Alla kategorier Catering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga KÖKSÄLVAN
Rekommenderat företag 2016 - KÖKSÄLVAN
Rekommenderat företag 2015 - KÖKSÄLVAN

KÖKSÄLVAN

Götalandsvägen 230, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på köksälvan erbjuder förstklassig catering till hela Stockholm. Vi kan erbjuda catering till privatperson såväl som till konferenser, Kickoffs, kundmöten, säljmöten och personalfester. Vi kan även hjälpa er med planering och genomförande av evenemang såsom bröllop och födelsedagsfester på plats hos oss, Våra lokaler rymmer upp till 700 personer på en yta av 2000 kvm, som kan delas av vid mindre fester för att anpassas till de antal gäster ni har.
Lokalen ligger i anslutning till vårt cateringkök och därför har vi möjligheten att skräddarsy menyer efter era önskningar.

Läs vad 40 kunder tycker om KÖKSÄLVAN

• Anne H
    Anne H skrev om KÖKSÄLVAN
    Min 50-års fest blev riktigt lyckad på Köksälvan. Restaurangchefen och hans medarbetare lagade en fantastisk god och tilltagen buffé. Mina önskemål besvarades och genomfördes utan problem.
  • Karin T
    Karin T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Jag har beställt buffé från Köksälvan till företagets påsklunch i några år nu. Vi är alltid lika nöjda och får ofta kommentarer om hur god maten är. Köksälvan är också väldigt tillmötesgående och jag har alltid fått bra service. Rekommenderas!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Bra och snabb leverans med hög kvalitet i maten samt stora portioner. Dessutom kunde de leverera en söndag vilket är mycket bra!
  • Berit B
    Berit B skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Alltid ett vänligt bemötande. Vid min makes födelsedag ordnade Köksälvan med catering. Alla gäster talade om den goda maten. Allt gick smidigt med leverans m.m. Vi fortsätter med att vara lunchgäster någon/några dagar i veckan. härligt med en så bra restaurang i Älvsjö.
    Hälsningar
    Berit Bergström
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll.
    Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de människor som har deltagit på våra evenemang har alltid prisat maten.
  • Steinunn H
    Steinunn H skrev om Catering en del av KÖKSÄLVAN
    Fantastiskt god mat! Service av högsta klass! Allt var toppen !!
  • Mats H
    Mats H skrev om KÖKSÄLVAN
    Köksälvan var bättre innan flytten, den nuvarande miljön känns trång och stökig.
    Maten är som vanligt varierad och bra. Önskar att kunna få ugnsstekta rotfrukter istället för potatismos,potais och ris.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om KÖKSÄLVAN
    Mycket trevlig och service inriktad personal. Toppen mat. Dock vad det ende eluttag som inte fungerade som vi hade behövt vid vår julfest
  • Paula U
    Paula U skrev om KÖKSÄLVAN
    Mycket bra bemötande vid beställning av catering, prisuppgifter osv. Tydlig hemsida, otroligt god mat (och mycket!) och väldigt nöjda medarbetare efter utförd tillställning. Smidigt med utkörande av maten och vackert upplagt på engångsfat. Trevligt och professionellt bemötande från bokning till utkörning.

Det enda jag känner kan förbättras är hämtningen av "brödbackarna" som faten levererades i. Jag fick kontakta Köksälvan ett antal gånger innan hämtning skedde vilket kanske inte var optimalt för att "avsluta" upplevelsen.
    Ett förslag/önskemål är att bifoga en "matsedel"/presentation av maten man beställt så att alla gäster själva kan se vad buffén innehåller, speciellt viktigt om det finns allergier och andra matönskemål med i beställningen. :-)

Sammanfattningsvis är jag extremt nöjd med upplevelsen och har redan rekommenderat Köksälvan till andra i min omgivning. Jag beställer gärna fler gånger.
  • Ann W
    Ann W skrev om KÖKSÄLVAN
    Har beställt catering, fick ett mycket bra beötande från Elias.
    Äter lunch på köksälvan några gånger per månad. Är oftast nöjd, onödigt stora portioner.
  • Nicole K
    Nicole K skrev om KÖKSÄLVAN
    Bemötandet, servicen och personalen är fantastiska!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan och fick alla våra önskemål uppfyllda. Maten var över förväntan! Restaurangägaren fanns tillgänglig alla dagar oavsett tid för att erbjuda mig sin hjälp och expertis. Kan varmt rekommendera dem!
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om KÖKSÄLVAN
    Bra hög service och ett trevligt bemötande därtill bra lagad mat :-)
  • Phil Z
    Phil Z skrev om KÖKSÄLVAN
    Ett underbara restaurang! Trvliga Människor!
  • Nabiha B
    Nabiha B skrev om KÖKSÄLVAN
    Trevlig personal, bra service, mycket god mat, generös med mat mängden om man väljer buffé. Rekommenderar starkt denna ställe
  • Erik S
    Erik S skrev om KÖKSÄLVAN
    Mycket bra bemötande och jättgod mat.
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Vi fick hjälp att ha vår bröllopsfest på Köksälvan och det var helt fantastiskt och över förväntan.
    Fantastisk god mat, god service och bemötandet.
    Vi är evigt tacksamma för hur allt hanterades och hur alla togs emot.
    FANTASTISKA!!
  • Tord P
    Tord P skrev om KÖKSÄLVAN
    Ett mkt trevligt bemötande, både som lokalhyrare varje månad och som lunchgäst.
  • Jasamin M
    Jasamin M skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Jag hade mitt bröllop i köksälvan, jag tyckte att allting gick smidigt till, Elia som var ansvarig för lokalen var mottaglig och medgörlig när de kom till planering och kontaktnätverk. Han lyssnade på hur vi ville ha det och förstod oss.

Maten vi serverade var otroligt god, kökspersonalen gjorde ett kanon jobb, likaså servitris personalen som stod för serveringen under hela kvällen. Vi hade ca 200 gäster och alla blev välbemötta!

Jag kommer definitivt vilja hyra den lokalen igen om vi ska ha dop eller annat stort event

// Jasamin
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om KÖKSÄLVAN
    Köksälvan är en trevlig restaurang med oerhört gott bemötande, de har mycket vällagad mat och en varierande meny.
    Urtrevlig personal.
  • Conny T
    Conny T skrev om KÖKSÄLVAN
    Använder Köksälvan till våra in-house möten.
    Det varierar från 15-45 personer.
    Väldigt bra utbud och bra kvallite på maten.
    Kommer alltid som utlovat tidsmässigt.

Allt runtomkring hjälper dom även gärna till med.

Snabbt smidigt och gott.

Conny Tedborn
    Tieto Sweden AB
  • Malin C
    Malin C skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!! Fina lokaler och god mat!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan i somras och är super nöjda!! //

Malin & Junior Fungula
  • Stefan L
    Stefan L skrev om KÖKSÄLVAN
    Jul bord för vår avdelning. Prisvärt!
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om KÖKSÄLVAN
    Catering 20 personer, allt fungerade bra. Bra service och god mat
  • Björn L
    Björn L skrev om KÖKSÄLVAN
    Omfattande meny, bra kvalitet, trevligt bemötande, utmärkt och prisvärd catering.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om KÖKSÄLVAN
    Jag var otroligt nöjd med mitt 50 års kalas på Köksälvan. Trevlig personal, fantstiskt god mat (tyckte alla 90 personer). Lokalen var jätte jätte fin och låg väldigt bra till, lätt att ta sig till och från med bra kommunikationer. Kan inte bli bättre!!
  • Anncica M
    Anncica M skrev om KÖKSÄLVAN
    trevligt företag, bra service, god mat
  • Mattias J
    Mattias J skrev om KÖKSÄLVAN
    Flexibilitet och ordning i servicen och prisvärd mat.
  • Lena A
    Lena A skrev om KÖKSÄLVAN
    Köksälvan har ett fantastiskt bemötande och ställer alltid upp. Vi Anticimex är nästan där varje dag och äter lunch, vilket vi är väldigt nöjda med. Bra mat och bra variation. Vi har även catrat mat vilket har varit succé.
    Privat har jag även använt mig av Köksälvan, catring och är mycket nöjd. Kan bara rekomendera Köksälvan./Lena
  • Nils D
    Nils D skrev om KÖKSÄLVAN
    Sjukt smidigt! Bra mat, service och allt löser sig här! Är otroligt nöjd
  • Nicklas n
    Nicklas n skrev om KÖKSÄLVAN
    Jag/vi är mycket nöjda, bra pris samt mycket trevlig och "enkel" personal att ha och göra med, samt en hög service nivå! Kan mycket väl komma att använda mig av deras tjänster igen i framtiden.
  • Anna F
    Anna F skrev om KÖKSÄLVAN
    Trevliga och tillmötesgående! Mycket god mat som uppskattades av alla. Kommer att rekommendera Köksälvan till vänner och kollegor.
  • Annika D
    Annika D skrev om KÖKSÄLVAN
    Mycket bra service och underbar mat.
  • Ylva M
    Ylva M skrev om KÖKSÄLVAN
    Köksälvan har varit mycket bra att samarbeta med både vad gäller bemötande och fexibilitet utifrån de önskemål vi hade.
    Lokalen var över förväntan och såväl bemötande som service under kvällen var mycket proffisionell. Priset var på en bra nivå utan att man dagtingade med kvaliteten, se ovan. Vi återkommer gärna och kan varmt rekommendera Köksälvan.
  • Roger L
    Roger L skrev om KÖKSÄLVAN
    Jag upplever Köksälvan mycket positivt. Trevlig personal, bra mat och effektiv lunchniljö. Jag tycker att köksälvan mycket väl ger värde för pengarna.
  • Styrbjörn T
    Styrbjörn T skrev om KÖKSÄLVAN
    Köksälvan är oerhört enkla och smidiga att ha att göra med. Deras catering är smakfullt upplagd, god mat, fräscha råvaror och enorma portioner, så risken att någon ska gå hungrig från bordet är obefintlig. Även julbord för strikta vegetarianer fixade de utan problem.

Jag kan varmt rekommendera Köksälvan.
  • Mia R
    Mia R skrev om KÖKSÄLVAN
    Bemötandet var mycket bra. Alla är alltid lika tevliga :)
  • Margareta H
    Margareta H skrev om KÖKSÄLVAN
    Bemötandet är vänligt och lyhört. Det starkaste "kortet" är salladsbordet d.v.s. det finns för det mesta alltid något för alla.
  • Karin
    Karin skrev om KÖKSÄLVAN
    Använde köksälvan till catering. God mat och ett gott bemötande samt rikliga portioner.
  • PRO Skogås genom Gerd K
    PRO Skogås genom Gerd K skrev om KÖKSÄLVAN
    Professionella lyhörda i kontakterna
    God mat - levererade i rätt tid
    Prisvärda!
  • Roland B
    Roland B skrev om KÖKSÄLVAN
    Bra personalrestaurang med jämn kvalitet, bred meny och mycket trevlig personal. Stora ytor och rent och snyggt.

Götalandsvägen 230, 125 44 Älvsjö