KullaKök

KullaKök

Ring 070-615 88 87 www.kullakok.se
3.9

Planerar du att skaffa ett nytt kök? Vare sig det är dags för en full köksrenovering eller bara att byta köksluckor kan vi på Kulla Kök hjälpa dig. Våra snickare, säljare och leverantörer har massor av erfarenhet av kök och köksinredning, och kan garanterat ge dig den inspiration och de tjänster du behöver. I vårt breda sortiment...

20 omdömen om KullaKök

Anne H
Skrev om KullaKök

Vi är så nöjda med vårt kök!! Den utlovade leveransen av köket och alla dess olika komponenter är av högsta standard. Vi ville behålla de 25 år gamla handtagen, till det nya kökets skåp och lådor, men komplettering behövdes. Niklas lyckades på något sätt att hitta samma handtag!! Niklas och hans medarbetare kom en måndag eftermiddag och på torsdagen var köket helt klart!! Under tiden arbetet pågick var det en positiv och glad stämning i köket. Vi hade hela tiden en mycket bra kommunikation oss emellan. Installation...

Köksland i Veberöd
4.8/5 i betyg av 46 omdömen 4.8 av 46 omdömen

Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök. //

Camilla O
Skrev om KullaKök

Kan verkligen rekommendera Kullakök om ni ska byta kök. Det har fungerat så bra från det att Niklas var och mätte tills det blev monterat och klart. Niklas kom med tips om ombyggnad av vissa delar i köket som blev så bra. Att slippa köra och kasta det gamla köket var också väldigt skönt, det gjorde Kullakök då även detta ingick i avtalet. De gjorde ett noggrant arbete och visste precis hur vi ville ha det, allt gick så smidigt och blev klart på 3 dagar. Vi har bara positivt att säga om Kullakök både arbetsmässigt och ett trevligt bemötande. Vi är 100% nöjda!

Inger S
Skrev om KullaKök

beställde och köpte nya köksluckor till mitt nergångna kök. vilket lyft. Så nöjd. Kan varmt rekommendera Kulla Kök. Mycket trevligt bemötande. Fungerade utmärkt från första mötet till avslutat arbete. Mycket nöjd kund i Bromölla .

Louise K
Skrev om KullaKök

Anlite INTE Kullakök. Dålig kommunikation hela vägen. Förskottsbetalning. Inga garantier. Ord utan handling. Otillgänglig. Jag har lovats full återbetalning nov 2023 (295000kr) men väntar fortfarande på återbetalning. Niklas säger att han ansökt om lån men varje gång jag tjatar om uppdatering får jag ingen återkoppling. Jag tror inte på att han ansökt om lån. Han försöker bara vinna tid. Ex ljög Niklas Hammelfelt att mina luckor blivit fel färg och därför skulle installationen skjutas upp (4 månader senare säger han att...

Roger Mikael Olof H

Varning! Vi tecknade avtal med Kullakök den 9 oktober 2023 och lurades att betala med 6 månaders räntefritt lån så han kunde få betalt direkt. På köpeavtalet var vi noga med att vi kommit överens om leverans under januari månad. Det är idag 7 mars och Niklas gör sig ständigt onåbar (han ska ringa upp, han ska kolla med tillverkaren, han har inte lovat leverans i januari fast det står i skrift på avtalat etc etc). Priset togs när han 26 januari sa att han varit i kontakt med kökstillverkaren och vårt kök skulle lastas på...

Louise K gillar detta
Pia S
Skrev om KullaKök

Vi är supernöjda med vårt nya fina kök. Vi fick hjälp med allt från ritning till installation. Demontering av det gamla köket, golvläggning, montering av det nya, installation och inkoppling av vitvaror allt tog totalt 3 dagar!

Annika O
Skrev om KullaKök

Tack Kullakök för ett fantastiskt kök! Hantverkarna var lyhörda, nogranna och tillmötesgående. Jag kan varmt rekomendera Kullakök. Jag är så nöjd! Annika

Emi J
Skrev om KullaKök

Vårt kök väldigt försenat och vi behövde tjata mycket innan det blev klart. Vi tappade förtroende för säljaren/ägaren i väntan. Han säger saker som låter bra så att kunden håller käften men vissa saker visade sig inte vara sanna. Han skyllde till exempel på snickerifirmans sjukdom som anledning för försening, men det visade sig att förseningen berodde på att luckorna inte levererats till snickerifirman. Själva köket blev i alla fall som utlovat till slut men vi var oroliga för vår investering eftersom vi fick betala för...

Louise K gillar detta
Lisa H
Skrev om KullaKök

Efter 70!!! veckor är det inte klart!

Carl Henrik N
Skrev om KullaKök

Köket blev försenat pga olika omständigheter. Väldigt nöjd med resultatet. Det är bra kvalitet på det som levereras. Niklas är en trevlig kille dock lite tidsoptimist.

John Åke Conny O

Niklas tittade på mitt kök och visade hur man kunde göra för att förnya mitt kök. Mycket proffsigt och kundvänligt bemötande med hög kunskap. Mycket hög kvalitet på det nya köket där montering av proffsiga snickare ingår, som var mycket noggranna och gav sig inte förrän det var till fullo nöjda. Det blev en mycket positiv överraskning och är mycket nöjd med resultatet. Conny Olsbon

JOHAN R
Skrev om KullaKök

Niklas, vilken go kille och verkligen ett proffs. Kan verkligen rekommendera om ni letar efter nytt kök!

Rahime H
Skrev om KullaKök

Väldigt duktiga och punktliga.Från planeringen till monteringen inga problem alls.Svarade alltid när vi behövde fråga någonting om små detaljer,lyssnade och respekterade oss,precis som en kund ska respekteras. Vi är jättenöjda och rekommenderar,utan tvekan,till alla våra bekanta att anlita KullaKök🌟💐Tack att vi fick precis det köket vi ville ha.Lycka till med alla andra uppdrag👍

MATHIAS S
Skrev om KullaKök

Helt nytt kök sattes in. Tyvärr stora problem från början till slut med allt mellan himmel och jord. Största problemet var att köket skulle stått klart på 4-5 dagar i februari enligt kontrakt. Istället stod vi utan kök i över ett halvår! Nu i september blev det sista klart. Detta beroende på en oerhörd inkompetens gång efter gång av företagets säljare. Dessutom mycket dålig kommunikation från denne säljare, trots vår raka kommunikation. Plus till att varorna de levererar är bra och fina, samt till företagets chef som vi...

Karin K
Skrev om KullaKök

Man får hjälp med allt från måttagning till uppsättning av nya luckor och köksmaskiner. I lugn och ro bestämmer man luckformat och färg hemma i köket utan att behöva ta sig till en affär. Det lämnas även tips på nya lösningar på skåp, luckor och maskiner. Snabba, noggranna hantverkare kommer på förutbestämd dag. Gammalt material transporteras bort direkt. Som kund hos Kullakök blir man väl bemött och nöjd med resultatet.

Lotta K
Skrev om KullaKök

Jag är mycket nöjd med bemötandet, kunskapen och proffessionaliteten som Kullakök bidragit med. Vi är nöjda med resultat och trivs med vårt nya kök!

Eva J
Skrev om KullaKök

Bytet av köksluckor blev ett rejält lyft. Stort urval. Trevliga killar som utförde jobbet snabbt och effektivt. Sist men inte minst kom chefen för företaget på återbesök med en blomma....Azalea.. som tack för att jag valde "Kullakök". Blomman har jag njutit av i ca 3 veckor och den lär hålla sig ett ett tag till. TACK till Er från Eva i Svedala👍😀

Lena A
Skrev om KullaKök

Fick hjälp med ett helt nytt kök ..luckor diskbänk kran fläkt häll ugn mickro tog bort en vägg ..elektriker ..rörmokare och vi hade en målare jätte duktiga killar och kom med ideer är jätte nöjd

Martina Å
Skrev om KullaKök

Servicen Kullakök gav överträffade alla förväntningar, jag är oerhört nöjd med allt från material till bemötande under hela processen från att jag valde köket till att produkten var färdigmonterad.

Sofia N
Skrev om KullaKök

Vi fick hjälp med vårat kök som inte var färdigt. Det saknades en lucka och beslag att sätta fast lådfronter med. Kullakök hjälpte oss att beställa en lucka och skickade beslagen till oss så att vårat kök kunde bli färdigt. Bemötandet och engagemanget var väldigt bra och vi är mycket nöjda och tacksamma för den hjälp vi fick.