Catering

Catering en del av KÖKSÄLVAN

Vi hjälper er med catering varesig det är till privatperson eller företag. Vi tar emot beställningar 7 dagar per vecka, och önskar din beställning senast 3 dagar innan leverans. Vi erbjuder catering av frukost, varmrätter, buffé, klassisk husmanskost och smörgåstårtor. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig!

7 omdömen om Catering

Bassem J
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Vi beställde catering för vårt julbord till arbetsplatsen. kontakten med företaget var väldigt smidig och bra, oftast via mailen. maten kom i tid och personalen var väldigt nöjda med variationen. En svaghet är dock den veganska maten, som var lite torftig och tråkig. Helhetsintrycket är väldigt bra!

Karin L
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Jag beställde julbord av Köksälvan, vilket mer än väl levde upp till förväntningarna! Bemötandet var bra och maten var jättegod, även den vegetariska och veganska vilket inte alltid är självklart. Vi fick väldigt mycket mat till ett bra pris. Allt gick smidigt med leveransen och hämtningen av fat och annat efteråt. Tack!

Elia S gillar detta
Karin T
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Jag har beställt buffé från Köksälvan till företagets påsklunch i några år nu. Vi är alltid lika nöjda och får ofta kommentarer om hur god maten är. Köksälvan är också väldigt tillmötesgående och jag har alltid fått bra service. Rekommenderas!

Stefan B
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Bra och snabb leverans med hög kvalitet i maten samt stora portioner. Dessutom kunde de leverera en söndag vilket är mycket bra!

Berit B
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Alltid ett vänligt bemötande. Vid min makes födelsedag ordnade Köksälvan med catering. Alla gäster talade om den goda maten. Allt gick smidigt med leverans m.m. Vi fortsätter med att vara lunchgäster någon/några dagar i veckan. härligt med en så bra restaurang i Älvsjö. Hälsningar Berit Bergström

Lisa T
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll. Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de människor som har deltagit på våra evenemang har alltid prisat maten.

Steinunn H
Skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN

Fantastiskt god mat! Service av högsta klass! Allt var toppen !!