Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan KlarSynt Östermalm

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm — Visa karta

Här på KlarSynt Östermalm jobbar Kenneth och Monika, leg. optiker, som erbjuder dig undersökning av ögonhälsa och syn samt för kontaktlinser.

Vi är certifierade för att utföra för- och efterundersökning vid refraktiv kirurgi samt genom Rodenstock Dneye för att kunna optimera dina glasögon. Vi har mycket erfarenhet inom arbetsmedicin och synergonomi vilket gjort att vi gärna hjälper företag och anställda till en hälsosammare syn.

Vi har många glasögonmodeller och varumärken till salu. Oavsett om du söker glasögon, solglasögon, linser eller glasögon för barn lovar vi att hjälpa dig hitta rätt!

Läs vad 167 kunder tycker om KlarSynt Östermalm

• Mariana V skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevliga personalen och snygga glasögon Läs mer
  • Claes E skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunnig och trevlig personal. Bra produkter. Läs mer
  • Julia V skrev om KlarSynt Östermalm
    Hej!
    Jag tycker när jag går utomlands får jag korrekta diagnoser än i Sverige.
    No comments!!! Läs mer
  • Kjell A skrev om KlarSynt Östermalm
    Är kund sen många år. Blir alltid vänligt bemött och är nöjd både när det gäller linser och glasögon. Bra priser och produkter. Läs mer
  • Marie-louise V skrev om KlarSynt Östermalm
    Första gången i mitt liv jag fått
    glasögon som jag ser perfekt med! Läs mer
  • Maria K skrev om KlarSynt Östermalm
    VIP-känsla att ha förmånen att vara kund hos Kenneth Nettelbladt. Alltid bästa service, teknik och proffsigt handlag.
    Har varit kund i ca 15 år och kommer så förbli!
    //Maria Läs mer
  • Ulrica H skrev om KlarSynt Östermalm
    Har köpt både linser och glasögon hos Klarsynt Östermalm. Alltid mycket nöjd!
    När olyckan varit framme har de snabbt och enkelt hjälpt mig med reparationer och service.
    Klarsynt Östermalm är proffsiga, hjälpsamma och jag kan verkligen rekommendera dem!! Läs mer
  • Tibor B
    Tibor B skrev om KlarSynt Östermalm
    Det är alltid professionell & mänsklig servece man får! Läs mer
  • Erik W skrev om KlarSynt Östermalm
    Byter månadslinser just en gång varje månad. Utmärkt service och bemötande från Kenneth och Monika! Läs mer
  • Malcolm E skrev om KlarSynt Östermalm
    Fick god och snabb service samt bra råd hur jag ska göra med läsglasögon och glasögon på heltid. Snabb leverans av glasögonen också. Läs mer
  • Elisabeth W skrev om KlarSynt Östermalm
    Kund sedan flera år:
    Ögonundersökning efter kallelse
    Professionellt bemötande
    Går på regelbundna synundersökn., utgår ifrån att ev försämringar upptäcks.
    Jag har försämrad syn på ett öga vilket ledde till remiss till ögonklinik. Jag har besökt kliniken en gång och har en ny tid för uppgöljning under november.
    Företaget lever upp till mina förväntn. Läs mer
  • Yvonne E skrev om KlarSynt Östermalm
    Nya glasögon inklusive bågar. Fantastiskt bemötande som vanligt. Klarsynt Östermalm är alltid mycket kunniga och i framkant med vad som händer för att få optimala lösningar för varje kund.
    Service utöver det vanliga, de känner sina kunder.
    De ger trygghet i besvärliga situationer och finner lösningar. Jag får lätt tryckskador vid näsroten av glasögon.
    Klarsynt Östermalm kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sara L skrev om KlarSynt Östermalm
    Gjorde synundersökning och fick nya glas. Trevlig, proffsig och hjärtlig bemötande! Läs mer
  • Michael F
    Michael F skrev om KlarSynt Östermalm
    Köpt glasögon, och jag ser extra bra!
    Jag har fått rätt optiker till min närsynthet. Läs mer
  • Charlotta W skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket väl bemött! Hjälp med allt och lätt att få tid för besök. Kan inte vara bättre Läs mer
  • Birgitta K skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag blev rekommenderad denne optiker, då jag inte var nöjd med mina gamla glasögon.

Optikern, som jag upplevde honom var väldigt "" proffsig". När jag sedan fick mina glasögon, blev jag mycket nöjd. Kan varmt rekommendera honom. 8 Läs mer
  • Filip K skrev om KlarSynt Östermalm
    Gått här i 7 år med hjälp med linser och göasögon. Kenneth har varit fantastisk och alla är väldigt bra tillmötesgående och gör det enkelt för kunden. Läs mer
  • Tomas S skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag skaffade läsglasögon för läsning mobil, bok samt skärm. Synundersökning gjordes kombinerat.

Jag utnyttjade ett erbjudande med glas, bågar och undersökning.

Detta är mina fjärde glasögon från dem så jag visste att de är extremt proffsiga och har en bra känsla för att föreslå bågar. Läs mer
  • Ella B skrev om KlarSynt Östermalm
    Alltid trevligt att komma dit, vänligt bemötande Läs mer
  • Anne M skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag blir alltid så vänligt bemött hos KlarSynt på alla sätt och jag får alltid väldigt bra service i dom ärende jag behöver.
    Som gäller mina linser och glasögons behov. Läs mer
  • Per D skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra service, hög kompetens, vänligt bemötande. Läs mer
  • Jenny H skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag köpte glasögon och terminalglasögon.
    Otroligt bra service då jag var lite krånglig och hade svårt att bestämma båge.
    Personalen hade stort tålamod och tog hem flera bågar som jag kunde välja mellan och är nu jättenöjd med båda mina glasögon. Man känner starkt att personalen kan sin sak. Mycket proffsigt som sagt. Läs mer
  • Barbro J skrev om KlarSynt Östermalm
    Hittade annonsen i Metro. Jättebra bemötande i receptionen samt vid undersökningen. Bra förklarat hur mina ögon var o vad jag ska tänka på framöver. Läs mer
  • Camilla H skrev om KlarSynt Östermalm
    Utmärkt service, beställer o skickar hem linserna direkt till mig. Har alltid blivit nöjd med bemötandet och servicen de senaste 3-4 åren jag handlat där. Läs mer
  • Ingegärd H skrev om KlarSynt Östermalm
    Var där för synundersökning och köp av nya glasögon. Mycket trevlig och professionell personal. Fick hjälp med allt jag behövde och jag blev mycket nöjd. Jag rekommenderar varmt Klarsynt. Läs mer
  • Christer W skrev om KlarSynt Östermalm
    Solglasögon och progressiva
    Kenneth tig hand om mig 👍bra kort och gott Läs mer
  • Ann-sofie R skrev om KlarSynt Östermalm
    Fantastisk bra och snabb service. Läs mer
  • Ulf T A
    Ulf T A skrev om KlarSynt Östermalm
    Ögon koll. Bra. Allt var ok perfekt. En service inriktad och trevlig personal Läs mer
  • Edvard E
    Edvard E skrev om KlarSynt Östermalm
    Oavsett vad jag vill ha hjälp med glasögon/solglasögon så löser dom det.
    Alltid glada , alltid trevliga utan att ta särskilt mycket betalt. Läs mer
  • Sten P skrev om KlarSynt Östermalm
    progressiva glasögon
    bra
    okej
    Kanske i dyrast laget jämfört med andra liknande företag Läs mer
  • Irene G skrev om KlarSynt Östermalm
    Linser, special. Bra, snabbt bemötande av alla, speciellt Kenneth. Läs mer
  • Tove C
    Tove C skrev om KlarSynt Östermalm
    Alltid ett personligt trevligt bemötande. En omsorg med god kunskap och noggrannhet.
    Mycket nöjd kund😁 Läs mer
  • Anita J skrev om KlarSynt Östermalm
    2 par progressiva glasögon
    Fint och professionellt bemötande
    Mina förväntningar levde flretsget upp till
    I det hela en bra upplevelse Läs mer
  • Lucio B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är alltid väl bemött och det är med glädje jag fortsätter som kund Läs mer
  • Margot W skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag köpte glassögon för ca 3 år sedan. Jag upplevde bemötandet som positivt och professionellt. Läs mer
  • Tiina R skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevligt bemötande och kompetent personal. Rekommenderar varmt till alla! Läs mer
  • Annica S skrev om KlarSynt Östermalm
    Vänligt bemötade, hjälpsamma och allmänt serviceinriktade Läs mer
  • Kristina K skrev om KlarSynt Östermalm
    Proffsiga, vänliga. serviceinriktade. Läs mer
  • Kristin A skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunniga optiker som ger ett trevligt bemötande. Har varit kund hos dem i snart tio år och har inga planer på att byta optiker, trots att jag varken bor eller arbetar i området längre. Läs mer
  • Susanna N skrev om KlarSynt Östermalm
    Personligt, proffsigt och en butik man absolut går tillbaka till! Läs mer
  • Eva E skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag blir alltid väl bemött på Klarsynt Östermalm, man hittar alltid lösningar.
    Jag är lins-kund och får en undersökning av mina ögon och syn en gång per år, vilket känns tryggt.
    Jag litar verkligen på ” min” optiker. Läs mer
  • Jessica E skrev om KlarSynt Östermalm
    Fått mycket bea hjälp med glasögon och linser Läs mer
  • Christina C skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra bemötande och lättillgängligt när jag har fått synundersökning och köpt linser. En optiker som jag
    kan rekommendera! Läs mer
  • Anders L skrev om KlarSynt Östermalm
    De tog ordentligt med tid för att hitta den perfekta synkorrigeringen till mig. Läs mer
  • Christina M skrev om KlarSynt Östermalm
    Utmärkt bemötande vi behov av justeringar. Läs mer
  • Nils Göran S skrev om KlarSynt Östermalm
    Har varit kund hos Klarsynt Östermalm sedan decennier. Trevligt bemötande och högst kunniga optiker med modernaste utrustning. Från "arbetsglasögon" till dagens försämrade syn och nu senast remiss till ögonläkare. Ska gråstarropereras inom 3-4 månader. Läs mer
  • Annica Z skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag fick till KlarSynt Östermalm för att göra en synundersökning. Jag fick oerhört bra service och också en förståelse kring synundersökningen, vad de gjorde och varför. I dag har jag fått all den hjälp jag behöver med min syn. Jag ger mina varmaste rekommendationer till KlarSynt Östermalm. Läs mer
  • Elisabet L skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är mångårig kund hos KlarSynt Östermalm och har flera gånger tidigare köpt progressiva glasögon där. Jag uppskattar deras intresse, professionalitet och omtanke. Brukar byta glasögon när modet förändras och då kollas också mina ögon av optiker i samband med detta. Det betyder att jag även har tillgång till några äldre par glasögon som fortfarande fungerar.
    Denna gång var första gången som mina nya glasögon inte levde upp till mina förväntningar. Det berodde på att glasen hade en lätt toning som jag inte var beredd på. Först i efterhand fick jag veta att detta berodde på ett EU-direktiv för tunna glas. Jag hade gärna velat veta detta i förväg och kanske då valt en annan båge med klara glas. Läs mer
  • Tomas B skrev om KlarSynt Östermalm
    Är kund hos linsboxen
    upplever alltid att klarsynt har ett bra bemötende med den personal som nu finns i butiken. Läs mer
  • Jessy H skrev om KlarSynt Östermalm
    Alltid blivit väl bemött och god kvalitet på utfört arbete. Flera av mina vänner anlitar de också efter min rekommendation och alla är lika nöjda. Läs mer

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm