Köksland i Veberöd

På Köksland i Veberöd säljer vi allt du behöver för att få ett nytt kök!

Hela kök från Ballingslöv, Mobalpa och Novaflex, vitvaror, kakel och klinker, bänkskivor, förvaring...vi har det. Ska du göra om ditt kök eller badrum, eller kanske bygga nytt? Då har du helt enkelt kommit rätt.

Vi har totalt 21 kök uppställda för inspiration och vi har även en stor utställning av badrumsinredningar - fler än 20 olika från välkända leverantörer som t.ex. Hafa och Aspen. Du hittar oss 3 mil utanför Malmö i Veberöd.

Vi har över 40 års erfarenhet av att designa, rita och sälja både kök och badrum!

Läs vad 33 kunder tycker om Köksland i Veberöd 2

2021-11-22
    Jag har alltid blivit trevligt bemött. Jag har köpt köksmaskiner, köksinredning, badrumsskåp samt fått inredningsförslag uppritade. Varje gång har inredningen diskuterats och förändrats efter våra önskemål. Efter leverans har Henrik på köksland varit behjälplig med att lösa problem. Felaktig leverans av detaljer har åtgärdats direkt. Henrik på Köksland har alltid varit helhjärtat engagerad. Jag rekommenderar varmt Köksland och Henrik.
    2021-11-18
    Mycket trevligt bemötande. Hjälpte oss att hitta rätta lösningar för vårt kök. Vi förväntade oss att man kan fråga om alla problem och få hjälp med allt när som helst bara att ringa och prata lite och det levde Köksland upp till.
    Jag kan lugnt rekommendera Köksland när man ska köpa ett kök eller bara vitvaror kanske. Jag har nyligen beställt mitt andra kök av Henrik på Köksland i Veberöd.
    Tack Mats för omdömet hoppas jag får sälja fler kök till dig fram över.
    2021-11-16
    Henrik på Köksland är verkligen rätt person på rätt plats. Jag kan inte kalla han för en försäljare; för han är så mycket mer!
    Han ser människan och deras behov och vill verkligen finna lösningar på allt. Vi har väntat i flera år med att skaffa nytt kök och har verkligen letat efter någon som förstår oss.
    Här fann vi köket vi ville ha direkt och han förstod direkt vad vi hade för behov och vilken design vi tyckte om och hur vi ville ha det. Tyvärr, gjorde kökstillverkaren misstag- men jag litar än så länge på att Henric finns med ända tills slutet!
    Tack Linnea för de finna omdömet lovar göra allt för er så ni kommer tillbaks när det blir hus köp.
    2021-11-16
    Mkt bra bemötande. Bra och raka besked angående produkten som köptes. Bra service. Köpte tvättmaskin Miele, mkt nöjda.
    Electrolux kyl, mkt nöjda.
    Handlar gärna av Köksland igen.
    Tack för detta, hoppas kunna sälja till Norrland fram över, har ni fått in allt på sina platser så du kan köpa scooter o köra ut i naturen o titta på älgar mm
    2021-11-14
    Blev bemött på ett trevligt och korrekt sätt. Stort stiment och en bra kvalité på köksluckorna gjorde att köket blev som nytt.
    2021-11-14
    Fin service och kunnig personal
    2021-11-12
    Vi köpte ett kök och blev mycket nöjda med köket och den hjälp vi fick med planeringen.
    Trevligt bemötande och hög kompetens.
    2021-11-11
    Henrik guidade på ett bra sätt och har utomordentligt bra kunnat svara på alla våra frågor efter vårt köp! Så bra!
    2021-11-11
    Trevligt och professionellt kundbemötande. Hjälpsamma med att ge råd och återkoppla vid frågor.

Mina förväntningar var högt ställda med tanke på investeringens storlek. En total köksrenovering med allt vad det innebär i form av köksinredning (Ballingslöv) och vitvaror.
    2021-11-11
    Vidgick mycket bra bemötande och våra förväntningar överensstämmer med slutresultatet
    Väldigt nöjda kunder
    2020-07-05
    Mycket bra service. Kunnig o trevlig butikschef. Rekommenderas varmt.
    2020-07-03
    Köpte en demo Bora spishäll och all kontakt inkl frakten gick alldeles utmärkt.
    Hej
    Vi köpte ett danskt kök av er genom en återförsäljare i Ystad. Allt var bra och man kunde ringa och fråga om det var något. Den utdelade fronten på lådan under vasken är inte optimal,,vore bättre med en hel front.
    Jan Cederholm, Ystad
    2020-07-03
    Köpte ett kök med alla tillbehör. Fick hjälp med allt från ritningar samt planering med vilka skåp/lådor som passade bäst.
    De svarade snabbt om jag hade några frågor. Vissa varor var inte med vid första leveransen men de fixade så de kom snabbt.
    2020-07-01
    Bra hjälp och fantastiskt tålamod.
    2019-07-02
    Köksland och Henric lyssnar på dina egna idéer om hur du vill ha ditt kök. Men han använder också sin gedigna erfarenhet och framlägger sina synpunkter om det är något som låter fel.
    Helt kanon att man ritar upp köket tillsammans.
    Man får helt enkelt, riktigt bra hjälp från start till färdigt kök.
    Hej Johan
    Tack för betyget o omdömet.
    2018-11-26
    Komplett kök, exklusive montering
    Vänligt och kunnigt
    Stora och de infriades
    Inget att invända, visste var skåpet skulle stå

Med vänlig hälsning
    J-Å o AM Victor
    2018-07-06
    Komplett kök med vitvaror

Trevligt bemött från första början. Kompetent och hjälpsam genom hela projektet. Och blev det efterbeställning eller reklammation på något så ordnades detta direkt

Kan verkligen rekommenderas!
    2018-06-20
    Bra och enkel service / Robert
    2017-12-26
    Positivt bemötande från början till slut. Vi är helt nöjda med vårt nya kök, lösningen, tillvalen och även den hantverkare som rekommenderades.
    2017-08-23
    Vår duschslang gick sönder. Panik pga vi har bara en dusch i hemmet. Åkte till Köksland för att köpa en ny. Dessvärre var denna beställningsvara. Men fick låna en tillfällig duschslang av Köksland. "Kom in och lämna tillbaka slangen när du har vägarna förbi sa han".Det kallar jag bra service!
    2016-06-02
    Hej, när vi träffade Henrik första gången kände vi han lyssnade på våra önskemål, gav oss alternativ och efter hand kom vi fram till vad vi ville ha.Min avsikt var att installera köket själv,men råkade ut för ett handleds brott vilket omintetgjorda detta,köket var beställt och lev.tid bestämd. Vad göra? Henrik löste detta genom att jag fick kontakt med en inredningssnickare som fixade de delar som mina söner och jag inte kunde. Vi är nöjda med hela projektet och har fått ett fint och fungerande kök.

Rutger Stenudd
    2016-05-30
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Goda kunskaper om produkterna och stort tålamod under beställningsprocesseduren
    2015-07-13
    Jag har köpt ett nytt kök; inredning och vitvaror, sten bänkskiva.
    Henrik hjälpte oss planera och vi satt och fick allt uppritat framför oss. Mycket bra!

Dessutom fanns det massor med kök uppsatta så det var enkelt att gå ut i utställning och verkligen se det vi funderade på att beställa.

Mycket kundvänligt och servic inriktade.
    Allt fungerade enligt plan.
    2015-07-09
    Även om allt inte blev som vi tänkt från början fixade Henrik det. Fast det tar lite tid ibland. Vi är nöjda.
    2015-07-09
    Köksland är ett mycket kompetent köksföretag som hjälper dig igenom hela köpet och även efteråt om så skulle behövas.
    2015-07-07
    Ett bra och proffsigt bemötande inför planering och köp av kök. Produkter och tjänster levde upp till mina förväntningar. Miljön är lugn och det finns mycket produkter att titta/känna på för att få en uppfattning av vad man vill ha/behöver.
    2015-07-03
    Vi har anlitat köksland vid tre tillfälle för att installera nya kök.
    Bra produkter
    Erfarna försäljare
    Bra service
    Duktiga att designa
    2015-07-03
    Ett gott bemötande. God service.
    Köpt köksinredning
    2015-07-01
    Xxxxxxxxxxttttttttttuuuuuuuuuuppppppppååååååååååjjjjjjjjjj
  • Uffe P
    skrev om Köksland i Veberöd
    2015-06-30
    Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök.

//Uffe & Louise i Malmö
    2015-06-30
    Hej vi är jättenöjda med köksland i veberöd
    2015-06-30
    Vi har vid flera tillfällen anlitat Köksland vid köp av köksinredning. Vår upplevelse är positiv med konstruktiv hjälp till planlösning, samt idéer beträffande olika komplement o.s.v.
    Även bevakningen av order har fungerat, samt hjälp vid reklamationstillfälle.
    Är det något som behöver kompletteras är det i så fall en uppföljning av köp.
    Hälsn Kenneth Olsson