Krafft Måleri

Välkommen till Krafft Måleri!

Våra målare har lång erfarenhet och jobbar alltid för att ge dig bra service och kvalité i arbetet. Vi vill kunna ta uppdrag på kort varsel och därför har vi alltid välutrustade bilar redo för alla sorters måleri!

Några av de tjänster vi erbjuder är måleritjänster, antikvariatiskt måleri, färgsättning, proffshjälpen, fönster, epoximålning och diverse byggtjänster.

Tveka inte att höra av dig till oss om du vill veta mer eller läs våra omdömen nedan.

Läs vad 263 kunder tycker om Krafft Måleri 2

• 2022-11-24 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande!
    Kompetent personal!
    Gott resultat!
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Lite dröjsmål i kontakten, men när arbetet väl utfördes gjordes det jättebra
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd proffsigt upplägg och jätte proffsig målare. Kan varmt rekommendera Er till andra som jag känner
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Dock var väntetiden relativt lång mellan offert och genomförande. Snyggt arbete.
  • 2022-11-20 Insamlad av företaget
    Snabbt och proffitionelt utfört arbete samt trevligt och smidigt bemötande när vi skulle måla och tapetsera om våran nya lägenhet!
    2022-11-19 Insamlad av företaget
    Målning av mina hus. Bra utfört arbete och bra bemötande av målarna och arbetsledning
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Gott bemötande, trevlig personal både med pensel o ”verkan”
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Jag har alltid blivit vänligt och professionellt bemött
    Överlag har jag kanske haft en lite skeptisk inställning till hantverkare, men Krafts Måleri utför uppdragen proffsigt och håller dessutom tiderna när arbetet ska vara klart.
    Jag har dessutom beställt övriga varor jag fått levererade på ett smidigt och snabbt sätt
    Särskilt tack till Peter som står ut med mina telefonsamtal….
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med utfört arbete. Kontaktperson, Snickare och elektriker är första klass . Det ända som man inte tyckte om är väntetid för fronter som var fel tillverkade. Hoppas de blir bättre. Varmt rekommenderar!
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Skickliga målare och bra arbetsledning!
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Jobb utfört enligt överenskommelse i tid.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande håller vad dom låvar. Fi t jobb.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Nöjd med utfört arbete (tapetsering)
    2022-10-28 Spontant omdöme
    Tyvärr blev ingen målning hos oss. Pga att vi behövde göra förarbeten ville vi veta ungefär när arbetet skulle utföras. Tyvärr gick det inte att få besked. Projektledare Conny skulle höra av sig men det gjorde han inte. Efter flera telefonsamtal och mail fick vi tacka nej. Det känns väldigt oseriöst när man vill göra ett så pass stort jobb som detta var. Och vet man inte när man kan komma är det alltid bättre att säga det i stället för att strunta i att höra av sig. Sen ringde målaren tre månader senare och var på väg hem till oss och skulle måla! Tydligen läser inte Conny mail ens. Oseriöst. Målaren var för övrigt väldigt trevlig och förstående så det var synd att vi inte kunnat gjort förarbetet.
    Hej Fredrik!
    Så tråkigt att det blev som det blev. Har pratat med Conny och han inser att ni nog har pratat förbi varandra och missförstånd har uppstått. Tyvärr var det mycket i våras och somras och han erkänner att det slarvades med mailen och han missat att svara. Vi hoppas få en andra chans framöver.
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mkt väl bemötande av alla inblandade från arbetsledaren Peter Carlsson till den sista som deltog i reparations arbetet
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Målning av innerfönster

Fick göras om då målades i för kallt väder samt det var dåligt underarbete. Fönstren lämnades öppna under hela arbetsvecka vilket medförde att det regnade in och fönsterbågar svällde

Bra bemötande , jobbet gjordes om när det var bättre väder
    Japp, det är bara att "pudla". Det blev tokigt förra hösten. Hoppas allt blev bra när vi gjorde om det. Krafft Måleri
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Hej
    Vi är mycket nöjda med det arbete som utförts hos oss.
    Varmt tack!
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Dåliga på att planera, hålla utsatta tider, strukturera, detta var ett litet arbete som skulle gått fort..utan badrum en hel sommar utan någon kännbar kompensation för att ha räknat med att arbetet sköts som utlovat. Slutprodukten blev väldigt bra och arbetarna har gjort ett bra jobb.
    Hej Fredrik!
    Skönt att du är nöjd när jobbet väl blev klart. Tråkigt att det dragit ut på tiden. Ibland blir det bara inte som man tänkt sig och problem dyker upp som man inte haft med i planeringen. Hoppas trots det att den dialog som du och projektledaren haft ändå rett ut det mesta.
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra och utmärkt utfört arbete.
    Snabbt och med god kvalitet.
    Trevlig personal (Målaren)

Jag är en mycket nöjd kund.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande vid första kontakten, och gjorde sitt jobb som de sa. MVH Tomas/ geflekakel
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Professionellt hela vägen från offert till målat hus.
    Mkt trevligt bemötande av projektledare och målare.
    2022-06-29 Insamlad av företaget
    Jag är otroligt nöjd
    Från första kontakten via kundservice ,projektledaren,målaren och administratören.
    Vi målade om och tapetserade köket, vilket lyft
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Företaget hade ett vänligt och respektfullt bemötande. Målaren var mycket hänsynsfull och hade ett lugnt och vänligt bemötande mot våra boenden. Aldrig omöjlig, flexibel och hade dessutom humor, vilket är en tillgång.

Vi hade höga förväntningar, eftersom vi hade anlitat dem tidigare och var mycket nöjda. Även denna gång levde de upp till förväntningarna.

Tjänsten vi köpte var målning av våra trapphus, 5våningar
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Bra service, snabbt fixat och bra resultat. De smågrejer som hade missats kom de och åtgärdade direkt.
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Spackling och målning av köket efter vattenskada som blev över förväntan mycket bra
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    proffsiga medarbetare med bra kännedom om sitt yrke.
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Vi hade beställt målning/tapetsering av i stort sätt hela vår 4-rumslägenhet på drygt 100m2. Endast tvättstuga/toalett/badrum var undantagna.

Vi är väldigt nöjda med Krafft Måleri. De gjorde ett närmast perfekt arbete. Tidsschemat hölls med bred marginal och de enskilda hantverkarna var väldigt skickliga , dessutom trevliga på ett lättsamt men ändå proffsigt sätt. Några av dörrarna var defekta men inom några timmar lyckades man få fram felfria produkter, mycket imponerande. Sammanfattningsvis: Vi är helnöjda!
  • Anders L
    skrev om Krafft Måleri
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Föredömligt snabbt och positivt bemötande i en hastigt uppkommen situation. Likaledes snabb lösning av ett akut hinder. Och ett särskilt tack till den ytterligt sympatiske målaren för ett väl utfört jobb.
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Extremt väl utfört. Noggrant, proffsigt, prisvärt.
    Smidiga proffsiga och effektiva
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Inga svar på mejl. Behöver mejlas från högre positioner för att få återkoppling. Oseriöst.
    Tråkigt att du upplever kommunikationen som obefintlig. Då vi inte hittar de obesvarade mailen eller vem de har gått till, så har vi svårt att bemöta kritiken. Krafft Måleri
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Jag hade beställt montering av foto-tapet på väg och dörren i en mycket trafikerad område.

Företag: trevlig bemötande och snabb bokning. Jag var informerad om vilken typ av tapet måste jag beställa, vad ska jag tänka på och hur förbereda mig.

Experten var kunnig och en trevlig person. Hon lyssnade exakt hur jag ville ha tapeten (var jag ville att mönstret sitta, osv.) och gjorde ett snabbt och fint jobb. Mycket nöjd med allt. Tack!
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Proffsigt med kompetent personal. Skötte det bra trots omständigheterna.
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.
    Hade bra förväntningar och företaget levde upp till dem.
    Bra underarbete med spacklingen samt målning av tak.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och arbetsledning.

En del jobb har utförts utan riktig noggrannhet, lite slarv.

I stort sätt en bra upplevelse av företaget, det kan dock bli bättre.
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete mycket nöjd
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Lätta att ha att göra med. Bra resultat.
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Målaren var enormt kompetent och utförde uppdraget med stor yrkesskicklighet.
    2022-05-14 Insamlad av företaget
    Blivit mycket vänligt bemött. Hade höga förväntningar och de infriades. Fått lägenhet målad och tapetserad. Även sommarstuga målad invändigt. Mycket nöjd med resultatet.
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande av både arbetsledare och målare. Nöjda med utfallet.
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande under hela uppdraget. Vi fick en hall tapetserad -högsta kvaliteten! Är jättejättenöjda!!!
    Snabba Kunniga o Trevliga. Väldigt enkelt att ha att göra med
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Allt från besiktning till offert och utförande av jobbet funkade perfekt. Kvalitén på utfört jobb var hög och utan anmärkning.
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Jag har köpt målning av hall, kök och sovrum. Det kunde inte blivit bättre. Jag är supernöjd. Jätteduktig tjej som målade. Positiv inställning, allt går att lösa. Alltid meddelande om ev försening eller tidigareläggning. Även bra bemötande från kontor samt samordnare. Toppen!!
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Fenomenalt arbete.677777krkr777777778888888 iknkkkikk
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Positivt bemötande. Vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Men det var lite synd att arbetet drog ut lite på tiden pga sjukdom/covid-19. Men sådant kan man ju inte rå för.

Kanske kunde ha varit något smidigare process innan själva arbetet kom igång. Först välja tapet och beställa den, sedan fick jag åka till snickerifirman och titta på pärlspont. De hade bara en sort så förstår inte riktigt varför jag skulle dit och titta på den innan arbetet kunde börja? Liksom lite många steg och jag behövde prata med flera olika personer. Det vore skönt som kund att det räckte med att prata med en person som fixade allt så man slapp greja med flera olika.
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Snabb och effektiv service. Trevlig persoonal.
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Otroligt glad och nöjd. Fantastisk målare med mig som kund i fokus. Oklanderligt jobb.
    2022-02-28 Insamlad av företaget
    tog väldigt lång tid att bli klar. och känns som de inte ville göra klart de.. arbetarna gjorde dock ett väldigt bra arbete.
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt proffsigt bemötande som vanligt.