Alla kategorier Målare Örebro Örebro Nordisk Yta Krafft Måleri

Krafft Måleri

Idrottshuset 1A, 702 25 Örebro — Visa karta

I centrala Örebro finner ni anrika Krafft Måleri. Våra målare har lång erfarenhet och jobbar alltid för att ge dig bra service och kvalité i arbetet. Vi vill kunna ta uppdrag på kort varsel och därför har vi alltid välutrustade bilar redo för alla sorters måleri!

I butiken ger vi dig inspiration, råd och tips inför ditt projekt. Vi vill att du ska bli nöjd med resultatet och därför visar vi gärna hur det kommer se ut i vår inredda ateljé. Du kan främst inhandla färg och tapeter, men vi visar också de kök vi har till försäljning. Vi har dessutom en lekhörna för barn som tröttnar på att jämföra färgkartor och välja tapeter.

Några av de tjänster vi erbjuder är byggnadsmåleri, färgsättning, dekorativt måleri och målning av industrigolv och plåttak. Vi håller dessutom lift- och ställningskurser på förfrågan.

Kom förbi butiken eller hör av dig så hjälper vi dig!

Läs vad 69 kunder tycker om Krafft Måleri

• Birger B
    Birger B skrev om Krafft Måleri
    Tyvärr har slutresultatet inte blivit till belåtenhet! Flera oberoende besiktningar har skett men något fullständig klarhet hur problemen med fula missfärgningar på det behandlade taket ska lösas har inte framkommit trots 1,5 års väntan! Kan erbjuda att ge en ev rekommendation senare men tyvärr ej i dagsläget!
  • Leif Y
    Leif Y skrev om Krafft Måleri
    Vi är helt nöjda på alla sätt.
  • Anders D
    Anders D skrev om Krafft Måleri
    Bra kvalité på utförda arbeten, inte så lång väntetid och snabbt rent och snyggt på platsen!
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Krafft Måleri
    Jag upplever Kraft Måleri som en målarfirma man kan lita på, utför sina måleri uppdrag proffsigt och håller vad dom lovar.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Krafft Måleri
    Anlitar man Krafft Måleri får man ett engagemang och support genom hela processen till färdigt resultat.
  • Ullabritt W
    Ullabritt W skrev om Krafft Måleri
    Bra bemötande och hjälpsamma. Lyssnade på mina åsikter.
  • Johan J
    Johan J skrev om Krafft Måleri
    Superbra service precis dom vanligt!
  • Eckhard T
    Eckhard T skrev om Krafft Måleri
    Kraffts Måleri utförde hos oss målning av en ståldörr. Utsidan blev ok. Men målningen mellan karm och dörr fick avbrytas då dörren "klibbade fast". Resultatet blev alltså inte som det var tänkt. Därför skulle Krafft Måleri ha gått ner i pris (över 4000 kr)
  • Jonnie T
    Jonnie T skrev om Krafft Måleri
    I stort sett bra 2 jätte bra målar tjejer
  • Azhar A
    Azhar A skrev om Krafft Måleri
    Dem göra fantastiskt jobb vi är jättenöjda
  • Birgit G
    Birgit G skrev om Krafft Måleri
    väldigt bra arbeten utförda jättefin personal tillmötesgående på alla punkter har renoverat vår lägenhet toppen!!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Krafft Måleri
    Vi är supernöjda! Bra service, trevligt bemötande och bra råd.
  • Matz F
    Matz F skrev om Krafft Måleri
    Hej.

Vi upplever Krafft Måleri :
    Ett företag som uppfyller det man säger att man kan leverera.
    Ordning och reda. Aldrig problem vid ev. påpekanden.
  • Larserik L
    Larserik L skrev om Krafft Måleri
    Citysenioren har låtit Krafft Måleri utföra uppfräschning av entréer matrum och toaletter i vår gemensamhetsvåning och galleria. Arbetet har utförts på ett yrkesmässigt och rekommenderart sätt
    Vi tackar för utförandet.
    Hälsningar L-E Öberg
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Krafft Måleri
    dom gör lägenhetsunderhåll åt oss på ÖBO. Trevlig och kunnig personal. Jobben utförs som vi beställt
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Krafft Måleri
    Snabbt och bra utfört arbete med samma personal som utförde ett tidigare uppdrag
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Krafft Måleri
    Krafft i Örebro har byggt om vårat kök. Bästa arbetsledaren Peter! Alla har varit mycket bra som jobbat hos oss.
  • Peter L
    Peter L skrev om Krafft Måleri
    Jag tycker att det funkar bra.
    Ni återkopplar alltid när man ringer er med mera.
  • Sven L
    Sven L skrev om Krafft Måleri
    Vänligt, korrekt serviceinriktat bemötande. Lite lång leveranstid, men väl utfört. Tapetsering, målning , parkett/golvarbeten. Kvaliten har alltid varit hög och bra.
  • Matz E
    Matz E skrev om Krafft Måleri
    Alltid bra att sammarbeta med. Alltid bra utförda arbeten
  • Sören L
    Sören L skrev om Krafft Måleri
    Mycket bra bemötande. Vi köper målartjänster och Krafft Måleri utför arbetena på ett bra och fackmannamässigt sätt.
    '
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Krafft Måleri
    Bra bemötande, flexibla, bra jobb
  • Jonny J
    Jonny J skrev om Krafft Måleri
    Bra samarbete under många år snygga jobb o bra kontakt med kunder
  • Essen E
    Essen E skrev om Krafft Måleri
    Seriöst och kunnigt bemötande.Fick hjälp med fönsterrenovering. Blev heeelt nöjd med det färdiga resultatet
  • Malin O
    Malin O skrev om Krafft Måleri
    Bra service och trevligt folk, så väl i butiken som snickare
  • Ewamarie B
    Ewamarie B skrev om Krafft Måleri
    Trevligt bemötande hela vägen.
    Vi fick hjälp med att renovera fönster och vi är mycket nöjda med arbetet.
  • Rony N
    Rony N skrev om Krafft Måleri
    Projektering/färgsättningshjälp vid ombyggnadsarbeten
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Krafft Måleri
    Jobbet flöt på,trevlig målare och bra kontakt
  • Ulf U
    Ulf U skrev om Krafft Måleri
    Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet. Det har fungerat mycket bra från första kontakt till det färdiga arbetet. De få fel som har uppstått har ni snabbt åtgärdat
  • Per R
    Per R skrev om Krafft Måleri
    Hej! Jag har bra samarbete er. Ibland tycker jag att vi får vänta lite för länge om det bara är ett mindre jobb. Jobben är bra utförda. Men har det varit lite kris så har ni fixat det åt mig. Vilket jag är mycket nöjd med.
    Hoppas på fortsatt bra samarbete.
    😊Per Libo
  • Björn S
    Björn S skrev om Krafft Måleri
    En bra helhetslösning när man inte vill göra jobbet själv. Bra utbud och kunnig personal. Vi har fått hjälp med både tapeter, färg och delar till kök.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Krafft Måleri
    Bra trevligt bemötande ok ok ok ok ok ok
  • Linda B
    Linda B skrev om Krafft Måleri
    Jag beställer löpande målning / tapetsering i vårt fastighetsbestånd av Krafft Måleri. De utför alltid arbetena enligt ök och med mycket hög kvalité. Kraftt Måleri är känns tryggt att handla av!
  • Martin H
    Martin H skrev om Krafft Måleri
    Jag anlitade Krafft för måleriarbeten i en större kontorslokal.
    Gott bemötande, bra leverans och hög kvalitet på arbetet.
  • Johan H
    Johan H skrev om Krafft Måleri
    Bra från början. Vi fick lov att reklamera ett jobb. Löstes utan problem.
  • Marie H
    Marie H skrev om Krafft Måleri
    Trevligt bemötande från både arbetsledare och målare på plats.
    Vi nyttjar Krafft Måleris tjänster både i större Rot-projekt och enstaka lgh underhåll.
    Det fungerar bra med överenskomna tider för arbetet och de gör ett bra jobb.
    Kan absolut rekommendera Krafft Måleri.
  • Elin E
    Elin E skrev om Krafft Måleri
    Krafft innebär kvalitet, kunskap, service.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Krafft Måleri
    Vi är nöjda med kvaliten och att jobbet blev utförd i tid. Vi kan verkligen rekomendera företaget
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Krafft Måleri
    Bra kontakt med besök i hemmet för diskussion, snabbt förslag om pris och tidplan på uppdrag två. Första uppdraget var oerhört lång leveranstid, samt inte nöjd med fönsterarbetet så detta fick göras om.
  • Dan Ö
    Dan Ö skrev om Krafft Måleri
    Krafft Måleri har hjälpt oss med målning och inoljning av trädelar på vår husfasad. I allt från bedömningen innan till genomförandet av själva arbetet har man varit utomordentligt professionella. Trevliga och duktiga medarbetare, som gjort ett jobb som vi är mycket nöjda med. Kommer utan minsta tvekan att anlita Krafft Måleri igen när vi behöver målningsarbeten.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Krafft Måleri
    Bra jobb, bra kvalitet på allt som görs.
  • Sara B
    Sara B skrev om Krafft Måleri
    Jätteproffsig kökssäljare som letat reda på detaljer såsom vi önskat. Sedan endel missar i montering av vårt kök som vi fått åtgärdat vartefter utan trassel (ex felaktig bänksiva, dimensionering av köksö), slutresultatet jättefint och prisvärt. Novaflex är okänt köksmärke men att rekommendera då de kan erbjuda många flexibla lösningar. Firman har bra kontakt med snickare som ordnat specialbyggda skåpsdörrar. Krafft har även hanterat endel önskemål utanför det alldeles vanliga. Bra kommunikation med hantverkarna på plats som också var duktiga och tog initiativ till fina lösningar. Slutresultatet drog ut på tiden jämfört med ursprunglig plan, men inte oacceptabelt och inga problem att få till ett bra avslut. Det som drar ner betyget är problem under resan, inte slutresultatet. Absolut 3++ men för att jag skulle rekommendera rakt av skulle det krävts mindre trassel under resans gång.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Krafft Måleri
    Ett företag med kunniga och skickliga hantverkare som jag har köpt tjänster av och även jobbat tillsammans med.
  • Tord S
    Tord S skrev om Krafft Måleri
    Utmärkt. Matilda är en stjärna i noggrannhet
    Var rädd om henne
  • Michael M
    Michael M skrev om Krafft Måleri
    Bra och serviceinriktad personal. Kan rekommendera deras tjänster.
  • Thord O
    Thord O skrev om Krafft Måleri
    Jag har använt Krafft Måleri för klottersanering och alltid har blivit suveränt bemött och fått ett utmärkt arbete utfört.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Krafft Måleri
    Jag tycker Kraft Måleri är en mycket bra samarbetspartner
  • Larsgöran B
    Larsgöran B skrev om Krafft Måleri
    Blev själv rekommenderad Krafft Måleri av Johan Hellgren på Trädgårdstjänst Örebro när de gjorde ett anläggningsarbete i vår trädgård. Fick snabb kontakt med Peter Carlsson på Krafft, som dagen efter kom och gjorde ett besök. Vi fick ganska omgående ett förslag på om byggnad av vårt kök och några olika ritningar, mycket proffsiga utförda. Efter det vi bestämt oss så bokades jobbet in och två veckor senare var de igång. Arbetet sköttes utmärkt av både egna anställda och andra hantverkare såsom el och rör. Allt noga timat i minsta detalj. Slutresultatet blev till mycket stor glädje. Vi kan varmt rekommendera Krafft Måleri till alla som skall göra denna typ av arbete.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Krafft Måleri
    Rekommenderas starkt. Pålitligt och kpmpetent.
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Krafft Måleri
    Ganska positiva
    Kunde vara lite mer på hugget
    Ibland mycket bortförklaringar varför det inte blivit som man vill.

Idrottshuset 1A, 702 25 Örebro