4.6 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
Vi hjälper er med catering varesig det är till privatperson eller företag. Vi tar emot beställningar 7 dagar per vecka, och önskar din beställning senast 3 dagar innan leverans. Vi erbjuder catering av frukost, varmrätter, buffé, klassisk husmanskost och smörgåstårtor. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig!

Läs vad 5 användare tycker om Catering

• Karin T
    Karin T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Jag har beställt buffé från Köksälvan till företagets påsklunch i några år nu. Vi är alltid lika nöjda och får ofta kommentarer om hur god maten är. Köksälvan är också väldigt tillmötesgående och jag har alltid fått bra service. Rekommenderas!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Bra och snabb leverans med hög kvalitet i maten samt stora portioner. Dessutom kunde de leverera en söndag vilket är mycket bra!
  • Berit B
    Berit B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Alltid ett vänligt bemötande. Vid min makes födelsedag ordnade Köksälvan med catering. Alla gäster talade om den goda maten. Allt gick smidigt med leverans m.m. Vi fortsätter med att vara lunchgäster någon/några dagar i veckan. härligt med en så bra restaurang i Älvsjö.
    Hälsningar
    Berit Bergström
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll.
    Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de människor som har deltagit på våra evenemang har alltid prisat maten.
  • Steinunn H
    Steinunn H skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Fantastiskt god mat! Service av högsta klass! Allt var toppen !!

Götalandsvägen 230, 125 44 Älvsjö