Korrektbygg AB

Korrektbygg AB

4 omdömen om Korrektbygg AB

Ingrid cecilia W
Skrev om Korrektbygg AB

Kan inte vara mer nöjd! Kan verkligen rekommendera Korrekt Bygg som snabbt och med hög kvalitet gjorde ett jobb hos mig. Proffsigt och punktligt dessutom! Högsta betyg!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Hampus H
Skrev om Korrektbygg AB

Vi använde Korrektbygg för att byta golv, ett mycket bra beslut! Rekommenderas starkt! Sebastian gjorde hem besök och gav en tydlig offert på jobbet, öppen och rak och professionell. Jobbet utfört enligt plan och snabbare än avtalat. Fokus på detaljer och lösningsförslag. Tydliga fakturor och bra kommunikation. //Hampus

Svar från Korrektbygg AB

Och precis så ska det vara 💪🏻

Johanna Christina K
Skrev om Korrektbygg AB

Bästa bemötandet, proffsiga, stort engagemang. Punktliga och kostnadsmedvetna. Anlitat dem flera gr och alltid lika nöjd. Kan rekommenderas!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Bo Lennart A
Skrev om Korrektbygg AB

Anlitade företaget för att lägg nya klinker i entrén. Gjorde ett jättebra jobb. Vi är mycket nöjda, bra pris, höll utlovade tider och var mycket noggranna.

Sven Johan Patrik N
Skrev om Korrektbygg AB

Proffsiga, trevliga och noggranna hantverkare! Gjorde utbyggnad med ett badrum och renoverade två ytterligare badrum hos oss med ett riktigt bra resultat. Rekommenderas verkligen!

Svar från Korrektbygg AB

Tack Patrik, super trävligt att jobba hus kunder som uppskattar bra jobb