Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Klottrets Fiende No 1

Klottrets Fiende No 1

Strömgatan 10, 212 25 Malmö — Visa karta

Vi startade redan 1986 och har sedan dess konstant utvecklat tjänster som våra uppdragsgivare efterfrågar – Nu senast vår miljövänliga sopkärlstvätt.

I vårt utbud av tjänster finner man naturligtvis klottersanering och klotterskydd – basen i vår verksamhet, men genom åren har en hel del nya tjänster tillkommit. Städning av parkeringshus, fasadtvättning, snöröjning, betongimpregnering och blästring i olika former är några exempel på dessa tjänster.
Krusegatan 46, 21225, MALMÖ
Helene H:
Ultraputs gör ett bra arbete. Jag har alltid varit nöjd och jag rekommendera andra att anlita dem.

Byggstädare nära Klottrets Fiende No 1:

Krusegatan 46, MALMÖ
Våra personliga och engagerade medarbetare erbjuder professionell fönsterputsnin... Läs mer ›
Helene H:

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder... Läs mer ›
Fredrik O:
Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Stadiongatan 65, MALMÖ
Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstä... Läs mer ›
Ursula K:
Vi är supernöjda med flyttstädning vi beställde. Kan varmt rekommendera Easy Clean. Det är vad det låter - simply Easy Clean!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Klottrets Fiende No 1

• Adam P
    Adam P skrev om Klottrets Fiende No 1
    Sjukt nöjd med Klottrets. Bra och snabbt utfört arbete. Kan verkligen rekommenderas.
  • Christina
    Christina skrev om Klottrets Fiende No 1
    Jag kontaktade Klottrets Fiende i samband med en fasadrengöring på min butik. De var vänligt bemötande och otroligt professionella. Servicen var perfekt! Jag kan varmt rekommendera Klottrets Fiende.
  • Liviu S
    Liviu S skrev om Klottrets Fiende No 1
    Snabba och mycket noggranna, de här grabbarna är guld, riktigt nöjd!
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Klottrets Fiende No 1
    Snabb och trevlig service. Offerten stämde bra överens med slutfakturan.
    Kan rekommenderas.
  • Martin P
    Martin P skrev om Klottrets Fiende No 1
    Mycket trevligt bemötande och oerhört kompetent service! Arbetet utfördes snabbt och resultatet är över förväntan. Jag rekommenderar starkt!
  • Tirs P
    Tirs P skrev om Klottrets Fiende No 1
    Mycket duktiga och trevliga folk. Lätt att prata med och de lyssnar vad du säger. " They know what they're doing and accomplish what they're saying". Tack för en renare hem!!!

Strömgatan 10, 212 25 Malmö