Läs vad 22 kunder tycker om Köksvänner 2

• 2020-10-21
    Bänkskivor som exakt höll måtten som jag beställt! Toppen!
  • 2020-10-09
    Fick fel bänkskiva. Blev inte heller rätt efter omleverans. Mycket svårt att få kontakt och inte ett seriöst bemötande.
  • 2020-04-19
    Jättenöjd både med produkt och service. Beställt bänkskiva som levererades inom utsatt tid, produkt som uppfyllde förväntningar, och svar omgående på mina frågor via mail. När jag dessutom insåg att jag mätt fel vid en av kantlisterna så skickade företaget en ny kantlist utan att ta extra betalt, vilket jag uppskattade mycket! Kan varmt rekommenderas.
  • 2020-02-21
    Vägglamporna jag köpte var som förväntat
  • 2019-07-12
    Bra hemsida och enkelt att beställa. Dock levererades skivan inte som beställd och hanteringen därefter var mindre proffsig.
  • 2018-11-12
    Den var fin och kom när den skulle. Blev fint bemött av företaget. Hade en bra upplevelse.
  • 2018-11-11
    Enkelt att beställa och varorna levererades inom utsatt tid
  • 2018-11-10
    Enkelt att beställa bänkskiva på hemsida och bra leveranstid.
  • 2018-11-10
    Snabbt enkelt och rätt!
    Helt enligt vad vi beställt, snyggt och proffsigt!
  • 2018-03-31
    Inga konstigheter! Bra pris. Bra kvalitet. Smidig leverans. Fick precis det vi hade tänkt oss. Kan verkligen rekommendera!
  • 2018-01-31
    Jag hade inga personliga kontakter, försökte ringa ang. leveransen men fick inget napp per telefon. Mailade istället och fick då svar direkt super!
    Produkten som jag köpte beställdes också per mail som funkade super. Leveransen funkade också bra och passade som handen i handsken men jag har inte använt den ännu så jag vet inte hur funktionen är.
  • 2018-01-25
    Gav intrycket att vara ett enmansföretag som hade annan verksamhet vid sidan om. Leverans försenad och väldigt svårt att få respons via mail/tele.
    skrev om Köksvänner
  • 2017-12-28
    Vi är jättenöjda med expertisen, bemötandet samt informationsuppdateringarna av Petter från köksvänner. Vi fick vår bänkskiva samt köksluckor inom utlovad tid och resultatet överträffade våra förväntningar. Rekommenderar detta bolag starkt! Det är skönt när allt går enligt plan och dessutom smärtfritt!
  • 2017-12-27
    Proffsiga och trevliga, min nya köksbänk blev riktigt fin. Gillar speciellt att jag på hemsida kunde rita efter mina mått. Nu har jag ett kök som både ser och känns mycket lyxigare än IKEA..
  • 2017-12-16
    Helt nöjd med Köksvänner, det är andra gången jag köpt en köksbänk av dom. Allt fungerar bra, lätt att komma i kontakt med dem via telefon eller mail. Trevligt bemötande. Dom håller vad dom lovar.
  • 2017-12-13
    Bra service oslagbara priser. Snabba leveranser
  • 2017-12-13
    Köpte en måttbeställd bänkskiva och är mycket nöjd med produkten, beställningsprocessen och leveransen. Kommer absolut att använda Köksvänner igen.
  • 2017-12-13
    Helt ok. En webbtjänst funkar, men som saknar det där lilla extra.
  • 2017-12-12
    Positiv upplevelse även om det var jätteläskigt att vänta på att se om jag hade mätt och tittat rätt. Smidig korrespondens och bra slutresultat.
    skrev om Köksvänner
  • 2017-12-12
    Hej jag blev besviken p.g.a. av att bänkskivan levererades 1 månad för tidigt jag var då på semester hade stora problem med att ta emot den eftersom jag inte var hemma.
    Hej Christer! Tack för dina synpunkter. Är inte riktigt med på vad du menar? Du beställde leverans vecka 43 och skivan skickades vecka 43. Med vänlig hälsning, Petter på Köksvänner
    Köksvänner

Köksvänner

Visa svar
  • 2017-12-11
    mycket bra hemsida för beställningar
  • 2017-12-11
    Vi beställde köksbänk med virrvarrmönster o ekkant. Vi har ännu inte fått bänkskivorna på plats men finishen ser riktigt fin ut.