Köksland i Veberöd

Köksland i Veberöd

koksland.se
  • Badge2022

På Köksland i Veberöd säljer vi allt du behöver för att få ett nytt kök! Hela kök från Ballingslöv, Mobalpa och Novaflex, vitvaror, kakel och klinker, bänkskivor, förvaring...vi har det. Ska du göra om ditt kök eller badrum, eller kanske bygga nytt? Då har du helt enkelt kommit rätt. Vi har totalt 21 kök uppställda för inspiration...

46 omdömen om Köksland i Veberöd

Sedan starten hos Reco 2015

Jonny H
Skrev om Köksland i Veberöd

Efter vårt första besök hos Köksland i Veberöd var vi helt klara över vem som skulle hjälpa oss med ombyggnaden av vårt kök. Goda råd redan från början och genomgång hos oss innan beställning. Leverans och tider enligt utlovat. En mycket duktig snickare, Stefan, tog hand om hela ombyggnaden. Vi är mycket nöjda med vårt nya kök. Kristina och Johnny Eslöv

Christian S
Skrev om Köksland i Veberöd

Snabb och professionell service och väldigt bra priser!

Håkan K
Skrev om Köksland i Veberöd

Vi är mycket nöjda med helheten! Från vårt första möte och hela vägen fram .

Fredrika M
Skrev om Köksland i Veberöd

Hjälpsam och toppenbra service! Vi köpte måttbeställda bänkskivor, inbyggnadsugn samt induktionshäll hos Köksland. Vi fick bra råd om hur vi skulle planera och tänka samt fick kontaktuppgifter till bra snickare som kunde hjälpa oss med montering. Köket blev jättefint och bra!

Emelie N
Skrev om Köksland i Veberöd

Duktiga och kunniga! Tack för gott samarbete. Nu är vårt drömkök på plats.

Tina N
Skrev om Köksland i Veberöd

Har köpt kök hos Henric och är väldigt nöjda. Han är alltid lika trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar gärna honom till andra som vill ha ett nytt kök

Gunnar N
Skrev om Köksland i Veberöd

Maken till trevligt och tjänstvilligt bemötande får man leta efter. Hade en trasig diskmaskin och säljaren på Köksland hade en begagnad pump, till just den maskinen, som han erbjöd oss att låna för att undersöka om det var det som var problemet. Så var fallet och vad vi ville betala för pumpen, sedan den var prövad, fick vi själv bestämma. Alltså inget krav på betalning. Makalöst trevligt och kundvänligt. Nästa gång vi behöver något till köket vet vi vart vi skall ställa kosan. 😊👍

Irene P
Skrev om Köksland i Veberöd

Blev väldigt trevligt bemött vid första besöket. Mina förväntningar på Kökslandet var att få råd, tips och hjälp, vid beställning av vitvaror till köket. På kökslandet är verkligen kunden i fokus, stor kunskap, tillmötesgående .och alltid kontaktbar. Är nöjd med Kökslandet och kan verkligen rekommendera till andra kunder

Christer P
Skrev om Köksland i Veberöd

Henric är en fantastisk person, otroligt kundvänlig, tillmötesgående och förstående. Vi hoppades att en erfaren person kunde hjälpa oss att få fram specialsågade bänkskivor till vårt kök och det kunde Henric med bravur, när väl skivorna kom på plats passade dem helt perfekt. Vi fick otroligt mycket hjälp med ritningar och förslag på vår köksrenovering av Henric och vi kommer rekommendera honom alla dar I veckan. Ett stort stort tack för all hjälp. Mvh. Christer

Per-Ola J
Skrev om Köksland i Veberöd

Säljare som ställer upp och god kunskap samt bra pris. ☀️☀️☀️☀️☀️

Mariannelunds Fastighets Ab M
Skrev om Köksland i Veberöd

Mycket bra och trevlig kundservice!

Tack för det fina omdömet. Mvh Henric

Marie P
Skrev om Köksland i Veberöd

Suverän servic från dag ett, vi gick dit för att köpa en spishäll, och det slutade med ett helt kök. Skåp, luckor, ugn, Micro samt kyl och frys. Vi har fått stöd och hjälp hela vägen. Kan varmt rekommendera Henric i Veberöd

Svar från Köksland i Veberöd

Tack Marie för de fina orden jag hoppas få titta in på fredag för besiktning av det fina köket. Mvh Henric

Mattias H
Skrev om Köksland i Veberöd

Henric vet vad han gör och kom med bra input. Han är väldigt snabb på att svara vid eventuella frågor och levererar ett utmärkt resultat. Jag rekommenderar alla som är på jakt efter kök etc att kontakta honom.

Tack för de fina omdömet Mattias. Mvh Henric

Anders H
Skrev om Köksland i Veberöd

Jag har alltid blivit trevligt bemött. Jag har köpt köksmaskiner, köksinredning, badrumsskåp samt fått inredningsförslag uppritade. Varje gång har inredningen diskuterats och förändrats efter våra önskemål. Efter leverans har Henrik på köksland varit behjälplig med att lösa problem. Felaktig leverans av detaljer har åtgärdats direkt. Henrik på Köksland har alltid varit helhjärtat engagerad. Jag rekommenderar varmt Köksland och Henrik.

Mats B
Skrev om Köksland i Veberöd

Mycket trevligt bemötande. Hjälpte oss att hitta rätta lösningar för vårt kök. Vi förväntade oss att man kan fråga om alla problem och få hjälp med allt när som helst bara att ringa och prata lite och det levde Köksland upp till. Jag kan lugnt rekommendera Köksland när man ska köpa ett kök eller bara vitvaror kanske. Jag har nyligen beställt mitt andra kök av Henrik på Köksland i Veberöd.

Svar från Köksland i Veberöd

Tack Mats för omdömet hoppas jag får sälja fler kök till dig fram över. Mvh Henric

Linnea D
Skrev om Köksland i Veberöd

Henrik på Köksland är verkligen rätt person på rätt plats. Jag kan inte kalla han för en försäljare; för han är så mycket mer! Han ser människan och deras behov och vill verkligen finna lösningar på allt. Vi har väntat i flera år med att skaffa nytt kök och har verkligen letat efter någon som förstår oss. Här fann vi köket vi ville ha direkt och han förstod direkt vad vi hade för behov och vilken design vi tyckte om och hur vi ville ha det. Tyvärr, gjorde kökstillverkaren misstag- men jag litar än så länge på att Henric finns med ända tills slutet!

Svar från Köksland i Veberöd

Tack Linnea för de finna omdömet lovar göra allt för er så ni kommer tillbaks när det blir hus köp. Mvh Henric

Ulf M
Skrev om Köksland i Veberöd

Mkt bra bemötande. Bra och raka besked angående produkten som köptes. Bra service. Köpte tvättmaskin Miele, mkt nöjda. Electrolux kyl, mkt nöjda. Handlar gärna av Köksland igen.

Svar från Köksland i Veberöd

Tack för detta, hoppas kunna sälja till Norrland fram över, har ni fått in allt på sina platser så du kan köpa scooter o köra ut i naturen o titta på älgar mm Mvh Henric

Krister B
Skrev om Köksland i Veberöd

Blev bemött på ett trevligt och korrekt sätt. Stort stiment och en bra kvalité på köksluckorna gjorde att köket blev som nytt.

Svensk O
Skrev om Köksland i Veberöd

Fin service och kunnig personal

Magnus M
Skrev om Köksland i Veberöd

Vi köpte ett kök och blev mycket nöjda med köket och den hjälp vi fick med planeringen. Trevligt bemötande och hög kompetens.

Cornelia P
Skrev om Köksland i Veberöd

Henrik guidade på ett bra sätt och har utomordentligt bra kunnat svara på alla våra frågor efter vårt köp! Så bra!

Gunnel S
Skrev om Köksland i Veberöd

Trevligt och professionellt kundbemötande. Hjälpsamma med att ge råd och återkoppla vid frågor. Mina förväntningar var högt ställda med tanke på investeringens storlek. En total köksrenovering med allt vad det innebär i form av köksinredning (Ballingslöv) och vitvaror.

Anna B
Skrev om Köksland i Veberöd

Vidgick mycket bra bemötande och våra förväntningar överensstämmer med slutresultatet Väldigt nöjda kunder

Jörgen L
Skrev om Köksland i Veberöd

Mycket bra service. Kunnig o trevlig butikschef. Rekommenderas varmt.

Krister L
Skrev om Köksland i Veberöd

Köpte en demo Bora spishäll och all kontakt inkl frakten gick alldeles utmärkt.

Jan C
Skrev om Köksland i Veberöd

Hej Vi köpte ett danskt kök av er genom en återförsäljare i Ystad. Allt var bra och man kunde ringa och fråga om det var något. Den utdelade fronten på lådan under vasken är inte optimal,,vore bättre med en hel front. Jan Cederholm, Ystad

Elisabeth B
Skrev om Köksland i Veberöd

Köpte ett kök med alla tillbehör. Fick hjälp med allt från ritningar samt planering med vilka skåp/lådor som passade bäst. De svarade snabbt om jag hade några frågor. Vissa varor var inte med vid första leveransen men de fixade så de kom snabbt.

Marcus J
Skrev om Köksland i Veberöd

Bra hjälp och fantastiskt tålamod.

Johan T
Skrev om Köksland i Veberöd

Köksland och Henric lyssnar på dina egna idéer om hur du vill ha ditt kök. Men han använder också sin gedigna erfarenhet och framlägger sina synpunkter om det är något som låter fel. Helt kanon att man ritar upp köket tillsammans. Man får helt enkelt, riktigt bra hjälp från start till färdigt kök.

Hej Johan Tack för betyget o omdömet. Mvh Henric

Jan-Åke V
Skrev om Köksland i Veberöd

Komplett kök, exklusive montering Vänligt och kunnigt Stora och de infriades Inget att invända, visste var skåpet skulle stå Med vänlig hälsning J-Å o AM Victor

Git W
Skrev om Köksland i Veberöd

Komplett kök med vitvaror Trevligt bemött från första början. Kompetent och hjälpsam genom hela projektet. Och blev det efterbeställning eller reklammation på något så ordnades detta direkt Kan verkligen rekommenderas!

Robert L

Bra och enkel service / Robert

Britta N
Skrev om Köksland i Veberöd

Positivt bemötande från början till slut. Vi är helt nöjda med vårt nya kök, lösningen, tillvalen och även den hantverkare som rekommenderades.

Tomas S
Skrev om Köksland i Veberöd

Vår duschslang gick sönder. Panik pga vi har bara en dusch i hemmet. Åkte till Köksland för att köpa en ny. Dessvärre var denna beställningsvara. Men fick låna en tillfällig duschslang av Köksland. "Kom in och lämna tillbaka slangen när du har vägarna förbi sa han".Det kallar jag bra service!

Rutger S
Skrev om Köksland i Veberöd

Hej, när vi träffade Henrik första gången kände vi han lyssnade på våra önskemål, gav oss alternativ och efter hand kom vi fram till vad vi ville ha.Min avsikt var att installera köket själv,men råkade ut för ett handleds brott vilket omintetgjorda detta,köket var beställt och lev.tid bestämd. Vad göra? Henrik löste detta genom att jag fick kontakt med en inredningssnickare som fixade de delar som mina söner och jag inte kunde. Vi är nöjda med hela projektet och har fått ett fint och fungerande kök. Rutger Stenudd

Bengt N
Skrev om Köksland i Veberöd

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Goda kunskaper om produkterna och stort tålamod under beställningsprocesseduren

Lotta A
Skrev om Köksland i Veberöd

Jag har köpt ett nytt kök; inredning och vitvaror, sten bänkskiva. Henrik hjälpte oss planera och vi satt och fick allt uppritat framför oss. Mycket bra! Dessutom fanns det massor med kök uppsatta så det var enkelt att gå ut i utställning och verkligen se det vi funderade på att beställa. Mycket kundvänligt och servic inriktade. Allt fungerade enligt plan.

Tomas I
Skrev om Köksland i Veberöd

Även om allt inte blev som vi tänkt från början fixade Henrik det. Fast det tar lite tid ibland. Vi är nöjda.

Malcolm G
Skrev om Köksland i Veberöd

Köksland är ett mycket kompetent köksföretag som hjälper dig igenom hela köpet och även efteråt om så skulle behövas.

Åsa J
Skrev om Köksland i Veberöd

Ett bra och proffsigt bemötande inför planering och köp av kök. Produkter och tjänster levde upp till mina förväntningar. Miljön är lugn och det finns mycket produkter att titta/känna på för att få en uppfattning av vad man vill ha/behöver.

Agneta S
Skrev om Köksland i Veberöd

Vi har anlitat köksland vid tre tillfälle för att installera nya kök. Bra produkter Erfarna försäljare Bra service Duktiga att designa

Hans Walter H

Ett gott bemötande. God service. Köpt köksinredning

Matz L

Xxxxxxxxxxttttttttttuuuuuuuuuuppppppppååååååååååjjjjjjjjjj

Uffe P
Skrev om Köksland i Veberöd

Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök. //Uffe & Louise i Malmö

Nils R
Skrev om Köksland i Veberöd

Hej vi är jättenöjda med köksland i veberöd

Kennet O
Skrev om Köksland i Veberöd

Vi har vid flera tillfällen anlitat Köksland vid köp av köksinredning. Vår upplevelse är positiv med konstruktiv hjälp till planlösning, samt idéer beträffande olika komplement o.s.v. Även bevakningen av order har fungerat, samt hjälp vid reklamationstillfälle. Är det något som behöver kompletteras är det i så fall en uppföljning av köp. Hälsn Kenneth Olsson