Kringelsotaren AB

1.0

7 omdömen om Kringelsotaren AB

Sargon K
Skrev om Kringelsotaren AB

Den har sotat hos mig sedan 2009 och i mitt tycke många ggr i onödan. Upplever det som påtvingat men det är väl så lagen säger. Sista gången så skulle dem sota ”nerifrån pannrummet”. Detta är ju i sig väldigt konstigt. Jag rengör och dammsuger själv i min egna pelletsbrännare och panna. Det som va alldeles fel var att det var fullt med sot efter dem varit där och jag har varit i kontakt med dem 3ggr och blivit lovad att de skall återkomma utan att de gjort det. Gunilla i växeln kanske tyvärr inte håller längre för det händer ju ingenting. Med vänlig hälsning,

PETER C
Skrev om Kringelsotaren AB

Otrevliga och svåra att få tag på svarar inte i telefon trots när man ringer enligt deras telefon tider. Ointresserad personal. Rekommenderar inte detta företag.

Richard E
Skrev om Kringelsotaren AB

Fick ett brev att sotning och brandskyddskontroll skall utföras på angivet datum och tid. Förberedde allt och la ut en nyckel då vi inte skulle vara hemma vid den angivna tiden. Informerade sotaren enligt instruktion. Ingen sotare kom angiven dag och tid. Ingen återkoppling och inga svar varken i telefon eller via mejl. Fortfarande noll återkoppling 3 veckor senare....

Lena Viola Kristina H
Skrev om Kringelsotaren AB

Nej nej nej!! 3 samtal till en MYCKET förvirrad o okunnig reception. Får ett prisbesked, räkning kommer med dubbelt så stor summa. Nu svarar dom inte i telefonen.. ALDRIG IGEN detta företag!!

Tony P
Skrev om Kringelsotaren AB

Boka inte detta företag. Ingen offert, efter överenskommet pris, räknigen kommer, dubbelt så dyrt. Djäkligt svåra att få tag på.

PIA MARIA R
Skrev om Kringelsotaren AB

Hopplösa få tag på. Återkopplar inte varesig på e-post eller telefon trots flera försök. Tycker väl att åtgärden de sa att skulle återkomma om var för liten för att bry sig. Välj annan firma som är mer angelägen om sina kunder!

ESKIL H
Skrev om Kringelsotaren AB

Håller INTE bokade tider för sotning, hör ej av sig om tider blir förändrade. Går inte heller att nå på telefon, även om man anger telefonnummer till deras telefonsvarare.