Alla kategorier Renovera kök Skåne Höganäs Köksvänner

Köksvänner

Bruksgatan 36, 263 39 Höganäs — Visa karta

Hos oss på Köksvänner beställer du enkelt din bänkskiva online i vårt unika ritprogram.

Du hittar allt från sten och rostfritt stål till laminat. Passa på att välj och vraka bland fina färger och mönster så att du får en passande och harmonisk stil på ditt kök som håller i många år framöver. Självklart kan du specialbeställa mått både på längd och bredd. Varmt välkommen till oss!

Köksvänner har sedan starten 2015 levererat 100-tals bänkskivor till nöjda kunder över hela landet.

Läs vad 17 kunder tycker om Köksvänner

• Hanna J skrev om Köksvänner
    Den var fin och kom när den skulle. Blev fint bemött av företaget. Hade en bra upplevelse. Läs mer
  • Christian I skrev om Köksvänner
    Enkelt att beställa och varorna levererades inom utsatt tid Läs mer
  • Mikael P skrev om Köksvänner
    Enkelt att beställa bänkskiva på hemsida och bra leveranstid. Läs mer
  • Conny H skrev om Köksvänner
    Snabbt enkelt och rätt!
    Helt enligt vad vi beställt, snyggt och proffsigt! Läs mer
  • Arvid S skrev om Köksvänner
    Inga konstigheter! Bra pris. Bra kvalitet. Smidig leverans. Fick precis det vi hade tänkt oss. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Lars S skrev om Köksvänner
    Jag hade inga personliga kontakter, försökte ringa ang. leveransen men fick inget napp per telefon. Mailade istället och fick då svar direkt super!
    Produkten som jag köpte beställdes också per mail som funkade super. Leveransen funkade också bra och passade som handen i handsken men jag har inte använt den ännu så jag vet inte hur funktionen är. Läs mer
  • Ola S skrev om Köksvänner
    Gav intrycket att vara ett enmansföretag som hade annan verksamhet vid sidan om. Leverans försenad och väldigt svårt att få respons via mail/tele. Läs mer
  • Frida J skrev om Köksvänner
    Vi är jättenöjda med expertisen, bemötandet samt informationsuppdateringarna av Petter från köksvänner. Vi fick vår bänkskiva samt köksluckor inom utlovad tid och resultatet överträffade våra förväntningar. Rekommenderar detta bolag starkt! Det är skönt när allt går enligt plan och dessutom smärtfritt! Läs mer
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Köksvänner
    Proffsiga och trevliga, min nya köksbänk blev riktigt fin. Gillar speciellt att jag på hemsida kunde rita efter mina mått. Nu har jag ett kök som både ser och känns mycket lyxigare än IKEA.. Läs mer
  • Lars-ivan J skrev om Köksvänner
    Helt nöjd med Köksvänner, det är andra gången jag köpt en köksbänk av dom. Allt fungerar bra, lätt att komma i kontakt med dem via telefon eller mail. Trevligt bemötande. Dom håller vad dom lovar. Läs mer
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Köksvänner
    Bra service oslagbara priser. Snabba leveranser Läs mer
  • Lars G skrev om Köksvänner
    Köpte en måttbeställd bänkskiva och är mycket nöjd med produkten, beställningsprocessen och leveransen. Kommer absolut att använda Köksvänner igen. Läs mer
  • åsa L
    åsa L skrev om Köksvänner
    Helt ok. En webbtjänst funkar, men som saknar det där lilla extra. Läs mer
  • My Z skrev om Köksvänner
    Positiv upplevelse även om det var jätteläskigt att vänta på att se om jag hade mätt och tittat rätt. Smidig korrespondens och bra slutresultat. Läs mer
  • Christer F skrev om Köksvänner
    Hej jag blev besviken p.g.a. av att bänkskivan levererades 1 månad för tidigt jag var då på semester hade stora problem med att ta emot den eftersom jag inte var hemma. Läs mer
    2017-12-12 Petter J svarar Christer F
    Hej Christer!
    Tack för dina synpunkter.
    Är inte riktigt med på vad du menar? Du beställde leverans vecka 43 och skivan skickades vecka 43.
    Med vänlig hälsning, Petter på Köksvänner
  • Göran F skrev om Köksvänner
    mycket bra hemsida för beställningar Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Köksvänner
    Vi beställde köksbänk med virrvarrmönster o ekkant. Vi har ännu inte fått bänkskivorna på plats men finishen ser riktigt fin ut. Läs mer

Bruksgatan 36, 263 39 Höganäs