Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB

Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB

Strömgatan, 212 25 Malmö — Visa karta

Vi utför Klottersanering, klotterskydd, fasad och sopkärlstvättning, städning av parkeringsgarage, betongimpregnering och olika typer av blästringsarbeten. Klottrets Fiende No1 - Saneringsföretaget som bryr sig
Docentgatan 20A, 21552, Malmö
Fredrik O:
Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Byggstädare nära Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB:

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder... Läs mer ›
Fredrik O:

Stadiongatan 65, MALMÖ
Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstä... Läs mer ›
Petra B:
Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas

Läs vad 2 kunder tycker om Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB

• Henrik K
    Henrik K skrev om Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB
    Kom på avtalad tid, tydlig offert som stämde med slutpriset, superbra resultat, hjälpsam och trevlig personal från växel till utförare.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Peder J
    Peder J skrev om Klottrets Fiende No 1 All Remove Syd Förs AB
    Klottrets Fiende hjälpte oss med fasadtvätt - de var mycket professionella och hjälpsamma. Kommer garanterat att använda dom igen! Tack så mycket.

Strömgatan, 212 25 Malmö