Krafft Måleri

Krafft Måleri

krafft-maleri.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Krafft Måleri! Våra målare har lång erfarenhet och jobbar alltid för att ge dig bra service och kvalité i arbetet. Vi vill kunna ta uppdrag på kort varsel och därför har vi alltid välutrustade bilar redo för alla sorters måleri! Några av de tjänster vi erbjuder är måleritjänster, antikvariatiskt måleri, färgsättning,...

361 omdömen om Krafft Måleri

Birgitta L
Skrev om Krafft Måleri

Mycket bra bemötande! Hade förväntningar för de har gott rykte. Målning av huset var prio ett, men vi fick fin hjälp när det visade sig vara skadat virke under. Komunikationen var lite svår pga semestertider och att bolaget är väldigt upptaget. Rekommenderar dem varmt!

Anders B
Skrev om Krafft Måleri

Fint jobb o mycket bra killar som jobbade -verkligen trevliga o duktiga. Det enda som inte var bra är att Kraft använder en färg inomhus som inte flyter ut - - utan lämnar lite "amatörmässiga" penseldrag. Den färg som andra målare använder i huset flyter ut mycket bättre. Mvh / Anders Bylin, Skyttegatan 1

Ulf P
Skrev om Krafft Måleri

Krafft Måleri är ett toppenbra företag, skulle aldrig fundera på att vända mig till något annat företag. Engagerade och kundinriktade projektledare som är mycket sociala och trevliga! Jag har köpt färg samt en träskiva i ekfanér

Ann-Marie J
Skrev om Krafft Måleri

Bra bemötande Bra och snygg ommålning.

Rickard R
Skrev om Krafft Måleri

-Alltid ett trevligt bemötande, -Leverans och kvalité enlig förväntan. - En långvarig relation har skapat ett förtroende mellan oss.

Helena K
Skrev om Krafft Måleri

Bara bra bemötande. Snabbt och bra genomförande i rätt tid

S.p. Stortorget Örebro Ab S

snabb hjälp i brådskande ärende, uppskattas!

Lena K
Skrev om Krafft Måleri

Bra företag bra bemötande och en toppenmålare.

Torbjörn H
Skrev om Krafft Måleri

Har låtit Krafft rengöra och måla vårt hus. Bra bemötande från början till slut och våra förväntningar uppfylldes.

Monica A
Skrev om Krafft Måleri

Alltid trevligt och bra bemött. Gör alltid bra jobb. Och vid kris snabb hjälp. Arbeten som utförs. Tapetsering målning och arbeten dom tillkommer med hjälp av konsultation.

Håkan T

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤗👍👍🤗

Sören L
Skrev om Krafft Måleri

Vi blev proffsigt bemötta från första kontakten med Kraft Måleri. Det var tapetsering i trappen mellan över och under våningen som skulle göras. Det blev kanonbra, vi är mycket nöjda. MVH Familjen Larsson Hallsberg

Lars N
Skrev om Krafft Måleri

Trevligt bemötande, snabbt och bra jobb

Tony A
Skrev om Krafft Måleri

Superbra bemötande och bra service när man handlar i butiken, proffsig personal. När vi köper in dom på projekt så fungerar allt kanon, proffsiga hantverkare, proffsiga arbetsledare dom håller alltid tidsramarna och har superbra kvalite från början till slut.

Torbjörn E
Skrev om Krafft Måleri

Bra och snabbt utfört jobb. ………………………………….

Andreas M
Skrev om Krafft Måleri

Trevlig målare med bra kontakt! Väl utfört arbete. Mycket nöjd!

Anders B
Skrev om Krafft Måleri

Mycket bra bemötande och genomförande. Planering av jobbet gjordes tidigt och i dialog med oss som kund. Genomförandet gjordes i enlighet med plan och utfördes av en noggrann målare. Vi är mycket nöjda.

Tommy A
Skrev om Krafft Måleri

Vi anlitade Kraffts måleri för målning av vår lgh i Örebro. Vi blev proffesionellt och vänligt bemötta. Arbetet utfördes inom överenskommen tid. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Mari-Anne L
Skrev om Krafft Måleri

Trevliga målare som gjorde ett bra jobb. Vi fick huset målat innan midsommar som vi hade hoppats på. Vi målade ett 11/2 plans hus. Vi är supernöjda med allt.

Jonas K
Skrev om Krafft Måleri

Beställde en bättringsmålning i samband med lägenhetsbyte. De gjorde jobbet snabbt och det blev bra. Enkel kontakt med dem både inför och efter. Kommer anlita dem igen.

Hans T
Skrev om Krafft Måleri

Snabb kontakt. Noggrant och professionellt utfört arbete. Vi är väldigt nöjda.

Peter S
Skrev om Krafft Måleri

Proffsigt mottagande och proffsigt utförande

Aage F
Skrev om Krafft Måleri

En firma som har gjort bra arbeten när de har anlitats.

Conny G
Skrev om Krafft Måleri

Bra bemötande vid offertförfarandet, målning och tapetsering inom utsatt tid och vi blev väldigt nöjda

Sanny J
Skrev om Krafft Måleri

Bra bemötande, bra service och håller va dom lovar

Christer K
Skrev om Krafft Måleri

Måleriet är ett exempel på hur ett företag skall skötas där personal är exempel på på elitnivå för denna typ av företag.

Eva E
Skrev om Krafft Måleri

Effektiva och trevliga. Kom när de lovade hjälpsamma.

Mikael L
Skrev om Krafft Måleri

Kanon bra. De var väldigt proffsiga och duktiga på de som de gjorde

David R
Skrev om Krafft Måleri

Mycket bra och trevlig arbetsledning, men de kan bli bättre på återkoppling till mig som återkommande kund.

Camilla C
Skrev om Krafft Måleri

Jag har samarbete med kraft måleri i många olika arbeten och är väldigt nöjd med att ha detta. Både arbetsledning och yrkesarbetare har varit toppen.

Magnus H
Skrev om Krafft Måleri

Proffsigt! Från chef till målare!

David H
Skrev om Krafft Måleri

Trevligt och professionellt bemötande. Hade inge förväntningar. Behövde renovering av gamla fönster men slutade med att det blev målning av ny tillverkade istället.

Ewa S
Skrev om Krafft Måleri

Bra planering inför arbetet. Trevligt och professionellt bemötande. Pålitlig leverans samt ett professionellt och snyggt utfört arbete.

Christer F
Skrev om Krafft Måleri

Professionellt utförande och trevligt bemötande.

Magnus S
Skrev om Krafft Måleri

Krafft Måleri uppträder professionellt och vi är mycket nöjda med resultatet.

Emma L
Skrev om Krafft Måleri

Otroligt proffsig och serviceinriktad kvinna som målade vår sekelskifteslägenhet och fixade till vårt slitna tak i sovrummet. Vi är så otroligt nöjda med resultatet!

Siv L
Skrev om Krafft Måleri

Tapetsering av vardagsrum Målaren hon gjorde ett mycket bra arbete, noggrann . Vi blev helt nöjda

Christine J
Skrev om Krafft Måleri

Jättefint jobb och kommunikation! Projektet har precis börjat och förväntas pågå till juni 2024. Tack!

Sylvia L
Skrev om Krafft Måleri

Levererade fullt ut det som överenskommits

Hans C
Skrev om Krafft Måleri

Ärendet löstes på bästa sätt!!

Stefan P
Skrev om Krafft Måleri

Jag/vi använder Krafft på flera entreprenader/ jobb och tycker att det fungerar bra. Trevligt bemötande och gör bra jobb.

Caroline V
Skrev om Krafft Måleri

Väldigt nöjd med Kraffts måleri hittills. Är ny på jobbet så har inte hunnit se utfört arbete på mitt projekt ännu men de är väldigt tillmötesgående och snabba på återkoppling.

Annie N
Skrev om Krafft Måleri

Proffsigt, smidigt och supernöjda med resultatet!

Mikael S
Skrev om Krafft Måleri

Ombyggnad av vårt kök. Det har genomförts till stor belåtenhet, snabbt och proffsigt. Bra kommunikation med både hantverkare och projektledare. Vi är supernöjda.

Mathias Ö
Skrev om Krafft Måleri

Målaren gjorde ett bra jobb och jag blev väldigt nöjd med, resultatet. Bra pris och klart på ett par dagar. 4,5 stjärnor av 5 möjliga.

Martin M
Skrev om Krafft Måleri

Snabb tapetsering, snyggt, bra pris.

Bo L
Skrev om Krafft Måleri

Duktiga hantverkare som arbetade effektivt. Resultatet blev riktigt bra.

Mari F
Skrev om Krafft Måleri

Jag var i behov av snabb hjälp med spackling och målning av en vägg. Det fick jag. Det var inga problem för Kraft måleri och fixa det med kort varsel. Arbetet var perfekt utfört. Tack för det

Ulla J
Skrev om Krafft Måleri

Ett vänligt bemötande och ett proffesionellt arbete utfördes till vår belåtenhet. Ett bra företag att anlita och lita på.

Stefan L
Skrev om Krafft Måleri

Bra kontakt och bemötande av både arbetsledning och hantverkare. Jätte bra slutresultat.