Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan KlarSynt Östermalm

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm — Visa karta

Här på KlarSynt Östermalm jobbar Kenneth och Monika, leg. optiker, som erbjuder dig undersökning av ögonhälsa och syn samt för kontaktlinser.

Vi är certifierade för att utföra för- och efterundersökning vid refraktiv kirurgi samt genom Rodenstock Dneye för att kunna optimera dina glasögon. Vi har mycket erfarenhet inom arbetsmedicin och synergonomi vilket gjort att vi gärna hjälper företag och anställda till en hälsosammare syn.

Vi har många glasögonmodeller och varumärken till salu. Oavsett om du söker glasögon, solglasögon, linser eller glasögon för barn lovar vi att hjälpa dig hitta rätt!

Läs vad 133 kunder tycker om KlarSynt Östermalm

• Margot W
    Margot W skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag köpte glassögon för ca 3 år sedan. Jag upplevde bemötandet som positivt och professionellt.
  • Tiina R
    Tiina R skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevligt bemötande och kompetent personal. Rekommenderar varmt till alla!
  • Annica S
    Annica S skrev om KlarSynt Östermalm
    Vänligt bemötade, hjälpsamma och allmänt serviceinriktade
  • Kristina K
    Kristina K skrev om KlarSynt Östermalm
    Proffsiga, vänliga. serviceinriktade.
  • Kristin A
    Kristin A skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunniga optiker som ger ett trevligt bemötande. Har varit kund hos dem i snart tio år och har inga planer på att byta optiker, trots att jag varken bor eller arbetar i området längre.
  • Susanna N
    Susanna N skrev om KlarSynt Östermalm
    Personligt, proffsigt och en butik man absolut går tillbaka till!
  • Eva E
    Eva E skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag blir alltid väl bemött på Klarsynt Östermalm, man hittar alltid lösningar.
    Jag är lins-kund och får en undersökning av mina ögon och syn en gång per år, vilket känns tryggt.
    Jag litar verkligen på ” min” optiker.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om KlarSynt Östermalm
    Fått mycket bea hjälp med glasögon och linser
  • Christina C
    Christina C skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra bemötande och lättillgängligt när jag har fått synundersökning och köpt linser. En optiker som jag
    kan rekommendera!
  • Anders L
    Anders L skrev om KlarSynt Östermalm
    De tog ordentligt med tid för att hitta den perfekta synkorrigeringen till mig.
  • Christina M
    Christina M skrev om KlarSynt Östermalm
    Utmärkt bemötande vi behov av justeringar.
  • Nils Göran S
    Nils Göran S skrev om KlarSynt Östermalm
    Har varit kund hos Klarsynt Östermalm sedan decennier. Trevligt bemötande och högst kunniga optiker med modernaste utrustning. Från "arbetsglasögon" till dagens försämrade syn och nu senast remiss till ögonläkare. Ska gråstarropereras inom 3-4 månader.
  • Annica Z
    Annica Z skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag fick till KlarSynt Östermalm för att göra en synundersökning. Jag fick oerhört bra service och också en förståelse kring synundersökningen, vad de gjorde och varför. I dag har jag fått all den hjälp jag behöver med min syn. Jag ger mina varmaste rekommendationer till KlarSynt Östermalm.
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är mångårig kund hos KlarSynt Östermalm och har flera gånger tidigare köpt progressiva glasögon där. Jag uppskattar deras intresse, professionalitet och omtanke. Brukar byta glasögon när modet förändras och då kollas också mina ögon av optiker i samband med detta. Det betyder att jag även har tillgång till några äldre par glasögon som fortfarande fungerar.
    Denna gång var första gången som mina nya glasögon inte levde upp till mina förväntningar. Det berodde på att glasen hade en lätt toning som jag inte var beredd på. Först i efterhand fick jag veta att detta berodde på ett EU-direktiv för tunna glas. Jag hade gärna velat veta detta i förväg och kanske då valt en annan båge med klara glas.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om KlarSynt Östermalm
    Är kund hos linsboxen
    upplever alltid att klarsynt har ett bra bemötende med den personal som nu finns i butiken.
  • Jessy H
    Jessy H skrev om KlarSynt Östermalm
    Alltid blivit väl bemött och god kvalitet på utfört arbete. Flera av mina vänner anlitar de också efter min rekommendation och alla är lika nöjda.
  • Björn B
    Björn B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är mycket nöjd med den service och det bemötande som jag fått vid mina besök hos KlarSynt Östermalm.
    Jag blev opererad för gråstarr i januari 2015.
    I maj samma år kontaktade jag KlarSynt Östermalm för att få "golfglasögon" utprovade. Glasögonen, som kostade ca 6 500kr, har fungerat mycket bra på golvbanan, vid bilkörning och i andra sammanhang.
    I somras genomförde KlarSynt en uppföljande undersökning sv mina ögon. Min synförmåga hade inte försämrats sedan undersökningen två år tidigare.
    Sammanfattningsvis: Hos Klar Synt Östermalm har jag fått en utmärkt service. Personalen är synnerligen kompetent. Bättre optiker är svårt att finna. Jag ser ingen anledning att ens försöka finna någon annan optiker än KlarSynt Östermalm,
  • Håkan O
    Håkan O skrev om KlarSynt Östermalm
    Inge o klaga på gjorde en syntes.
  • Colombia A
    Colombia A skrev om KlarSynt Östermalm
    Jättebra! Toppen service! Mycket nöjd kund!!
  • Ebba L
    Ebba L skrev om KlarSynt Östermalm
    jätte trevligt och professionellt
  • Lars N
    Lars N skrev om KlarSynt Östermalm
    Bra och snabb service men lite dyrt
  • Claes L
    Claes L skrev om KlarSynt Östermalm
    Ett bra företag med klara förslag på glasögon
  • Karin N
    Karin N skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket bra bemötande och får alltid adekvat hjälp hitta vad jag vill ha.
  • Anna V
    Anna V skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har gått hos Kenneth Nettelbladt i många år och tänker inte byta optiker. Alltid lika grundlig, intresserad och effektiv. Jag har köpt glasögon och linser sen evig tid,har det varit något krångel med linserna har Kenneth genast bytt ut dem kostnadsfritt och föreslagit andra typer av linser.
    Jag är jättenöjd!
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Har precis hämtat ut mina nya glas och är nyfiken på om de är bättre än tidigare glas.
    Hade bågar som jag älskar och de försökte inte att sälja på mig nya. Ett stort plus !
  • Karl Gunnar C
    Karl Gunnar C skrev om KlarSynt Östermalm
    Snabb och korrekt service. Optikern kom fram till att det inte behövdes nya glasögon då det inte skulle bli någon förbättring. Det känns bra att han inte sålde på mig något i onödan.
  • Diana D
    Diana D skrev om KlarSynt Östermalm
    Mycket trevlig och bra optiker! Snabb och professionell undrsökning och mycket hjälpsam personalen
  • Gunnel W
    Gunnel W skrev om KlarSynt Östermalm
    Tack jag har fått mycket professinellt bemötande och hjälp.
    Gunnel
  • Cissi M
    Cissi M skrev om KlarSynt Östermalm
    Försening trots att jag bokat tid. Själva undersökningen gick snabbt.
  • Fred B
    Fred B skrev om KlarSynt Östermalm
    Utmärkt bemötande. Synundersökningsom inte krävde någon åtgärd. Fick hjälp att byta ploppar så att glasögonen inte trillar ner på näsan.
  • Louise P
    Louise P skrev om KlarSynt Östermalm
    Super bra! Kan verkligen rekommenderas.
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om KlarSynt Östermalm
    Det var en synundersökning. Bemötandet var professionellt och undersökningen nogran. Optikern berättade vad hon gjorde och förklarade tålmodigt vid frågor. När det visade sig att glasögon behövdes var optikern till stor hjälp där
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om KlarSynt Östermalm
    Köpte glasögon. Mycket nöjd med den proffsiga servicen och vänliga bemötandet.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om KlarSynt Östermalm
    Professionellt och äkta medkänsla!
  • Ulla A
    Ulla A skrev om KlarSynt Östermalm
    Har fått bra hjälp och information. De är tydliga med vad man kan förvänta sig. Jag är mycket nöjd med deras service, Rodenstock glasen och DNEye undersökning.
  • Claire B
    Claire B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har varit med Klarsynt Östermalm sedan jag kom till Sverige (2012) och under heldelen av den här tiden har jag haft utmärkt service gjort alltid med hjälpsamthet och snällhet. Jag lita på deras kunskap och Kenneth och Monika alltid ger detta lite extra hjälp när det behövs till ex. om jag behöver mina kontaktlinser snabbare. Monika är även så duktig att hon gav mig möjligheten att läsa min telefontexter igen genom att ändra kontaktlinsen starkhet! Tack båda och vi ses snart! Claire
  • Anna Marie F
    Anna Marie F skrev om KlarSynt Östermalm
    De är jätte trevlig och man får alltid hjälp med en gång. Gör verkligen ordentliga ögonundersökningar. Har linsboxen genom dem och är jätte nöjd med et.
  • Tamas M
    Tamas M skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevlig och hjälpsam personal. Uppskattar att de finns i närområdet.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om KlarSynt Östermalm
    Har köpt slipade solglasögen.
  • Irene S
    Irene S skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har köpt flera glasögon, progressiva inkl solglasögon. Jag är nöjd med alla men inte riktigt nöjd med de progressiva solglasögonen, tyvärr.
  • Maria P
    Maria P skrev om KlarSynt Östermalm
    Kunniga vänliga tillmötesgående
  • Petru N
    Petru N skrev om KlarSynt Östermalm
    Syn undersökning. Duktig och professionellt kvinna som tog hand om mig. Rekommenderas - helt enkelt.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om KlarSynt Östermalm
    Trevlig och kunnig personal. Bra att bli kallad till undersökning.
  • Per-olof A
    Per-olof A skrev om KlarSynt Östermalm
    Yppersta tekniken - djup kunnighet/erfarenhet - trevligt bemötande.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om KlarSynt Östermalm
    Enkel och effektiv ögonkontroll. Bra och koncica svar. Inga krusiduller. Kommer återkomma som kund.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag är mycket nöjd med besöket på KlarSynt Östermalm. Fick bra undersökning och förklaring att jag inte hade grå starr, som en annan optiker tycke jag skulle opereras för.
  • Göran B
    Göran B skrev om KlarSynt Östermalm
    Jag har provat in och köpt glasögon och terminalglasögon på KlarSynt Östermalm.
    Jag upplever dem som mycket kompetenta med ett bra bemötande.
  • Anders O
    Anders O skrev om KlarSynt Östermalm
    Personligt och mycket professionellt. Utmärkta produkter.
  • Frida Å
    Frida Å skrev om KlarSynt Östermalm
    Väldigt proffsig personal
    Bra bemötande och service
  • Helene B
    Helene B skrev om KlarSynt Östermalm
    Otroligt kompetent och noggrann personal. Känner mig alltid att dom är personligt engagerade.

Linnégatan 21, 114 47 Stockholm