Klottrets Fiende No 1

Klottrets Fiende No 1

Vi startade redan 1986 och har sedan dess konstant utvecklat tjänster som våra uppdragsgivare efterfrågar – Nu senast vår miljövänliga sopkärlstvätt. I vårt utbud av tjänster finner man naturligtvis klottersanering och klotterskydd – basen i vår verksamhet, men genom åren har en hel del nya tjänster tillkommit. Städning av...

6 omdömen om Klottrets Fiende No 1

Adam P
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Sjukt nöjd med Klottrets. Bra och snabbt utfört arbete. Kan verkligen rekommenderas.

Christina
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Jag kontaktade Klottrets Fiende i samband med en fasadrengöring på min butik. De var vänligt bemötande och otroligt professionella. Servicen var perfekt! Jag kan varmt rekommendera Klottrets Fiende.

Liviu S
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Snabba och mycket noggranna, de här grabbarna är guld, riktigt nöjd!

Henrik Å
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Snabb och trevlig service. Offerten stämde bra överens med slutfakturan. Kan rekommenderas.

Martin P
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Mycket trevligt bemötande och oerhört kompetent service! Arbetet utfördes snabbt och resultatet är över förväntan. Jag rekommenderar starkt!

Tirs P
Skrev om Klottrets Fiende No 1

Mycket duktiga och trevliga folk. Lätt att prata med och de lyssnar vad du säger. " They know what they're doing and accomplish what they're saying". Tack för en renare hem!!!