Alla kategorier Kök Skåne Lund Köksland i Veberöd
Rekommenderat företag 2015 - Köksland i Veberöd

Köksland i Veberöd

Södra Järnvägsgatan 3, 247 62 Veberöd — Visa karta

På Köksland i Veberöd säljer vi allt du behöver för att få ett nytt kök!

Hela kök från Ballingslöv, Mobelpa och Novaflex, vitvaror, kakel och klinker, bänkskivor, förvaring...vi har det. Ska du göra om ditt kök eller badrum, eller kanske bygga nytt? Då har du helt enkelt kommit rätt.

Vi har totalt 21 kök uppställda för inspiration och vi har även en stor utställning av badrumsinredningar - fler än 20 olika från välkända leverantörer som t.ex. Hafa och Aspen. Du hittar oss 3 mil utanför Malmö i Veberöd.

Vi har över 40 års erfarenhet av att designa, rita och sälja både kök och badrum!
Mån-Ons: 10:00-13:00
14:00-18:00
Tor: 10:00-13:00
14:00-20:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Köksland i Veberöd

• Rutger S
    Rutger S skrev om Köksland i Veberöd
    Hej, när vi träffade Henrik första gången kände vi han lyssnade på våra önskemål, gav oss alternativ och efter hand kom vi fram till vad vi ville ha.Min avsikt var att installera köket själv,men råkade ut för ett handleds brott vilket omintetgjorda detta,köket var beställt och lev.tid bestämd. Vad göra? Henrik löste detta genom att jag fick kontakt med en inredningssnickare som fixade de delar som mina söner och jag inte kunde. Vi är nöjda med hela projektet och har fått ett fint och fungerande kök.

Rutger Stenudd
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Köksland i Veberöd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Goda kunskaper om produkterna och stort tålamod under beställningsprocesseduren
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Köksland i Veberöd
    Jag har köpt ett nytt kök; inredning och vitvaror, sten bänkskiva.
    Henrik hjälpte oss planera och vi satt och fick allt uppritat framför oss. Mycket bra!

Dessutom fanns det massor med kök uppsatta så det var enkelt att gå ut i utställning och verkligen se det vi funderade på att beställa.

Mycket kundvänligt och servic inriktade.
    Allt fungerade enligt plan.
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Köksland i Veberöd
    Även om allt inte blev som vi tänkt från början fixade Henrik det. Fast det tar lite tid ibland. Vi är nöjda.
  • Malcolm G
    Malcolm G skrev om Köksland i Veberöd
    Köksland är ett mycket kompetent köksföretag som hjälper dig igenom hela köpet och även efteråt om så skulle behövas.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Köksland i Veberöd
    Ett bra och proffsigt bemötande inför planering och köp av kök. Produkter och tjänster levde upp till mina förväntningar. Miljön är lugn och det finns mycket produkter att titta/känna på för att få en uppfattning av vad man vill ha/behöver.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Köksland i Veberöd
    Vi har anlitat köksland vid tre tillfälle för att installera nya kök.
    Bra produkter
    Erfarna försäljare
    Bra service
    Duktiga att designa
  • Hans Walter H
    Hans Walter H skrev om Köksland i Veberöd
    Ett gott bemötande. God service.
    Köpt köksinredning
  • Matz L
    Matz L skrev om Köksland i Veberöd
    Xxxxxxxxxxttttttttttuuuuuuuuuuppppppppååååååååååjjjjjjjjjj
  • Uffe P
    Uffe P skrev om Köksland i Veberöd
    Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök.

//Uffe & Louise i Malmö
  • Nils R
    Nils R skrev om Köksland i Veberöd
    Hej vi är jättenöjda med köksland i veberöd
  • Kennet O
    Kennet O skrev om Köksland i Veberöd
    Vi har vid flera tillfällen anlitat Köksland vid köp av köksinredning. Vår upplevelse är positiv med konstruktiv hjälp till planlösning, samt idéer beträffande olika komplement o.s.v.
    Även bevakningen av order har fungerat, samt hjälp vid reklamationstillfälle.
    Är det något som behöver kompletteras är det i så fall en uppföljning av köp.
    Hälsn Kenneth Olsson

Södra Järnvägsgatan 3, 247 62 Veberöd