Catering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga KÖKSÄLVAN Catering
Aktiv på Reco.se sedan 2016
Vi hjälper er med catering varesig det är till privatperson eller företag. Vi tar emot beställningar 7 dagar per vecka, och önskar din beställning senast 3 dagar innan leverans. Vi erbjuder catering av frukost, varmrätter, buffé, klassisk husmanskost och smörgåstårtor. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig! Läs mer

Läs vad 7 kunder tycker om Catering

• Bassem J skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Vi beställde catering för vårt julbord till arbetsplatsen. kontakten med företaget var väldigt smidig och bra, oftast via mailen. maten kom i tid och personalen var väldigt nöjda med variationen.
    En svaghet är dock den veganska maten, som var lite torftig och tråkig.
    Helhetsintrycket är väldigt bra! Läs mer
  • Karin L skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Jag beställde julbord av Köksälvan, vilket mer än väl levde upp till förväntningarna! Bemötandet var bra och maten var jättegod, även den vegetariska och veganska vilket inte alltid är självklart. Vi fick väldigt mycket mat till ett bra pris. Allt gick smidigt med leveransen och hämtningen av fat och annat efteråt. Tack! Läs mer
    Elia S gillar detta
  • Karin T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Jag har beställt buffé från Köksälvan till företagets påsklunch i några år nu. Vi är alltid lika nöjda och får ofta kommentarer om hur god maten är. Köksälvan är också väldigt tillmötesgående och jag har alltid fått bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • Stefan B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Bra och snabb leverans med hög kvalitet i maten samt stora portioner. Dessutom kunde de leverera en söndag vilket är mycket bra! Läs mer
  • Berit B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Alltid ett vänligt bemötande. Vid min makes födelsedag ordnade Köksälvan med catering. Alla gäster talade om den goda maten. Allt gick smidigt med leverans m.m. Vi fortsätter med att vara lunchgäster någon/några dagar i veckan. härligt med en så bra restaurang i Älvsjö.
    Hälsningar
    Berit Bergström Läs mer
  • Lisa T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll.
    Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de människor som har deltagit på våra evenemang har alltid prisat maten. Läs mer
  • Steinunn H skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Fantastiskt god mat! Service av högsta klass! Allt var toppen !! Läs mer