Alla kategorier Kök Skåne Helsingborg KullaKök

KullaKök

Revärgatan 1, 254 61 Helsingborg — Visa karta

Planerar du att skaffa ett nytt kök? Vare sig det är dags för en full köksrenovering eller bara att byta köksluckor kan vi på Kulla Kök hjälpa dig. Våra snickare, säljare och leverantörer har massor av erfarenhet av kök och köksinredning, och kan garanterat ge dig den inspiration och de tjänster du behöver.

I vårt breda sortiment kan du hitta allt från vita och högblanka kök till kök i klassiska material i björk eller ek. Vi arbetar alltid med noggrant utvalda leverantörer för att hålla hög kvalitet, och självklart erbjuder vi kostnadsfria hembesök. Varmt välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om KullaKök

• 2018-02-03

Karin K skrev om KullaKök
    Man får hjälp med allt från måttagning till uppsättning av nya luckor och köksmaskiner. I lugn och ro bestämmer man luckformat och färg hemma i köket utan att behöva ta sig till en affär. Det lämnas även tips på nya lösningar på skåp, luckor och maskiner.
    Snabba, noggranna hantverkare kommer på förutbestämd dag. Gammalt material transporteras bort direkt.
    Som kund hos Kullakök blir man väl bemött och nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2017-11-20

Lotta K skrev om KullaKök
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, kunskapen och proffessionaliteten som Kullakök bidragit med. Vi är nöjda med resultat och trivs med vårt nya kök! Läs mer
  • 2017-11-16

Eva J skrev om KullaKök
    Bytet av köksluckor blev ett rejält lyft. Stort urval. Trevliga killar som utförde jobbet snabbt och effektivt. Sist men inte minst kom chefen för företaget på återbesök med en blomma....Azalea.. som tack för att jag valde "Kullakök". Blomman har jag njutit av i ca 3 veckor och den lär hålla sig ett ett tag till. TACK till Er från Eva i Svedala👍😀 Läs mer
  • 2017-11-15

Lena A skrev om KullaKök
    Fick hjälp med ett helt nytt kök ..luckor diskbänk kran fläkt häll ugn mickro tog bort en vägg ..elektriker ..rörmokare och vi hade en målare jätte duktiga killar och kom med ideer är jätte nöjd Läs mer
  • 2017-11-15

Martina Å skrev om KullaKök
    Servicen Kullakök gav överträffade alla förväntningar, jag är oerhört nöjd med allt från material till bemötande under hela processen från att jag valde köket till att produkten var färdigmonterad. Läs mer
  • Sofia N

2017-11-15

Sofia N skrev om KullaKök
    Vi fick hjälp med vårat kök som inte var färdigt. Det saknades en lucka och beslag att sätta fast lådfronter med. Kullakök hjälpte oss att beställa en lucka och skickade beslagen till oss så att vårat kök kunde bli färdigt. Bemötandet och engagemanget var väldigt bra och vi är mycket nöjda och tacksamma för den hjälp vi fick. Läs mer