Koi Produktionsbyrå

Koi Produktionsbyrå

En sorts reklambyrå, arbetar närmare kunden med projekt som inte kräver fullständig byråtjänst. Tar fram logotyper, grafiska profiler, original till trycksaker som t ex broschyrer, visitkort, DR, annonser, dekaler, presentationsmaterial osv.

4 omdömen om Koi Produktionsbyrå

Michael N
Skrev om Koi Produktionsbyrå

Driver Kaffekompaniet i Värmland och vi är kund hos Koi. Hos Koi får man hjälp med allt som har med marknadsföring att göra från början till slut. Ett modern produktionsbyrå med nya fräscha idéer och högkompitens samt med mycket personlig service som vi starkt kan rekommendera.

Kevin M
Skrev om Koi Produktionsbyrå

Jag har nu praktiserat på Koi Produktionsbyrå i tre väldigt trevliga veckor och jag vill därför rekommendera byrån till alla som som behöver hjälp marknadsföringen av sitt företag. På Koi har man ett väldigt trevligt bemötande mot alla oavsett om du är kund eller inte. De är dessutom väldigt duktiga på det dom gör.

Marcus E
Skrev om Koi Produktionsbyrå

Kristina Öijeberg på Koi Produktionsbyrå levererar alltid bra lösningar och ideer. Jag anlitar henne för grafisk utformning och produktion av foldrar, flyers, banderoller, tryck av dekaler mm. Vi har hittills alltid varit väldigt nöjda med hennes bemötande, planering och leverans av färdig produkt/tjänst. Vi ser fram emot att fortsätta vårt samarbete även i framtiden. Koi Produktionsbyrå analyserar vårt problem/behov och levererar en lösning. Marcus Eklind Tingvalla Byggtjänst

Synnöve O
Skrev om Koi Produktionsbyrå

Supertrevligt bemötande! Man upplever aldrig att det är besvärligt för Kicki när man kommer med ändringar eller att man är besvärlig som kund och får alltid snabba leveranser.