i över 6 år. Jag har alltid fått grymt bra service från personalen som genuint intresserar sig för kunden!
  • Anna S
    Anna S skrev om KlarSynt Östermalm
    Väldigt trevlig och personlig service hos denna optik! :)
  • Marie M
    Marie M skrev om KlarSynt Östermalm
    Klarsyn ger bästa tänkbara service alltid. De har vad jag som kund önskar av min optiker. Marie
  • Eva T
    Eva T skrev om KlarSynt Östermalm
    Famtastiskt kunnig och trevlig optiker. Kan verkligen rekommenderas!
  • Anna W
    Anna W skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra bemötande och väldigt kunnig och proffesionell personal. De tar sig verkligen tid och man känner sig nöjd efter sitt besök, kan varmt rekommendera Klarsynt Östermalm.
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag blir alltid väl omhändertagen. De lyssnar, undersöker och finner nya lösningar - alltid till det bättre.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevligt och proffesionellt bemötande, skulle aldrig byta!

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm