Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Klättercentret Solna AB

Klättercentret Solna AB

Banvaktsvägen 20, 171 48 Solna — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Kjell K:
Serösa och proffsiga. Kom på utsatt tid.

Övriga företag nära Klättercentret Solna AB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Kjell K:
Serösa och proffsiga. Kom på utsatt tid.

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Egil S:
Bra från början till slut, mycket trevligt bemötande och bra utförd fräsning.

Läs vad 4 kunder tycker om Klättercentret Solna AB

• LNH S
    LNH S skrev om Klättercentret Solna AB
    Been climbing at KC for many years. If they could refresh the boulder problems at Solna more often, it would be perfect. I only climb there twice a week, but still find myself out of new problems regularly.
    Other than this, great place to go indoor climbing.
  • Daniel s
    Daniel s skrev om Klättercentret Solna AB
    Jag tycker att de har trevlig personal, om än något underbemannat ibland.

Jag håller inte med Thomas om att man måste gå deras 3-dagarskurs för att få säkra. Däremot har de som krav att man måste ha grönt kort för att få säkra. Detta krav finns även i en del andra klätterhallar. Kolla på http://www.karbin.com/grontkort.html
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Klättercentret Solna AB
    Jag tycker att personalen är jätte trevlig. Hade aldrig vågat mig på klättring innan men de gav mig bra tips och råd. Kommer garanterat klättra igen.
  • Thomas .
    Thomas . skrev om Klättercentret Solna AB
    Varning för uselt kundbemötande! Fin om sällan uppdaterad klätterhall med stor boulderingsektion.
    Riktig ockerinställning på priserna. Dyrast i stockholm på inträde och kort. Kräver även att man gått just deras 3 dagars kurs för 1000 för att få säkra.
    Personalen har alltid rätt och man är som kund helt utlämnad till deras vilja. Är man "stammis" eller "känd klättrare" verkar man dock kunna komma undan med precis vilket beteende som helst.
    Även varning för lattemammor, posörer och andra avarter.
    Klätterställenas motsvarighet till SATS. Dyrt, otrevligt och glansigt på ytan.

Banvaktsvägen 20, 171 48 Solna