Alla kategorier Kök Skåne Lund Köksland i Veberöd

Köksland i Veberöd

Södra Järnvägsgatan 3, 247 62 Veberöd — Visa karta

På Köksland i Veberöd säljer vi allt du behöver för att få ett nytt kök!

Hela kök från Ballingslöv, Mobalpa och Novaflex, vitvaror, kakel och klinker, bänkskivor, förvaring...vi har det. Ska du göra om ditt kök eller badrum, eller kanske bygga nytt? Då har du helt enkelt kommit rätt.

Vi har totalt 21 kök uppställda för inspiration och vi har även en stor utställning av badrumsinredningar - fler än 20 olika från välkända leverantörer som t.ex. Hafa och Aspen. Du hittar oss 3 mil utanför Malmö i Veberöd.

Vi har över 40 års erfarenhet av att designa, rita och sälja både kök och badrum!
Öppet just nu

Läs vad 16 kunder tycker om Köksland i Veberöd

• Git W
    Git W skrev om Köksland i Veberöd
    Komplett kök med vitvaror

Trevligt bemött från första början. Kompetent och hjälpsam genom hela projektet. Och blev det efterbeställning eller reklammation på något så ordnades detta direkt

Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Köksland i Veberöd
    Bra och enkel service / Robert Läs mer
  • Britta N
    Britta N skrev om Köksland i Veberöd
    Positivt bemötande från början till slut. Vi är helt nöjda med vårt nya kök, lösningen, tillvalen och även den hantverkare som rekommenderades. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Köksland i Veberöd
    Vår duschslang gick sönder. Panik pga vi har bara en dusch i hemmet. Åkte till Köksland för att köpa en ny. Dessvärre var denna beställningsvara. Men fick låna en tillfällig duschslang av Köksland. "Kom in och lämna tillbaka slangen när du har vägarna förbi sa han".Det kallar jag bra service! Läs mer
  • Rutger S
    Rutger S skrev om Köksland i Veberöd
    Hej, när vi träffade Henrik första gången kände vi han lyssnade på våra önskemål, gav oss alternativ och efter hand kom vi fram till vad vi ville ha.Min avsikt var att installera köket själv,men råkade ut för ett handleds brott vilket omintetgjorda detta,köket var beställt och lev.tid bestämd. Vad göra? Henrik löste detta genom att jag fick kontakt med en inredningssnickare som fixade de delar som mina söner och jag inte kunde. Vi är nöjda med hela projektet och har fått ett fint och fungerande kök.

Rutger Stenudd Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Köksland i Veberöd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Goda kunskaper om produkterna och stort tålamod under beställningsprocesseduren Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Köksland i Veberöd
    Jag har köpt ett nytt kök; inredning och vitvaror, sten bänkskiva.
    Henrik hjälpte oss planera och vi satt och fick allt uppritat framför oss. Mycket bra!

Dessutom fanns det massor med kök uppsatta så det var enkelt att gå ut i utställning och verkligen se det vi funderade på att beställa.

Mycket kundvänligt och servic inriktade.
    Allt fungerade enligt plan. Läs mer
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Köksland i Veberöd
    Även om allt inte blev som vi tänkt från början fixade Henrik det. Fast det tar lite tid ibland. Vi är nöjda. Läs mer
  • Malcolm G
    Malcolm G skrev om Köksland i Veberöd
    Köksland är ett mycket kompetent köksföretag som hjälper dig igenom hela köpet och även efteråt om så skulle behövas. Läs mer
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Köksland i Veberöd
    Ett bra och proffsigt bemötande inför planering och köp av kök. Produkter och tjänster levde upp till mina förväntningar. Miljön är lugn och det finns mycket produkter att titta/känna på för att få en uppfattning av vad man vill ha/behöver. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Köksland i Veberöd
    Vi har anlitat köksland vid tre tillfälle för att installera nya kök.
    Bra produkter
    Erfarna försäljare
    Bra service
    Duktiga att designa Läs mer
  • Hans Walter H
    Hans Walter H skrev om Köksland i Veberöd
    Ett gott bemötande. God service.
    Köpt köksinredning Läs mer
  • Matz L
    Matz L skrev om Köksland i Veberöd
    Xxxxxxxxxxttttttttttuuuuuuuuuuppppppppååååååååååjjjjjjjjjj Läs mer
  • Uffe P
    Uffe P skrev om Köksland i Veberöd
    Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök.

//Uffe & Louise i Malmö Läs mer
  • Nils R
    Nils R skrev om Köksland i Veberöd
    Hej vi är jättenöjda med köksland i veberöd Läs mer
  • Kennet O
    Kennet O skrev om Köksland i Veberöd
    Vi har vid flera tillfällen anlitat Köksland vid köp av köksinredning. Vår upplevelse är positiv med konstruktiv hjälp till planlösning, samt idéer beträffande olika komplement o.s.v.
    Även bevakningen av order har fungerat, samt hjälp vid reklamationstillfälle.
    Är det något som behöver kompletteras är det i så fall en uppföljning av köp.
    Hälsn Kenneth Olsson Läs mer

Södra Järnvägsgatan 3, 247 62 Veberöd